-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
IO.sys
őstag
válasz bul07 #196100 üzenetére
Ezt írtam, csak kicsit nagy ívvel indítottam.
Az bátor volt a boltos részéről, hogy a saját autójára rádugta, amit egy vadidegen a kezébe adott.
Az én sztorimban a legalja áruházláncról van szó, az akku a garancia lejárta után 10 nappal kukult meg. Ezek után egy bikázót kibírnak. Másfelől az ilyen cuccoknak illene hülyevédettnek lenniük.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
macilaci78
nagyúr
válasz IO.sys #196101 üzenetére
Láttam már 2,35 V-ra merült akkut is kocsiban. A tulaj mondta, hogy az eladás előtt álló autóban a távfelügyeletes, nyomkövetős riasztó szolgáltatását lemondta, de az akkunak senki sem szólt.
12 szelep... Hibázunk, a lényeg, hogy viszonyulunk hozza és okulunk-e belőle.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
HUTCHDB
nagyúr
Van valakinek tapasztalati infoja a Rigotech chiptuninggal kapcsolatban?
DSG átírás lenne a cél." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
IO.sys
őstag
válasz macilaci78 #196102 üzenetére
Van egy új, sose használt 10 éves akkum, 0.9V-on áll. Nem tudom, mit csinálok vele, gondolkodok a felújításon.
A 12 szelep úgy volt, hogy exasszony vezette az autót, be akarta mutatni, hogy nem kell kerülni a biztonságos kereszteződés felé, ki lehet fordulni ott is, ahol egymástól 5 méterre közlekedő autók közé kell besorolni 90°-ban 50-nel. Meg is tette, egy másodperc alatt gyorsított 50-re 1-esben, mert kanyarodás közben nem tud váltani, a motor sikított, pedig 5000-ig se ment a fordulat. Bírnia kellett volna a nagykönyv szerint, de nem szerette. Másnap megint ő vezette, nem tudom, mit csinált, de állítólag csak rükvercbe rakta és már csörgött is a motor. Eltört az a csap, ami rögzíti a főtengelyen az ékszíjat hajtó tárcsát. Évekkel később se hitte el, hogy ő csinálta a 178.000-es számlát.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
simonjoe
senior tag
válasz HUTCHDB #196103 üzenetére
Egyik barátom már a második autóját vitte hozzájuk, teljesen meg van velük elégedve, ódákat zeng róluk. Én egyszer kértem tőlük ajánlatot, és utána annyira agresszíven nyomultak mail hegyeket kaptam tőlük folyamatosan, nem tetszett , nagyon nem. Én ide vittem a vasat:
[link]
Azt gondolom, h minden "sallang" nélkül végzett a tulaj jó munkát.Joe
-
Csabadi
tag
Sziasztok, Buék
Visszaolvasgattam, viszont érdekelne pdtdi tulajok véleménye aki xado olajat használ.Kollégam nagyon oda van érte, de neki benzines kocsija van.Én személy szerint Liqui Moly-t használok, viszin adnék a xado-nak egy esélyt bár kicsit tartok tőle. Ha mégis úgy döntenék melyik fajtát vegyem? Köszi -
simonjoe
senior tag
146,3 ból 178,5LE
329,7 ből 390,7Nm
A nyomaték az nagyon érezhető, megindul mint a disznó, eltűnt a lomhasága.
Többször futott neki az átírásnak, mert próbáltam tartatni vele a nyomatékcsúcsot.
Aggódtam, h e miatt majd túlzott lesz a koromterhelés, folyamatosan monitorozom, az utolsó regenerálást 1360km után csinálta. Eddig is 1000 felett volt. Nézem a turbó csatlakozásait, EGR környékét, csont száraz minden. Olajfogyasztása továbbra sincs. Nem sokat mentem vele az átírás óta, cc. 350k-t. Szóval rendeben van.
Még valami! Az elején a fogyasztás jóval magasabb volt mint előtte, de ez azért volt mert egy kicsit merészebben tapostam neki, jó érezni a különbséget. Ha meg visszaállok a szokásos vezetési stílusra, így egy kicsivel jobb lett a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Lacess
tag
válasz Zizmand #196107 üzenetére
Először én is azzal próbáltam neki magyarázni, hogy itt vannak a hidegek, biztos azért, de állítja, hogy nem a hideg beálltával kezdődött. Így lett a másik kapaszkodó az (általam magasnak gondolt) alapjárati fogyasztás.
A fék sem egy rossz ötlet, majd "simogattatom" vele a felniket.Köszönöm neked is!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
vzsryl
nagyúr
Az pont jó, mert lehet eléri még az 1300-as fordulatot is. :sarcasm:
Én elvagyok a manuálissal, de igazából azért fontos számomra, hogy én mondjam meg az autónak mikor és mi történjen. Van akinek ez nem fontos, teljes megértem őket is, saját dolguk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz Csabadi #196108 üzenetére
A PDTDI már nem fiatal, nekem is az van. Ha csak simán megkínálod xado-val és az csinál valamit, a tanktól a kipufogóig minden megkapja. Teszem azt, feloldja az évtizedes dzsuvát a tankból, ami a PD elemeket eltömíti.
Kicsit olyan ez, mint fogmosás helyett fogselymet használni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #196114 üzenetére
Jól olvastad? Olajat gondolt Xado-nak
És szerintem nem a gázolajba önthető valaminekDe amúgy az olaj rendszer mosókkal is óvatosan kell bánni, mert ahogy írtad ott is feloldhat mindenfajta szennyeződést és eltömítheti az olajáratokat
Már írtam már(azt hiszem) hogy öcsémnek olyan jól sikerült a tankba önthető adalék, hogy tank kiszedés lett a vége, mert nem győzte cserélni a gázolajszűrőt a feloldott szennyeződések miatt
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Zizmand
aktív tag
-
Csabadi
tag
válasz macilaci78 #196114 üzenetére
Motorolajról beszélünk egyébként, nem üzemanyag adalekról. Omw prémiumot tankolok mióta nálam van a kocsi 2014...szóval ott ha van piszok akkor már átmosta sokszor a rendszert
[ Szerkesztve ]
-
Zsolty73
csendes tag
-
simonjoe
senior tag
válasz Zsolty73 #196122 üzenetére
300km?! Az meg hogy lehet?? Én utoljára amikor néztem, még 1360-nál nem regenerált. A következő úton ahogy felmelegedett meg is csinálta. De nekem idáig mindig 1000 vagy felette tolta. Én is kaptam visszahívásra doksik 2x, de nem vittem el a kocsit! Mindenki panaszkodik akinek átírták.
Joe
-
Zsolty73
csendes tag
válasz simonjoe #196124 üzenetére
Egy éve van nállam,előtte a haveroméké volt!Már így lett véve,németből behozott autó még kint csinálták a frissítést!Első dízelem,előtte benzineseim voltak 30 évig!Sajnos csak vétel után tájékozodtam erről a szoftveres dologról!Kb.300 anként regenerál de érdekes dolog,hogy ha regenerálni akar akkor elkezdi melegíteni az autót és nem kell ezerrel nyomni neki akár városi tempó mellett is végig nyomja a regenerálást!Szoktam figyelni vagdpf-el!
Golf 7 variant, 1.4tsi (2013)CXSA 122le
-
Zsolty73
csendes tag
-
cech19960320
tag
Sziasztok :D Egy kis újévi tippjátékot hoztam nektek :D
A kérdés: Szétesik alattam ez a szar? :D
Az alany egy 2017-es 1.6os Diesel Octavia.
Céges, volt már ennek minden baja, korábban is kérdeztem itt a nagyérdeműt..
Tegnapelőtt Budapestre menet a cél előtt pár km-re vettem észre az alábbi jelenséget:
Alacsony sebességnél akár lassításnál, akár gyorsításnál olyan hangot ad mintha húzná a kipufogót a földön. Vagy mint amikor egy fazekat, fémhordót ütögetsz, vagy valami másik fém tárgy ütődik a belsejében.
Nagyjából olyan 10-30km/h sebességtartományban.
Alapjáraton és magasabb sebességben nem hallani, tolatva nem sikerült előidézni, bár nem is tolattam gyorsan.Alánéztem a kocsinak, és amit elértem, meg is rángattam, de amennyire láttam sem leszakadva, sem lelazulva nincs semmi.
Amennyire én hallottam, a hang a kipufogó/dob környékéről jön, amit megerősített az ismerős is aki előtt elgurultam vele párszor :D
Fel kell vinnem az irodába, hogy elküldjék átnézni, szerintetek szétesik egy jó 90km (fele pálya) alatt?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cech19960320 #196130 üzenetére
Valami elszabadult, lehet csak a kipufogó fölötti hővédő. Attól mozgásképes marad, csak zörög.
-
veterán
Hahó!
Adott egy 2010-es 2.7-es Audi A6. Olyan kérdésem lenne, hogy a telefont tudom csatlakoztatni az autóhoz és megjelenik a telefonkönyv stb viszont zenét lejátszani nem tudok.
Ez szoftveres tiltás vagy a fejegység nem lenne rá alkalmas?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Kiskokó
veterán
válasz bul07 #196100 üzenetére
... és kicseréltettétek megint egy 12v-osra , hogy véletlen se legyen értelme és még az eladóval/boltal is kibaxtatokk?
Az szépAkkus témától eltekintve : nem, nem hülye védettnek kell lennie a dolgoknak, hanem El kell Olvasni a használati utasítást.!!
(Hányszor hoztak már vissza cuccokat, csak mert egy elemet nem bírtak rendesen beletenni a készülékbe, vagy csak nem olvasták el az ELSŐ mondatot a doboz hátulján (nem is a kézikönyvben)
De ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bul07
nagyúr
válasz Kiskokó #196136 üzenetére
Utána már nem dugtuk be, szerzet egy 12v-ra alakítót majd utána használta(egy kúton vett hozzá)
Olcsóbb volt így mint egy 24V üzemelőt venni újból[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
IO.sys
őstag
válasz Kiskokó #196136 üzenetére
20 éve foglalkozok elektronikával, és nekem ezzel a tudással sikerült összehoznom azt a teljesítményt, hogy a 2 színt sikerült felcserélnem. De mondom, sötét volt és rosszul emlékeztem az akku pozíciójára. Szégyen, ez van.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
-
veterán
válasz 6030D #196142 üzenetére
Édesapámé az autó és át akarom venni tőle "szaladgálni".
Az RS megvan és szépen muzsikál, bár most az egyik tűzkarika valószínűleg kiment, mert eléggé koxos szag van benne amikor állok.[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
-
Kiskokó
veterán
válasz syIex #196146 üzenetére
Hát ez sok mindentől függ. Azért ha csak ezen múlik ne vesd teljesen el. De ezt neked kell tudni mire kell stb.
Én vettem egy AMI-t USB kábellel amire pendrivot dugtam. CD- írást végre elfelejthettem az volt a lényeg. Nekem évekre visszamenőleg 90et megért (Akkoriban még annyiért mentek)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
őstag
válasz syIex #196135 üzenetére
[link] nem tudom angolt mennyire érted, ez egy jó összefoglaló egyébként a VAG csoportban használt BT modulokról.
jellemzően a jobb első ülés alatt van (Passatban biztosan) könnyű megnézni abban mi van, és mire lehet lecserélni.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
HUTCHDB
nagyúr
Mint írtam, a DSG átprogramozása lenne a cél, nem a motor erősítése.
Először itt hívtátok fel a figyelmemet arra, hogy a DSG nagyon alacsonyan tartja a fordulatszámot. Elsőként "tiltakoztam", hogy nálam baromi jól működik az automata váltó, de aztán a bogár el lett ültetve a fülembe, és már csak arra figyelek, hogy állandóan dobálja fel és fel a sebesség-fokozatokat.
Képes 1100-as fordulat/percen a városi forgalomban 50-60-as tempónál 6-ban, vagy 70 körül 7-ben szó szerint szenvedni.
Sajnos mióta ezt figyelem, észrevettem, hogy ilyen alacson fordulatszámon már a rezonancia is jelentkezik, nem tudom ez mi lehet, de remélem nem a kettős tömegű.
Minden képpen meg kellene nézetnem, hogy nem motortartó bak-e, vagy valami más, mert így engem baromira elkezdett zavarni.
Tegnap próbáltam ki egy másik 2.0 BiTdi Tiguan-t, amiben kb. fele annyi km van, mint az enyémben, (az is elvált és ilyen alacsonyan tartja a fordulatot) de ott a rezonancia jóval kevesbé jelentkezik, de azért én ott is hallom, érzem.
Tehát 2 dolog.
Meg kell nézetnem (bár nem tudom melyik szerelő fog erre időt szakítani, vagy ismeri a típust, vagy magát a jelenséget, és tudja mi okozza) a rezonanciát. Nyilván ez lenne a jó megoldás, ha ezt meg tudnánk szüntetni és akkor nem kellene a váltóhoz hozzányúlni.
DE! ha jól tudom a túl alacsony fordulatszám a kormosodásnak is melegágya, így lehet mégis az 1400-1500 fordulatszám-minimum lenne a legjob megoldás, már csak azért is, mert ekkor már nem rezonál semmi, tök szépen fut a járgány.Egyébként a sport fokozattal, vagy az F1-es váltóval szoktam korrigálni, de már belefáradtam.
A sporttal alapból túl nagy bajom nincs, de azért van amikor tényleg alaptalanul tartja magasan a fordulatszámot, úgyhogy jó lenne, ha valahova a jelenlegi D és S közzé programoznák át az alap fokozatokat.Visszatérve a kezdőmondatomra, azért megszokja az ember a tudását az autónak, így ha jelenlegitől is jobb lenne a menetdinamika, az sem lenne baj.
Lehet egy egyszerűbb optimalizálással (amibe benne lenne a DSG gyorsabb váltása is, és mondjuk +80-100 NM és 30-40 LE) lényegesen "szebben" működne.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Steam topic
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest