- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Ez nagy bukta lesz -40% a reszvenyek. A jelenlegi allas szerint 11 millio auto erintett az ugyben!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz AMD Power #17504 üzenetére
Még jó hogy most bejelentették, hogy 11 millió autót érint az egész világon.
EA189 -motor család.
Ó baze:
2.0 TDI CR 103 kW 2010– CFHC (EA189) 1968 ccm, I4, 16V DOHC, common-rail, turbocharged 103 kW (140 PS; 138 hp) at 4200 rpm 320 Nm. (236 lb•ft) at 1750–2500 -[ Szerkesztve ]
-
-
lsc
nagyúr
A mercedes törli a dízel fejlesztéseit.
Repül a vw vezér.
Lehet a vw kinyírta a dízelt?Az élet kegyetlen .
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #17520 üzenetére
Amint említettem, ha úgy mérnék, ahogy kell, terhelve, nem lenne motor, ami teljesítni. Bármilyen márkát hozol fel példának, elbukna, mert tisztában vannak a mérési módszerrel és figyelembe veszik a motor tervezésnél. Maximális fordulaton mérik de terhelés nélkül. Nagy különbség van a kibocsájtás között, amikor csak a főtengelyt kell forgatni, vagy egy emelkedőre kell felcibálni 1,5-2 tonnát.
Biztos akadnak márkák, amik kevésbé szennyezőek, és vannak akik többet csaltak, de nincs bárány a farkasok között, mind 1 kutya.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz SzlobiG #17521 üzenetére
Az rendben van csak ki fogja venni? Ráadásul nemrég a francia kormány is keménykedett a dízelekkel. Még annyi, ha egy mercedes méretű cég beáldozza a dízelt nem fogják követni? Az tény hogy a franciáknak lesz a legfájóbb, de az élet már csak ilyen kegyetlen.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Elemental
addikt
Az lenne a jó, ha a nagy kavarásban kitalálnák, hogy a benzin után is vissza lehessen igényelni az áfát.
-
-
De hát a dízel nemcsak kevesebbet fogyaszt, meg sokkal gyorsabb, meg turbóbb, de egészségesebb is, mint a benzin, és még csak nem is büdös, meg a fáknak is segít fotoszintetizálni 44!!!!!4!!!négy!!négy44négy
Amúgy hihetetlen ez az egész dolog, először az öszödi beszédben kiderül, hogy a politikusok hazudnak, aztán most ez, hogy az autógyártók (na jó, persze, tudom, csak a VW, a többiek mind ártatlanok) csalnak a környezetvédelmi méréseknél... Mégis mi lesz a következő? Kitalálják, hogy nincs is Mikulás?!?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tresh
addikt
válasz parandroid #17529 üzenetére
Mert a benzin előállítási folyamata az mind a környezet védelem jegyében telik... hagyjuk már ezt a diesel megöl mindenkit ha az utcában beindítod ideológiát Maradjunk annyiba egyik se a környezet védelemről híres.
-
Maradjunk annyiban, hogy a benzinről nem volt tendencia ezt erőltetni, a dízelnek ellenben van egy tipikus rajongótábora, aminek az alapvetését épp a korábbi hozzászólásban fogalmazta meg a kolléga. Csak jól hangzott, hogy ezek mellett még környezetbarátabb is, mint a benzin. Na persze, a fogtündér meg pénzt hagy a párnád alatt, ha kiveri a fogaidat...
Ja, arra lennék azért kíváncsi, hogy a németeknél, ahol a károsanyagkibocsátás az éves gépjárműadózás alapja, és (részben épp) azért volt népszerű a dízel, mert keveset kellett adózni utána a kicsi értékek miatt, most akkor visszamenőleg kivetik a különbözetet a tulajdonosokra, ha sikerül végre korrektül lemérni mindent?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
trassher
addikt
A kedélyek csillapítása érdekében tessenek megtekinteni az alábbi videót.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-v-
addikt
-
tresh
addikt
válasz parandroid #17531 üzenetére
A németeknél rendesen mértek környezeti normákat műszakin és ami nem tudta a régióra előírtat zokszó nélkül kib*szták a városból és busz,villamos, metro maradt opcióba illetve hogy a város szélén leteszi a P+R-be. Senki se nézte hogy benzin vagy diesel... akkor gondolom ott is kamu adatokat mértek..és nekem elhiheted nem egy nem kettő nagy cm3-is fostalicska x5,a8, merga, stb állt kint nem csak diesel amit nem engedtek be és max 3-4 éves vasak voltak. Biztos tudtak már akkor is róla hogy a vw csal a dieseleknél.. Ez megint csak a "világlegnagyobbkörnyezetvédőjének" fáj én a vw csoport helyében meg perelném amerikát a sok rakétázás háború végett felkavart pro szar miatt ami a levegőben van miattuk. Kb ugyan akkor f*szság mint most ez. Mondjuk a 90% ot az alanyt az állítmánnyal nem tudja egyeztetni akkor mit várunk
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Múltkor még a botrány előtt volt valahol egy cikk (ha valaki megtalálja belinkelheti) valós körülmények között mértek ilyen káros anyag kibocsátást, gyak minden gyártó/motor több 10x-esen haladta meg a laboros eredményeket.
Give them hell Ukraine!
-
válasz parandroid #17531 üzenetére
Kolléga?! Nafene...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ha már a Suzuki kifizette a VW-t akkor ők nagyon nem jártak most jól .... [link]
-
Qru
MODERÁTOR
mod:
aero.: Még nem ment végbe az üzlet, most már kicsit más poziból trágyalhat a Szuza.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #17498 üzenetére
Kanadába nem csak a gázolajjal van probléma hanem benzinből is nyolcvanvalahanyas oktánszámú van... Kiváncsi lennék mennyire szeretik a sportmocik...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz roberto211 #17542 üzenetére
Amire te emlékszel az a megromlott viszony, az régebbi sztori, de azóta érdemi lépés nem történt, mint pl. szétválás vagy visszavásárlás.
-
-
válasz EQMontoya #17548 üzenetére
WUT bűncselekmény?! Én spec arra gondoltam , hogy a piacon megjelenő nagyszámú elektronyos kocsi töréskor, elhasználódáskor mennyi mocskot fog okádni az akksikkal De köszönöm hogy olyat mondatsz velem amit nem mondtam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #17549 üzenetére
Sorry, a "használtakku-forgalom" okán én arra asszociáltam, hogy lopkodni fogják. Itt-ott már fel is bukkant, mint jelenség.
Amúgy jellemzően elég tartósak, nem nagyon hallani döglött akkukról, max pár cella.
Törésnél meg szerintem elbontják, mint minden mást. Ameddig van értéke, addig újrahasznosul, ettől is káeurópában nem kell félni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest