-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
EQMontoya
veterán
válasz roberto211 #17052 üzenetére
Qru: ahh, pont ezt akartam kérdezni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
Hm régen nem így volt ... egyébként biztosan nem ugyanaz, mert az sti tud valami okosságot középen, tudod tekergetni az elosztást, hova menjen több, azt csak az tudja.
Honnan van amúgy az infó? Nincs vmi link? Régen tán még a wrx-ben is csak hátul volt lsd ... csak az sti-ben elöl hátul. Szerintem nyitott difi van elöl hátul az alap 2.5ös szívóban ..[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
STi-ben nagyobb a hátsó diffi de a WRX-ben is még az a darab van amit az 1,5-höz adnak (nyilván nem az 1,5 100 lovára méretezett darab).
A középső diffit illetően ugyanaz van az összesben, annyi a különbség, hogy az STi-ben bele tudsz nyúlni a vezérlő elekltronikába a többiben meg teljesen automatikusan szabályozza magát a rendszer.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Láttam ma egy kék GT86-ot, nagyon jól néz ki. És nem olyan gyökér tetű vezette, mint azt a pirosat, amelyik Újpesten szokott fickándozni.
De azért egy Nissan Z jobban kellene. Vagy egy Z4.
-
-
Qru
MODERÁTOR
éééss a végén igazad lesz a wrx és az sti kap csak részlegesen önzárót előre/hátra (nálam akkor a vdc-vel oldaja meg a dolgot ezek szerint).
A középső diffi ugyanaz a viszkokuplungos minden manuálisban, viszont az új sti/wrx-nél már dccd-s a rendszer, tehát bele tudsz nyúlni (alapból nem 50-50 hanem 49-51 a nyomaték elosztás).
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Ja, nalad gondolom fekezgetessel imitalja a difizarat, minden forinton sporolnak a gyarak, meglepo lenne ha ilyen bokezuen mernek mindenbe az urtechnikat
Amit linkeltel doc ott azt irja, kozepen viszko van wrx-ig, dccd-t meg csak sti tud, ott van egy mechanikus difi is pluszban kozepen[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #17002 üzenetére
Szia,
Kicsit tanácstalan vagyok. Az autóm valahogy érzi a műszaki vizsga eljövetelét, és előbújt belőle néhány idegesítő hiba. Mitől lehet az, hogy a kuplung benyomáskor nyikorog? Megnéztem, és a kiemelő villánál érzem a nyikorgást. Lehetséges, hogy a 20k km-el ezelőtt cserélt Sachs kinyomócsapágy dögledezik? Illetve mitől lehet az, hogy egy bizonyos fordulaton (kb 2200rpm) álló autónál elkezdi rázni a kasztnit a motor? Utalhat ez a motortartó betegségére? Semmilyen más fordulat tartományban nem csinálja. Alapjárat is szép, nem szaggat ... gyorsításkor sem.
Tudom Te Mágus vagy ezekben és hátha tudod a választ.
Köszi szépen!
Az autó Mazda 6 1.8 benya.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz tomcsi23 #17063 üzenetére
Ezért is lenne jó a hasonló motorkódos konszerntezstvír progiját feltolni.
Meg mert sóher is vagyok. ^^
Bár ahogy most olvasgattam, az új A4 új fejlesztésű motorral jön ki, vélhetően hardveres modósitasok is történtek. Pedig ennek a szofjára fájt volna a fogam.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Megnéztem a tc tesztet róla abban is azt írják, hogy viszko van középen.
"Mi van alul?
A Subaru mintegy védjegyeként kezeli a szimmetrikus összkerékhajtás kifejezést: a motort hosszában építi be autóiba, a hajtáslánc hosszanti elemeit középre rendezi, és persze a futóművek is szimmetrikusak. Ez nem csak szép, jó is, hiszen a kiegyensúlyozott súlyelosztás kezesebb viselkedést eredményez.
A kézi váltós Impreza alapesetben 50-50%-ban oszt nyomatékot az első és a hátsó tengelyre. A központi differenciálművet viszkókuplungos differenciálzárral egészítették ki, így csúszós kanyarokban stabilabb marad az autó. A négyfokozatú automatával szerelt Imprezában a nyomatékot elektronikus vezérlés osztja előre-hátra.
Bár a márka olasz származású marketingese vacsora közben büszkén elemezgette, milyen jó fej a Subaru, milyen technika-orientált, milyen kevés PR-műszót használ, azért egy jó kis háromkarakteres rövidítést csak sikerült becsempészni az autó alá. Ez a DC 3, ami a Dynamic Chassis Control Conceptet jelenti. Vagyis hogy a 2008-as Impreza direktebb kormányművet, segédkeretre épített két keresztlengőkaros hátsó futóművet, kisebb tömegű első felfüggesztést és gyorsabban reagáló fékeket kapott."
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
-
veterán
válasz tomcsi23 #17075 üzenetére
Hát amit a Viberen olvasok, abból nem az jön le, hogy annyira jól csinálják a magyar "iparosok".
Egyelőre elég, főleg, hogy nem is próbáltam de azt is látom, hogy a friccek akár 300-ig húzzák, gyárilag meg van rengeteg verzió - biztos többféle turbóval, nem tudom.
Az ex-Vectrámat pöpecre írták a németek, normális áron (~500 €).
@Qru: nincs az az isten, hogy annyit kiadjak érte.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
Enyémnél is +17Le és +20Nm lenne
...amit ígérnek Gyakorlatilag ha csak nincs nagyon elbaszva a gyári szoft, vagy valamiért direkt gyengébbre csinálni, akkor szívóra a chip tuning az mint halottnak a csók ... enyémen pl. baromisokat dob vezethetőségre, mert a gyári az egy nagy xar
focvis: most akkor veszel egy gti-t, jól értem?
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
Köszönöm Munez fórumtársnak, hogy a csúnyán megmattult, berepedezett fényszóróimat kipolírozta, ezzel jópár évet fiatalítva az autó megjelenésén. Visszatért az aszfaltszárító xenon is.
-
roberto211
őstag
Tök szép lesz ez az Új astra
Nem tudja valaki mostanában ki tervezi az opel dizájnt? Régen amilyen unalmas egyszerű formák voltak opelnél most annál szebb-"vagányabb"... J astra-insignia óta elég szépeket csinálnak..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
mdani01
aktív tag
50 éves a Porsche 911
[link]iPhone 6S SpaceGray
-
Elektrosokk
addikt
Srácok, segítséget szeretnék kérni. Most hogy egyre többet kavargok a városban szükségem lenne egy jó navigációra. Mi Az amit szívesen ajánlanátok?
Skillet : Oké, valamikor hétvégén??
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
szőröscica
addikt
válasz Elektrosokk #17096 üzenetére
Waze.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen