Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #40116 üzenetére
Van egy rakás shaderjük HLSL-ben gondolom. Azért bizonyos HLSL kódokat SPIR-V-re fordítani még mindig nem túl kedvező.
Emellett a toolok tekintetében sokkal kényelmesebb a DirectX 12. A PIX pokolian jól összerakott fejlesztőeszköz, és az AMD, az Intel, illetve az NVIDIA is nagyon jól kezelhető vele. Vulkan API-n hasonló képességet a Renderdoc+RGP ad, de ez csak az AMD hardvereket támogatja. Az Intel és az NVIDIA hardvereit nem tudod mivel profilozni, fényévekre járnak az eszközeik a Renderdoc+RGP lehetőségeitől.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Azonnal elérhető, raktáron lévő HPE Aruba switch-ek
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged