-
Fototrend
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hohocali
aktív tag
A nagy akciókat nem ők csinálják szerintem, hanem központilag jön. A gyártó kezdeményezi/engedélyezi.
Németországban azért lehet sokminden olcsóbb (főleg a kifutó modellek), mert kikerüli az értékesítési hálózat jó részét. Meggyőződésem, hogy pl. a Canton kifutó modelleket közvetlen a gyárból kapják az azokat árusító pár cég. Ez kb. egyenértékű lehet (gazdasági szempontból) az Arendal internet direct megoldásával, annyi különbséggel, hogy nem ők tartanak fent egy részleget erre, hanem kiszervezték egy külső cégbe. -
arcitec
addikt
Nem szab összevetni egy az egyben itt most abszolút Dorian írta le a tutit, minden benne van és az a lényeg. pl németországban sokkal de sokkal többet elad egy kereskedő bármiből, mert nagy számosságú a kereslet, így van ezzel az USA is..... Így meg tudnak élni könnyen nem mint itthon,ráadásul nálunk sokból sokan is vannak,erre a jóval kisebb lélekszámra..
-
Dißnäëß
nagyúr
Hát vagy azt mondod, hogy igen, ahogy sokminden egyébben még rengeteg hülye van az audio-ban, vagy azt mondod, hogy igazából nem is annyira vész el infó ezen esetekben, vagy szépen ki van korrigálva, vagy a picsa se tudja.
Ami nekem itt és most ebben nagyon kényelmes és egyben kézmosó jellegű dolog, hogy én nem mondtam ilyet
Szerintem Ear001 az embered inkább. Majd válaszol, beszélgessetek, ha izgat a téma. Én amiért nemrég jöttem, arra választ kaptam.
Apropó, írt Anthem. Egy procijuk sem tudja azt, hogy vászon alatt 1 center, felette a másik center és ebből alkot egy "fantom" centert a hallgatóságnak a képernyő közepére. Azt javasolták, ha nem akarok vásznon keresztül közepet, keverjem a balba és a jobba. Szóval a téma itt nálam lezárva, feszegessétek, ha gondoljátok
(Amúgy megoldhatnák igazán ezt az apró kis malőrt centerre, igazán...)
-
python1
veterán
-
Dißnäëß
nagyúr
Igen, L-R-be kevert center jó, de szűk a "lobe" és ahogy mondod, csak a belőtt pozióra pontos, ezért kellene vagy kellett volna felülről nézve dedikált center, ami középről szórja szét a nézők fele annak hangját. Na majd kutakodok még.
Szakértő ? Ki az ? Szerintem nagyon kevés emberről állapítható vagy mondható el, hogy szakértő.
Nem tartom magam annak. Van egy villamosmérnök apám, aki a földön tart, van egy elképesztően jó, nagyon támogató diy audio külföldi fórum közösség, hihetetlen jó megoldásokkal (ahova érdekes módon sok high-end gyártó ceo-ja is bejár fórumozgatni), vannak értékes könyveim és hát sok építés és sok tapasztalat (és akikkel beszélgetek, azok tapasztaltai természetesen). Meg egy raklap eszköz, műszer, minden, ami kell.
Mindez sztereóban eddig. A mozi nekem új terep, a hardver részét megoldom, de azért gondoltam, bedobom a nagy kérdést, mielőtt tényleg nekiállnék 1 helyett 2 centert építeni, felesleges lenne, ha amúgy a mai komplikált digi és processzoros világban hülye eredményt produkálnának. Akkor még mindig jobb az, amit Te javasolsz, hogy dedikált center be a vászon mögé és megfelelő vászon + a processzor korrekciója hozzá és jó lehet. Nekem pedig "csak" arra kell ügyelni, hogy bírja a teljesítmény többletet, ha épp megtolná a proci mondjuk a magassugárzó jelét a vászon miatt egy mikrofonos mérés után X decibellel.
Szóval a "vas" oldal nem gond, digiben és mozi-képességekben pedig minden tanács hasznos, amit itt mondtok.
Amúgy annyira untam magam, hogy az előbb írtam az Anthem-nek, megkérdezve tőlük a dolgot. Kiv vagyok, mit mondanak.
-
Dißnäëß
nagyúr
Fogalmam sincs, én építem a hangfalakat, nem veszem, dobozból pedig pedig annyit építek, amennyit nem szégyellek, olyan térfogatra, amilyet csak akarok, oda rögzítve, ahova csak akarom. Amit nem tudok építeni, tehát Atmos/DTS-X proci, vászon, projektor, az az, amit veszek készen.
A visszajelzésed (hogy nem igazán szokott működni) sejtésem szerint pont ezért nem megy valszeg, mert hiába egy alsó és egy felső hangszóró, tökugyanazt a "mono" center jelet adják ki, így nem hozzák létre azt a féle "színpadot" vertikálisan a fejünknél, ami sztereó esetben vízszintesen (két eltérő jelnél) megvalósul és ami elhitetné velünk, hogy középről szól 1 center. (De proci lehet ki tudná ügyeskedni, ha erre fel lenne készítve, de szerintem csak vízszintes szétszedést tudnak centerre, azaz L-R-be belekeverni, úgy nem, hogy center marad center, csak nem tökközépen van, hanem vászon alatt és felett).
-
Dißnäëß
nagyúr
Csak a közepet takarná ki. Nincs erre 1-soros mozi esetén olyan megoldás, hogy alulról és felülről adja 1-1 hangszóró a közepet úgy beforgatva a nézők fejmagasságára, hogy pont ott hozza létre azt a "nyalábot" ami miatt a vászon közepéről hallják jönni a közepet ? (Mint sztereónál a színpad). Ez sokat segítene, csak miért áteresztő vásznaznak mégis.. (oka van, gondolom. Sztereónál van a két csatorna között pici eltérés, így jön létre pontos színpad, most hirtelen arra tudok gondolni, hogy két hangszóróval, amik viszont ugyanazt játsszák, mivel a center az 1 csatorna, nem 2, nem vagyunk bentebb, nem képződik egy fantom center a "vászonban" az alsó-felső centerekből).
-
BBéci
legenda
Nem véletlenül maradtam 16 éven át a 8TC-nél, de volt nálam néhány kábel, ami sokkal jobb hangminőséget nyújtott, általában irreálisan több pénzért. Szóval érlelődik a csere gondolata, de nem sürgős, mert nagyon jó az, ami van. Nem hagy nyugodni, ha nem hozom ki valamiből a maximumot.
-
denesdr
addikt
Illetve, ha feltételezzük, hogy a készülék a jeltovábbítás során nem hibázik a fesz előállításánál (1) és megszüntetésénél (0) és az elég nagy "rés" miatt nincsenek átfedések sem, akkor a digitális forráseszközök közti különbség a digitális jel tervezett manipulációjában rejlik csupán? Mondjuk én ez utóbbit tartom valószínűbbnek, aztán lehet nincs igazam.
-
denesdr
addikt
Értem én, hogy fizikailag nincs 0 meg 1, de logikailag van, alacsony fesz = 0, magas fesz = 1, tök mindegy minek nevezzük.
Tehát, ha mondjuk egy gyengébb minőségűnek titulált digitális transzport néha hibázik a magasabb fesz előállításánál vagy megszüntetésnél (mert ugye ennyit csinál, a kellő időpontban előállítja illetve megszünteti a feszt a forrás alapján) akkor az kevésbé fekete feketét és dinamikátlanabb hangot eredményez ezek szerint?
Őszintén szólva nem hinném, mert az áram (fesz.) amit előállít és sorba rak az még mindig csak egy digitális kód. -
BBéci
legenda
Nem mérésre használja a mobiltelefont, csupán az általa érzékelt különbségeket használja fel. Nagyon szkeptikus voltam a mobiltelefonok hangnyomásmérésre való alkalmatlansága, pontatlansága miatt. Az eredmény magáért beszélt, amit nem csak füllel, hanem műszerrel is ellenőriztem. Baromi ügyesen kisimította a frekvenciamenetet.
Ugyanazt megtette a B&W DB4S is, szintén mobiltelefonnal. -
-
attiss66
senior tag
-
BBéci
legenda
Az ARC valóban kiemelkedően jó, ennek ellenére soha nem éreztem azt egy Anthemet hallgatva, hogy neekem olyan kellene. Tehát ez egyértelműen ízlés dolga.
A NAD AVR-ektől, sem voltam/vagyok elájulva, viszont az elő/végfok párosaikat embertelen jónak tartom.
Az Arcamok szinte mindegyike nagyon tetszett, volt nálam 6 vagy 7, köztük egy elő/végfok páros. Utóbbi és az AVR750 a mindenkori kedvenceim közé kerültek. -
mettek
addikt
Én próbáltam belőni egy izom pc-n a mad vr-t mpc-hc progin de nekem nem sikerült ugy beállítani hogy sima és szép képet adjon. Legtöbbször a kép tetején szétesett a kép de biztos én vagyok a béna viszont ehhez nincs idegzetem. Helyette egy sony x700-at használok amivel semmi gond nincs.
-
attiss66
senior tag
"Nem tudom az új Denonok milyenek, de a régiekre mind jellemző volt ez a Denonos lágyság. Namármost egy erősítő ne puhítsa meg lágyítsa mesterségesen a hangot."
Ez marhaság. Csak hagy puhítsa azt a hangot. A fülnek kellemesebb azt hallgatni, mint pl az alumembránok sercegését. Ne legyen nyers egy hang. Ez az én véleményem.
Egy hegedű hangjának legfontosabb jellemzője a lágysága. És azért lágy, mert ki vannak szűrve belőle azok a xar fülsértő magas felhangok. Egy erősítő ne ricsajozzon, mint pl az én előző Pioneer VSX-D711-em, hanem énekeljen, mint a Denon AVR-3802. Vannak kemény hangú hegedűk, az szakértői körökben a xar kategória.
Amúgy minden akusztikus hangszer hangja eleve színezett, mert mesterségesen kreált hangok, a fa/vagy egyéb anyagok, réz, üveg stb/ rezgése.
Hangszín alapján különböztetjük meg a különböző hangszerek hangját is egymástól. Miért ne lehetne lágy hangzása egy erősítőnek, ami a fülnek kellemesebb, mint egy karcos. Amúgy minden zenei hangnak az emberi hang a referenciája és az emberi hang/jó esetben/ lágy.
-
powerup2
addikt
Az anthem tetszik de az ára az elég durva ha pl lemondanék az atmosról akkor egy 710-re beneveznék. és maradna is pénzem csak nem tudom később milyen pluszt fog adni majd az atmos. Mert ha csak néha szól egy két effect meg nem is nagyon lesz jelen a filmekbe akkor el lehet engedni mert akkor egy jó tripol oldalra a falakra meg egy anthem és boldogság van.
Ha valaki tud eladó anthemet vevő vagyok rá tényleg irjatok megköszönöm.
-
BBéci
legenda
Ebben egyetértünk.
Kivéve a Rythmik dolgot, mert azt nem ismerem.Ha tehetném, szubszonikus szűrést alkalmaznék 20 Hz-re állítva. Kipróbáltam, milyen a hatása és egyértelműen pozitív volt, jelentősen tisztult, javult a hang, mert nem kellett a membránnak szenvednie, megszabadult a legnehezebben reprodukálható tartománytól. Ez olyasmi, mint amikor van vagy nincs szubláda a rendszerben.
-
python1
veterán
Egyetértek ,én is vágom 25-30 hz alatti szub hangokat,nálam a precíz,gyors szubhang ami gazán fülbemászó a hangerő másodlagos,de azért legyen néha jelen,és ebben verhetetlen egy zárt szub.Akkor van csak jelen mikor valóban kell,amúgy szépen besímúl a többi hangkeltő közé,nem telepszik rá a hangképre.
Dorian: Én is 25 nm-en mozizok 2db 12"-os szubon,nekem bőségesen elegendő,az 1db ereje nem kevés volt,inkább "féloldalas" -nak hatott,2db homogénebb sokkal kiegyensúlyozottabnak hallom.
-
Quetz
őstag
Egyet értek azzal amit írsz, de annyit hozzátennék, hogy azért amerikai szokás, mert Európában nincsenek meg ezek a manufakturális gyártók, akik ilyen extrém mélynyomókat építenének. Itt van pl. a Rythmik 18"-as mélyládája, ami 12Hz-ig köröket ver a saját zárt modelljére, ára pedig egy SVS 3000-es sorozatával konkurál.
A tesztelő mindkét ládát tesztelte mérésekkel és szubjektív meghallgatással is, az összegzés pedig így szólt:
One subjective take away was that if both the F18 and FV18 are kept well within their capabilities and the response shapes are configured to be similar, they perform and sound remarkably alike, except that the FV18 has more dynamic reserves available if called upon during demanding passages. The advantages for the smaller sealed F18 are the more compact size, weight, slightly lower cost and the complete lack of vent noise under any situation. Both subs perform admirably and represent their respective type of design well. Which one to pick would come down to individual preferences and situation.Szerintem nincs az a házimozi rajongó, aki ne rohanna venni egy ilyet, ha lehetősége lenne rá.
-
bajnokpityu
félisten
Legalul pont nem erős a reflexes. A reflexnyilas miatt hirtelen esik a hangnyomasgorbeje egy zarthoz képest.
Amit erősebb gerjesztesnek élsz még, az igazából a reflexes pontatlansaga, utozengese. Ez lehet tetszhet, de ettől még teknikailag hiba.Nekem ez a gatyalengeto kontrollalatlansag ugyanúgy zavaró a milliós jblben is. Nagyot nyom, nem kérdés, de minden melyhang egyforma rajta. Nekem.
-
mettek
addikt
Totál egyet értek. Itt ezrn a forumon olyan irányba történő terelések mennek amik nem biztos hogy jók. Többek között a zárt szub hívők javaslatai. Én most újítottam egy pb2000-et miután már volt elac2070-em és t12-m is. Ezek előtt pedig egy svs 12nsd-m. Nem veletlen vettem újra reflexet és svs-t. Mosolyfaktoros volt az első hangja is. Na mindegy.
Én nem akarok senkit semmire rábeszélni csak annyi a tanácsom hogy óvatosan vegye komolyan mindenki az innen onnan érkező tanácsokat. Elsődleges legyen a személyes tapasztalat.
-
zsoika
addikt
Köszi.
A Quadral-ról már hallottam hogy jó ár/érték arányú, de a többit még nem. Általában amiket ajánlani szoktál itt a fórumon azok nem a kommersz termékek kategóriája. Nekem a belépőből átavanzsált emberkének ezt még szokni kell.ATC-vel kapcsolatban:
Lehetne szemezgetni onnan valóban ha ismerném azokat a gyártókat. Pl. a CAV-ot már hallottam ELACitól.
Az AVX-en írtam az ATC-nek a HiVi atmos-szal kapcsolatban (enyém a legfrissebb hsz) de még semmi válasz. Lehet írok az emailre inkább...hátha ott gyorsabb.Mostani gondolatom az, hogy dobom akkor a HK és JBL studió projektet és megpróbálok szerezni egy Canton Chrono 501 hátsó, 502 front és 505 center szekciót. Reményeim szerint 450€-ból itthon van ...ha a barátom is úgy akarja.
De meglesem a Quadralt is. Azt megtudod mondani hogy akkor Platinum vagy Argentum modelleket nézzek, ha a Chronohoz nézem a kategóriát?Szerk: Esetleg HECO-ból ajánlanál hasonlót? Kint még abból lehetne válogatni, ha érdemes.
-
zsoika
addikt
-
zsoika
addikt
Természetesen nem a 10eFt jelenti a problémát, csak nem tudom mennyire rezonál be tőle a mennyezet.
Azt gondoltam hogy talán a 6-os nem annyira rángatja mert valamivel könnyebb. Szokták ezeket fönt hangszigetelni, mint a dobozokat? Pl vatelinnel.
Sajnos nincs tapasztalatom a témában ,de majd most lesz .
Köszönöm a segítséget -
zsoika
addikt
HiVi-n kívül alternatíva? Ha jól látom az AVX-en most nem elérhető, de rákérdeztem a topikban.
Ezt néztem még [link]
Ahogy látom Atmos tekintetében még nem halmozódott fel akkora tudás mint a sima 5.1.....jóval kevesebb infót találok róla.
A HiVi milyen kategóriát képvisel? A Magnat nem a legjobb azt tudom. -
mpo
veterán
Értem amit írtok, én is tisztában vagyok vele, hogy a mennyezeten adja a legjobb hatást.
Nálam most a frontok tetején van (nem mögötte) és a DTS:X demónál (2018-as 4K) csukott szemmel megmondja bárki, hogy a hangok a térben hol vannak.
A frontok fölé tervezem az áthelyezésüket, de meg kell vesztegetnem a feleségem ehhez, ami sokba kerülne. -
mandju
senior tag
Azért ezt pontosítanám.
2 Arendal sub 1.5 volt összehallgatva 2 SVS SB13 ultrával. Senki nem jelentette ki, hogy az arendal-t jobbnak hallotta. Mindegyiknek van előnye is, hátránya is. Ami tény, hogy az arendal igazi best buy a kategóriájában.
Mozin ezért a pénzért új árban nehéz jobbat találni.Továbbra is azt gondolom, hogy egy ledugózott 1.5 gyakorlatilag nem egy sub 1.
Egy ládát méretezni kell. Más térfogatot számol a tervezőprogram reflexes, mást zárt láda esetén.
Egy ledugózott SVS PB sem válik SB-vé...Hangolni lehet, de zárt sosem lesz belőle...Továbbra is én hallgatom és nem úgy viselkedik, mint egy zárt láda. Ez tapasztalat. A tied feltételezés...
-
mettek
addikt
Koszonom az infót. Csak ezekkel a külföldi forumokkal az a bajom hogy nem lehet tudni ki írta, milyen tapasztalatai vannak a szubokkal. Bár rossz nem lehet az XTZ.
Az arendal lenne az elsődleges de az xtz joval olcsóbb. Az arendal 900 euro, az xtz 600.
Bár ahogy elnézem ezt az 1.5 szubot elég meggyőző. A az eq grafikonja is perfekt. Lehet erre gyúrok akkor
-
#97950976
törölt tag
Az általam kinézett hangfalcsaládhoz úgysincs passzoló Atmos-sugárzó, de ebben az árkategóriában szinte egyikhez sem fedeztem fel illeszthető Atmos-hangsugárzót.
dhcodoki
Természetesen ezek még csak tervek, még olvasok teszteket, itt a fórumon is olvasom a tapasztalatokat, 2 hét múlva megyek el meghallgatni azokat, amik szóba jöhetnek, akkor tudok időt szánni erre, de akkor jó pár napot, mielőtt meghozom a döntést.A fórumon pedig azért kérdezek, hogy tisztában legyek azzal, például hogy hogyan kell egyáltalán összekötni az egészet stb...
Egyébként az Primare SP 33 házimozi processzoról van szó, nem a SPA23-ról, az házimozi erősítő.
-
#97950976
törölt tag
Azért ennyire nem nagy szám...
Még is csak el kell árulnom részleteket, nem vagyok biztos benne hogy jó -e a BBéci által javasolt XLR kábel.
A kinézett házimozi processzor hátoldala: [link]
A frontokhoz kinézett monoblock hátoldala: [link]Ahogy nézem belemenne mindkettőbe, igaz?
Ahhoz hogy meg is rendeljem, előtte sok dolgot kell tisztáznom, hogy mindent értsek.
Például kapásból digitális XLR kábeleket rendeltem volna az analóg helyett, aztán nézhettem volna... -
BBéci
legenda
Jelenleg csak elviekben foglalkoztunk vele, még nem történt meg a mérés sem. Idén festeni fogunk, csak utána kerülhetnek panelek a falakra, plafonra. Mondjuk a basszuscsapda akár a padlóra is mehetne a kanapé mögé, láttam olyat.
(#153661) gerg221
Maximumnak jók a számaid, bár én alacsonyabbra húznám: hangszórókábel 500000, XLR 100000 Ft/m/pár.
Konkrét példák: [link], [link]. Tápnak pedig ez: processzornak, végfokoknak. -
Dorian
félisten
Nem a komplett falat, hanem a mérés és számítás során meghatározott mennyiséget (a meghatározott helyekre), 2 m2-t tettem mindkét falra. Ez a fejem mögötti részen majdnem a teljes falfelületet jelenti, mivel alatta szekrény, felette könyvespolc. A szemközti falon pedig a tévé két oldalán, a hangfalak mögötti területre, kb. 1,30 magasságban. Ezen kívül a hallgatási hely felett a mennyezeten is van 1-1 panel.
De igazából ez így nem mond semmit, hiszen a szobában lévő egyéb tárgyak (könyvespolc, bazi nagy kanapé igen tömör szivaccsal) is befolyásolják a szükséges mennyiséget, ezért az első sorom a lényeg.
-
Dorian
félisten
Azért gyapot elnyelővel is jelentős hatást lehet elérni 80 Hz alatt is.
Pl. nálam 70kg/m3-es anyagból van a szoba egyik falán 5cm vtg+5cm légrés, a vele szemköztin 12 cm vtg+2 cm légrés igen jelentősen csillapodtak a mély-problémáim. Pedig a szoba ez-irányú módusa 48 Hz.
(90kg/m3-es anyag mélyben még jobban csillapít, de magasban már visszaverő, így nálam nem jött szóba) -
BBéci
legenda
Jó a kettő, többször próbáltam, jelenleg is az a felállás, de mindig óriási dilemma, hogy adott összegből egy csúcs legyen, vagy két közepes. Amikor meghallottam az ELAC SUB 2070, a Sunfire XTEQ12, a Velodyne SPL 1200 Ultra, az SVS SB-4000, a REL S/5, vagy a B&W DB4S hangját, eszembe sem jutott két 250-300000 forintosra cserélni. 500000 fölött kerül elő az a pontosság, megfogottság, gyorsaság, részletező képesség, amit ha az ember egyszer megtapasztalt, mindig arra fog emlékezni és vágyni. Nagy hangnyomást egy 200000 forintos reflexes is tud kelteni.
-
BBéci
legenda
Azért nem tartom kamunak az 1000/2000 wattot, mert hangnyomás versenyekre épített autókban simán megküldék annyival, még többel is és bírták. Dupla lengőtekercses, 10 cm átmérővel, ami kuriózum a 12 colosok között.
A nagy JBL-eknek elegendő 600 W a brutális hangnyomáshoz, azért adnak meg annyit. A szubszonikus szűrő remek dolog, kísérleteztem vele, egyértelműen javítja a hangminőséget. -
BBéci
legenda
A terhelhetőségi adatot hol olvastad? Az adatlapján nem említik.
Itt sem.
Ezen az oldalon 120 wattot tátok, ami tutira kizárt.
Itt 175/350, ami szintén hihetetlen. Rockford Fosgate autós mélynyomómra 1000/2000 van megadva, ahhoz képest vicc lenne a 175/350. -
zsoika
addikt
Ez természetes, de azért kemény ezt látni "Wattszerűsítve"
A torzítási diagramról mi a véleményed? A D osztályú erősítés AVR-ekben mostanság kezd elterjedni (pl. A Pio nyomatja nagyon), mélynyomókban volt szokás ezeket pakolni. Ha igaz a diagram (torzítás) akkor elég szép jövő elé nézünk a D-vel kapcsolatban. -
powerup2
addikt
-
Perzeusz
tag
Köszi a tippet. Egy baj van csak vele, hogy nem most aktuális a megvétel, hanem, ha összegyűlt rá a pénz. Pedig a streamer és a dac részére kíváncsi lennék. Lehet, hogy kiválthatná a jelenlegi TEAC NT-503-at?
Amúgy elvileg az Audián is van az általad írt bemenet, csak nem úgy hívják. Állítólag nincs egy közös megnevezése ennek, különbözőképp lehetnek elnevezve.Dorian: Arra akartam utalni, hogy az AV-s cikk csak megerősítette bennem az érzést, amit a meghallgatáskor is tapasztaltam. (pedig a hallgatózás volt előbb, aztán az olvasás)
-
kpykpy
tag
én is ezt a két mélyládát néztem és a tesztek is és a homemovie-s tulaj is a zártra szavazott, ezért ezt is vettem meg és nagyon nem bántam meg! még úgy se h sírtam belül mikor ki kellett fizetni a futárnak..
de visszagondolva, minden fillért megért mert szárnyra kaptak tőle a többi hangfalak -
fehér_ember
addikt
És így kezdődik egy mozizás: Megkérném kedves vendégeimet, hogy a vetítés ideje alatt senki ne nézzen a projektor tartóra, akkor sem ha épp visszatér a mellékhelyiségből vagy az elintézett fontos telefonhívás után, mert az egy kalap kakin lóg.
Persze nálam lóghatna, itt nem számítana, na de ott. -
fehér_ember
addikt
Nem semmi. Nincsenek is megfelelő körülmények a vetítéshez (világos falak, világos nappal, tűző napsütés) és mégis tök jól látható a kép. Ez már döfi.
Vajon hány lumenes lehet az a vetítő és a vászon értékeire is kíváncsi lennék.
Nem kötözködés, de ilyen pazar környezetbe az a projektor tartó/mozgató szerkezet elég tré-ül néz ki. Csak kéne léteznie valami pofásabbnak is; vagy legalább elrejteni 2-2 fehér üveglap közé a "bosch profilokat", menetes szárakat ...stb. -
#97950976
törölt tag
Köszönöm, de nem ez érdekelt volna, ezt sejtettem, hanem hogy illeszthető -e mozis környezetbe.
Ez nem 2 millás, hanem a processzor 5,8 millió, egy monoblokk pedig 4,8 millió forint.Csak elméleti szinten érdekelt a kérdés, tisztában szeretnék lenni pár dolgokkal, hogy tudjam hogy merre érdemes fejleszteni a távolabbi jövőben!
-
#97950976
törölt tag
A sztereó hangsáv tényleg ritka. Mióta kiadtak egy csomó régi, klasszikus filmet Blu-ray lemezen már ott is 5.1 van, sőt, amikor ezek megjelentek DVD-n, legtöbbnél már ott is 5.1 volt. Természetesen az eredeti hangsávról beszélek, és nem a szinkronról.
Én ha belefutok néha ilyen filmbe, akkor a sztereó hangsávot csak akkor hallgatom hangfalakon, ha jobb minőségű, tehát ha lemezről származik, bár az sem garancia a minőségre, de most alapvető minőségről beszélek.
Például van jó pár olyan TV-film, ami nem jelent meg lemezen, és a hangja TV-felvételről származik vagy webről. Ezeket inkább nem hallgatom hangfalakon, mert jobban kihallatszódnak a gyenge minőségű forrás hibái, és élvezhetetlen lesz, ilyenkor inkább a TV-hangszóróját használom. -
m3ss
veterán
kivetelesen egyetertek a fonokkel. all channel stereon uvolt minden csatorna foleg a surround, idegesito. random 2.0 tv adast atkapcsolsz, pl focimeccs akkor minden hangfalbol uvolt majd a kozvetito. foleg a surroundbol zavaro. PL II tok jol lekeveri centerre, stadion hangokat meg surroundra pl. de filmeknel is jobb sztem ez. nem is kicsit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- DUNE médialejátszók topicja
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Valós időben generálhatja a jövőben a GPU a fákat
- Linux kezdőknek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bestbuy játékok
- Autós topik
- További aktív témák...
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- PlayStation Plus Premium előfizetések
- Lenovo Legion Slim 5 82Y900BVHV Notebook
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest