-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vassili
tag
Sziasztok!
Kigyulladt az ABS lámpa a műszerfalon, elvittem kollégához kiolvasni a hibakódot és ezt a két kódot dobta:
00287 Jobb hátsó szenzor
Ez pipa is, ettől ég az ABS lámpám.Viszont ezt nem tudtuk hova tenni, hogy mi lehet: 01315 Transmission Control Module
1999 Audi A3 1.9 TDI (AHF) manuál 5 váltó. két éve van nálam, kb egy éve kapott egy új kuplungszettet + DMF. Kolléga azt tippeli, hogy lehet előző életében automata volt és manuálra lett alakítva. Valakinek egyéb ötlete, hogy mi lehet ez a hibakód?
-
Vassili
tag
válasz Reggie0 #186752 üzenetére
Valószínűleg nem, mert korábban is említették, van valami hiba ami visszajön és nem lehet törölni, de megnyugtattak, hogy nem kell vele foglalkozni, és elfelejtődött. És őszintén nem is tapasztaltam olyasmit váltóval, ami aggodalomra adott volna okot (természetesen a kuplung és felső munkahenger csere utáni időszakban) De most leírtam a kódot és csak utána kellene járni, hogy mi lehet, mert a todo lista végén már nem nagyon maradt más.
-
Gabady
aktív tag
válasz Reggie0 #186749 üzenetére
AZ izzítógyertyák cserélve lettek benne, illetve a PD elemek is be lettek méretve. Semmitöbbet nem tudok elmondani az ojjektumról.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
homeless09
őstag
válasz apple87 #186750 üzenetére
B7-eket találsz 2.0 dízellel 2,5 környékén, nyílván nem highline 50e km-rel, többnyire comfortline-ok, de egész jó felszereltséggel 200e km alatt meg lehet csípni őket.
Asszonynak volt golf6 kombi mikor én vettem a B7-et(Highline) cirka 5 éve, átülve a passatba űrhajó érzés fogott el kb...na meg a hely....láb, váll, fej, minden...belül mintha 2x akkora lenne..
Most Golf7 van az asszonynak de nem adném oda a Passatot azért cserébe sem.'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
atos19881101
senior tag
válasz Gabady #186756 üzenetére
Azért érdemes lenne a kulcsot nem egyből elfordítania a kollégának... ez dízel...
Egy kompressziót mérnék. Km? Olajnyomás jelző is világít... nem jelent jót szvsz.
PD bemérés alatt mit értesz? Voltak padon? Vagy csak VCDS ráolvasás volt?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Gabady
aktív tag
válasz atos19881101 #186758 üzenetére
Ezt a kulcs dolgot mondtam már én is neki, de tök mindegy meddig vár, akkor is így teker csak. 330e körül jár km-be, PD elemekre meg VCDS-el néztek csak rá tudtommal. Cseréltek már kábelköteget is a PD elemeknél. Olajnyomás visszajelző szerintem azért világít, meg csipog, mert alacsony a fordulat és nem tudja felépíteni a nyomást... De miután beindul elalszik a lámpa.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz molnarpeter #186761 üzenetére
Általában a reggeli, első hidegindítások ilyenek. De ez is tök random... Van amikor 2-3 napot áll és pöcc röff.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
apple87
senior tag
válasz homeless09 #186757 üzenetére
Mivel jobb a Passat ? Nagyságára.mondod vagy egyéb másra is?
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Vettem egy Leon-t, 2013/11 1.4Tsi Style. Defektjavító szett van hozzá. Érdemes lenne mankókereket nézni hozzá? Én hajlok felé, hogy igen.
-
zeus_2k14
senior tag
-
-=Vacsek=-
senior tag
Hali. A multikormány jobb tekerője csak 1et tud görgetni, ha megnyomom érzékel az működik. leállítom újra ráadom a gyújtást akkor is, illetve akkor is csak egyet görget csak néha a másik irányba. Ötlet az orvoslásra? 2011es Skoda Superb
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diegho #186766 üzenetére
Amíg nem kapsz defektet addig elég a defektjavító is.
Viccet félre téve van előnye/hátránya mind a kettőnek. Nyilván a javító kis helyigényű, könnyű, gondozás mentes (pórkerék nyomásellenőrzése). Cserébe ha kiszakad a gumi (pl kátyú, padka stb) azzal nem tud mit kezdeni, mert csak lyukak tömítésére jó/elég. Továbbá ha belefújod a trutyit sok gumis nem is vakarja ki belőle hanem elhajt/új gumit javasol helyette.
Ismerve a magyar utak állapotát ha befér anyagilag meg fizikailag is a pótkerék én lecserélném. Vagy elmented egy mobil gumis számát vész esetére...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz diegho #186766 üzenetére
Gratulálok itt is!
2x volt olyan autóm, hogy csak defektjavító volt hozzá, néha paráztam, legutóbb vettem egy plusz defektjavító sprét is, mert lejárt a gyári anyag szavatossága és mi van ha kell... De ha belegondolok, olyan 15-20 éve* kaptam defektet legutóbb. Kop-kop-kop.
Másrészt ha nem sima defektet kapsz, hanem kicsípi valami a gumi oldalát, akkor a hajadra kenheted a defektjavítót.Ha hosszútávra tervezel, keress hozzá egy mankókereket (5x112 osztókör, 57,1 mm középfurat (időnként 57-nek írják)). De kell majd mellé emelő, kerékkulcs, a pótkereket a helyén rögzítő csavar is. Tippre 30 rugó a vége.
*Szerk.: 1x a feleségem nem vett észre egy betondarabot vmi nyaralóövezetben - én ittam - egyből kihasította a gumi oldalát. 12 éve történt, nem én voltam, mégis defekt.
[ Szerkesztve ]
-
Beri
addikt
Sziasztok,
kupakot keresek gyári 17-es Audi felnire:
(ha minden igaz, 8E0 601 025 AS)
Guglizom egy ideje, úgy tűnik, hogy a 8E0601165MSRA való rá, de kb. sehol nem kapni olyat az országban (ebay-en is borzasztó ritka). 8E0601165 viszont van bőven. Tud valaki segíteni abban, hogy végülis melyik való erre a felnire és esetleg passzol-e a 8E0601165? Ha minden igaz, a külső átmérője mind a kettőnek 150mm, de a belső (a középfuraton rögzül a kupak) méretéről valahogy egyiknek sem találok semmit. Sajnos nem találok a közelben (BP) eladót egyikből sem, hogy fel tudjam próbálni a felnire, és szeretném elkerülni, hogy olyat rendeljek, ami végül nem passzolna.
Hogy őszinte legyek, nem igazán számít, milyen a kupak, amíg a feladatát ellátja (porvédő), de eddig csak vattaúj gyárit találtam az MSRA-ból és azt is csak külföldről.eladó Aromamizer RDTA V1
-
aLávaló
csendes tag
válasz focvis #186764 üzenetére
Szia
Én csak sokszor olvasó vagyok itt, de látom mi a téma. Én nagyon megvagyok elégedve a sráccal a 3. kerületből. Ha azonosról beszélünk persze "Best Kárpit Kormánybőrözés" III. Ker. Pacsirtamező utca 45.
2016-ban csináltam egyet nála és most is nagyon jó még. Eltelt már 130e km azóta. A kormány kialakítása ahogy kértem és rajta a bőr nagyon jó még mindig.
A gyári fapad Skoda műanyag kormányt feldobtam és a legjobb befektetés volt úgy érzem.
Képet tudod majd küldeni ha kell esetleg. -
Bdanyy
addikt
Egy mobilgumis kör mennyiből jön ki kábé? Szerencsére nem volt még defektem, de nem hiszem, hogy nekiállnék bármihez ott helyben... Jogsi óta rá sem néztem ezekre.
Utána az adott tengelyen mindkettőt cserélni illik?http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bdanyy #186774 üzenetére
Itt Pesten kb 20k a kiszállás (ebben benne van a munkadíj is) + a segédanyagok költsége. Tehát a második defekt után már pluszban vagy a mankóval. És ne feledjük, hogy ha Alsópáhok felsőn kapsz egy defektet oda nem biztos, hogy kimegy érted a mobilgumis (külföldről nem is beszélve) vagy ha igen az annyiba fáj, hogy kb olcsóbb ha otthagyod a kocsit az út szélén.
Az attól függ... Érdemes párban cserélni de ha nem olyan sok km van a gumiban akkor elég csak a sérültet (pl megpadkáztam a gumim amiben összesen 5k km volt, ott csak a sérült helyére vettem ugyanolyan újat).
#nincsbennetarcsi
-
-
aLávaló
csendes tag
válasz focvis #186778 üzenetére
Kimentem autóhoz lőttem pár képet. Persze már fényesnek fényes nálam is. De megkopva szakadva nincsen. Nem kiméltem és eltelt 4 év/ 130e km. Fogtam gyári új bőrös kormányokat. Simán hozza azoknak a minőségét.
Biztos lehet spécibbet is kérni, de szerintem bőven megérte anno azt a 2xe forintot.Mindegy ez csak egy visszajelzés volt tőlem én nagyon elégedett vagyok a srác munkájával még mindig!
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
Defektjavító vs. pótkerék témára sokszor mesélem el saját kis történetemet.
Igazából nem egy defekt, hanem egy szelep kiszakadása történt. A hibát az 1-es pontnál vettem észre, tankolás után ránéztem a nyomásra, hallottam hogy sziszeg. Amint a szelephez értem a fülem mellett repült el annak fele. Ez egy OMV kút. A 2-es pont egy gumis műhelyt jelöl. A két pont között kb. 30m a távolság. Elsőre azt gondolnánk, mekkora mázlista voltam. Jah, csakhogy szombat délután történt a dolog, és a hétfő sem volt munkanap. A defektjavítót nyugodtan a hajamra kenhettem volna, még ebben a kimondottan szerencsés helyzetben is. (Jah és innen pár száz méterre lakom, szóval akár az autót is otthagyhattam volna hétfőig vagy keddig. Na de mi van, ha a világ végén történik...)
Lényeg, hogy a defektjavító sem szelepszakadásra, sem oldalfal-sérülésre nem használható. Emellett ha szerencséje van az embernek, és csak egy "normál" defektje van, akkor is nagy eséllyel kuka a gumi a trutymó miatt. Ha pedig már elég kopott gumi volt, akkor mindkettő kuka.
Én maximálisan pótkerék hívő vagyok, és ha egy mód van rá, olyan autót fogok a jövőben is birtokolni, amiben van.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lacess #186783 üzenetére
Nekünk is ilyen defektünk volt legutóbb, elöregedett a szelepcsonk, szépen leeresztett tanulság: párban új gumi szerelése előtt megmozgattam a másikat is, nehogy ki legyen repedezve, a rosszat meg letéptem (otthagyásos szerelés volt, biztosra akartam menni)
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Vagy assistance. Nekem volt defektem M0-n, pótkerék is, de nem akartam meghalni. A defektjavítót nem a magyaroknak találták ki, hanem garis autóhoz és vészmegoldásnak.
-
Lacess
tag
Még mindig jobb, mint a világ végén/leállósávban/hóban-fagyban/éjjel esetleg valami nyugati országban ahol azonnal rád hívják az autómentőt (300€-s kikiáltási árral) enni a kefét mert nincs pótkerék.
Amúgy még nem kérdezted meg az "illetékest" (flottakezelő, szalon, etc), hogy ezt mégis honnan kukázták bele?
molnarpeter: Az eset óta én is rendszeresen rángatom ezeket a "bimbókat" is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacess #186787 üzenetére
1 éves az autó, majd az assitance megoldja, csak érted...
Jeleztem, hogy én 3 keréken biztos, hogy nem fogok közlekedni, még egy métert sem, nem hogy egy gumisig elmenni vele. Erre azt válaszolták a
szakértőkpékek, hogy jó az a méret, mert szerintük a /55 nem %-os érték, hanem ugyanúgy mm-ben értendő mint a szélesség. Oké.#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz aLávaló #186781 üzenetére
Köszönöm! Pont az a sima bőr anyag kellene ami a kormányod felső részét borítja. Most olyan nincs.
Full gyárit szeretnék, semmi spéci anyag; 66 e. km-rel vettem, de vélhetően egy cipzár csúnyán összekarcolta az alsó részét.Szerk: december elején beszéltem vele, pár hét múlva újra megkeresem, hátha javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
Igen értem, sajnos....
"jó az a méret, mert szerintük a /55 nem %-os érték, hanem ugyanúgy mm-ben értendő mint a szélesség" - rögtön besz@rok
így viszont kellene még szerezni abból a gumiból egy jó adaggal, 55mm-es oldalfallal az ilyen "stance", meg "hellaflush" (vagy mi...) rajongó gyerekek komoly pénzzel a zsebben állnánk sorba érteSokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
diegho
nagyúr
Végülis az egyik nyári/téli kereket bent hagyhatom... Vagy veszek egy használt felnit, a kopott nyáriból 1db rámegy és be a helyére. Ez talán a legjobb megoldás?
-
HurricaNe
csendes tag
válasz rob210 #186436 üzenetére
Kedves Rob210!
Most lett kész a Skoda Octavia BKD.
Úgye a problémám, a belső feszítő tőcsavar kitépte magát a menetből.
Most lett kész M12x1,5-ös csavar lett bele rakva, úgy hogy ragasztva lett.
Szépen jár, egyből indult.
Nos mennyire kéne aggódnom, mert garanciát nem vállaltak rá.
U.i: Boldog Új évet kívánok MINDENKINEK![ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Zizmand #186541 üzenetére
Ma kicseréltük a billenés gátlót. Hát nálam a motort meg kellett emelni hogy kijöjjön. Hazaúton úgy tűnt, hogy eltűnt az ütés, így lehet tényleg ez volt a gond. Motor / váltótartókat átneztük, de azok jók. Féltengelyek sem lötyögnek. De gondolom ha kapna gyári új bakokat akkor lenne pöpec. Viszont annyit nem adok érte.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #186793 üzenetére
Lehet az lesz. Felnyitottam mekkora hely van. Itt aludni lehet kb. Vettem Lidl-ben ilyen tépőzáras tárolót, szerencsére csak egyet, ide le minden is befér kb.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #186796 üzenetére
Kolléga mondta is, hogy lopjam ki a céges octáviából
-
macilaci78
nagyúr
válasz diegho #186766 üzenetére
Én a teljes értékű pótkerék híve vagyok. Ha elhagyom Budapestet, akkor az minimum Szegedig tart, jellemzően hétvégén. Nincs igényem várni mobil gumisra, korlátozni az urazáson sebességét, távolságát.
És ez csak az, amikor szüleimet látogatom.
Nyaraláskor, külföldi utazáskor kellemetlenebb egy defekt.
Egy rendes pótkerék legalább olyan fontos, mint az EÜ csomag, vagy a pótkerék.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen