-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
senior tag
válasz JHONNY 79 #36399 üzenetére
Mivel 200e km van benne azt írtad, ezért írtam a 240-t.
Ez az "új" 105 lovas pd ugye? Ha az akkor ilyen van a céges octiban, 2008-as 311e km van benne és mindene gyári a motorban. 15 ezrenként olajcsere meg szürő márkaszervízen. Váltó hibátlan. Azt hozzá kell tenni ugyan hogy nagyrészt országút/pályán használjuk.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
alibaba78
őstag
válasz MunezXBK #36295 üzenetére
Koszonom! Neked is ESP
(#36305) Mágus2: Rendben, tanacs megfogadva. Koszonom szepen! A kulonbseg egy kicsit szelesebb skalan mozog itt, kettos tomegu szett kuplunggal £500, csak kuplungot mar lattam £170-ert, de nem vitatkozom, igazad van. Szeretnem rendberakatni ezt az autot, mar nagyon megszerettem. Amiota mondtad ezt az "1500-as fordulat alatt nem kozlekedunk" dolgot, azota sokkal nagyobb elmeny vezetni, es mintha az auto is jobban erezne magat. Megegyszer koszonom!
-
VR6-Fan
veterán
ASZ-t és reinkarnációit én is láttam már minden szarba, nálunk az 1Z T3 syncro-ba a menő, villanyosan is bekötve
de a 150le-s 1,9 PD, olyan mint a fehér holló, igaz nagyon sok gondot nem is hallottam arról a motorról, az persze bezavarhat hogy kevés van.ESP:ha tényleg nagyon olcsó lehet érdemes rámenni, de nézd meg az "széria" hibák orvoslása össz mennyi (HF szett, adagoló, tank AC, hirtelen most a 150-esről más nem jut eszembe, adagolónól arra is figyelj, hogy ha "J"-s adagoló van rajta csak "J"-est tehetsz rá!)
automata váltókat meg élből kerülném ha x száz e km-re nem ismered a kocsi előéletét, mert azzal is nagyon csúnyán rá lehet futni a cumira, hirtelen az 500k-s kocsiból lesz 1,5-es és még beltér futómű stb kimaradt..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
annak vissza kereshető az elő élete nem?
nem ismerem a kocsijait asszem van egy allradja régi meg egy b5 pasztája talán.de amire neked kell sor 4 inkább
arra is végtelen pénzt ellehet locsolni de legalább ott látványosabb lesz az eredmény.de ha tényleg hosszú távon útazós kocsi kell, mindenféle buzgera mentesen, akkor érdemes ilyeneket nézegetni, kb ahogy Mágus is mondta.
de ha nem mész sokat és fél hobbi szinten kell kocsi akkor turbos benzines, a kasznit meg ami szimpatikus.
az a baj mint ahogy mondtam, hogy bejön egy HF csőcs meg egy adagoló csőcs az mindent számolgatva olyan 500k gyorsba akár 1 hónap alatt, és után még a váltó kérdőjel, az is bepusztulhat, ha nincs szerencséd (multi-t feltételezve) elkopnak a kúp kerekek, meg elötte már a lánc is elkopott, akkor váltó cs... vagy is a bele biztos, ha szerencséd van az indító sor, meg az elektronika maradhat, (olaj pumpa is elkopik, ált a fém sprödtől..), akkor ott vagy hogy a te régid inkább ott hagyod a váltósnál és hozol egy másikat, Gárdonyba van egy srác csak multizik (lehet hogy trippel is foglalkozik... erre már nem emlékszem), de nyáron a garázsba 10-15db multi volt nála szervízre alkatrésznek mutogatni stb... olyan 400-500 egy rendbe rakott darab
és relatíve olcsó... 100k körül megy csak a lánc gyári újba.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
no meg az se mindegy hogy 200-300km-t kell egy seggel lefutni, vagy 1000-1500km-ket egy seggel, mert elöbbinél annyira nem gáz ha kicsit hangosabb az autó kocsit keményebb a futómű, viszont a mosoly faktor nagy, utóbbinál ugyan azzal a kocsival, rémálom lenne.
ilyen futás mellett is elgondokodnék amugy turbo bengán, valami kisebb bodéba, ha nem tisztán városba, hanem mondjuk Nagykanizsa-BP távokat jár az ember.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
válasz MunezXBK #36423 üzenetére
Azért azt én sem tudom hogy mi fog majd elő jönni! Nem is ígéerk hibátlan autót. Azt tudom h 6 évben 1x ECU miatt hagyott ott (csere) 1x meg az asszonynál kezdett el kormolni, de az csak egy vákumcső repedés volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #36425 üzenetére
láttam jó automatát is V6-on ami szépen vált stb stb.
de az indító lamella sor akár mit csinálsz 200-300e km környkén már elkezd csöcsölni (ha ennyi bajuk lenne azt le kell szarni), hiába cserélgeted a megfelelő olajat, a lánc elképik benne 350-400e körül, és ha elkopott a lánc és nem a csapok fognak felfeküdni hanem a lánc szeme maguk, azok meg eszik a kupkereket, mert egyszerűen erősebb a szemek anyaga.... kb 500e egy multi-s váltó élettartalma, trip-ről konkrét tapasztalatom nincs nem is bontottam még szét.
és amugy meg itthol nem az a jellemző hogy jók ezek meg vigyáznak rá, persze ilyen is van kevés, de ahogy bitpork is mondta fél év után szinte bármi jellemző letérdelhet benne, nem tudom mennyi km van ténylegesen a technikába, de ha volt gazdája a kocsinak akkor is km függvényébe vannak számolható dolgok, amik tönkre fognak menni ennyi.
szerintem senki se fikázta se a dizelt, se az automatát, vannak dolgok amik x-et bírnak hiába nem tudják egyesek ezt elfogadni, ezen az x-en nagyon sokat lehet rontani illetve gondos gazda egy kicsit felfele is eltudja tologatni.
ennyi ha ezt nem látod be sajnos ezzel rajtad kívül senki nem tud mit kezdeni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #36432 üzenetére
annak utána kéne mennem, hogy mik a nyűgjei mire érdemes figyelni.
félre értés ne történjen, nem ismerem a kocsid, nem is akarom fikázni nem is fikáztam, csak leírtam hogy naggyából milyen KTG fog előbb vagy utobb elő jönni egy ilyen gépnél.
sajna semmi se tart örökké.ha jól emlékszem a számok a tripnél is így alakulnak a számok, tán felújítottat lehet kapni olcsóbban, de az élettartama annak is 400-500e körül mozog.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
latyak17
tag
Srácok egy kérdés ha már fordulatszámról és váltásról volt szó a golfom (g3 1.8 benzinnek) hol van az ideális fordulata ahol váltani kell? Jah igen tudom tiltásnál
Köszi
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #36437 üzenetére
hát nem egy forgós motor 4000 fölé igazából kár forgatni
autókázni viszont 1500 vagy alatta lehet már normálisan, előzősnél 4500 tájt érdemes elváltani, ha hosszú váltó van rajta hogy optimális tartományba essen vissza a fordulat, válthatsz hamarabb is kb 1000-et ejt a hosszú 500-at a rövid váltó még a 3-asoknál is.
és érdemes vele lendületből előzni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #36431 üzenetére
Azért nem szokás a keresztmotoros hatos váltókat (pl. DRW, FSM) fikázni mert azok átalakítás és mindenféle erősítés nélkül széria állapotukban tartósan bírnak 500Nm nyomatékot ahogy a diffi is. Bőrbelső? Sosem kéne. Na jó ülésszellőztetéssel együtt igen de mivel nincs pénzem Maybach-ra...
-
#00809728
törölt tag
Hát van egy hasonlom de csak picurkába 17coll.
Ma a tescoban!
Útsó-t kerestem és éppen le is volt akciózva 10kg 799ft.De sajnos csak űres kalodát találltam.Rákérdeztem és az egyik eladó mondta ha 5* annyi lett volna azt is eladták volna.
Hátra mentem és találltam rendes étkezési sót 5kg 299ft.Na erre varrjál gombot.
[ Szerkesztve ]
-
-
JHONNY 79
aktív tag
Létezik olyan hogy a 2-es Octaviaban amelyikben nincs a hátsó ajtókban hangszóró a hangszóróvezeték sincs behúzva?
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest