Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz ezoltan #71480 üzenetére

    Mire érted, hogy baromság? Mert az, csak mintha félreértenéd.

    1. Az UAS eszközt regisztrálni kell (személyes adatok+UAS adatok)-> nyilvántartási jel
    2. A biztosítást az UAS-ra (nyilvántartási jel) kell kötni és nem a pilótára -> kötvényszám
    3. Az UAS üzembentartót regisztrálni kell (személyes adatok+kötvényszám) -> kész.

    Baromság #1: biztosítási kötelezettség nélküli UAS esetén (Mavic Mini) mire regisztrálod az üzembentartót?

    Baromság #2: Ha változik a kötvényszám, mert mondjuk 30 napos biztosítást kötsz alkalmanként, akkor mindig újra kell az üzembentartóit regisztrálni?

    Baromság +1: Hogyan lehet egy épített gépet azonosítani és regisztrálni gyártó, típus és sorozatszám hiányában?

    De javítsatok ki, ha én értem félre.

Új hozzászólás Aktív témák