Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
Szimpátia volt csak, kémia nem (már túl volt bőven a kellemes milf kategórián), illetve nem az műkörmös mindent szalvétával fogó típus (inkább a reális, 2 lábbal a földön álló -innen a szimpátia).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
75ezer Ft-tal (mármint ennyire alkudtam le). Elvileg sosem használt, anno a porsche-hoz vették a pohu-nál.
A feleség nagyon kedves volt, szimpatikusak voltunk egymásnak (anya fia szinten, vonzódás nem volt), jót beszélgettünk: építőipari cégük van, és épp felújítanak (sváb hegy, rohadt nagy családi ház), és panaszkodott a munkások minőségére. Sajnos a porsche-t nem láttam, gondolom a férj azzal járkált épp valahol.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
draco31
veterán
Na az már nincs, mert sikeresen leégették sokadszorra is, miután minden javítás után elmondta a szerelő, hogy ha rajta a töltő, akkor ne indítózzanak.
Rendben, ha nem éled fel így, akkor megmondom a palinak, hogy szerezzen egy régit.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
dethroner
veterán
Szuper. De a kijelzőn ugye ahogy írtam 13,1V-ot mutat, de ha kihúzom a hálózatból a töltőt majd visszadugom, akkor már csak 12,7V-ot mutat amíg nem indítom újra a töltést. Ez normális? Sajna nincs multiméterem, nem tudom ellenőrizni. De akkor a hétvégén szánok rá bőven időt és töltöm. Amúgy ez egy ütközés miatt elromlott aksi, 2 éves volt és teljesen frankón pöccre indult, de egy ütközés után pár napig még indított, majd pár nap múlva már a kürt is csak nyekegett. Lehet valami belső fizikai sérülése lett.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tibcsiworld
aktív tag
Ha töltőn van, 12,8V-on vagy 13,1-en tartja. Kb. naponta 1x felnyomja 14,4-ig. (a 3,8A-es tuti) A szulfátosodás 12,4V alatt kezdődik. tehát ha töltőn van, nem esik 12,4V alá. Ebből következik, hogy a töltő nem szulfátosodik.
Nekem téli időben folyamatosan töltőn van. Igaz, kb. 10 másodperc nekem a művelet. -
Gézengúz
addikt
Hogy? Hát kipróbáltam, rengeteg dolgon van hosszú gombnyomásra más funkció. Eszembe jutott, hogy hátha tud valami extrát, hát tud.
Inhouse
Hát ezen a ráragasztott papír alatt ott van a 6 műanyag csavar. Csak mint írtam az utóbbi akkujaimon nem volt, így nem is volt eszemben.
KutyiHU
Azt hittem egyértelmű, vízhiányos volt, szimplán csak ennyi.
Laybee
És erre a szuper megállapításra, hogy jutottál?
[ Szerkesztve ]
-
-
Inhouse
őstag
A JÁSZ-okon is rajta volt még pár éve. Az ő kódolt dátumuk is kaotikus, logika nem sok van eddig benne...ezt is csak kb abból tudjuk, hogy adott évben milyen jelzéssel érkeznek az újak.
Nekiálltam a Johnson-osokét is felderíteni, aztán a sokadik egymásnak ellentmondó táblázat után, amikor nem értettem, hogy is lehet egy használta akkuról eldönteni, hogy most akkor az 2018-as, vagy 2021-es (csak tippeltem), inkább elengedtem...
Egyébként nem is egy kód van az akkukon, hanem általában 2-3 jó hosszú. A gyártónak fontos infók ezek, nem a fogyasztónak.
Hasonló ez a kódolgatás, mint az elektronikában az SMD alkatrészeken. Még ha el is férne rajta a neve, nem...ők inkább kitaláltnak egy kódot. Erre a kódra vagy lesz találatod, vagy nem. Aztán, ha már tudod, hogy mi is az, akkor néha a PDF utolsó lapján értelmezik, hogy mi is a kód...csak ahhoz kéne tudnod, hogy mi az... Itt főleg az IC-kről van szó, még a tranzisztorok és diódák hagyján, arra van táblázat...bár ott meg több esélyes, hogy az adott kód alatt mi is lehet...[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Soma01
veterán
Nekem most a Varta black 5 évet ment. De fura, mert lehet tölteni, töltés után a boltos ráterhelt a villával 3x is és 11 volt alá nem esett. Azt mondta, jó, mehet vissza a kocsiba. 400 A az indítója papíron, most a műszer 310-et mutat. Volt egy másik boltos, aki szerint ez már rossz, mert 5 éves. Vegyek újat.
Nem tudom, lehet e bízni benne?
Neked milyen akksid volt 4 évig?
Az autós témában a Rocketet nagyon ajánlják. De itt most csak Varta black meg Bosch power line (S4?) volt, ami jó áron is volt. 25k, 480 ill. 460 A indítóval, 56 ill. 55 Ah-s kapacitással.[ Szerkesztve ]
-
op9
aktív tag
Köszi, de nincs terhelő villám, valószínűleg cella zárlat, és azért melegedhetett még töltés levétele után is az akksi.
Csak nem tudtam, h egy túlmerülés, és töltés okozhat ilyet.
Vagy csak nagy véletlen, h akkor ment tönkre az akksi, amikor épp sokat állt a kocsi.How Bad Do You Want It?
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest