-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
NA srácok, versenyt hirdetek - aki megtalálja a választ azt nyáron ingyen etetem a talin!
Az audi q7 3.0 tdi e-tron az saját motorról visszatölti az akkupakkot vagy nem?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mágus2 #187633 üzenetére
1.9 PD-TDI (AVF)
Közben meglett a szoftver: VAGEDCSuite
Ha az eredeti verziót keresem pl. [itt], akkor hol egyszerű kiolvasni a HW/SW verzióm?
(Sikerült elveszteni az évek során.) Bár a linken a fileméret se passzol.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
SKODA OCTAVIA I (1U2), 1.8 T, 150 LE, AUM, hatchback, 2002
Sasszé: TMBBL21U922600827
Hátulsó rugókat szeretnék cserélni, sajnos a régieken már nem látszik a szín jelölés.
Három cikkszámot találtam itt: oemepc
1J0511115BC: ezt nem nagyon találom sehol raktáron
Szerintetek ez 1J0511115BD vagy ez 1J0511115CF?
Illetve milyen márkát ajánlotok?
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
válasz yodamester10 #187656 üzenetére
és (#187657) atos19881101: Akkor a reviewekben miért róják fel hibának hogy motor nem tudja tölteni , csak fék rekuperálni? 2016-2018
Qru: lehetni lehet de az rajtam nem segít sajnos. Neked meg amúgy is ingyen van az étel csak nem akarsz jönni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #187641 üzenetére
Ezt a szoftver mókusok tudnák megmondani, szerintem szoftver módisítás nélkül nem felcserélhető.
-
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #187665 üzenetére
&bitpork
2017-es diesel link
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz bitpork #187668 üzenetére
Valami itt nekem sem kerek, találok ilyen képet is:
2015 végén íródott cikkMeg ilyen képet is:
Ez viszont 2017-es cikkMost már teljes a kavar bennem is. Amit a korábbi hsz.-ban küldtem, ott újabb a kezelőfelület design-a, de 2017-esnek írja az autót. Amit most betettem második képet, ott szintén 2017van. Viszont, amit itt elősőnek betettem, az 2015 vége, és az autó sem pont úgy néz ki kívül, mint az ebben a hsz.-ban szereplő 2017-es (első lökhárítón az "e-tronos" DRL, etc.)
De a "nagy" Q7 4M faceliften kívül nem találok semmi konkrétat "köztes" faceliftről.Remélem teljes a kavar mindenkinél
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Tin
veterán
Sikeresen beszoptam egy lassu defektet: [kép]
Mostanaban eleg ritkan (heti kb 2x) hasznaljuk a kocsit a lezarasok miatt, akkor is csak varoson belul. Szerdan elindulas utan par perccel jelzett a kocsi, hogy jobb hatso kerek, de miutan megalltam, nem tunt laposnak, igy elinteztem a boltot es hazajottem.
Tegnap neztem ra, 3 kerek 2.4 bar, a jobb hatso, amit jelzett, 1.5 bar. Nem tudom mennyi ido alatt engedett le ennyire, mindenesetre visszafujtam 2.4-re, es megkerestem a csavart, ott virit a fenti kepen.
Gyanitom, hogy ez meg javithato igy, de gyanitom, hogy Nemetorszagban nem dolgoznak 10€-ert, a zsir uj gumi meg "csak" 60€.
A gumikban kb 6500 km van. Probaltam profilmelyseget merni ermevel, nagyjabol 8mm (ujonnan ugye 9).
A kerdes, ha felrakok egy uj gumit, ez az 1mm kulonbseg zavarni fogja az ABS-el mukodo szenzort? Nyilvan nem idealis eltero keruletu gumikat felrakni, eppen ezert kerdezem, hogy mi a tapasztalatotok.
-
newmoonlight
senior tag
Ennél sokkal szerencsétlenebb lyukat is foltoztam már be kukaccal [link]. A gumisok szívják tőle a fogukat, de nálam tökéletesen működött.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #187679 üzenetére
De ez Nemetorszag
Amugy egy vicc, most hivott vissza a gyari szerviz, merthogy a gumi amugy garancialis volt. Kizart, hogy javitsanak. Igy garancialiasan szepen leamortizaltak az 1 ev hasznalatot, vettek a gyari arat (80€), azt mondja 55% az amortizacio, szoval kb 50€ lesz a garancialis gumi ara. +20€ a gumicsere erre az 1 kerekre.
Szoval vegulis mindegy, hogy megveszem amazonrol 61€-ert az uj gumit es felrakatom valami olcsobb helyen 10€-ert, vagy intezzuk a gyari garancialis modszerrel, gyari szervizben, a vegosszeg ugyanugy 70€ lesz. Oke, ez esetben annyi az elonyom, hogy igy megint lesz ra 3 ev garancia. Igy legalabb holnap meg is csinaljak.
Azert a regi gumit megprobalom elkerni, mert ezt tenyleg pikkpakk meg lehet javitani, es legalabb lesz egy tartalek.
-
Tin
veterán
válasz newmoonlight #187681 üzenetére
En viszont sajnos rosszul jartam egy a mostanihoz hasonlo lyukkal. Befoltoztak, aztan meg egyszer, de megis eresztett. A vegen vehettem uj gumit.
