-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
segítsetek már összerakni:
agárdra kellene eljutni holnap délután, pesti matrica van, fejér megyei nincs
ezt dobta az útvonaltervező
itt a 3., tehát a 7-es úton közlekedős opciónál kellene matricát venni, vagy elég a pest megyei matrica?
milyen a közlekedés ezen a szakaszon péntek délután? nagyon forgalmas/gáz családdal, esőben, stb. vagy vállalható?
-
deicide
veterán
válasz DeFranco #18603 üzenetére
A link feleslegesen visz fel az M6-ra, menj végig a 6-oson Érdre, a turbokörforgalomban pedig balra, a táblák eligazítanak. Forgalom ahogy Munez is mondta, nemigen van már lefelé.
De ha van Pest megyei, akkor valóban sokkal gyorsabb az M7 Martonig és onnan a 7-es.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Remekelek28
őstag
Szerintetek opcionálisan lehet rendelni egy jelenleg futó autóhoz deréktámaszos ülést? Eléggé hátfájós vagyok a sok üléstől. Vagy van valami piaci párnamegoldás erre?
-
DeFranco
nagyúr
ok, köszi srácok, végiggondoljuk most már tisztább a kép.
-
SzlobiG
félisten
válasz Remekelek28 #18608 üzenetére
-
SzlobiG
félisten
"A német közlekedési miniszter tegnap bejelentette, a Volkswagen a határidőt betartva benyújtotta részletes cselekvési tervét a csalós szoftverrel eladott autóinak javítására. A terjedelmes tervezet szerint a kétliteres motorokon elég lehet egy egyszerű szoftverfrissítés, más esetekben, vélhetően az 1,6 TDI-k esetében akár a befecskendező-rendszer és a katalizátor cseréje lesz a megoldás, míg bizonyos esetekben egyszerűbb lesz az egész autót kicserélni, áll a miniszter közleményében. "
Miért lenne egyszerűbb az egész autót kicserélni? Ez elég nagy baromságnak hangzik a régieket majd eldobják vagy mi a fene?
-
suits
tag
egy 8 eves kia seed-ben van olyan rendszer vajon ami nem engedi lemeriteni az akksit? Egy egész éjszaka rajt maradt belső vilagitasnak mennyi az esélye hogy lemeritette az akksit?
-
válasz SzlobiG #18612 üzenetére
Kapunk új injektort? Az baba
#18615: beszerzési árakon kétlem. Amit nagyszerviznél az adott dolgokért fizetsz, köszönőviszonyban sincs azzal, amennyibe ezek a cuccok a valóságban kerülnek. Ráadásul nagy tételben a bevont kocsik szállítása+beolvasztása is komoly költség.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
g4bb3r
tag
válasz Remekelek28 #18611 üzenetére
Én ilyet használok, gyógyászati segédeszköz boltban 3500 HUF kb, nekem bevált.
-
suits
tag
válasz kalmanchris #18618 üzenetére
A műszerfal felett van ilyen olvasó lámpa szerűseg, az maradt égve. Majd jövő héten kiderül...
-
DeFranco
nagyúr
nekem nagyon úgy tűnt, hogy amikor sokáig nyitva hagytam az ajtót vagy a csomagtartót, akkor a lámpa (mindkettő) egy idő után lekapcsolt magától (automata állásban volt, nyitásra kapcsolt fel), nem is lehetett bekapcsolni csak bezár-kinyit után.
nem tudom ez bug vagy feature, de ezt tapasztaltam.
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #18622 üzenetére
Nálam is így van, lekapcsol minden ilyet, még a rádiót is. Viszont, ha mondjuk manuálisan kapcsoltam fel a lámpát térképolvasó vagy mittommi a neve, azt nem kapcsolta le (valamiért). Szerencsére másnap is beindult, de 2-3 nap állást már nem biztos kibírt volna.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Remekelek28
őstag
Nekem fényérzékelős az új verdám,ez is Kia és tegnap,ahogy lemegyek egy mélygarázsba,minden külső világitás felkapcs automatikusan,majd mikor lezárom a kocsit,mennék elfele,a világitás még mindig aktiv. Ez időfüggő? Lekapcsolt volna néhány mp,perc után magától,mint pl az átlagkocsiba a hazakisérőfény?
Focvis: köszi,majd kipróbálom
declare: Massziroz is,vagy csak tartja a hátat,derekat.?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Remekelek28 #18628 üzenetére
Le kell kapcsolnia ilyenkor ha automatára van állítva.
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
18-as méretben nincs sok adat a listában. Mindenki szereti a könnyű
pénztkereketGive them hell Ukraine!
-
-
gaborbol
őstag
Ma volt kongresszusi meghallgatas VW ugyben, jott is onkentes alapon az itteni VW fonok.
Esku alatt vallotta, hogy az anya ceg tudta es jovahagyasa nelkul 3 esetleg 4 szoftver fejlesztessel foglalkozo mernok sajat (egyenlore nem tisztazott okbol- folyik meg a vizsgalat - munkabol ezek a szemellyek mar fel lettek fuggesztve) onszantukbol tettek fel a modositott szoftvert a kocsikra!
Az egesz cegnel senki nem tudott az egeszrol ok is teljesen le vannak dobbenve, hogy ilyen elofordulhatott, de hat mivel a kod nagyon hosszu es bonyolult, ezert nem tudhattak ugye.Azt mondta, neki ugy magyaraztak a szakertok, hogy ha a kocsi halad/ esetleg padon van es forog, de nem vegez kormanymozdulatot( ezt figyelik konkretan ) akkor minden szuper. Ha akomany tekeredik ide-oda akkor biztos nem mernek, tehat kilovi a cuccot.
Persze sajnalja, hogy ez megtortenhetett, es biztos, hogy kartalanitani fogjak a tulajokat az ertekvesztes miatt. Szerinte az erintett autok javitasa kb 1 ev mulva kezdodik meg. Visszavasarlast, csereauto nyujtasat a visszahivas idejere jelenleg nem terveznek. Mostani becslesek szerint a 2009-11 es modellek kijavitasa 5-10 munkaorat fog igenybevenni.
Kerdeztek tole, hogy szerinte mennyibe fog kerulni ez az ugy a VW-nek annak fuggvenyeben, hogy 1973-ban, itt az USA-ban mar ugyan ezt bebukta a VW, hogy anno akkor a vizgomba mert erteke alapjan kapcsoltak ki szinten a kornyezetvedelmi eszkozoket a kocsiban?
Tudja -e, hogy pl egy csirkeolbol a talajba juttatott szennyezes atlagos kornyezetvedelmi buntetese atlag 25.000-27.000 dollar\nap vagy egy femipari gyar, folyoba engedett szennyezesenek buntetese konnyen lehet akar atlag 3-5-7 millio dollar\nap + a takaritasi koltseg?
Szerintem sem igazsagaos a buntetes merteke, foleg ahogy itt is irta valaki, hogy a GM es Tacoma alig kapott valamit pedig ott emberek haltak meg es tudtak rola evek ota, de anyagilag nem erte meg nekik.
Az itteni torvenyek miatt a buntetest fel kell szorozni a csalos kocsik darabszamaval es annyi amennyi azert ilyen magas.Viszont kicsit rakeresve kiderul,hogy szinte az osszes autogyarto csinalta ugyan ezt benzines kocsikkal is.
De a legdurvabb a het kamiongyarto ugyan ilyen okbol torteno elkaszalasa 1998-ban:
"Caterpillar, Cummins, Detroit Diesel, Mack Trucks, Navistar International, Renault Trucks, and Volvo Trucks, also agreed to spend more than $1 billion to correct the problem.[11] The trucks used engine ECU software to engage pollution controls during the 20-minute lab tests to verify compliance with the Clean Air Act, but then disable the emissions controls during normal highway cruising, emitting up to three times the maximum allowed NOx pollution "
Szopas. Ezek utan itt a dizel kocsinak vege is lett/lesz, senki nem fog venni, maradnak a kamionok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gaborbol #18637 üzenetére
"Ezek utan itt a dizel kocsinak vege is lett/lesz, senki nem fog venni, maradnak a kamionok."
Kizárt. Nézted már, mennyibe fáj egy liter gázolaj és egy L benzin Francia/Olaszo-ban? Ha vki évi 30kkm-t megy, akkor ~évi 400+EUR marad a zsebében! Még ha a drágább nagyszervizeket is beleszámoljuk, akkoris 200+EUR a dízel előnye.
Az adókat nem fogják megbolygatni a benzin javára, mert azzal tönkrevágnák az amúgyis jajgató EU gazdaságot, minden marad a régiben, max kikényszerítik az adblue-t. Bár továbbra is leginkább az eur5 (=DPF+kat) tényleges kikényszerítését követelném, azaz a füstokádó "bügykölt" dízelek gazdáit nemiszervüknél fogva a kipufogóhoz kötözném.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
-
válasz EQMontoya #18641 üzenetére
A hang talán nem is (a fentebb kritizált 1.6-os tdi-m max a kipufogóba bújt mókust ébresztené fel), viszont az amerikai telek keresztbetennének a dízelnek. Az északabbi államokban (Alaszka...) elég spéci keverék kéne -50 fokra, ill a motor is jobban kopik ha a mélyhűtő-szintről melegítik. A skandinávoknál (sok a dízel) asszem divat valami elektromos motormelegítő, hogy ne a -40 fokos alkatrészeken kezdjük hirtelen égetni a naftát -> ez ugyebár elég macera, mert nem akksiról megy.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
EQMontoya
veterán
válasz t72killer #18642 üzenetére
Az 1.6 tdi-t nem ismerem hang szempontból.
Anyáméknak van Merci 220cdi-je, hát annak siralmas a hangja. Értem én, hogy prémium a pár éves E-klasse, de olyan messze van járáskulturában pl. az én Lexusomtól... 4 hengeres dízel szerintem nem való prémiumba, az a spórolásról szól.A motormelegítő a skandinávoknál sokszor még benzinesbe is bekerül. Egyébként tudtommal konnektorrol megy általában, és időzítővel.
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
Kövezzetek meg, de nekem tetszik ez a Subaru Levorg. Kár, hogy nincs rendes automata, vagy dsg hozzá, csak CVT. Bár olyat még sosem vezettem, nem tudom mennyire robogó feeling.
-
válasz EQMontoya #18643 üzenetére
Esete válogatja, milyen nótát fúj a gépezet, a végső hangerő gondolom erősen függ a kipufogó kialakításától is.
Ez a motormelegítő téma engem is nagyon érdekelt amikor -20-akat mértünk, de sajna nálunk a konnektor nem kivitelezhető (utcán vagy céges parkolóban áll a kocsi).
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
MC Pite
veterán
t72killer: Elsősorban nem a kipufogón múlik a 4 hengeres dízelnél, hanem a csattogáson.
joamilestoné: Nekem is bejön... CVT nem gáz, gondolom a subarunál is virtuális fokozatok vannak mellé.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #18644 üzenetére
Szokni kell de sztem nem rossz. Amúgy meg van benne immitált hagyományos gangolós mód is.
Én inkább a valós fogyijára lennék kíváncsi (ugye ezzel váltották ki most a szívó alapmotort).#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
skacok, mennyire gázos, ha én ebből is csak annyit veszek ki, hogy 2 lóerős?
aggódnom kell?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gaborbol
őstag
válasz t72killer #18640 üzenetére
Benzin ma 156Ft/ liter gazolaj meg 177/ liter. Eddig szinte csak es kizarolag a VW arult dizelt, par honapja lattam egy dizel audit, meg gondoltam is, hogy akkor majd ok is nyomjak.
Anno volt 2.0 Hdi en szerettem nagyon. Jol is ment, fogyasztasa is nagyon ott volt nem veletlen terjedtek el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen