-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
Mennyivel jobban járt volna a VW ha beragad a gázpedál és vagy elromlik a gyújtáskapcsoló és meghal több száz ember.
Give them hell Ukraine!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #17652 üzenetére
Sajna csak egy részéből, egy részét lenyúlja tőlük az állam.
Mindezt úgy, hogy a benzinből befolyó jövedéki adó és áfa kb. hétszerese annak, amibe itthon az utak jó minőségű fenntartása kerülne, de nem kap ennyit a közűtkezelő és az AAK.
Egyik ismerős egy megyei közútkezelőnél dolgozik, onnan vannak az infók.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
TaaT
veterán
Amikor nem beszélnek hülyeséget a TC-nél. VW-botrány: mindenki hazudik
Azért kíváncsi vagyok vérszemet kapnak-é amcsiéknál, biztos másokra is rá lehet húzni a lepedőt, csak kell egy kicsit túrni a szennyesben...
Give them hell Ukraine!
-
-
SzlobiG
félisten
Kár hogy a cikk elsiklik az mellett, hogy külön szoftvert fejlesztettek erre ami felismeri, hogy teszt történik és veszi vissza a lóerőt meg nyúl bele a kipufogó gáz kibocsátáshoz. A hangsúly ezen van, biztos vagyok benne hogy a többi motor se felelne meg menet közben, de ott nincs ilyen csalás pados mérés alatt.
Szóval megérdemelte a vw ezt a "clean" dízellel.
Most biztos neki állnak vizsgálgatni a többi autót kíváncsi leszek pados mérés esetén hány gyártó épített be ilyen softot az ecuba.
-
-
Amikor a kibocsátott szennyező anyagok értéke alapján fizetik az adót, vagy kapnak meg engedélyeket, akkor rohadtul nem mindegy. Főleg az első esetben, ez konkrét adócsalás, amire most már bizonyíték is van. Nem csak az autógyáraknak kellemetlen ez, a kormányok is szorulnak (főleg az EU országokban), mert teljesen nyilvánvaló, hogy vagy nagyon hülyének, vagy nagyon korruptnak kellett ahhoz lennie a rendszernek, hogy ezt így éveken keresztül ilyen totál átlátszóan és nyílt színen tudja mindenki csinálni. Persze nyilvánvaló volt, hogy kurta nagy gondok vannak az autóiparral, csak senki le se szarta, mert a következmények nemzetgazdasági szempontból is totálisan beláthatatlanok, szóval inkább dugták a fejüket a saját seggükbe.
trassher: A gond az, hogy csalás nélkül az előírt értékek egyszerűen nem hozhatók. Az egész EURO5-6-7-x+1 besorolási rendszer, ami pl nekünk itt van EU-ban, úgy ahogy van, teljesen használhatatlan, betarthatatlan, és nem elhanyagolható tényező abban, hogy az autógyárak ennyire belelovallták magukat az össznépi adathamisításba.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz parandroid #17673 üzenetére
De talán a 444-é a legjobb összefoglaló eddig.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz trassher #17672 üzenetére
Nem azért törölték a dízel projektet, hanem azért mert most hogy szigorodni fognak az ellenőrzések már nem éri meg nekik továbbfejleszteni a dízel motorokat hogy tartani tudják az euro 7-es előírásokat. Tehát olcsóbb a hibrid rendszert használniuk a továbbiakban, mint továbbfejleszteni a meglévő dízel motorokat.
#nincsbennetarcsi
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #17675 üzenetére
Jó ez a cikk.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-v-
addikt
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #17682 üzenetére
Leginkább a fékezés tölti, de amúgy igazad van.
Lehet, hogy tudja tölteni a motor normál üzemben is, de alapvetően szerintem a motorfék és a fékezés tölti. Gondolj bele, ha a motorral előállított energiából töltjük fel, hogy azzal később megsegítsük a motort, azzal nem igazán nyernénk semmit.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #17683 üzenetére
Na de van nekik tisztán elektronyos üzemjük is. Vagy mintha az RX400%/Gs450H nál és a priusnál is olvastam volna hogy van 5-10km tisztán villanyos üzeme. Márpedig akkor pont ezt teszik az én megítélésem szerint.
(#17684) trassher: szerintem nem lesz ennek akkora hatása. Első körben csak a tesla és fischer rendelkezik ez irányú patenttel és működő megoldással.Ez mindenkit lenullázna még ha Tusk ki is akarta/akarja adni ingyen - annál jobb üzletember ő Második körben a világ nyersanyagkészlete véges. Ha most hirtelen mindenki elkezd akkukat gyártani, viccesen lemerül minden és gyanús h a nyersanyagáraknak szevasz. Harmadiknak meg ugyan nézzük már meg az atomenergiától való elfordult *világot Fukushima után. Ugyan miből töltenénk ennyi tisztán villanyos autót? Pláne amíg Simon L szerint azért nem jó a napelem mert este is kell áram
(#17685) zoo8800: most már ki vele, ne idegesíts!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
j.bravo
addikt
válasz trassher #17684 üzenetére
Itt jön akkor be az örök, és tök jogos vita, hogy az erőmű, ahonnan az áram jön, mivel is üzemel, vagy mennyire jó a kéményen a részecske-, meg ilyen-olyan szűrő...
Meg hatásfok, a teljes láncra vetítve, stb.szerk.: Lassú voltam, bitpork megelőzött.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
válasz szőröscica #17687 üzenetére
A leaf normálban 200km max. Azért a tesla -még ha nagyobb akkuval is- ennél többet tud. És ne felejtsd el, hogy nem kis pályázik a szolgáltatásokkal. Nem azonos a közönsége. A Leaf városban jó, meg az olyan csóróknak mint mi itt. De nem mi vagyunk az igazi piac, így a fejlesztések is felülről fognak leszivárogni. Ahogy a priusnál is volt: amikor a celebeknél divat lett, leszivárgott lassacskán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
-
-
szőröscica
addikt
-
válasz EQMontoya #17690 üzenetére
Természetesen. De csak maga a fk nem tud anynit törlteni h a motor legyen a másodlagos forrás szerintem. Nincs vele tapasztalatom sajnos
(#17691) trassher : ki tudja mi van a háttérben. Majd ha vmi napvilágra kerül, foglalkozom a tényekkel, de jelen pillanatban megállnék a chemtrailnél
(#17692) joamilestoné: bármelyik autógyártót üdvözlök aki meg akarja tenni a sok beszéd helyett
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Burt1793
veterán
válasz EQMontoya #17690 üzenetére
A prius úgy működik, hogy az atkinson motor meghatározott fordulatszámokon tud pörögni (legjobb hatásfokú fordulatokon (spórolós, töltős, gyorsítós)), tehát, ha mész 50-nel és üres az aksi, akkor kicsit magasabb fordulaton pörög a motor és közben töltődik az aksi. Tud olyat is, hogy alapjárat környékén forog és a villanymotor hajt. Mindenféle opció van, a motorok (asszem összesen van vagy 4) össze vannak kötve.
-
EQMontoya
veterán
Fogyasztásban kompromisszum, autópályán többet eszik, az tény.
Azért ha választani kell, hogy egy GS450h vagy egy duplaturbós, 200 lovas négyhengeres dízel mondjuk egy BMW-ben vagy Merciben, egyértelműen a GS kellene.
Egyszerűen annyival kulturáltabb, finomabb, hogy nem egy liga.A sorhatos finom BMW-kért pedig nagy kár..
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #17697 üzenetére
No igen, és akkor még nem számoltunk a várható karbantartási költségekkel. Úgy mint magas nyomású befecsi rendszer, turbó, kettőstömegű lendkerék, DPF, AdBlue, stb... Ezek nincsenek benne egy hibridben. Akksit meg lehet cellánként is cserélni, úgy meg elég jól eloszlik a költség és amúgy is sokáig bírják ezek az akkuk.
mod:
Anno nagyon szemezetem a ct200h-val de az nem volt elég erős és mivel 80-90%-ban városon kívül megyek fogyiban sem lett volna nekem olyan nagy nyereség. Meg picit gyengének is találtam az az igazság... Pont a múlt héten kóstolt be egy a lámpánál. Háát, nem egy ligában játszunk, jó a kúton se annyit fizet mint én az is igaz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz szőröscica #17699 üzenetére
V8-s villanymotor?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest