Új hozzászólás Aktív témák

  • Teréz Atya

    senior tag

    válasz Bornie127 #18065 üzenetére

    Nekem ket U807 van - 1 nyugisan hasznalt, meg egy toros-zuzos. Mindkettoben cserelve lett a csapagy, de egyikben sem remeg eszrevehetoen a prop. Azt elismerem, hogy a tengely picit szabadabban jar. Nekem nem a tengely korul lotyog, hanem a csapagyzasnal, de ezt betudtam annak, hogy ez tobb reszbol all, nem egy monolitikus bronz siklocsapagy.
    Ilyen nagyobb remegest akkor eszleltem, amikor el volt hajolva az egyik tengely, vagy amikor torott volt az egyik prop. Az is lehet, h epp egy beteg csapagyat tettel be.
    Mondukra az alu tengelyek sem hude kemenyek, a bronz siklocsapagy siman kikezdhette mostanra.

    Ha atugralna a kis fogaskerek, akkor csereld a nagyot, nekem is ki volt kopva. A JJRC h12C pinion meg picit nagyobb, igy azzal is lehet orvosolni az ilyen nemu problemat.
    Es most a sllusszpoen - az U807 meg akkor is repul, ha a 11 fogu pinionrol hianyzik egy fog, csak kelletlenul reagal. :)

    @Allien - hat az nem erv, hogy "tanujja meg vezetni, akkor nem fog torni!"
    Szar anyagbol van? - Igen.
    Ha torik mennyibe kerul a javitas - min 7-8 dollar.
    Idoigenyes a javitas - Igen, 64 millio debil csavar ki-betekerese

    A vicc az, hogy egy Dromida Ominus vaza 3,7 dolcsi, a Latrax Alias-nal kb. 10. De ez semmi ahhoz kepest, hogy egy karbon vazas 180-210-es gep motortarto lapja is 10-13 kozt megall, egy 250-es karbon gep karja 5-10 dollar, az Emax NightHawkom jobb elso karja szinten 8 dolcsi. Az MJX X600 meg kartoresre erzekeny, javitasa meg annyiba kerul, mint egy karbonvazas versenygepe. Ezert hagytam, hogy peneszedjen meg a sarokban.

Új hozzászólás Aktív témák