Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    veterán

    válasz Peaceliker #51478 üzenetére

    Nehéz-nehéz, de azt gondolom, ami lényegesen könnyebb ugyanilyen értékekkel, az meg gagyi...Aksinál ez szerintem igaz,,,,Fizikával nehéz vitatkozni,,,,ellenben, ahogy írod is mi, viszont "matekozhatunk" ;)

    Van itt ilyen 30g súlyú TATTU 7.4V 450mAh 75C 3.33Wh ezzel szemezek egy ideje,,,
    Amit lehet hogy egyszer majd kipróbálok, de vérzik a szívem pénztárcám, mert pont ugyanannyiba kerül mint a 3S verziója....

    És ekkor itt álljunk meg...kérnék egy kis gyorstalpaló oktatást/segítséget ismét(isten az atyám utána olvastam, de a "lényeg" nem jött le nekem)

    A repülésii időt, és vagy dinamikáját, mennyiben befolyásolja az "S" érték,,,azaz a cellák száma, tehát a teljes feszültség?

    Vegyük a fent említett aksi családot! 450mAh-75C/2S/3S/4S
    És elnagyolt magyarázatot,,,én eddig úgy voltam vele (reális súlyhatárok között mozogva, hiszen tudom ez is sokat változtat az időn-dinamikán, de most picit zárjuk ki ha lehet)hogy:
    Kapacitás(mAh): minél nagyobb annál több levegőben töltött idő...
    "C" érték: egységnyi idő alatt leadott áramerősség...minél nagyobb, @nál ;] :B jobb :D Nem "fárad el" a gép alatt az aksi,,,hirtelen gáznál-"puncsolásnál", nem szűkül a kraft "keresztmetszet" ha van elég "C", tépheti ki a motor(vagy hát az ESC) az aksiból az "erőt..."

    De mitől lesz jobb/rosszabb ugyanazon egyéb értékek mellet egy 2S-3S aksi?

Új hozzászólás Aktív témák