-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz stickermajom #117644 üzenetére
Link? Unkaöcsém ilyen autót keres magának
HáthaWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zoo8800
veterán
válasz Doki16 #117647 üzenetére
Köszönöm kérdésed, életben kell tartani a témát
A hideg megérkeztével, na meg a négyévszakos guminak is köszönhetően oda a jó kis 6 literes autópályás fogyasztás, már legalább 6,5L kell a TSI-nek.
Már nem lesz meg vegyesben a 900 km egy tankkalrip and tear, until it is done
-
kisza25
félisten
Hmhm ónos eső és nyárigumi van a hondán...ma nem dolgozom
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
válasz Doki16 #117653 üzenetére
Ha első indítás, rohadt hidegben, akkor nem annyira jó, a kenés hamarabb felépül kicsit magasabb fordulaton. Ha viszont már be volt melegedve, akkor rohadtul mindegy szerintem, hogy -10-ben vagy +30-ban megy alapjáraton fél órát a motor...
Plusz azért végső soron az autó van értünk és nem fordítva, hagy ne fagyjon már szét az ember a 7 milláért vásárolt autójában ...
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz aero. #117639 üzenetére
Tudom, hogy nem ilyen egyszeru, errol szivesen olvasnek cikket, ha figyel a tc. *wink wink* (talan a kipufogogaz visszavezetes miatt?
Focvis: el igen, meg tavaly szeptemberben, elkezdett rozsdalni, de amugy hiba nelkul ment at a muszakin, azota is hianyzik. A volvo van, meg egy 2002-es c180: elegance Aut., elektromosan behajlo tukor, felelektromos ulesek, esoerzekelo, automata lampa, lampamoso, hazakisero feny, stb, 16 eves letere jol kivan tomve. Csak a motorja gyenge, de apunak eleg, o hasznalja. c30 cdi adna belole, vagy a c350, de az mar direct ignition..
Na jol magamnak valaszoltam, pedig Doki16-nak ment.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Nem tudom, pont ezért kérdeztem. Én úgy tudtam, hogy hidegen nem szabad járatni, mert úgy nagy a kopás. Egy járművemet sem szoktam járatni, hanem mindig csak elindulok vele szépen kímélő üzemben.
(#117657) tboy93: Néha szoktam OBD-n figyelni a kocsit és akkor pontos hőfok infót ír ki. Állóhelyzetben járatásnál az amúgy is csak 75-80 fokos motor folyamatosan hűl vissza. Nem vártam meg meddig, mert amikor már olyan 60 fok körül volt akkor indultam tovább. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy akkor valami nagyon hideg mínuszos idő volt. A dízel Passatot viszont én is inkább járattam 5 percig ha csak annyit kellett várni, de felette már leállítottam. Mániákus spóroló vagyok mondjuk, én nem fűtők.
(#117660) aero.: Ez engem is érdekelne. Ennek az Aurisnak is fájó pontja az EGR számomra. 180-nál meg fogom bontani mert tanácsos a tulajok azt mondják, mert nagyon sok lerakodik benne.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Degeczi
nagyúr
A kötelező biztosítás másnak is ugrott meg durván?
Nagyon régóta változatlanul B10-ben vagyok, azonos autóval (13 éves családi 1.9-es dízel), 30 évnél is régebbi jogsival, Szeged melletti lakhelyen. Már 4 év óta nekem mindig a K&H adta a legelfogadhatóbb díjat, és sokáig (még 2015-re is) 11e Ft alatt volt az éves díjam, aztán szépen emelkedni kezdett: 13e, 15.5e, majd az idei már épp csak 19e alatt.
De a jövő évre vonatkozó már 27 ezer lenne ugyanott!! Bármilyen változás nélkül a körülményeimben...A biztositas.hu kalkulátora szerint a Signal most is 19e körüli éves díjat ad - de az összes többi 20e fölött, sőt, a K&H, Union, Groupama és Wáberer kivételével a 30e-et is bőven meghaladná (KÖBE és Posta még a 40e-et is... pedig 2014-re még a Posta adta nekem a legjobb díjat)
Szóval számomra egyértelműen Signal - de vajon másnál is volt ilyen brutális változás érthető ok nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Doki16 #117661 üzenetére
Hidegen indításnál van kopás, önmagában attól, hogy jár a motor egy helyben, nem fog elkopni.
Azért mondják, hogy nem ajánlott egy helyben járatni, mert ha tényleges munkát végez a motor, hamarabb bemelegszik.Ez tény, de pl. én rövid úton megyek (7 km) munkába, előtte azért egy 2 percet járatni szoktam. Már csak azért is, mert így melegebb lesz a motor, mire elindulok. Mondjuk az enyém dízel, egy benzinessel szerintem csak 30-60 mp-et várnék, mert az úgyis hamar bemelegszik.
(#117662) Degeczi: nekem egy tízest emelkedik, úgy, hogy előtte mindig csökkent 2 éven keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz barnam_ #117663 üzenetére
Köszi!
Gondolom megszüntethettek tavaly még élő kedvezményeket a legtöbb biztosítónál, talán a gyerekekre vonatkozót, mert azt csak a Signál és Groupama esetén látom az összefoglalóban.Csak furcsa, h most nem hallani/olvasni híradásokat erről, míg korábbi években sokszor volt téma, h emelkedhet sokaknak.
-
barnam_
nagyúr
válasz Degeczi #117664 üzenetére
Kedvezmény van, csak nőttek az alapdíjak.
Ez a biztosító ajánlata nekem:KGFB alapdíj: 132.238 Ft
Bonus / Malus besorolás: B/M B03
Kedvezmények / pótdíj összesen: -55 %
Extra kedvezmény: 0 %
KGFB éves díj: 43.440 Ft
Kiegészítő biztosítás éves díja: 0 Ft
Biztosítási díj összesen: 43.440 Ft
Díjfizetés módja / gyakorisága: banki átutalás / éves
Gyakoriság szerint fizetendő díj: 43.440 FtCsak furcsa, h most nem hallani/olvasni híradásokat erről, míg korábbi években sokszor volt téma, h emelkedhet sokaknak.
Gondolom most nem ez a sláger a királyi médiában. Pedig emelkedtek a díjak, ezt sokszor szajkózták, hogy sok a baleset, ezért nő a biztosító kockázata is, amit a felhasználók fizetnek meg. Na meg ugye a biztosítási adó is bekerült a biztosítási díjba.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Degeczi #117664 üzenetére
Több helyen írták, hogy jelentősen emelkedni fognak a díjak, mivel nem nagyon van autószerelő és karosszériás, aki van, azt meg meg kell fizetni, ezért a javítások jelentősen többe fájnak, ergo be kell vasalni az autósokon a különbözetet, plusz a béka segge alatt van a HUF, az alaktrészek meg külföldről jönnek.
Outsiders: a baleseti adóból biztosítási adó lett és a biztosítók fizetik, ergo továbbhárítják az ügyfelekre. Forintra nekem sem változott, de közben léptem egy Bónusz-fokozatot feljebb.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Doki16
addikt
válasz CHIPman #117666 üzenetére
Erre gondolsz? [link]
A Toyota a HSD-ben okosan megoldotta egyébként. Felküldi 1500-ra fordulatot a melegítési fázisban, addig úgy tölti a hybridakkut, hogy simán elmész villannyal 50km/h-ig. Ha okosan kezelem a gázpedált akkor a benzinmotor nem is kapcsol be a hajtásba igazán.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #117659 üzenetére
Így-így. Kormit többet melegítem hidegben de ugye dízelnél kicsit más a kotta.
Btw Tsebacsi motorja melegen járt amikor várta a párját csak a pontosság kedvvért rögzítem.
mod:
aero.: És mit lett a Saab-al végül? Már nem emlékszem rá...
Doki16: Itt leírják a tutit: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Degeczi
nagyúr
válasz outsiders #117667 üzenetére
"Nekem nem nőtt semmit a tavalyi díjhoz képest összességében." - hát igen, ezért nem értem... most akkor vagy emelnek (akár úgy, h kedvezményeket szüntetnek meg), vagy nem
Kollégámnak ráadásul szintén a (nálam durván emelő) K&H-nál változatlanul 15e az éves díja, csak az ő autója egy picit kisebb benzines, szóval talán a dízelen emelhettek.
-
BigBlackDog
veterán
Én úgy szoktam a hidegindítás problémáját megoldani, hogy előző nap este, mikor hazaérek, a meleg autóban odatekerek az irányjelző karján lévő gyűrűvel a menüben az állófűtés egyes időpontjához, majd egy hosszú RESET gomb nyomással átállítom 'Be' értékre. Reggel, meg mikor kimegyek az autóhoz, arra kell figyelnem, hogy levessem a pulóvert, mielőtt beülök, mert különben nagyon gyorsan leizzadok. Motorindítást követően meg benyomom még az ülésfűtést, így csak 30 másodpercig hideg a fenekem alatt az ülés. Egyébként így, indítás után a vízhőfok már csak 2-3 értékkel van lejjebb a középhez képest és kb. 5 perc alatt beáll középre 0 fok körül.
[ Szerkesztve ]
-
-
bbubby00
őstag
válasz BigBlackDog #117674 üzenetére
Most gyújtok egy gyertyát érted!
Nálunk az Insignia beböfögi hidegindításnál, hogy alacsony olajnyomás. Igaz 10fok alatti hőmérsékleten. Lehet kéne cserélni egy olajpumpát, de az asszony szerint, amíg működik, addig jó. Mondtam, h egy blokk drágább lesz, de hidegen hagyja[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #117679 üzenetére
A Jazz-nek most van a fordulója mindjárt megnézem az drágább lesz-e.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #117674 üzenetére
Felvágós... Reggelente garázsból indulok.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz aero. #117660 üzenetére
Ahogy olvastam BBD-t, azonnal beugrott a Volvo. A C180 viszont számomra abszolút új infó. Édesapád is kint van Veled?
(#117646) Tsebacsi: Én most szembesültem azzal, hogy mennyire fasza a nyári szettem (225/45R17 Misi PilotSport 4). A téli 205/55R16 Dunlop WS 4D - ami eleve egy sportosabb téli - hozzá képest surrog + nagy gázra menet közben elkapar.
A Misi meg kopik rendesen, 1 szezon, 15 k km után durván 5 mm profil maradt, szezon közepén megcseréltem az első és hátsó tengely között.
(#117643) Doki16: Arra gondolom meg nem emlékszel Te se, hogy vételkor kormos volt vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #117674 üzenetére
Pff... ez most erősen polgárpukkasztóra sikeredett
Én meg inkább felülök a buszra, minthogy a rövid utakkal kínozzam a kocsit(#117666) CHIPman: otthon megnézem majd ismét.
-
nagyúr
válasz focvis #117682 üzenetére
A Michelin Pilot Sportok az egyik legjobbak az elmúlt 10 évben utcai sportosabb gumikat nézve szvsz. Szerettem a Hankook Ventus S1 Evo2-t is, de az sem volt annyira jó. Téliben Dunlopom volt, Hondán elment, előtte Punton is az volt, élveztem. De most a Krisalp3 a király.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
Ez így igaz
Egyébként a mai napig nem értem, hogy hogyan bírja ennyire jól a motor azt, hogy egy 300 méteres fekvőrendőrös utcában 3-4-szer áll le és indul újra motor teljesen hidegen. És ezt éveken keresztül fél milliós kilométerekkel gond nélkül. Önindító meg DMF és hasonló finomságok nincsenek benne, a sima egyszerű motor meg úgy tűnik bírja.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ribi
nagyúr
-
CHIPman
nagyúr
Barum Polaris 5-ről volt már szó? Tesztet nem nagyon találtam, idei modell, sajnos kuka az egyik Kleber télim, így kellett vennem kettőt elölre, és arra esett a választás.
hardverapro.hu/tag/chipman
-
BigBlackDog
veterán
Most már értem, hogy miért olyan kellemes pl. Tsebacsi új Fikuszának is a belső
szagaillata.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #117692 üzenetére
Nekem a forradalmi megoldás tetszik amit éveken keresztül kutattak ki
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #117692 üzenetére
És ez egy cikk
Amúgy egész jó újautó illata volt valóban, én sajnálnám, ha ezek a későbbiekben nem lennének meg. Ez is amolyan lélektani dolog. Az új dolgoknak új illata van, ezért boldog vagy, elégedett hogy valami újat tudtál magadnak szerezni. Ha ez nem lesz benne, akkor szerintem maga az élmény is csorbulni, halványodni fog. A kínaiak meg amúgy is hibbantak[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #117694 üzenetére
Hát, azért én már elgondolkozok ezen a jövőn. Ott az autó, amit éppen kifizettem, odalépek, kinyitom az ajtót és .... szippantok a beltérben egy nagyot. Vajon mit élveznék ilyenkor szívesebben; a szagtalanságot, vagy az új autó illatot? Vagy maradjak inkább a pukiszagú használtautónál?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #117696 üzenetére
Szeretem az új autó illatot. Meg amúgy is... Kijössz vele a kereskedésből akkor már használtnak minősül, legalább a szaga legyen még egy kis ideig új autós.
#nincsbennetarcsi
-
CHIPman
nagyúr
válasz Doki16 #117691 üzenetére
2014-es Krisalp HP2-eseket kaptam az autóhoz, amiből kiderült, hogy kuka az egyik. HP3-at akartam volna, de ebben a hülye méretben 20k-val drágább lett volna a 2db, mint a Barum (50k). Már ezt is sokalltam, de úgy voltam vele, hogy egyszer kell normálisat venni.
hardverapro.hu/tag/chipman
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Milyen processzort vegyek?
- Sorozatok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- SSD kibeszélő
- Spórolós topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest