-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #163795 üzenetére
Fékfolyadéké tiszta sor, írj folyadék csomagolásán is.
De hűtőfolyadékra én többet tudtam - négy-öt év - utána nézve is ezt látom: TC, AutonavigátorPersze az biztos jobb, ha ledobod kétévente...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz CharlieDrop #163799 üzenetére
Erről bitporkot kérdezd.
-
Gaben92
őstag
válasz CharlieDrop #163799 üzenetére
Félreértettél.
Én is most nézelődök autó után, és ahogy látom amilyen a tulaj, sokszor olyan az autó isq. Most ha odamész a palihoz, hogy “mit is jelent az “olaj szürök meg minden”, és azt válaszolja, hogy “há’ minden amit szoktak’ de kajakra”, attól vennél autót? Lehet én gondolom rosszul, de aki egy normális leírást nem képes a hirdetés mellé odahányni, azzal én nem állnék le...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
gzbotii
veterán
válasz Csaby25 #163796 üzenetére
Állítólag nemrég lett forgalomba helyezve romániában, a csávó aki árulja maros-megyei (a poszt Gyulakután került fel, profilja alapján vásárhelyi) a kocsin meg kovásznai rendszám van. Valaki vesz egy ilyet, aztán rövidesen eladja egy neppernek, az nem jelent jót. Egy, hogy még az előző tulaj nevén van (bár ez ott szokás), másik, hogy miért adja el megvásárlás után nemsokkal?
FB csoportba ne várj ennél összetettebb szöveget - még ez is jó. Wokslagen Keddy dizeles TDI
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Csaby25
senior tag
válasz gzbotii #163806 üzenetére
Tudom hol van, én is itt lakom tőle 5 km-re. Tesóm megnézte már az autót, tetszik neki, csak gondoltam rákérdezek, hogy mennyire megbízható egy ilyen, milyen típushibák vannak...?
A tulaj hozta személyesen Németországból...[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Csaby25 #163808 üzenetére
Semennyire nem megbízható.
Jó kis multitornic, fél misi a felújítás, 1 misi a csere ha megfingik márpedig megfingik.
Ez csak egy tétel a sok közül ami be fog ütni.
Nem véletlen kerül annyiba mint egy hasonló korú, ámde patika Swif persze ha csajozós, vagány autó kell akkor úgyse lehet mit tenni, csak legyen zsebben még másfél milla
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tomi0703
őstag
Mágus! Octi 1 kombi két változatának a hátsó lámpái megegyeznek?
-
-
Gaben92
őstag
válasz CharlieDrop #163807 üzenetére
Azt írta minden cserélve volt. Ha ért hozzá ezért mondja (aztán vagy igaz, vagy nem). Ha meg nem ért hozzá milyen alapon állítja, hogy “minden cserélve van”?
gzbotii: Valahogy a jó öreg “elado SNSV lektop” hirdetés ugrott be.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Csaby25
senior tag
válasz Motion_Blur #163809 üzenetére
AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF multitronic
Ez sem sokkal drágább...
Mindenikben van DPF?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Csaby25 #163815 üzenetére
Apám alatt 4x állt meg az autó 4 hónap alatt. Igaz az 2.0 volt és a vezérlés csere csak 250k volt... 2.7-nél ha jól tudom ez mókásabb mert bontani kell. Aztán elkedzte a semmiből enni a hűtővizet, leköpte a turbócsövet... stb...
Aztán amikor már nem mert vele hosszabb útra elindulni (rángatott a multitronic) eladta a francba bukóval és vett egy új Vitarát. Azóta nyugodtan alszik és bízik az autójában
tesód vegyen egy benzines, manuál váltós autót, tanuljon mások hibájából vagy ársáv másik fele megkímélt, egygazdás, valós km-es autót
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Csaby25
senior tag
válasz Motion_Blur #163818 üzenetére
Köszi a véleményt, tapasztalatot...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
válasz Csaby25 #163820 üzenetére
Motion_blur egyoldalúan beállított egy nem is típusazonos motorral szerelt kocsit. Én amondó vagyok h megnézve meg lehet venni. A tiptronicosat. Ez, ha igaz amit írt és a valóság meg egy szerelő is ezt állítja, jó vétel lehet.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csaby25
senior tag
Tüv Report 2018
Hajrá Grand VitaraA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Csaby25
senior tag
Golf Mk5 Plus-ból milyen motor ajánlott? Főként napi 2x35 km (vidéki) ingázásra lenne használva...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
grizlisandor
addikt
válasz Csaby25 #163834 üzenetére
Én mikor körüljártam ezt a témát, ezt a választ(katt) kaptam.
Én 1.6 találtam normálisabbat Alteából, utólag visszagondolva 1.4TSI vagy 1.9TDI(szigorúan részecskeszűrő nélkülit) vennék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #163838 üzenetére
Miért, kevés az 1.6?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #163840 üzenetére
A golf most 11,5 litert kér városban, az olyan sok? Konstrukciósan 1996-os a motor. Ez tisztán város, sok melegítéssel, sok rövid úttal. Ezt mind az octavia kímélése érdekében. Amióta a gyereket hordani kell bölcsödébe, azóta sokkal többet járok városban rövid távokon. Ezt nem akartam a dízel nyakába varrni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #163843 üzenetére
Nálam az 1.4 is kérne 9 liter körül, mert inkább járatom 10 percig, minthogy a -10 fokos autóba ültessem a gyereket, és a TSI szét is hullana ilyen felhasználás mellett, míg ez golyóálló. TSI ilyen felhasználás mellett 2000km után sírna, hogy nincs olajnyomás, és az olaj mellett lenne vagy 2 liter benzin is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #163845 üzenetére
De ez csak városi autó és csak rövid távokra van használva, nincs olyan, hogy elugrok messzebre, mert arra ott a dízel. Reggel melegítés, 2km, megállás, kihűl. Utának 2km, megállás, kihűl. Aztán 4km, hűl délutánig, onnan a gyerekért 4km, megint kihűl, onnan haza, ha nincs bevásárlás vagy valami. Ha valahová megyek szerelni akkor van nagyobb táv is mint 4km. Ehhez szerinted mit szólna egy modern motor? Hétvégén átülök a másikba és kap 3-400 kilométert 5 indítással. Ez közelebb van az ideálishoz, az jól is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #163846 üzenetére
Édesapám pont ilyen viszonyok között használja a Caddy-t.
Keddi, ahogy gzboti írta
200km ként telik meg a szűrő korommal.
Néha regenerál, de ahogy vége a ciklusnak, állítja is meg a kliensnél vagy otthon ha úgy jön ki.
De legalább 20km/hnál már 2esben araszol hideg motorral, hogy kímélje a fordulattól.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #163847 üzenetére
Itt még menne lejjebb a korom, ha tovább menne az autóval. Bár írja, hogy regen óta eltelt 1km, de még piros a DPF, kellően fel van fűtve, hogy tovább menjen passzívan a folyamat. Ezért is tart tovább a DPF egy hosszú utakon használt autóban, mint egy rövidtávosban. Hiába befejezte a regenerációt, további kilométereken keresztül égne ki a szűrőből a retek, csak ahhoz menni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Motion_Blur #163849 üzenetére
Bírja az
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...