Szerintem itt azert nem javitanak szivesen, mert komolyan veszik a gumik sebessegjelzeset, a H index viszont 210km/h, es annyival lehet is menni sok helyen.
Qru: koszi a megerositest, azota a szerviz is ezt mondta.
szabonagyur: neked is koszi!
-
szabonagyur
félisten
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #187684 üzenetére
Hat ahogy a neten olvastam, 20€ körüli áron. De fogalmam sincs. Városi kocsinál nem is zavarna, de ezzel járunk haza, ami 900 km egy irányba, agyig pakolva. Nyugodtabb lennék egy új gumival.
Ha odaadják a régit, bár szerintem nem fogják, megcsináltatom és veszek hozzá lemezfelnit. Tartalék sosem árt.
Qru ja ezért írtam hogy nem fogják. De mindegy is, ha a javítás 20€, az új meg 60€. Majd akkor veszek, ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
1 évre 6500km 55% amortizáció?
Basszus a Barum Polaris 3 téli gumim 6 szezont futott, 46000km-t most mondom hogy már nem szivesen tenném fel (illetve aki most használja a Mazdámat otthon míg nálam az Avensise nem is tette fel, nyárin van, mert heti 2 alkalommal megy vele 40 kilométert hétfőn a telephelyre meg pénteken haza a telephelyről), pedig profilmélysége még van, de szerintem már kemény és a jobb hátsó kb 1-1,5 milliméterrel kopottabb a bal hátsónál a futómű miatt.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Tin
veterán
Nem hiszem, mert amugy a "rendes" gumisoknal is 65-80€ kozott van, a szerviz is 80€-t mondott, az Amazon meg keddre szallit csak. Tudom, hogy az 55% amortizacio soknak tunik, de ez kb egy tomeggumi (amugy Bridgestone Blizzak LM005) ebben a meretben. Ha mondjuk egy 19-20 collos gumival jar igy az ember, ott mar nem par tiz, hanem akar par szaz eurot is sporolhat a "garival".
Nekem vegulis mindegy, mert a vegosszeg ugyanaz lenne. Igy viszont nem nekem kell gumit keresgelni, rendelni, majd olcso szervizt keresni, elcipelni, szorakozni, ami eltart 1 hetig is, hanem megcsinaljak holnap, es adnak ujabb 36 honap garanciat ra.
-
szabonagyur
félisten
válasz rasotamas #187690 üzenetére
Azért az amortizáció számolása a legtöbb területen nem líneáris, legtöbb esetbenaz elején van egy hirtelen nagy ugrás aztán a végén lecsökken.
A 6500 km ami a legkevésbé számít itt szerintem, többet nyom, hogy 1 éve fut a gumi a tervezett mondjuk 4-5ből, kint meg komolyabban veszik gondolom a gumi korát, mint itthon mellérakva az új gumi árát, javítás költségét.Nagy átlagban a legtöbb gumi nem elkopik hanem a kora miatt kéne, hogy kuka legyen.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Lacess
tag
válasz bitpork #187670 üzenetére
Még az jutott eszembe, hogy esetleg csak némely módban/üzemállapotban érhető el (vagy pont nem elérhető) az opció. Gondolok olyanra, hogy csak járó motornál/ x tüzelőanyag mennyiség felett/ tele akksival nem/ a "Drive Select" bizonyos állásában (akár többen is).
Valahol érdemes lenne egyet kipróbálni és végig menni ezeken a lehetőségeken.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Tin
veterán
válasz szabonagyur #187694 üzenetére
Persze, ha azt nezem, mennyit kapok egy lyukas (vagyis javitott) 1+ eves, 6500 km-t futott hasznalt gumiert, akkor nem is feltetlenul rossz maradvanyertek a 45%.
Es ahogy irod, biztos, hogy az atlagos futasteljesitmenyt szamoljak idon belul, aminek a korona-lezarasok miatt jocskan alatta vagyok. Eleve +7-8000 km lenne a gumiban normal esetben, mert hazamentunk volna osszel es karacsonykor is, otthon is mozgunk, plusz itt sem allt volna a kocsi, hanem akkor napi hasznalatban van. Szoval ez esetben siman 15e km lenne a gumiban, ami mar nem annyira keves. Ok nyilvan ezzel az ertekkel szamoltak idore vetitve, nem a 6500-al.
-
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #187686 üzenetére
3400 Ft számlásan, pedig nem kértem, eddig sose adtak.
-
veterán
válasz grizlisandor #187697 üzenetére
Kb 3-4 éve Hatvanban a Suzukitól 150 méterre dolgoztam. 10 körül kimentem a parkolóba, látom olyan puha a gumi. Átszaladtam ráérnek-e, mondták, hogy hozzam át megnézik. Volt benne egy csavar.
Nem akarok hazudni, valahol 1200 és 1500 közöt fizettem. Ennyiért én nem lennék hajlandó kiszedni az emelőt a csomagtartóból, lefeküdni bepozícionálni, föltekerni a kocsit meg leszedni a kereket. Ők még a gumit is megcsinálták, és vissza is tették, számlával.
Ja volt 10% kedvezmény mert a szomszéd cégnél dolgoztam de akkor is.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- PayPal
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Revolut
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest