Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    válasz viktorhu #15756 üzenetére

    Sziasztok!

    Update az ügyemben.
    Már hazaértem. Rögtön landolás után már engedte kikapcsolni a napi díjas biztosítást. De a kintlétem alatt 9 napon át vonogatta a napi 450 Ft-okat, összesen 4050 Ft-ot, miközben megfizettem ugye a Prémium csomag 2500 Ft-os havi díját is az ingyenes biztosítás reményében. Így elég húzos ára lett a biztosításomnak.

    Szeretném továbbra is felvenni a kapcsolatot velük és kérni, hogy nem kaphatnám-e vissza a 4050 Ft-ot. De erre továbbra sincs semmi lehetőségem.
    A chat ablak immár kilencedik napja változatlanul annyit mutat, hogy "Looking for an agent...".

    Tegnap kijelentkeztem az appból és töröltem a telefonomról. Uninstall előtt töröltem az app adatokat, a cache-t, mindent. Reboot után telepítettem újra, SMS ellemőrzéses bejelentkezés után ugyanott vagyok: "Looking for an agent..."

    Azt hazudják a Prémium reklámban, hogy "prioritásos" ügyfélszolgálatot adnak Prémium felhasználóknak. Közben pedig 9 napja nincs lehetőségem kapcsolatba lépni velük egy problémával kapcsolatban! Ez aztán a prioritásos ügyfélszolgálat, bámulatos! :C

    Innentől kezdve számomra ez a Revolut egy szánalmas röhej kategória! Ezekre merjem továbbra is rábízni a pénzemet? Ha bármi gondom van, megeshet, hogy semmi esélyem nincs felvenni velük a kapcsolatot? Sehol, sehogy nem tudok reklamálni, hibát belejenteni? Nincs egy telefonszám vagy egy e-mail cím ahol ilyenkor el lehetne indulni!

    Komolytalan és röhejes ez az egész. Ez egy minden, csak nem komoly szolgáltatás.

Új hozzászólás Aktív témák