Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz _X10Dead_ #31267 üzenetére

    Más miatt nem jó ez a motor, kifejtem, alapelvekkel:
    - a motor karakterisztika fogja meghatározni a felhasználást vagy éppen ha megfordítjuk, akkor a célunkhoz kell választanunk megfelelő karakterisztikájú motort (egy ideje már szenvedek ezzel, kb. 400 motornak olvastam el a gyári leírását:D)
    - a versenymotorok estében a reszponzivitás nagyon fontos, mert ha nem reszponzív a cucc, akkor darabosnak érzed a levegőben

    Erre két lehetőséged van: erősebb motor, nagyobb prop, alacsonyabb fordulat akkor olyan muscle caros lesz, vagy magasabb fordulat, gyengébb motor de gyorsabban pörög fel, gázállásra izgágább, viszont akkor ki kell találni azt, hogy hogyan csökkented a súlyt.

    Autóknál ismert tény, hogy a forgótömeg és a magasra emelt tömeg érződik a legjobban, na valami ilyesmi itt is van, ezért az én fejemben két racer gép lenne jó:
    - hiper könnyű 3S, nagy fordulató, de könnyű motorokkal, 2205/2800KV pl. DYS-nek van ilyen
    - egy brutálisan erős, 3 ágú, 4S-en, 2205/2206 2300KV, pl. Emax RS

    Ahhoz, hogy a linkelt motor jó legyen, ahhoz meg alacsony a fordulat, hiszen az Emaxnak ugyan ez a súlya, de erősebb és gyorsabban is forog, krémesebben fog repülni.

    Érdemes egyébként megnézni a Luminier motorokat, ott a 2205 is csak 25 gramm, míg az átlagos 2205 inkább 30. Ez kapcsiból -20 gramm.

    Persze ennyiért ez a motor röhejesen olcsó, még így is és a DYS motorok kifejezetten jól bírják az áramot és elég nagy DYS fan vagyok:D

Új hozzászólás Aktív témák