-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
subzero444
csendes újonc
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a legutolsó 1.4-es szívó (63kw, 85-86LE) vw polo-val kapcsolatban? Ha minden igaz ez a motor megbízható. Népítéleten a gázpedál lassú reakcióját írják hátránynak. Amire kíváncsi lennék, autópálya tempót (csak 130) hogy bírhatja? Nem találtam infót hogy milyen fordulaton pörög ilyenkor.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz subzero444 #187355 üzenetére
Nem tudom az volt-e vagy még gyengébb motor már ha létezik, visszakerestem a fotókat, nem találtam semmit, 2018 júliusban Dortmundban béreltünk egy Pólót valami 300km volt benne, halálfélelmem volt venne autópályán, mintha egy rendes autóval hegynek fölfele mennék.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz subzero444 #187355 üzenetére
Mi lenne a használati profil (város/vidék/autópálya arány, napi/éves km-ek), mennyi a keret?
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
2010 es superb legnagyobb meglepetésemre, az aksi nem BME kódos.
Egy laza fél óráig olvasgattam keresgéltem próbálkoztam a vcds-ben de mindig kiírta, hogy a vezérlő nem kommunikál.
Ebből arra következtettem, hogy ezt nem kell feltanítani.
Majd azért felhívtam a hozzáértőt: (a kocsi nem start stoppos így nem az, Köszi Másgus)
Tehát a végeredmény ugyan az eladták a tulajnak, jó drágán az AGM aksit, feleslegesen.Viszont és ellenben, ezeknél típushiba az ajtó átvezető kábel?
Ez már a második superb 3 hét alatt ahol a bal első ajtónál kábeltörés/törések vannak.
Ezt a vcds gyönyörűen mutatta is.
Renault power
-
subzero444
csendes újonc
válasz molnarpeter #187358 üzenetére
Becslésem: városban kevés(nem ingázás) 20%, főút, pálya 40-40%. Éves kilométerre olyan 15.000 lőnék be. Keret: 2-2.5millió. Nagyon nem hozzáértő vagyok, szóval jöhet minden tanács . Úgy vennék mindenképp hogy szervizbe vinném átvizsgáltatni.
Ahogy gondolkodtam:
-dieselt nem szeretnék, szerintem abban túl sok a rizikó 15k éves km-re
-turbósokat is kerülném
-kombit sem, egyedül (vagy max leendő párommal) használnám
-nem szeretnék 10évvel régebbit sem, mert jó lenne ha egy lopás elleni cascot tudnék rá kötni.
Amik szóba jöttek:
Kia ceed 1.6gdi -> kokszosodik elvileg
Kia rio 1.4cvvt -> autópálya?
6-os golf 1.6os motorral -> ha nem viszik el előttem, szerintem ez lett volna a nyerő. Néztem róla teszteket/videókat, itt nem lett volna gond a pályázással.
Ugyanott(kereskedés) van ez a polo -> de ez csak 1.4-es, nem vagyok egy fitti paldi, de nem tudom pályán elég lenne vagy abszolút hanyagoljam.
Más (lehet ez már offtopic a témában). Az is szóba jött, hogy uj autónak ezt befizetném önerőnek. Ilyen profillal milyen autókat nézzek, ha esetleg emellett döntök? Már minden turbós ahogy láttam .
Köszönöm előre is . -
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #187356 üzenetére
2.0 szívódízel Ford Transit kisbusszal Zalaegerszeg alól Bécsen túlra 8 fővel és 3 napi csomaggal... A hazai dombok emelkedőinek alul 90-100-zal nekimentem, a tetejét örültem, ha 60-nal elértem...
Simán megy az a Polo 130-cal, de a kamiont nem szélárnyékból kell előzni, hanem lendületből.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #187361 üzenetére
Nem mondom hogy lehetetlen de én nem venném ha szempont a pályázás. Pályára a minimum szerintem egy 90 lovas 1.4 turbó dízel yaris.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Beri
addikt
-
-
veterán
válasz hdanesz #187366 üzenetére
Ez elmúlt 2 hétben nálam is többször csikorgott a fék az indulást követő első közepes erejű lassításig, utána már rendben működött. (Kb. 3000 km van bennük, elől Zimmermann, hátul TRW páros.) Minden ilyen alkalommal kb. mínusz 1 Celsius volt, nagyobb hidegben nem csikorgott, illetve plusz fokoknál sem. Nem tudom, hogy melyik, inkább az első tengelyre tippelek (nem biztos).
[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz subzero444 #187355 üzenetére
Szia,
Nekem ilyen motor volt az előző autómban (Skoda Roomster). 12 év/135e Km-ig volt velem, semmi gondom nem volt. Emlékeim szerint 130-as tempónál kb 3500 körül forgott a motor 5. fokozatban. Akkor evett is, de az egy szekrény volt hátulról. -
atos19881101
senior tag
Ma kicseréltük a váltótartókat. Mind a két oldalt el volt repedve. Így feszesebb lett a váltás.
Mást is észrevettem. A rohadék szelepfedél megint folyat. Már 3x cseréltem rajta tömítést és még mindig szar. Valakinek ötlet? Victor reinz ment rá. Illetve a kb 1 éve cserélt gumi üzemanyag csövek meg vannak repedezve. (Nem gyári). Milyen márka ami ajánlott ebből, ami többet bír? Gyárit nem veszek.. arany áron van.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #187370 üzenetére
Gyárit vegyél a csőből a többi max 2 év. Tömítés passz, szoktam tenni a hajlatokhoz(tandem két sarka meg a szimering ház két sarka) kis tömítő pasztát. ;)
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #187371 üzenetére
Köszi! Nincs olyan márka a csőből, ami jobban bírja? A gyári tényleg arany áron van.. akkor inkább cserélem évente.
A sarkokba nyomtam kis pasztát, de úgy tűnik akkor nem eleget.
Ránéztem VCDSel a pd elemekre. A 4. henger már lassan közelít a 2.8hoz. Az 1es -1.8, a kettes -0.6. Gondolom ezek egyenlítik a 4est. Vagy fordítva... lassan inkább meggyújtom a szekeret. Lehet kompresszió miatt is ilyen érték? Viszont ha rossz lenne a kompresszió, akkor teljesítményben is észre kellene vennem. Vagy tévedek? Plusz hidegben is pöccre indul.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #187372 üzenetére
Hidraulika cső de amúgy tényleg azt vettem észre általánosságban, hogy minél inkább nyomásra készült cső, annál inkább tartós. Üzemanyag csövet is lehet ilyen szempontból nézni esetleg, nameg minél magasabb a hőtűrése, annál jobb. Talán power belt vagy haberkorn tudna tanácsot adni a témában még (meg abban is, hogy melyik kiskereskedelmi partner tud majd adni).
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #187373 üzenetére
Én is a hőre tippelek, hogy azt nem bírják. Ez a haberkorn és power belt ezek mik? Nem ismerem.
Közben megvan:
[link]
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
diegho
nagyúr
Leon 3-ban a féklámpa hol van? Oldalsó búra a karosszériában? Kiírta, hogy a jobb oldali elment aludni.
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #187374 üzenetére
Rossz a link: [link]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #187374 üzenetére
A semperitnek vannak nagyon jó és tartós csövei.
Én pl. A retroautóban veszem a csöveket.Renault power
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #187381 üzenetére
Köszi, ezt már megtaláltam. Itt pont, hogy egy kalap alá van véve az előd és az utód (CHPA->CZDA), engem pedig leginkább a különbségek érdekelnének ezen két motor, illetve a "kistestvérek" (CMBA; CPVA->CZCA) esetében is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Bdanyy
addikt
és #187325 molnarpeter
nem igazán bízott volna benne, hogy sokkal tartósabb lenne. Ma készült el, mentem egy próbakört, úgy tűnik rendben van. Olyan túl sok futást nem tervezek ezzel a kocsival, egyelőre most az elég, hogy saját lábán mozgatható. Ha megint előjön, akkor berendelek valahonnan bontottat, köszi a linkeket.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
zsoltip
őstag
Üdvözlet Fórumtársak!
Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BMT Trendline DSG2 kérdés:
1. Mik az általatok tapasztalt fogyasztási adatok?
2. Mennyibe kerül egy esetleges DSG váltó hiba szervizelése, esetleg cseréje?Köszönöm.
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #187179 üzenetére
Hogy legyen folytatása a Golf 4 tuning videónak
Kezdődnek a gondok?! | Golf 4 1.9 PDTDI |😲 Beesett a kuplung PEDÀL....😳 [link]
Hát nem sokáig bírta, bár ha nem mindent cseréltek a kuplungba akkor lehet alapból meglévő hiba is és idővel amúgy is előjött volna
De akkor is ezt nem erre tervezték[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
grizlisandor
addikt
válasz zsoltip #187387 üzenetére
1. Spritmonitor
2. Száraz DSG, ami nem ajánlott. (a héten pont tárgyaltuk) -
Grande Ale
őstag
Üdv!
2014-es Golf7 variant nem kellene jelezze, ha kifogy az ablakmosó folyadék? Azt hiszem Comfort Line felszereltség. Indításkor a műszerfalon mondjuk nincs ilyen check lámpa a többi közt... Könyv írja, de az nyilván több felszereltségnek is a könyve.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #187392 üzenetére
Direkt vett ilyet, talpra akarta állítani.
-
Gyula84
veterán
válasz grizlisandor #187392 üzenetére
Még csak az első videót néztem meg, hát szép és jó, de miért nem tudott egy kevésbé lerugott külsejű Golf 4-et venni.
több videó anyagNem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
1stVikman
senior tag
válasz Grande Ale #187391 üzenetére
-
yodamester10
őstag
válasz grizlisandor #187392 üzenetére
Szabi kitartó srác csak kb 2 évet adok neki,hogy a környezetvédelmi normák miatt majd letámaszthatja majd valahova a dízel Golfot Németben.A sok ráköltött pénzen vettem volna egy 7-es Gti-t vagy R-t aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #187398 üzenetére
Ingolstadt környékén él, ott nincs akkora szigor.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz MunezXBK #187399 üzenetére
kövezzetek meg én azt sem értem,hogy minek kell "3" autót tartani,illetve minek kell a kotlákat feltámasztgatni.
Ott a smart az is hulladék,ha megvan még,ott a golf az se jó,ott volt az e39 amit állandóan szereltek/foltozgattak.Most ott a 3-as kabrió.Majdnem minden 3.ik videóban elhangzik,hogy neki milyen jó kint,de állandóan MO-n van.
És nekem az a szerviz egyáltalán nem szimpatikus.Elmondja 200x hogy 100-ból eddig egyse járt így váltó összerakás után.
Oké elhisszük,de ez így járt.Takarít,összerak új alkatrészekkel és viszlát.Nem kell azt csinálni amit yt-n a videó alatt is művel.(osztja az igazolványt)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest