-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #18703 üzenetére
+1.
Az, hogy valós használat mellett többet fogyaszt, mint a mérésen, még nem jelenti feltétlen azt, hogy csaltak, csak azt, hogy más körülmények között több káros anyagot pufog a motor. Ilyen lehet pl. egy intenzív gyorsítás, ami tudtommal a mérési ciklusban nincs.Same rules apply!
-
válasz tomiii. #18703 üzenetére
A hír maga nem tér ki a határértéken túli mérés okaira, ugyanakkor fényesen mutatja hogy nem létezik olyan aki nem lenne valamilyen formában érintett a hazugságban. Nem mosdatom a vw-t mert nem kellett volna klíndejzel névvel promótálni azt amiről tudták hogy nem az. De imho csak ezzel az arcátlanság a különbség a gyártók között.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz hroberto #18705 üzenetére
Igen ez egyértelmű, de azért, mert valaki ügyesen optimalizál, azért nem jár büntetés.
Ez egy egyszerű:eset.
(#18706) bitpork : Clean diesel is oké, más is dicséri a saját vackait, amik nem teljesítik közúton az előírtakat, itt a csaló szoftver ami megkülönbözteti.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #18704 üzenetére
"Ilyen lehet pl. egy intenzív gyorsítás, ami tudtommal a mérési ciklusban nincs."
Intenzív gyorsítás van, padlógázas nincs, aszem.
hroberto: "Most a VW próbál más gyártókat is befeketíteni."
Rosszul látod, ha kiderül hogy valami hibádzik valakinél, és van rá esély hogy másoknál is hibádzik (nem a csalásra gondolok) akkor igenis utánanéznek a többinél is, és ehhez semmi köze a VW-nek.
bitpork: "Nem mosdatom a vw-t mert nem kellett volna klíndejzel névvel promótálni azt amiről tudták hogy nem az."
Usankában minden modern dájzelt így reklámoztak VW-ben és audiban.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #18712 üzenetére
Az még nem derült ki hogy nem első volt és mások is követik. Összekvered szerintem, hogy a VW _csalt_ mert külön szoftverrel manipulálták a mérést. A többi gyártó motorja pontosan ugyanolyan paraméterekkel meg szoftverrel fut közúti forgalomban is, mint a mérésen. Az, hogy a mérés egy elég elrugaszkodott meg elbaszott metóduson alapul, ami nem a hétköznapi közlekedésnél mért fogyasztást mutatja, az nem a gyártók hibája
-
tomiii.
aktív tag
Már leírom, ha kitaláltam ezt a hasonlatot.
Gépészmérnöki képzés első félévében van programozás(mást is tanulunk ezeken az órákon, szóval a félév valójában nem is félév, emiatt nincs sok jelentősége, mert 1-2 óra alatt senki sem válik programozó zsenivé)
Szóval emiatt tegyük fel, hogy a követelmények irreálisak(egyébként nem, na de mindegy)
ZH írásakor kétféleképpen történt a jó jegy megszerzése.1. Kiküldték fényképen a kérdést, leprogramozták a külsősök, visszajött a megoldás, lemásolták vagy egyszerűen kinézték a feladatokat telefonból.
2. Voltam én, aki nem akart puskázni, mert az nem szép, hanem megtanultam azokat a sorokat, amik minden programkódban benne vannak, mert kellenek bele. A lényeges részeket pedig kihagytam, nem is gondolkoztam rajta. Mivel programsoronként pontoztak... ~hármasokat kaptam mindig.
Valós életben senki se tudna semmit, de én mégsem érzem magam bűnösnek, mert a követelményt teljesítettem becsületesen.
Na most már nyugodtan alszok, hogy ezt a remek hasonlatot leírtam.
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz trassher #18716 üzenetére
Még szép, hogy papíron kellett, a feltételezés is szörnyű, hogy számítógépeket használtunk.
(#18717) bitpork: Szerintem te direkt nem akarod érteni.
Más:
Itt a fórumon mindenki a saját márkáját védi/dicséri. Ez rengetegszer feltűnik így objektíven, kívülállóként. Még jó, hogy én a Fordot úgy kimondottan nem szeretem, a típust, amit használok, meg nem ajánlom másnak, mert kevesebb marad nekem, még a végén én is ilyen lennék.
-
válasz EQMontoya #18718 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer: honnan vagy te vagy bárki más biztos abban hogy nem ugyanolyan machináció áll a norma teljesítés megett mint a VWnél? Mind a profitból él. Azt meg már írtam hogy elképzelni sem tudom hogy az autóipar egyik óriása lenne csak ilyen el-lemaradott...
(#18719) [rvilike] ^^ Nekem meg úgy tűnik h Ti nem akarjátok megérteni: attól mert más teljesíti nem biztos h náluk nincs susmus. Merci milyen demánis közölte h leáll a dejzel fejlesztéssel?
(#18720) tomiii. : erre meg csak annyit tudnák mondani, hogy keress rá a Milyen autót vegyekben hogy miket ajánlottam. Volt francia , német, japán is. (Bár nem nekem válaszoltál, úgy veszem ki a szavaidból, hogy nekem is szántad ) MOD (#18722) tomiii. :akkó megnyugodtam
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
-
-v-
addikt
válasz tomiii. #18720 üzenetére
Itt a fórumon mindenki a saját márkáját védi/dicséri. Ez rengetegszer feltűnik így objektíven, kívülállóként.
Igen... engem is zavar eléggé. Őszintén szólva nem is értem néha, még ha szeretem is a sajátomat, egyszerűen ami szar az szar .. (ami meg jó az meg jó, akkor is ha nekem nem tetszik vagy nem olyan van ) van egy jópár dolog ami kaksi, szégyen .. persze lehet azért van mert mérnök vagyok és szakmai ártalom hogy olyannak látom amilyen meg attól mert van elfogultságom bizonyos márkák vagy járgányok iránt még a tények tények maradnak szvsz .. se jobb se rosszabb nem lesz valami attól mert én birtoklom, vagy mert szeretem/nem szeretem.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Engem végül is annyira nem zavar, mert senki se ajánl 3 kerekű pannónia kis traktort meg ilyesmi, tehát helyén vannak az ajánlások, de akinek hondája van az hondát ajánl, volvós volvót, olaszos olaszt. Hirtelen ezek azok , amik visszatérőek.
On:
Egyébként lassan egyik haverom autót vásárol utcára, mert a Sandero nem az igazi. 100.000ft az árkeret, elvárások vannak. Szerintem egy 1-2 héten belül megtörténik a vásárlás, ha találunk valami faszát. Alig várom, hogy beszámoljak róla.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #18721 üzenetére
Ez volt a téma tegnap is; Magyarul Bazsóval, és Balóval.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #18644 üzenetére
Ma elmentem megnézni, élőben elég mutatós és a bele is rendben van, kellemesek a felhasznált anyagok is. Mondjuk azért jót mosolyogtam amikor a motorburkolaton megláttam a made in germany feliratot de hát ez van ma már minden gyártónál.
#nincsbennetarcsi
-
totoya76
csendes tag
Sziasztok!
Keresnék egy Opel szakit,aki ki tudja úgy cserélni a szelepszár-szimeringet,hogy nem bontja le a hengerfejet....
Több helyen is hallotam,hogy megoldható,csak még szakit nem találtam hozzá....
Segitségeteket elöre is köszönöm....Köszönöm:totoya76
-
h1ght3chzor
őstag
2002-es 3 ajtós Ford Focus csomagtartójába mennyire fér bele egy babakocsi?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #18744 üzenetére
Legutóbbi drift bemutató előtt (a tyúkszaros, sáros, meredek+ másik irányba is döntött lejtőn) 2 nappal, kiálláskor behalt az olajszivattyú, keresztben az udvaron. se autóval nem tudtunk ráállni, se kézzel mozgatni... Nem volt más választás..30-40 másodperces etapokban félórás pihenőkkel forogtam az udvaron, míg betudtam állni vele a műhelybe.
Nettó 2-3 percet ment, 0 olajnyomással, azóta több teljes napos mókán van túl a motor, egy deka kék füstöt nem dobott még magából. Mai motorral nem csinálnám meg, de, ha ennek ennyitől baja lesz, akkor ott b..a meg a k.a anyja Van még 4 másik motor itthon ezek a motorok olcsóbbak, mint neked egy olaj csere, sőőt..
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Chrysler Grand Voyager 3.8 AWD autómata vagy hasonló Chryslerrel van vkinek gyakorlati tapasztalata?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
válasz totoya76 #18743 üzenetére
De ha a szimeringet cseréled, mondjuk az általad említett módszerrel, akkor honnan derül ki hogy ha más is kopott és cserére szorul?
(#18746) Melack: keresd meg Rick4-et, ő alkatrészeket árul ezekhez az usa vasakhoz. Vagy pontosan mi a kérdés?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Skillet
addikt
Gondolom típusa, szerelője válogatja, hogy leveszik a hengerfejet, vagy sem.
Nálunk pl a keresztbe V6 miatt eléggé horror a hátsó hengersornál bármit is csinálni, elmegy vele a nap, de ezért a hengerfejet nem szedik le.
Egyáltalán van olyan típus, aminél csak így lehetne megoldani?
A szárazon forgatás problémáját nem értettem. Gondolom annyi lenne a lényeg, hogy az adott dugattyú felső holtponton legyen, nehogy beessen a szelep. Olajfilmes az egész motor, mi a tök baja lehet, ha gyök/kettővel a helyére forgatják? Gyanítom egy szerelő sem fogja tudni "kézzel" megforgatni a motort, mondjuk 3ezres fordulattal
Hmmm. De ha mégis, szép olajos lenne minden, leszedett szelepfedélnélMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest