-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #15851 üzenetére
Még 2013 elején, mikor a 323at vettem, volt fenn egy újabb 323 turbo is, fullra lakatolva, fényezve, 180le, 4wd, turbo, és valami 1.1M körül kértek érte. Jah, és az balos volt.
Kár, hogy ezekből már nem lehet kapni, ilyen összkerekes játszósnak rohadt jók.
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #15851 üzenetére
En el nem tudom kepzelni, hogy bal kezzel valtsak sebesseget azert az idöbe telne, mire megszoknam...de nem is szeretnem.
Amugy nekem ez az auto ugy ahogy van, nem tetszik baromi old school design kivül/belül...218 loerö pedig nem is olyan teljesitmeny, amire azt mondanam, hogy na azert aztan barmit....de nyilvan nem vagyunk egyformak
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #15848 üzenetére
2.5V6 ikerturbós. ez egy jobb kormányos, japán belpiacos vas
a kombiból szintén a japán belpiacos a szép. csak nem galant, hanem legnum volt a neve. a fészliftesnek a hátulja pl verhetetlen(#15846) Land
lengőkar?(#15849) SzlobiG
csinos. ebből a kupék tetszenek.
a jobbos nem nagy kaland. hónapokig rágtam a szerelőm fülét, hogy ha importálunk egy vr4-et, akkor majd át kell alakítsa balosra. először csak hitegetett, hogy meg fogom szokni... de amikor látta, hogy ez számomra nem válasz, mindig azt mondta: persze-persze...megoldjuk majd és csak nevetett.
nos, nem kellett megoldani. amikor megjött az autó, millió helyre kellett menni vele, kis szerviz, átnézés, mozaik utca vizsga...stb. pár hét alatt megszoktam és nincs az a pénz, amiért átalakítanám. ezek a gépek így szépek, így értékesek. igazi JDM. balosan már nem lenne ugyanaz. ez így brutális fíling.(#15853) Declare
a fentiek neked is... könnyen megszokható, sőt, megszerethető.
elkerülhette a figyelmedet, hogy az (subarus hirdetés) már nem gyári autó. 335 lóerőt tud, padon mérveMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Elektrosokk
addikt
válasz Skillet #15854 üzenetére
ahhh... komooly vas lehet.
Nekem egyenlőre csak a sima 2.5 v6 autómata kombi vagy sedán van képben. túraautó lenne pályára
Más: ha valaki egyedi otót szeretne D
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
zoo8800
veterán
válasz Elektrosokk #15856 üzenetére
Az egy dolog, ahogy kinéz. De b+ 5,4 milla
rip and tear, until it is done
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #15856 üzenetére
ja, jó kis masina, szeretem is.
pár kép, már ha érdekel.
KATT
KATT
KATT
KATT
KATT
KATTezek meg egy legnumról. brutál popója van, pedig nekem a kombik nem szoktak tetszeni.
KATT
KATT(#15857) zoo8800
maximálisan jogos. ennyi pénzért gyakorlatilag (szinte) bármit, ami jól esik de feleennyiből is lenne ötletem.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Elektrosokk
addikt
válasz Skillet #15858 üzenetére
Köszönöm a képeket! Végülis nem ragaszkodom a kombihoz, de ez a kombi tényleg etalon forma... amihez ragaszkodom az a 2.5 V6 motor és az autómata váltó. Esetleg Tudsz valamit mondani ezzel kapcsolatban ? Bár amit tudtam elolvastam róla...
Van fent hahun egy Galant VIII kombi felszerelt legnum hajtással és futóművel, plusz a legnum motort is adja mellé a srác. de így kompletten egyben 2.2 misi az ára. . ez sajnos elég sok, esetleg nem ismered az autót ?
(#15857) zoo8800 hát, 25 ember munkája. azokat a szoknyákat Én sem Tudom mire vélni... sokkal szebb egyedi autót lehetett volna belőle csinálni.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #15859 üzenetére
Naja fürge kis jószágok azok. Szerelőmnek volt egy jdm evo3. Mérgezett egér.
Versenygépnek jó nagyon, de eléggé fapadosak. Eleve a lancer nem a nagy autója volt régen a micunak (jó volna végre valami szép és jó felső kategóriást gyártaniuk) meg ugye a súlyra nagyon figyeltek, úgyhogy... fapados, na(#15860) richie900812
Nekem volt fwd & rwd is, de ez az awd nagyon nagy találmány. Hihetetlen bolondbiztos.
Nagyon komoly és számomra hihetetlen dolgokat tudnak kihozni egy fwd-ből is (akár civic type r, de az általad említett focus st is) és nem csak 0-100 gyorsulásban, hanem pályán is. Ettől függetlenül ha jön az eső, hó, jég, akkor az awd eszméletlen. Nincs az a kipörgésgátló, ami helyettesítené. De szárazon is, ahogy semmi csikorgás nélkül megindul...(#15861) iRico
Ha 8gen galantokat nézegetsz, szerintem a vr4-eket is vedd számításba. Persze, ha nem zavar, hogy itt a bal1 az anyós ülés. vr4-nek 5 fokozatú az automatája.
Igen, tudom melyik autóról van szó. Haver lebontotta a legnumját nemrég. 200-zal ment 90-es táblánál az idióta, ráadásul egy ismeretlen helyen. Hát jött a kanyar :S
És az általad említett autó tulajával bizniszel mostanság. A vr4 motor (amit a kombihoz ad) kasztnijára megy az alkudozás. Elvileg ő azt is adta volna abban az árban, ugye? Ha az kiesik, talán olcsóbb lenne. Meg biztosan van benne vastagon alku is. De külföldről is hozhatsz legnumot... bár azok nem balosak.
Ha érdekes a dolog, beszélek velük, de már csak szeptember elején. Holnap elutazunk.
Addig is jó autózást és fórumozást mindenkinek.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
rbalint88
addikt
Hasznos közlekedési infók: [link] Zanzásítva: hagyd otthon az autót!
-
Declare
őstag
Van valakinek tapasztalata allohelyzeti fütessel kapcsolatban? Ha jol tudom van ilyen "gagyi verzio", hogy meleg levegöt fuj be, hogy ne fazzon az ember amikor beül.
Engem viszont az erdekel, amikor a vizet melegiti fel a cucc. Olyankor ha inditom a motort, akkor tenyleg ugy viselkedik a rendszer, mintha kb meleg (ha nyilvan nem is 90 fokos üzemmeleg, de mondjuk 40-50-60 fokos) lenne az egesz motor? Nem hasznalja a szivatot, nem kopik hidegen a motor, jo a kenes stbstbstb?
A gyarilag beepitett allofütesek (pl vw golf), azok vajon az elsö "gagyi" opciok, vagy a normalis, motort melegitö opciok?Azt tudom, hogy a finneknel/norvegoknal a tarsashazi parkolok elött is vannak ilyen allofüteshez csatlakozasok, de ott a kocsik elejen is van neki elektromos csatlakozo. Ha hasznaltauto kepeket nezek allofüteses autokrol, akkor viszont semmit nem latok. Gondolom azert egy ilyen allofütes eleg brutal modon lezabalhatja az akkut töltes nelkül
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #15864 üzenetére
Van itt fogalomzavar.
Az állófűtés a gázolajat/benzint égeti, és alapvetően arra való, hogy lehessen fűteni az autót álló helyzetben is, illetve az utasteret nagyon hamar be lehet vele fűteni indulás után. Ettől még a motor hideg marad.
Amire Te gondolsz, az a motormelegítő. Azt be tudod dugni konnektorba, és 50-60 fokra fűti a hűtővizet, tehát gyakorlatilag meleg motorral indulsz otthonról.
Mindkettőből kapsz pl. Webastot, az elég korrekt cucc.Same rules apply!
-
nagyúr
válasz Declare #15864 üzenetére
Az állófűtés a hűtővizet melegíti fel előre, az a célja hogy az autóban egyből meleg legyen, amikor beindítod a motort, illetve, hogy álló motornál is legyen fűtésed. Ettől persze az olaj még nem lesz meleg, szal oda ez nem megoldás. Árulnak olajmelegítőket (block heater, vagy engine oil heater), ezek ilyen kis párnaszerű vagy fűtőszálas izék, amiket a konnektorba kell bedugni, és az melegíti fel az olajat indulás előtt.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #15866 üzenetére
Van de egy lepessel közelebb kerültem
Szoval nekem a motormelegitö az erdekes, nem az allo fütes. Ezt a webasto-t neztem, de ez az üzemanyagot egetö cucc, azert nem annyira jo, mert en nagyon rövid tavon hasznalom gyakran a kocsit. A webasto aramot is fogyaszt meg üzemanyagot is, igy a motor az meleg, de cserebe az akku lemerülne gyorsan es üzemanyag fogyasztasban sem lennek elörebb.
Az lenne cel, hogy amikor szegeny dizelnek meg kell tennie azt azt a brutto 5km t reggel a -10 ben, akkor picit javitsak a helyzeten erre szvsz egy ilyen finn mintahoz hasonlo konnektoros cucc, idözitövel jo lenne. Ha egy 10-15 perc alatt felnyomna konnektorrol reggel a hütöviz hömersekletet, szerintm az azert sokat jelentene.
(#15867) Jorus: valoban. Azert annyira komolyan nem gondolkodom. Nem egy porsche panamerarol beszelgetünk, amivel nyelgazon szeretnek reggel kilöni szvsz a hütöviz ha meleg, az is sokat jelentene.
-
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Vettem egy autóillatosító (Airwick) a szellőzönyílásra csiptethető. Ahogy felcsíptettem a lamellákat összekötő műanyag gyönyörűen leesett és beesett a levegőbeömlőbe.... Kérdésem, hogy ez a beömlőben kárt okozhat-e, valamint én magam valahogy ki tudom-e szedni vagy kizárólag szerviz? (Peugeot 3008-as 2011-es).
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz roberto211 #15873 üzenetére
Köszi!
Állítólag bent kárt nem okoz, de tényleg szervizben tudják csak kiszedni...
Remélem tényleg nem jut el a ventillátorig vagy valamely fontos forgó-mozgó alkatrészhez...F.K.T.
-
válasz Declare #15870 üzenetére
A kocsi menüjéből volt kapcsolható (sajnos nem a távigazgatós verzióm volt). Gyárilag benne volt, de utólagosan cca 1500€. Az üzemanyag tartálybú szipkázta a lét. A motor vizét felmelegítette cca 20 perc alatt olyan 30-35°C -ra. A belteret is fűtötte a ventilátorral. Ha az akksi elkezdett merülni, lekapcsolt még mielőtt mozgásképtelen lenne a jaószág. A motortér alján volt egy kipufogó, ami bekapcsolt állapotban füstölt, így gyk bárhol ahol megálltam és használtam, volt egy önkéntes tűzoltó aki szerint kigyulladt az autó és el akarta oltani
Átlagban +1 liter volt ha minden napra beprogramoztam télidőben. Meleg kocsiba jó volt beülnihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
Ha mar vadulos ford focus a tema....az mi az mar hogy 513 loerö [link]
es meg a hatso ülesek is jok
-
CsonkaImo
addikt
Üdv Urak!
Van a családban egy öreg 2 literes 96-os Rover 620Si (Honda Accord), amelyet most én használok. Munka mellett két suliba járok, így elég sokat hajtom. Kérdésem az lenne, hogy érdemes üzemanyag illetve motorolaj adalékot használni? Pl.: Powerdose. Állítólag csökkentik a fogyasztást (ami városban 10l). Parasztvakítás vagy valóban lehet haszna?
Válaszokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- BestBuy topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Formula-1
- Házimozi belépő szinten
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Projektor topic
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest