Új hozzászólás Aktív témák

  • #75501312

    törölt tag

    válasz LouiS22 #87924 üzenetére

    Ezzel nekem csak annyi bajom van, hogy amikor felhívod őket, akkor vagy bejutsz vagy nem, nekem eddig annyiban szerencsém volt, hogy 15-25 perc után kapcsoltak vkit. Amikor feltettem egy kérdést, amire tudnia kellett volna a választ, akkor másik 3 emberhez kapcsoltak még, hallgattam a zenét vagy a csendet, és simán elment másfél óra azzal, hogy nem igazán jutottunk sehová. Szóval vagy hívhatom őket még egyszer és máshoz kerülök vagy órákat tölthetek a telefonnal a fülemen.

    Amit viszont nem értek: emlékszem sok-sok éve upc üfsz ismerős 150-200 oldalas doksikkal jött haza, amit meg kellett tanulniuk amiben volt doboz leírás, kézikönyv, folyamatok, rendszerek, minden. És komoly tesztek voltak, fejből kellett vágni az anyag nagy részét, mert tudniuk kellett a kedves ügyfél kérdéseire válaszolni olyan alapszinten, ami a kézikönyben is benne van, csak a user vagy nem kapja meg vagy lusta elolvasni. És ha nem mentek át a vizsgán, akkor újra meg kellett próbálnia és addig nem dolgozhatott, amíg át nem ment.

    Szóval nem igazán értem, mi lett ezzel a dologgal, amikor megkérdezek egy infót csatornáról vagy dobozról, akkor miért kapcsolnak másik 3 emberhez vagy várakoztatnak 15-20 percig. Amikor alapból tudnia kellene, illetve ha meg nem tudja, van kereső funkció a doksikban, legalább azt használná, nem bánom ha bullshitel 2 percig míg keres, de jelenlegi tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálatosok, akikkel beszéltem azok szakmailag és emberileg is alkalmatlanok. 2020-ban. Gratulálok.

    Szóval jah, írok levelet, várok, várok, őszülök...

Új hozzászólás Aktív témák