-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #36150 üzenetére
Addig fogom hajtani, amíg ilyen nem lesz. Aztán 500 euróért kap egy másik bontott motort.
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #36151 üzenetére
Vicc egy két megoldás... Nekem a legfurcsább hogy amikor leváltottuk a nissan cherrynket egy kia shumára akkor a nissan aznap adta meg magát amikor hazahoztuk a kiát. Szétkaptuk és a 23 éves motor egyszer se volt szétszedve. Csak egy hengerfej tömítést kellett benne cserélni az adta meg magát. Több mint 300 ezer km volt benne és a szelepek meg az egész belül úgy nézett ki mint ha új lenne. Semmi beégés semmi karc. Mondjuk vigyázva volt rá, de akkor is akármennyiért veszel ma autót mindig van benne valami 5 forintos szar amik százezres kárt képesek csinálni.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #36151 üzenetére
ha cseréltél tökét akkor van minőség függvényében kb még 250e-d hogy ilyet láss.
"alu szelepfedeleseken"+ pd el vannak gyengítve a tökék 200-300 közt mindig kitámaszt egy, eredmény meg az lesz amit linkeltél, tavalyi évbe nem tudom hány ilyen problémánk volt, de sok.
gyárilag 200-220e körül kellene cserélni őket, csak itthon elsumákolják, leszarják, vagy kitudja ugye mennyi van ezekbe, az óra egy dolog.. :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TazLeacher
nagyúr
Sziasztok!
IV-es Golfhoz (1.6 benzin) hol találok infót, hogy melyik szerviznél mi az ajánlott csere/javítás? Most lesz 100.000 benne, vezérműszíj+görgők+pumpa tervbe van véve.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
-
tomcsi23
veterán
válasz TazLeacher #36156 üzenetére
Szervizfüzet
Amúgy fékfolyadék, olaj, szűrők - ahogy épp aktuális, meg a kopó cuccokra ránézni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #36155 üzenetére
na ilyet se hallottam még
Akkor nem tudok okosat mondani neked.
Sose értettem a dieselhez és nem is akarok.Csak sok ismerős mondta, hogy neki elhallgatott a csilingelés a xadotól.
toyota corolla 97'-es kifejezetten csendesebben jár azóta.
Meg egy másik cimbi is mondta a diesel opelébe beletette és öröm boldogság.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #36158 üzenetére
Ez azért nem hallgatott el, mert a hangot nem a hidrotőke, és nem is az olaj okozza, ezt már többször is igazoltam. A legcsendesebb a mobil1 olajjal, castrol-tól hangosabb, de nem vészes, a többivel (valvoline, xado), meg olyan előkamrás régi mercis-fordos robaj van a motortérben. Több olajat nem próbáltam, így is elég sokat cserélem. mindegyikből 5w 40 ment bele.
Stetoszkóppal hallgattuk, szelepfedél alatt nem hallani semmit, de a kipufogón igen. A fene sem érti. Meglátjuk mit hoz a turbó csere tavasszal.
[ Szerkesztve ]
-
RohamDroid
aktív tag
Érdekes ez a dolog ami fenn áll nálad Mágus. Nálam meg még érdekesebb a dolog. Ugye nem rég volt vezérmű lánc csere. Azóta kb 1500 km-t mentem a verdával és kezd megint hangja lenni. Hajam az égnek áll.
Ráadásul az olajbetöltő kupak is laza az is zörög. De azt már megoldottam. Normális ez a zörgés már most ??Üdv.: Csaba
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #36160 üzenetére
Egyszerűen fogok fogalmazni, ha jó minőségű a lánc, akkor NEM. Ha meg kitudja ki gyártotta, kitudjahol, kézzel, kartonpapírból vágták a láncszemeket, akkor minden előfordulhat.
Eddig amit cseréltem a kerregés miatt, azok a hidrotőkék, a többit amit javítottam, amúgy is kellett volna.Lehet csak a diesel hanggal kell megbarátkoznom.
[ Szerkesztve ]
-
RohamDroid
aktív tag
Vagy műanyagból.. Skodás zsírpapiros lefényképezem majd ha hazaértem.
Hát nem tudom főnökömnek ugyan ilyen kocsija van mint a tied ugyanezzel a motorral. Annak olyan hangja van mint egy traktornak de komolyan
Lehet tényleg csak szokni kéne.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
TaaT
veterán
-
RohamDroid
aktív tag
Mesélgettem itt hogy milyen jó nyomorékok a márkaszervizben mert a kocsi szervizkönyves stb de semmi nem volt rajta cserélve kb. Most néztem meg a szervizkönyvet nem is az a rendszám van bele írva mint a kocsimnak a rendszáma vicc.
Üdv.: Csaba
-
TaaT
veterán
válasz tomcsi23 #36166 üzenetére
Most hogy mondod, megvettem bő hat éve az autóm, mondom levegőszűrő csere, megvettem az új szűrőt, szétbontom a fedelet, erre szinte új ami benne van na mondom fasza azóta meg nem néztem bele szal lehet belekukkantok vmikor
"Amúgy mivel van ez a füzet összefogva? Meg minek, szétesett?"
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
Hehe, lehet, pont akkor cserélték először.
Légszűrőt minden olajcserénél (~10k km), pollenszűrőt meg évi 2x cserélek. Szemre nem is tűnik koszosnak, de redvás az.
Most esik, le: 6 éve nem nézted meg a légszűrőt? Hehe, lassan illene. Persze, lehet, hogy attól még rendszeresen cserélve van.Hm, ez ilyen gyári mappa? A másik képen tökre kábelkötegelőnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
Üdv az Uraknak!
Egy kis szösszenet következik:
Megvolt ma a légszűrő, pollenszűrő és az üzemanyagszűrő cseréje!
Az első kettővel nem volt gond, ámde a harmadik...Ahogy alánéztem a vasnak valami furcsa volt. Aztán rájöttem, hogy a szűrőn lévő nyíl hátrafele mutat a csomagtartó irányába. Fordítva volt berakva az üzemanyagszűrő. B+, WTF Mire operálnám le az egyik csati rendben lejön (persze úgy rendben, hogy a szűrő kis szürke csonkja beletört az üzemanyagcső csatijába) Na mondom fasza. A másik csati (90fokos hajlított csatlakozó) a hajlításnál tört el, úgy, hogy az meg a szivattyú és a szűrő közötti csőbe szakadt bele!
Gondolkodás, (persze patakokba ömlik rólam a víz - hogy most a mi a f*sz lesz, mert kell az autó hamarosan)
Be fater verdájába, irány a bontó. Ahh, siker, két csatit kaptam egy ezresért (kapitalista szemetek).
Gyerünk haza.
szivattyú és a szűrő közti kábel le - melegítés, beletört csonkok eltávolítása.
Ezután kb másfél órát szoptam, azzal, hogy vissza tudjam rakni a rövid csövet, mert kib*ott szűk a hely a cső meg merev.
A végeredmény siker lett szerencsére.
kocsog VW
a szerelő, aki cserélte korábban az üa szűrőt - bekaphatja! -
TazLeacher
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #36170 üzenetére
Remélem tudod hogyan kell oldani ezeket a gyorscsatlakozókat. Be kell nyomni a fület az oldalán. Volt a fabia fórumon valami állat, aki elterjesztete, h a műanyag éket ki kell venni, mindenki halomra törte a csatlakozókat.
Amúgy télen semmit ne birizgáljatok ami műanyag, mert a kezetekben marad.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #36173 üzenetére
igen, tudom hogyan működik. Nem akarta adni magát, mondjuk nem is cibáltam, csak szépen széthúztam...volna...
Mindegy, mostmár jó. Többet nem nyúl hozzá senki más rajtam kívül az is biztos.rob210: Az a szégyen, hogy ezt anno pár éve egy hivatalos VW szervízben cserélték itt Békéscsabán. (postaautó)
Még nem próbáltam ki. kb 2 óra múlva indulok vissza Békéscsabára (most Gyulán vagyok a szüleimnél - itt történt esemény). Gyula és Csaba közt 2x2 sáv van 110-es km korlátozással, szóval megkukkantom mi változott! -
-
tomcsi23
veterán
válasz TazLeacher #36171 üzenetére
Egy gyertya, ill. fékfolyadék cserét azért beiktatnék.
TaaT: puccos.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
6év és 19.000km után [link]
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz rob210 #36175 üzenetére
No, megvolt az észleléses túra!
És hát... mosolyogva jöttem haza
A szűrőcserékhez (MANN) bónuszként lekötöttem még a kartergázcsövet is. Kegyetlenül megy így az autó! Korábban lusta dög volt, de szépen intenzíven gyorsult még 120 fölött is.
Egyszóval megérte a sok szerencsétlenkedés -
rob210
nagyúr
válasz Morris #36185 üzenetére
Ezt vártam sejtettem, hogy bazi nagy különbség lesz ha kap is rendesen üzemanyagot
Nekem is ilyen volt, csak nekem nem fordítva volt bent a szűrő, hanem tiszta dzsuva volt.
12 évesen vettem a kocsit és a gyári benzinszűrő volt benne.
Én is azt vettem észre, hogy ha rendesen kap üzemanyagot milyen jól megy[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ESP
senior tag
Meghallgattam ma egy V6 2.5TDI motort egy 2000 évjáratú passatban. mentem is egy karikát vele.
Na ez az amit nem kellett volna
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
ESP
senior tag
válasz bitpork #36199 üzenetére
Hát eléggé. Az a szép járása a motornak, össze sem lehet hasonlítani a 4 hengeressel. Már 1400-ról tolt szépen.
Próbálom magam elrémiszteni a drága alkatrészekkel meg a magas városi fogyasztással. Magas... Mihez képest? 8-9nél nem hinném hogy többet enne, ennyit meg a mostani is eszik.
Tényleg, neked van Kézi váltós meg Tiptronicos 2.5TDI igaz? Mennyit esznek ezek?
Megbabonázott a hangja
Mod.:
Ilyesmi volt. Szerintem benne volt minden extra.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest