-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
roberto211
őstag
válasz Declare #16898 üzenetére
Sajnos Budapesten is pont ezt játsszák csak éppen kisebb sebességnél... Megérdemelte volna,hogy jól összetörjék csak akkor a vétlen sofőr is megszívta volna az autobahnon..
200+ kmph nál meg elég szépen összetörheti magát az ember , ha egyáltalán még kitud szállni legyen az bármilyen autó.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
tresh
addikt
válasz EQMontoya #16917 üzenetére
Jah csak ez diesel 50 nél kéri az 5iket
tomcsi23: csak úgy tépi az aszfaltot ma csak 4 szer akartam hatodikat tenni elég nagyot reccsent volna a váltó ha behúzom rükibe
roberto211: szokja a fene de el kell váltani Mondjuk cserébe tényleg alig eszik de ez max városba való, pályán 110nél nincs szívem többet menni velem. Nem is megszokott élmény hogy a külső sávba poroszkálok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #16919 üzenetére
Azér' eszik 8 litert az ezresed Benzinest ki kell húzatni persze, de utána fel is kell váltani ha nem akarod minden pénzed benzinre költeni. Mondjuk körforgalomból ki kettesben, (szúrok egy hármast ha lightiban nyomom) 50-60-nál áttolom 5.-be aztán csókolom Ezt az 50-nél 3.-ban gurulok dolgot sosem értettem, ha kell a kraft visszaváltok...
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #16921 üzenetére
Nem eszik mar 8at.
6,3 nal megáll kb. Nagyon néha tiltáspartizok csak Nem rugdosom mar el sokszor,kezdek kinőni belőle meg ez a baleset azért elgondolkodtatott hiába h akkor pont nem mentem gyorsan.
50-60nal azért nem teszem 5.-be mert akkor nagyon ilyen fulladozós nyögős hangja van ami idegesít.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #16922 üzenetére
Nekem is 6 körül evett anno. 50-nél 5.-ben nincs fulladozós hangja, csak akkor ha gyorsítani akarsz. Nyilván 30-nál 3.-ban, 40-nél 4.-ben, 50-nél 5.-ben nem nyomom ki a szemét, visszaváltok aztán uccu neki
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #16921 üzenetére
Azért ez a váltó áttételezéstől is nagyban függ. Nálam elég hosszúak a fokozatok, a gyári ajánlás szerint 68-tól lehet kapcsolni az 5. fokozatot és nem véletlenül írják le a gépkönyvben... 70 alatt nem is váltok 5-ösbe. 60-nál szúrom a 4-est akkor forog kb 2000-et, alatta meg nem szeretem használni mert csak erőlködik a motor. Szóval a városban 45-50-el csettegők mögött kénytelen vagyok 3-asban menni.
#nincsbennetarcsi
-
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #16923 üzenetére
Autója válogatja. Nálam pl pont onnan használhatóak a fokozatok, ahol írtad. 30-nál lehet hármast, 40-nél négyest és 50-nél 5-öst kapcsolni úgy, hogy gyorsítani is lehessen rendesen. Bár a hármas nem, a 3. az egy fura valami ezen. Gyakorlatilag alapjáratról lehet tolni neki. Körforgalom, utcákba bekanyarodni. Szinte áll az autó és onnan 140ig megy.
De tényleg minden autónál más. A V6-ot is nagyon lehet érezni, egy sor 4-hez képest, ilyen téren.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
SzlobiG
félisten
válasz roberto211 #16922 üzenetére
Én a dízelt se rakom 5.-be 50-él, minimum 60 ahol már kapja. Motornak se jó ha erőlködik feleslegesen.
-
-
Elektrosokk
addikt
válasz Skillet #16930 üzenetére
Meg AZ a hang... most fent van hahun 2 darab összkeres galant is, de a régebbi szériás, még nem cápa. Cápa galantból nem Tudod hogy 2 fajta autómatával is szerelték ôket?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
-
Burt1793
veterán
50-nél 50 az majdnem alapjárat. A 4-est épphogy elbírja, ha nagyon kell menni, 3-ba vissza kell rakni. (Mai vw dízel 2.0 150 le), ötöst 64-től fogad, de nem szívesen, ki is írja, ha belassulsz, hogy "válts vissza paraszt"
(#16940) SzlobiG: Fura, én is sokszor kihagyom az ötöst, ha nagyobbat gyorsítok és 3ezerig elforgatom a 4-est, akkor az már 115 környéke és akkor mehet 6-ba, országúton az pont kényelmes, fogyasztás meg 4 liter 115-nél hatodikban, csak fékezni ne kelljen.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #16938 üzenetére
nemrég láttam fent egy 7 gent, ja. szívó az is. meg egy 6 gen, nem?
a 7-genben az a V6 motor eléggé ritka. meg úgy eleve, az a felszereltség. dohc motor (vagyis, inkább 4ohc ), a 8gen galantokban tudtommal csak sohc motorok voltak. a sor4-esek és a V6-osak is. nem kis visszalépésnek érzem pl a gti motorja után. de a fent említett V6 után is. fura.
én egyféle automata váltóról tudok 8 gennél, 4 sebességes. a belpiacos galantokat szerelték egy teljesen más kézi és automata váltóval. ott az automata 5 sebességes volt.
enyémnek fent volt a hangja a carstyling-on, de szerintem már nincsen ilyen fícsör.amúgy egy 6. sebességet én is nagyon el tudnék fogadni. autópályán szívás így. 3ezernél 110 körül van az 5.
nem lehet az 5.-et kicserélni másra, vagy gyártatni hozzá fogaskereket?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
szőröscica
addikt
Hmmm, egész olcsón megúszom az őszi karbantartást:
5 liter 5W30 Eneos Sustina, Mann olaj, levegő és pollenszűrő, leeresztőcsavar-alátét 27k plusz némi apró, SKF ékszíjkészlet feszítő- és vezetőgörgővel 21.7k. Ezen kívül még kell némi DOT4 fékfolyadék, és a munkadíj. Talán 60-ból meg is úszom, többre számítottam.Idén még esélyes, hogy kell vennem egy akkut, az is ki fog jönni 30 alatt, illetve off szezonban a klímakompresszoromat meg kell nézetni, valószínűleg felújításra, vagy rosszabb esetben cserére szorul. Az húzósabb tétel lehet majd.
-
Elektrosokk
addikt
válasz Skillet #16942 üzenetére
A 7genbôl nem néztem Az összkerekest mert az most drága lett volna. Csak cápa galant v6-osokat autómata váltóval, de abból láttam sima 4 sebességest meg tiptronic ( mármint jobbra kitolva fel-le is lehet váltogatni) verziót is. A régebbi összkerekesen sokat gondolkodtam hogy megnézzem e, (4x4 mellé bevállaltam volna a manuális váltót) de féltem ha kipróbálom akkor megveszem.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Alvin_ti4200
félisten
Parkoljon ön is a ferihegyi reptér egyik legdrágább parkolójában...
Remélem, lesznek álmatlan éjszakái az elkövetőnek...
- betétlap sehol
- kamerák állítólag nincsenek a reptérhez legközelebbi parkolóban (de lopásra van biztosításuk...érted)
- rendőr égen-földön sehol, hogy legalább hivatalos jegyzőkönyvet írjunk, ellenben menni kell...Írok holnap a BUD Parkingnak, de tudom, hogy esélytelen és ezt beszoptam és fizetek, mint a katonatiszt...
-
Snoop-y
veterán
En faluban siman szepen bubbogok 6. -ban. Ha emelkedos reszen megyek akkor 5 vagy 4. Ha sokszor maszkalok igy neha a fraszt hozom magamra mikor egy poroszkalos szakaszon korforgobol 2-es padlogazon rajovok hogy halad ez csak nyomni kell neki
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #16946 üzenetére
Bejáratnál szoktak gangelni a rendőrök. Nem volt ott egy sem?
-
426os
őstag
Amikor megdőlnek a sztereotípiák [link]
.
-
EQMontoya
veterán
válasz Alvin_ti4200 #16946 üzenetére
Ez valami suv vagy terepjáró volt? Rányitásnak elég nagy a sérülés...
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen