-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cappa72 #151253 üzenetére
Az nem jár garancia vesztéssel
Richard!: Lehet azért van pénzük, mert nem költik el hülyeségekre[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
pellesmartin
tag
Sziasztok! A Peugeot 206-omba (1.4B) csak -5 fokos volt a fagyálló,gondoltam lecserélem az egészet. Internet szerint 7L kellett volna bele,vettem 5l rózsaszint -35 fokost,meg 2L deszt. vizet.
Nem volt leeresztő csavar,az alsó vízcsövet lehúztam,lejött kb 2.5l víz. Tartályt kimostam,csövet vissza. Töltöm fel belement kb 2Liter. Beindítás után 2 3 decit nyelt el csak,azt pótoltam. Járattam a motort,elvileg a termosztát is nyitott mert már jó fűtésem volt,és a tartályba is jött a hűtővíz a visszatérő csövön.Jól csináltam? Tényleg ilyen kevés kellene bele? Köszi a válaszokat! -
rbalint88
addikt
válasz Flowtation #151287 üzenetére
Vagy felrakod hasznaltautora 100ezerert, alkatresznek, hibaleirassal.
Tsebacsi: 118i az, azert olyan halk
-
Magnum_
nagyúr
válasz Reggie0 #151305 üzenetére
Engem is erdekelne, hogy a bontos es a tulajdonos kozott milyen papir szuletett.
Ugy kellett volna aztatat, hogy a bontos kiadja az igazolast, amivel a tulajdonos az ocsmanyirodaban veglegesen ki tudja vonatni a forgalombol.
Ez valoszinuleg nem tortent meg. De akkor mi?I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #151308 üzenetére
szerintem átlagember nem túl gyakorlott az ilyenkor szokásos ügymenetet illetően, részéről, amikor a kulcsot átadja a bontósnak és van egy legális papírja arról, hogy az autó már nem tartozik a felügyelete alá (hogy az mire szolgál, az más kérdés) elintézettnek tekintődik az eset. onnantól tényleg a bontós lelkiismeretére van bízva, hogy mit csinál az autóval.
nem tudom, innen a topikból aki még nem vonatott ki autót, hány százalék nyomná fejből jól, hogy mi a helyes process. igen, akinek van egy kis józan esze, az megguglizza, de aki bizalmi alapon rábízza a bontósra, az át lehet így ejtve.
alapvetően szerintem aki bontóba viszi az autóját, azzal a szándékkal teszi, hogy az ne kerüljön vissza a forgalomba, mert nincs megfelelő állapotban hozzá. ha tovább szeretné értékesíteni, akkor kereskedésbe vinné...
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz MasterMark #151308 üzenetére
Ugorj neki ujra a hsz-emnek, pls.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz MasterMark #151311 üzenetére
Honnan tudod, hogy ez tortent?
Doki nem irta le pontosan.
Annyit tudunk, hogy meg a tulajdonos fizetett 25k-t.
Ezert erdekel, hogy milyen papir szuletett, ki intezett es mit.I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz pellesmartin #151304 üzenetére
Mert több ponton is meg kell bontani a rendszert és érdemes fújós porszívóval is megküldeni több ponton. Még így is marad benne valamennyi, nekem másfél liter benne maradt ezután is a 6 literes rendszerben. Ha csak simán leereszted az alsó csövön akkor meg a fele is benne marad a régi víznek.
Elvileg nem jó keverni különböző hűtőfolyadékokat, gyakorlatilag mi is melóhelyen meg mások is keverik ami épp sikerül bele, aztán a kocsik mennek. Én ezt a részét túlmisztifikáltnak tartom. Ha nagyon rozsdás volt a régi víz akkor érdemes rendesen kicserélni, ha a régi is tiszta volt akkor maradhat minden, majd kicseréled jövőre mondjuk.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #151308 üzenetére
Mondjuk pont az, hogy te bontasra/megsemmisitesre adod el, nem viszonteladasra. Ezert is kell meg fizetni. Ha nem a szerzodes szerinti celra hasznalja, az csalas.
-
Doki16
addikt
Egészen pontosan én sem tudom, hogy mit papiroztak le. Azt tudom, hogy fizetett érte, hogy szabadítsák meg a kocsitol. Egy palimadar volt az egész ugymenetben egyébként. Hiába mondtuk neki, hogy úgy adja, hogy vonják ki és pláne ne kelljen fizetnie érte. Oda ment és szimplán megvezettek és átverték. Ott dühöngött nekünk mindig a kocsi miatt. Átverte egy szerelő és azon olyan ideges lett, hogy még aznap elvitte a bontoba. Szerintem azt se tudta, hogy mit írt alá. Engem meg az ember sem érdekel annyira, a sztorija meg megkevesbe :D
Egy biztos a kocsi még a mai napig járja az utakat. A műszakin is csak okosan ment a kollégámnak.
Úgyhogy ezért mondom szerintem sima adasvetelivel valamit az orra alá tolták, hogy írja alá. Én biztos nem hagytam volna ott a rendszámot rajta. De amúgy megmondtuk neki, hogy ez lesz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
ezek komolyan vették, hogy #soseveddel, sőt ez már #soseneveddel
[linkDriver Clocks 103mph Average Speed Over 2800 Miles, Smashes Cannonball Record] -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #151319 üzenetére
furcsa... google hirdetésben a felsorolásnál 118i-t írnak, meg hangra és fordulatszámmérőre is benzines volt, amivel mi mentünk. lehet bekerült pár 118d is, de legalább tutira rosszul van feltüntetve itt a teljesítmény, mert a benyás 136, a dízel meg 150 lovas. kiátlagolták
-
molnarpeter
nagyúr
Valaki nem tudja, mi a gyújtási sorrend adventi koszorún?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #151322 üzenetére
1-3-4-2, nem?szerk.: Várjá’, az adventi koszorú olyan elrendezésű, mint a Suzuki RGV500 blokkja, tehát akkor 1-4 egyszerre, majd 180°-kal később 2-3 egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Sziasztok, többen kérték hogy írjak egy Zoe beszámolót, így ide teszem hátha másnak is hasznára válik.
Szóval egy éles váltás volt. Amit váltott az egy Volvo XC90 V8 Executive volt, imádtuk, szerettük de sajnos a Volvo hülyesége miatt hogy nincs váltó olaj csere ciklus, mikor már lecseréltettem az meg késő volt, és bár egy évig hibátlan volt, lehetett érezni nagy melegben hogy valószínűleg mágnes szelep tömb cserés lesz így mennie kellett. Illetve egy horror volt fenntartani, tankolni de egyszer mindent meg kell tapasztalni, ha nem számítana a pénz most is azzal járnánk. Az a kényelem, pakolhatóság, mindenen átmegyek tank érzés, sáros erdei emelkedő vagy pályán 200-al 6 személlyel megpakolva, mindegy volt neki. Télen annyira jó és magabiztos volt a hóban hogy az leírhatatlan.
Zoe tapasztalat:
Hirtelen ötlet volt, másfél évig volt meg. Sok hülyesége, sok jó tulajdonsága van. Ez szubjektív, de ez a kék fekete szín a feláras felnivel áll neki a legjobban. Így szép (nekünk) viszont sok más színben olyan esetlen, bugyuta.
Le kell szögeznem hogy két apró visszahívás volt rá amire kiértesítettek, ingyen és gyorsan elvégezték. Soha nem hagyott ott sehol, töltéssel sem volt gondom, legalább is a kocsi hibájából nem.
Ami jó: Városi forgalomban fürge, azonnal max nyomaték. Kicsi, jól manőverezhető és könnyű parkolni. Mivel kigurulásnál és fékezésnél vissza tölt így eszméletlen sokat lehet városban használni. (nagy hatótávos verzió). A kilométer költséged töredéke bárminek, nevetségesen alacsony.
Ami rossz: A klíma horror. Nyáron maxon járatva is kevés, a lábad fázik a fejed izzad. Télen is lassú és kevés nagyon alul van méretezve. Ezen segít hogy a távirányítóról indítható, így mire beszállsz jobbak lesznek a körülmények. A téli hatótáv horror. Nyáron 320km nagyon figyelve megvolt egyszer átlagban olyan 260, télen 6 fok és alatta ki se mer írni tele akksival 150 feletti értéket, a valóság meg annyi sincs, mivel fűtesz, világítasz. Autópályára se kell nagyon menni. Nyáron felezi a hatótávot, télen harmadolja. Illetve városon kívül a fürgeség is eltűnik, előzni egyenesen veszélyes vele országúton. Az opcionális Bose rendszer hulladék tervezés, az amúgy sem nagy csomagtartóba hátsó közép tájt betesznek egy műanyag bose dobozt. Ez annyira igénytelen és átgondolatlan hogy nem is részletezem tovább, de Nissan Leaf "feláras" hangrendszer ugyan ez. A gyári navi az valami kínzó eszköz. Aki tervezte annak ezzel kéne navigálnia egész hátralévő életében. Lassú, buta, bugos. Annyira fapados, hogy nem tudod beállítani ne csipogjon minden kameránál (itt sok van) ha nem csak ha gyorshajtók. Így össze vissza pittyeg meg leveszi a zene hangot kicsit arra a pittyenésre. Egyszer annyira feltolta bennem a pumpát mondom kikapcsolom valahogy, de annyira kétértelmű meg kevés az opció hogy kilőttem ami a leginkább az lehetett, erre eltűnt a teljes hang és kép jelzés is, soha többé nem jelzett semmit. Olyan nincs hogy csak kis piktogramot tegyen ki, mindent vagy semmit elven működik. Na de a poén itt kezdődött. Ez nem jó így sem mert nem mindig megy a waze, azért csak jobb ha jelez mint a semmi. De nem lehetett vissza jelölni a pipát, eltűnt az opció. Így volt egy gyári visszaállítás. Az 10 perc töltés után úgy haza vágta a navit, hogy a kocsi valami korábbi frissítési hiba miatt soha többé nem látott GPS-t, időt sem mutatott, meg se mukkant a kijelző nagy része. Ezért konkrétan felhívtam anyázni a Renault dílert hogy ez mégis mi a !%/==(%!/=/=%... Erre mondták hogy ISMERT! hiba, küldtek egy Renault pendriveot ami újrahúzta az egész rendszert. Így egy hétig az időt se volt képes mutatni. A másik sztori hogy egyszer betörték a kis háromszög ablakot és elvittek egy napszemüveget a könyöklőből (amit utólag kellett megvenni bele mert gyárilag ebben az évjáratban NINCS). De a lényeg, beverték, kinyitották, elvitték becsukták. Na most a 20 éves Volvo V70-em lehúzott ablaknál ha benyúlsz beriaszt, ha bezársz akkor szétoldja a zárat így betört ablaknál sem lehet kilincsel kinyitni. Itt derült ki hogy nuku riasztó, ami fel se merült bennem hogy nincs egy 2017-es elektromos autóban. Korábbi kis akksisnál elvileg opcionális volt. Nagy akksisnál mint a könyöklő, nem is rendelhető bele csak utólag. Itt éreztem hogy előbb utóbb mennie kell, ez már túl sok volt így. Hosszabb túráknál a töltő vadászat is tud érdekes lenni, úgy érdemes kalkulálni hogy legalább 3 opciód legyen mielőtt kifogy, mert nem működik, foglalt, selejtes a csatlakozó stb...
Namost sokkal hosszabb a negatív rész, de összességében a hülyeségei mellet is szerethető kis kocsi, aminek a város a terepe, de ott nagyot is alakít. Nekem ez a másfél év elég volt, a világ nem áll készen még erre, akksi technológia, töltési idő és mód, egyszerűen túl sok a nyűg és külvárosba nem annyira jönnek ki az előnyei. Belvárosba más lenne. Nem egy rossz kocsi, de nincs kész és kicsit átgondolatlan.
Az meg a másik kérdés hogy miért is zöld ez? A lítium bányászat vagy hogy az áram nagy része szén tüzeléssel van termelve? Annyira zöld amennyire zöld árammal tankolod, de ott is sok sok év kell hogy behozza az előállítása során okozott károkat. Nem mellesleg ez lehet hogy soha nem is fog megtörténni mert az akksi cserés lesz előbb utóbb.
Ha van kérdésetek szívesen válaszolok
-
válasz molnarpeter #151322 üzenetére
1-2-3-4 90fokos, 168 órás késleltetéssel
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
Ehh, totalcar SD video alatti kommentben Doki16 lelovi a poent...
I humbly and respectfully decline™
-
MasterMark
titán
-
FeRRaR1
őstag
Nem tudom a tulajokat hibáztatni ha maga a Volvo állítja hogy "élettartam olaj" van benne. A nagyobb benzines és dízelek ráadásul közel vannak nyomatékban az Aisin váltó határához. Így ott tényleg csak az alacsony futás vagy az igazolt olaj csere nyújt valamennyi biztonságot. Vagy ha félre teszel rá és felújíttatod. 7 Volvómból 2 alkalommal jártam így... Pedig mindegyiket nagyon szerettük illetve mindig kipróbáltam és azonnal lecseréltettem a váltó olajat de sajnos néha ez már túl késő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #151335 üzenetére
Ő is cserével kezdte, akkor egy darabig jó volt de aztán megint kezdte. Melegben városban vészmódba rakta magát a váltó. Aztán eladta mert már 580k km feletti volt benne a méter. Aki megvette csináltatott egy teljes átmosást, amitől megint magához tért. De hogy azóta mi lett vele arról már nincs infó. Pedig, nagyon kényelmes szuper utazó autó. Többször megjártuk vele a svájci alpokat, soha semmi gond nem volt vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Neztem azt a BMW-s videot a TC-n, aki nem birt elindulni.
Nem vagyok ra buszke, de en is toltam 5 eves nyari gumival az elmult 2 napban, es nem volt kulonosen para. Nyilvan nem szivesen mentem volna igy autopalyazni hoesesben, de varosban siman el tudtam kozlekedni. Lampaknal volt, hogy picit tancolva indult el az auto, de ebben ugye semmi elektronika nincs.
Szoval el nem tudom kepzelni, hogy mivel jarnak az emberek, amivel mar ilyen korulmenyek kozott sem tudnak normalisan eljutni A-bol B-be.
Same rules apply!
-
-
-
EQMontoya
veterán
válasz MunezXBK #151347 üzenetére
Jaja, nekem sem villogtak azota, pedig eleg komolyan vilagit a xenonom.
Cimbora mellem allt a 2012-es, projektoros, xenonos Mondival, lazan jobban vilagit az IS.brumi1024: ha csak ki nem kapcsolod fullra az elektronikat, szerintem nem tudsz hulye lenni. De azt nem is tudom, hogy hagyja-e egy ilyen modern csoda, ha nem valami sportgepet (MX5, M3, Porke) veszel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...