Új hozzászólás Aktív témák

  • ddsteel

    aktív tag

    válasz INGJOKE #22696 üzenetére

    Szia, 2014 körül volt a váltás, a 2015-ösök mind FL-esek, ahogy az enyém is. A lényeg, hogy LED-es legyen (nekem az van, így nincs tapasztalatom a többivel, de FB-os csopikban a LEDest ajánlják csak). Valóban, állapotot veszel. Én 180E-rel vettem és most 240 van benne, de minden OK. Ugyanazokra kell figyelni, mint minden benzines autónál, plusz persze, hogy kitől veszed, gazdája volt-e vagy csak tulaja. Hűtők köze legyen takarítva, ülés alatti szűrő is, a vízpumpa szokott cserés lenni 200E körül (van akinél persze 300at is elmegy) és 90E-enként a hajtóműolaj-csere (van, aki szerin sose kell cserélni, én ezt nem osztom és cseréltettem). 0W20as olaj való bele, 5W30 esetén a következő mindenképp 0W20 legyen (könyv szerint). Toyotában nekem mindig külön kérnem kellett a 0-20as oldjat, 5-30ast raktak volna bele simán - hibridnél az esetleges sok hidegjárat miatt fontos ez.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák