Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz syler123 #54488 üzenetére

    Te azt mondtad, 3.8V-nél teszed le én azt mondtam, 3.3V-nél. Ez 5 tized. Én hajlamos vagyok nem nyomni annyira, mikor már nem olyan erős, hanem (próbálni) technikázni helyette, nekem ez +1,5 perc. Az akkumulátor egyébként is kap egy csomó terhelést menet közben, ami szerintem sokkal többet számít, pl. hirtelen kitéped belőle az elektronokat, fának repülsz, ráesel leszálláskor, stb.

    Lehet, hogy csökkenti a ciklust, mert nő a belső ellenállás, de a fáma arról nem szól, hogy mennyivel. Mondju 200-ról 150-re? ha 10 akkuval mész ki repülni, akkor 1500 ciklus egy évben. Napi 10 akku kirepüléssel 150 nap, de ez kb. a max amit tudnál teoretikusan repülni, ha minden adott, mert a másik 200 napban hideg van, szél fúj, esik az eső a hó, meg nem tudom.

    Tehát ezzel a logikával minimum 1 de inkább 2 év az, mire tönkre megy egy átlagos embernél (versenyzők persze teljesen mások, de ők mindig:D). Szerintem ez teljesen normális és ez megint egy olyan eset, amikor semmi más nem történik a telepekkel.

    Ráadásul te azt mondtad, úgy raktad le a gépet, hogy 3.8V. Mire bementél a házba meg már 4V lett, mert ennyit simán visszakúszik a fesz. Az hogy terhelés alatt beszakad tök normális, ezért mondtam azt, hogy akkor repülés közben mikor a 16,8V-s 4S cella lemegy 13 V-ra akkor instant meg kéne halnia az akksinak nem? Mégsem hal meg, pedig mindenki nyelezi neki.

    Ráadásul pont most vettem 3 db vadonatúj Gaoneng 550-et a régi Ganonengek mellé, amik megvannak fél éve, és azokat is így használtam. Semmi különbséget nem érezek, tehát lehet hogy műszerrel ki lehet mérni egy laborban, hogy ez rossz neki, mert megnőtt a belső ellenállása, de a gyakorlatban én nem veszem észre ezt a romlást.

    Ellenben mikor eltettem magas feszültségen a 4S akkukat és elfelejtettem, és úgy álltak 3 hónapig, NA AZT éreztem :D...Szarok is lettek.

Új hozzászólás Aktív témák