Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Jackal2 #31274 üzenetére

    Amít írsz igaz, de ahhoz, hogy a gyakorlatban is kimutatható legyen a különbség, ahhoz a váznak, a propoknak, az akkunak, meg az FC-nek is tökéletesnek kellene lennie. Vegyük figyelembe, hogy még mindíg 3S-en tanyázom, de ígyse tolom nyélgázon. Váz és propok tekintetében van némi készlet raktáron, de inkább mondanám őket olcsónak, mint versenyre kihegyezett, ultrakönnyű csodáknak :-)

    Rendeltem, mert
    - DYS, és a motorjaik megbízható mütyüknek tűnnek.
    - qrva olcsó
    - Nem hinném, hogy az én szintemen még hiányolnám azt a 150KV-t, viszont ez a motor 1-1 mm-rel szélesebb, ill magasabb, mint a DYS 2205-ös, (az utóbbit nem igazán értem, mert a strator ugye 1mm-el kisebb). Ebből elvileg az következne, hogy nagyobb a nyomatéka, vagyis könnyebben pörög fel, illetve kevesebbet eszik ugyanolyan fordulaton, ugyanolyan propok mellett.
    - hmmm...óccsó
    - Újra elő kellene venni a Runnert, (amiről ugye tudjuk, hogy szebb, mint amilyen jó) de amíg nincs spare motor raktáron, nem szórakozom vele. 16 dollárt meg nem adok egy sehogy-sem specifikált Walkera motorért, bármilyen szép is. Hogy miért pont ilyet? A gyári motor valami eredetileg 2100KV-s volt, de ment a rinya, hogy gyenge, így az ADV-t már 2204-esnek látszó, 2500KV-s motorral szerelték. Csak ott van ugye a FOD, ami miatt minden rendes ember beállítja a távon, hogy lehúzott throttle mellett is alapjáraton pörögjön. Az alapjárat viszont csak 5.5%-körül jelenik meg, ami nem tudom milyen fordulatszám lehet, de kapásból 350+ grammot emel a gépen. Papíron azt sakkoztam ki, hogy ha nyomatékosabb a jószág, viszont csökken a haszontalan felhajtóerő, akkor csak virgoncabbnak kellene lennie a végén...Persze, a puding próbája az evés
    - Meg olcsó is volt :DDD

    (És úton vannak a Cobra-k is, vész esetére)

Új hozzászólás Aktív témák