-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
D4rkm4n
őstag
válasz zoo8800 #17300 üzenetére
Úgy, hogy nem volt eléggé meghúzva, és így valahogy lerázódhatott. A végeredmény az lett, hogy észrevétlenül elgőzölt a hűtővizem, amit persze a műszerfalon semmi nem jelzi, illetve a hőmérséklet sem nőtt meg, mivel ugye nem vizet mért egy idő után a szenzor, hanem levegőt.
Az eredmény nem hengerfejtömítés hiba, hanem a négy hengerből három hüvelye megrepedt. Vontatási költség, plusz szerviz költség kb. 300k körül fog megállni és 2,5 hétig nincs kocsim.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
-
D4rkm4n
őstag
válasz Mágus2 #17302 üzenetére
Egy 2003-as C Corsáról van szó. Végig figyeltem a hőmérsékletjelzőt, jelentős melegedést egyáltalán nem észleltem. Egyedül akkor ment fel 95 °C körülire, amikor 1-esben kellett araszolnom az M7-esen az érdi emelkedőn.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
tresh
veterán
válasz D4rkm4n #17301 üzenetére
Ha elfolyik/tűnik a hűtővized akkor bezony azt aktívan jelzi a vas bár nem tudom milyen autóról van szó de 90 évek óta a tartályba is van szintérzékelő és igen feltűnően visít /jelzi a gépállat hogy mester úr üres a tartály. Hőmérőnek is szépen kúsznia kellett volna felfelé.
-
Declare
őstag
Mit lehet tudni a határ ellenörzésekröl, most itt a bevandorlok miatt? M1 autopalyan HU-SK hatar, aztan SK-CZ hatar es a Cseh-Nemet hatar lenne erdekes szamomra Drezdanal. Jart valaki esetleg ezen az utvonalon? Mire kell szamitani? Mint regen araszolo kocsisor a hatarokon, mindegyiknel feloras-oras alldogalas?
Nem talaltam nagyon a neten semmi biztos infot erröl.(#17306) tresh nekem is bimballozott a H astra, amiutan kicsereltek a hütövizet. A szerelöm adott egy flakon maradek vizet es mondta, hogy ebböl valszeg majd kell meg utannatölteni. Szolt is, hogy meleg a viz ergo fogyott a mennyiseg. Hömersekletert szolt, nem a szint miatt, ha jol emlekszem
(#17308) bitpork nem hangzik tul egyszerüen a dolog, mondjuk nyilvan celravezetö
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
D4rkm4n
őstag
Használtan vettem az autót, sérülés nyomait viseli, szerintem borultak vele egyszer egy nagyot. (A festés meg van kopva a vezető oldalon a tető szélén.) Gyanítom, hogy úgy lett összekókányolva, és ilyen apróságokat, mint érzékelők, kihagytak a renoválásból.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
D4rkm4n
őstag
Mostanában egyébként egy kisebb vagyont költöttem a vasra. 116k váltójavítás, 90k vezérműlánc csere, plusz az apróságok. A bosszantó az egészben az, hogy az egyik helyen homlokegyenest mást állít a szerelő, mint a másik. Volt, aki azt mondta a szivárgó hűtőradiátoromra, hogy csak cserélni lehet, ahol pedig most van, azt mondta, hogy tudják hegeszteni/forrasztani. A csere 40k lenne, míg a javítás filléres összeg ehhez képest.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
Elektrosokk
addikt
válasz D4rkm4n #17309 üzenetére
Én úgy jártam hogy nekem a tartály bemeneti csöve tört el, szép lassan elfogyott a víz... Szerencsére egyszer csak felugrott a hôfok jelzô 120 fokra. Aztán megálltunk...
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
tresh
veterán
válasz D4rkm4n #17314 üzenetére
Ez azért van mert egy rendes szerelő megjavítja amit meg lehet (szakszerűen) és van a másik aki autószerelőnek nevezi magát de csak alkatrészt tud cserélni jellemzően vagy még azt se ilyen pl a márkaszervizek 90%. Anno pont emiatt kezdtem el saját magam az autóimat szerelni karbantartani meg is lett az eredménye. Több eladott autóm gazdáját ismerem és mai napig rommá dicsérik a gépet amit eladtam nekik. Pl pont 1 éve láttam talin 93 ba gyártott 306-om amit 2005 be vettem 160ezrrel 1.4 gyári mocival , most már 380k km van benne.Azóta ő volt a 3 ik tulaj és kb kopó dolgokon kívül semmit nem költött az autóra.
-
Qru
MODERÁTOR
És amit csinálnak azt is többnyire sz@rul. Legutóbb pl a vezérléscsere után nem légtelenítették a hűtőrendszert (ki kellet kapni, hogy hozzáférjenek a szíjhoz) és félúton haza már alig volt a tartályban wasser... Szerencsére jelzett a gép így nem lett komoly baj, rátöltöttem de akkor is...
#nincsbennetarcsi
-
Versenyt hirdetek!
Aki kerít nekem a 7L touareghez angol nyelvű használati útmutatást pdf-ben az vendégem egy grillezésre és csak az arczát kell hoznia az ételhez.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
veterán
De komolyan nem értem miért jó ez értem én hogy minél több autót akar megjavítani de nem lenne célszerű rendesen megcsinálni és akkor nincs panasz/baj helyette van bizalom és állandó kuncsaft
(#17318) bitpork: szerintem ha írsz a fosvágennek , akkor tuti küldenek egyet postán Anno faternak a Lagunájának így szereztem magyar nyelvűt hogy írtam a Baumgartnernek hogy csak francia kézi könyvem van szeretnék magyart 1 -2 hét múlva küldte postán ingyen Amúgy csak user manualt találok én is
[ Szerkesztve ]
-
Sajnos ezek egyikén sem találtam letölthető fájlt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz D4rkm4n #17314 üzenetére
Meg lehet taknyolni, bár azt nem nevezném javításnak, de ha az is ereszt, akkor lehet nem véletlenül hagytad el azt a sapkát, hanem azért, mert sokat kellett töltögetni? Ilyesmin nem érdemes spórolni, mert megbosszulja magát, nem is beszélve arról, hogy ha üzembiztos autót szeretnél, amivel el lehet indulni az Ural-ba is, akkor a tákolás nem szerepel a javítási tervben.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Elektrosokk #17326 üzenetére
Ha diesel akkor biztos tud segíteni
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Elektrosokk #17326 üzenetére
Inkább vw csoportra specializálódom. Persze a common rail a pokolban is common rail. Mi a kérdés?
-
Elektrosokk
addikt
válasz Mágus2 #17329 üzenetére
Az a bajom hogy a vízhőfok túl meleg lesz néha, de pl gyakran nagyon gyorsan 90 fok alá hűti a vízhőmérsékletet. Pár nappal ezelőtt amikor elindultam vele nem volt vízhőfok vissszajelzés. Azt már kiderítettem ha az nincs akkor a hűtőventilátor sem kapcsol be, megmozgattam kicsit azt a "gombát" ami csatlakozik a visszajelzőre és akkor lett is vízhőmérséklet visszajelzés. Na de a ventilátor ennek ellenére későn kapcsol be, ez nagyon rapszódikus. Van egy Alfa szerelő akiben megbízok, de most pár napja nem Tudom elérni, és nincs is túl közel hozzám, szóval el se mernék menni odáig most így kocsival.
Közben lementem kontakt sprével befújni a Gomba csatlakozását, mert amikor utoljára beszéltem a szerelővel azt mondta szerinte ott csak valami kontakt hiba lesz, és észrevettem hogy a gomba csatlakozójába befutó 3 kábel közül az egyik egyhén sérült, de ez nagyon vékony kábel, és nem is igazán hozzáférhető, viszont réz szálat nem láttam. Meg ugye mivel nem értek hozzá nem nagyon szerelgetném elektronikai szinten
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Elektrosokk #17330 üzenetére
Tudtommal minden autóban külön van a hőgomba és a vízhőfokmérő. A hőgomba egy bimetál kapcosló a hűtőben, ami a forró víztől elhajlik és bekapcsol. A vízhőfokmérő csak az óracsoportot és a motorvezérlőt tájékoztatja a hőmérsékletről.
A későn kapcsoló veni és a hőmérő rossz értéke két külön gond lesz.
-
Elektrosokk
addikt
válasz Mágus2 #17331 üzenetére
szuper. mert fura is volt hogy pár másodperc alatt 20 fokot hül a víz... gondoltam ez valami hiperszuper techinka... akkor marad a szerelő, meg a tréler. köszi azért!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Miljen telefontartó konzolt ajánlotok? Samu note3
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
D4rkm4n
őstag
válasz Mágus2 #17325 üzenetére
Akkor az volt a baj, hogy nem volt meg az anyagi keret a hűtőradiátor cseréjére is. A szerelő azt mondta, hogy javítani nem lehet a radiátornak azt a részét, így csak a csere jöhet szóba. Azt mondta, hogy ha figyelem a hűtővíz szintjét, és pótolom az elszivárgott mennyiséget, akkor ki lehet húzni vele addig, amíg összejön a pénz a radiátor cseréjére. Pont akkor szállt el a rosszul meghúzott tartálysapka, amikor már időpontom volt egy ismerős szerelőhöz, aki jutányos áron javította volna meg a kocsin a hibákat.
Ehelyett Gödöllőn ragadtam az autóval és egy vagyonért megy a szerviz.Murphy törvénye...
[ Szerkesztve ]
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
-
-
deicide
veterán
válasz bitpork #17318 üzenetére
Itt sok jóság van, de nem tudom, hogy ahhoz való-e.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
AMD Power
titán
-
parandroid
félisten
Ma észrevettem, hogy a jobb hátsó lámpám belülről párás. Ez mitől lehet, és lehet ellene tenni valamit? Garis az autó, visszavigyem ilyen hülyeséggel, vagy egyszerűen csak az elmúlt napok esős-párás, éjjel hideg (9 fok körül), nappal elég meleg (20 fok fölött) időjárása is okozhatja?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #17349 üzenetére
Utangyartott, rosszabb minosegu lampakkal szokott elofordulni, eleg bosszanto problema Egy jo gyarinak nem kene parasodnia.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest