-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz bitpork #113744 üzenetére
Nekem is legutóbb valami 6ezer volt a rátöltés, de ennek kb 1,5 éve és ismerős csinálta meg kb 10 perc alatt.
xboy89: világos amit mondasz, arra jutottam, hogy jobb feltölteni, pont azért mert kevésben volt és ha valaki olcsón akar jó és klímás autót, akkor bepipálja a hahun és annyi. Nem tudom mennyien keresnek régi Swiftet, de nem hinném, hogy sokan, hátha így jön majd a megfelelő vevő.
Itt a Szentmihályin láttam régebben pár klíma töltő céget, benézek majd valamelyikhez.focvis: akkor a futóműre meg azt írom, hogy kiváló futóművel, talán így jó lesz.
A többi részre valami? Sok? Kevés? Jó így? Mármint a hirdetés szövege.
-
veterán
válasz vans? #113750 üzenetére
Vedd fel indításkor a hangját (valaki indít, a másik videóz), töltsd fel YT-ra, majd tedd be a VAG topikba. Látatlanban nehéz.
@Reaper: ha a km indokolná a cserét, írd azt hogy újszerű Kayaba lengéscsillapítók és újszerű XY rugók. Vagy amit írtál, hogy tökéletes futómű, Kayaba lengéscsillapítók, progresszív rugók a hibátlan úttartás érdekében. Csak az ültetést ne hangsúlyozd szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #113742 üzenetére
Az szinte biztos!! Hernádi megérne egy misét. Főleg ahogy az INA-t "zsebre" tették. Érdekes felállás, ott közel ötven %-os a tulajdon rész így a teljes irányítás a kezében van, míg a nagy hazai stratégiai MOL-ból csak 38% az állami tulajdon. Számomra ez igen furcsa.
(#113738) -secret-: nem számoltam mennyit megy egy literrel, ha a feleségem vezet akkor 6 körül van a fogyi, ha én akkor öt alatt százon, matekolj ha van kedved.
Joe
-
vans?
őstag
válasz Magnum_ #113752 üzenetére
Szegyellem magam, de nem tudom, 3 hete van meg, friss muszakival vettem, csak markaszervizbe hordta az elozo tulaj...
Nem csorges, inkabb csak mint mikor telen nehezebben indul be valami, kicsit berreg, nem tudom maskepp kifejezni. Lehet, hogy csinalok majd videot tenyleg.
Olajcsere lehet esetleg javasolt?
hábm bábm
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #113759 üzenetére
450g gáz, nem tudom mennyi olaj + uv festék. 18k
Mondjuk a minimumra töltötte, de max a következő töltéssel nem várok 8 évet.#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Nekem valamilyen szinten tetszik. Tényleg meg van benne az Audi érzés. Amúgy ami számomra durva, hogy 1.6-os motorból 225 lóerő, az nagyon komoly. Emlékszem az kis C4-em még 109 lóerő volt ugyanekkora köbcentivel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Doki16 #113769 üzenetére
Hát azt arra találták ki, hogy hatásfokban és fogyasztásban jó legyen
DS teszthez: Az egész autóról nekem az süt, hogy "Csináljunk egy Francia Audit", kívül egyértelmű kiről másoltak, mégis a végeredmény nekem kaotikus, nem áll össze egy egésszé. Belül pedig Peugeot (oké tesó de akkor is...). Szóval ennek max az ára kéne, az autó maga nem, mert bármennyire is új, friss akar lenni, más márkák lenyúlása lett, mint egy Kínai copy
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Speeedfire #113767 üzenetére
Blobeye Prodrive STI
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Speeedfire #113767 üzenetére
Régebben írt róla egy kis szösszenetet: [link]
-
Doki16
addikt
Papíron ezt írják: "az 1,8 literes, Atkinson-ciklusú, 99 lóerős és 142 Nm-es nyomatékú benzines, plusz a 82 lovas és 207 Nm-es villanymotor 136 lóerős összteljesítményt ad E-CVT váltón keresztül"
Nehéz lenne megmondani, hogy hova sorolnám, mert olyan sok féle motor van már. Egy biztos a 120 lovas 1.6-os Vitarához képest érezhetően erősebb. Viszont a 2.0-ás 140 lóerős B7 Passathoz képest gyengébb, de itt a nyomaték hiánya a nagyon erős különbség.
(#113774) zoo8800: Autópálya nem az a rész ahol kiemelkedik. Ennél a kocsinál a fix 90 a nagyon jó, ott 3,5 körül fogyaszt. Pályán 130-as tempónál bekér a 5,5L/100-at Nekem az a lényeg, hogy mindenhol kevesebb fogyaszt mint a dízel CRTDI Passatom.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #113778 üzenetére
Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy milyen lehet ezeknek a motoroknak a tartóssága. Elmennek vajon ezek a kihegyezett erőforrások is 300e km-t?
Mondjuk azért szívesen kipróbálnék egy ilyen erős gépet. Soha nem vezettem még igazán erős kocsit.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop-y
veterán
válasz Speeedfire #113767 üzenetére
MY03 Subaru Prodrive STI Type UK
Volt rola certifiacate is motorszammal mindennel
Volt rengeteg mas limitalt verzio is:
Spec C aztan az S szerias STI-k (325 Le volt 2 literbol.)
Mo-n ezek eleg ritkasagnak szamitanak fanatikusok hoznak be egyet egyet hol japanbol hol mashonnan (ahova az adott limitalt szeriat eredetileg szantak)
itten van:
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, pont egy ilyennel hozott haza a taxis a minap. Túl van a hibamentes 300k km-en de azt mondja sok kollégája tolt már le vele 400k km-t gond nélkül. Bár volt amelyikben kellett 1-1 cellát cserélni de az nem vészes dolog. Prius plus-nál mondjuk már szívás, ott nem cserélhetőek a cellák külön-külön.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
Akkor es ott tokeletes volt
De meg elofordulhat ,hogy lesz hasonlo
Relative olcso jatszosauto. Csak kene neki egy garazs. Mondjuk EU verziot soha tobbet nem vennek.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
szőröscica
addikt
Lattam ma eloben vegre egy uj Focust. A Tse-fele facelift mk3 jobban nez ki. A belseje az ujnak szebb szerintem. Plugin kene belole. Tegnap is az IKEA allta az 55km-es napi utamat.
-
nagyúr
válasz szőröscica #113789 üzenetére
Én belül sem ájultam el az újtól, mivel a Fiesta jött ki először ezzel a belsővel, nekem végig olyan volt, mintha abban ülnék, és nem Focusban...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz Doki16 #113779 üzenetére
Sosem értettem a kihegyezett szót ilyen kontextusban. Mihez képest kihegyezett, a 10-20 évvel korábbi teljesítményhez? Miből gondolja bárki, hogy az akkori űrtartalom/teljesítmény arány tekinthető origónak?
50 évvel korábbi állapothoz képest már egy 120 lóerős 1.6 is kihegyezett, most meg már teljesen normális.Ha megfelelően vannak méretezve a komponensek, akkor ki tudja, hogy hol a kinyerhető teljesítmény határa?
"Bad reklám is reklám too"
-
Doki16
addikt
Egyáltalán nem gyenge, 10,9 a 0-100. Egy közepesen rossz érték. Az a jó, hogy 100 felett is bőven besegít a villanymotor.
Ha valaki úgy használja ahogy én akkor soha nem jön vissza a Hybrid ára amennyivel újkorában kerül. De annak az embernek aki megvette újként a kocsimat már biztos megtérült. 170e km-et rakott bele 2 és fél év alatt. Nagyon megbízható konstrukció és alapvetően vissza tudja hozni az árát. Én is ezért választottam, mert a sok városi utam miatt egy olyan kocsi kellett ami lehető legkisebb károsodással viseli a 2-3 km-eket nap mint nap többször.
(#113791) Integrale: Én egy olyan kontextusban értem, hogy mennyit fog elmenni egy 300 lovas egyhatos meg egy 100 lovas ugyanekkora motor. Az F1-ben is 1,6-os motorok vannak 800-900 lóerős teljesítménnyel és azok is működnek több ezer kilométert brutális terhelés mellett. Ha ebből indulunk ki, már látszik is, hogy a mai motortechnika mennyire fejlett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Snoop-y
veterán
Hat nezd kb olyan 4-5M -bol kijon egy gyonyoru allapotu.
Nyilvan nem uj de ha szepen karban vannak tartva akkor nagyon nem szamit. Mas opel baszkonat vesz ennyiert mert abba belefinghat o eloszor
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Doki16
addikt
válasz zoo8800 #113793 üzenetére
Az a TSi egy nagyon jól eltalált dolog fogyasztás szempontjából. Ott valamit jól csinált a VW. Igaz, hogy a megbízhatóság már más kérdés
A mostani kisturbos motorok közül amúgy a Boosterjet 1.4 tetszik a legjobban. Nagyon biztos lehet magában a Suzuki a 10 év garival.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Sehogy, itt a városban soha nem tudom feltölteni. Olyan 40% körül tartja az akksit, de az annyira elég, hogy 30-ig nem kapcsol csak be a benzinmotor. De mivel ez nem villanyautó ezért nem is várható el tőle, hogy azzal haladjon. Ha maxra fel van töltve akkor se tud többet sík úton 2 km-nél.
Sima benzineshez képest ott van a nagy előnye, hogy dugóban tud villannyal araszolni. Másik meg, hogy minden megindulás még amikor a benzinmotor jár az is elektromosan történik. A hagyományos benzinmotornál pont az elindulások fogyasztanak a legtöbbet.Ha valami nem tiszta még kérdezz nyugodtan, elég jól kiismertem már a Toyota hibridjét
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Mozgásban az F1 24
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Autós topik
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest