-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Elektrosokk #159648 üzenetére
Megvan már 8 hónapja, nem rossz, érdekes és környezetbarát. Városban nyugtatja az idegeket.
Nálad Alfa?@F.Farkas: igen, nálam is így viselkedik tableten, hogy ha rápöccintek, akkor sötétebb lesz.
@ sky: kedves egészségedre!
-
Elektrosokk
addikt
válasz focvis #159651 üzenetére
Szuper, nekem is szimpatikus egyébként... megvan még, csak 2x nekemjöttek azóta. Egy Nő a népligetnél rámhúzta a kormányt, ő sávot akart váltani csak ugye én pont ott voltam.. rá 2 hétre a piros lámpánál álltam és egy nő belémjött hátúlról. szóval zajlik.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
nagyúr
válasz Elektrosokk #159652 üzenetére
A nőkkel vigyázni kell, engem is nő talált meg anno hátulról
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shrike7973 #159649 üzenetére
Nekem az AutoGlym Vinyl&Rubber Care vált be.
De nézz be az autóápolós topikba ott majd megmondják a tutit.
#nincsbennetarcsi
-
Mauzes
őstag
válasz Shrike7973 #159649 üzenetére
Nekem pont "matte finish protectant" tisztító spray-m van az ArmorAll-tól, ami elvileg jó gumira, de nekem nem segít sokat a nyikorgáson. Sőt, talán amiatt nyikorog.
-
Shrike7973
senior tag
Másik kérdésem az lenne, hogy érdemes-e a következő problémával vesződni: a jobboldali elülső ajtóban 2000 km után elkezdett egy műanyag illesztés zörögni városi tempó alatt, úgy az utazások talán felénél (vagyis nem tudom mindig reprodukálni). Abszolút nem hangos, de mivel (1.0 fűnyíró motor mellett) szinte hangtalan az autó beltere, azért tud zavaró lenni. A szalonban azt mondták, hogy garanciában szétszedhetik az ajtót, ha a szervizes is meghallja próbaút során a problémát.
Azt nem tudom eldönteni, hogy ez mennyire mindennapos, mekkora eséllyel tudják megjavítani, stb. Skoda Scala-ról van szó egyébként. -
pècsimunkás
addikt
válasz Shrike7973 #159660 üzenetére
Ha zavar, csináltasd meg. Elég sok pénzt fizettél az autóért gondolom. Nekem szélzajos volt a bal hátsó ajtóm, és a jobb első ajtónak a hangszórója zörgött. Vissza vittem az autót, mindkettő problémát megszüntették.
A zörgés nem csak akkor van, ha hidegben indulsz, és amíg melegszik fel az autó, akkor zörög?Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Shrike7973
senior tag
válasz pècsimunkás #159661 üzenetére
A zörgés nem csak akkor van, ha hidegben indulsz, és amíg melegszik fel az autó, akkor zörög?
De, most, hogy mondod, lehet. Ha igen, akkor az mit jelent? -
pècsimunkás
addikt
válasz Shrike7973 #159662 üzenetére
Az, hogy az teljesen normális. A hideg műanyagok elkezdenek felmelegedni, igazodni.
Ennyi igazából.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Shrike7973
senior tag
válasz pècsimunkás #159663 üzenetére
Értem.
Egyelőre akkor lehet megvárom a melegebb időszakot, mert ha igazad van, akkor nyáron nem kellene ezt tapasztalnom.
A családban viszont van egy 2017-es Golf, abban elég sokat ültem már utasként, és nem volt ilyenre példa - minőségben pedig szerintem a két autó nem áll távol egymástól. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Shrike7973 #159664 üzenetére
Jellemzően a keményebb műanyagoknál jön ez elő, azért egy G7 jobb anyagokból van összerakva ott azért nem hallasz ilyet.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #159622 üzenetére
Nehéz, vagyis mostanában nehezebb, sz*r az euró, fogynak a P2-esek kint is, szűkül a piac rendesen, az igény meg egyre nagyobb rá. Ha jól látom, akkor dj79-nek annyi előnye volt, hogy nem bőröset vett végül, mert az még jobban szűkíti a listát. Néha bánom, hogy eladtam a miénket.
Ja igen, PCH csoportban már jönnének, hogy nem a gyári magnézium felni van fent.
dj79: Gratula hozzá, a csomagtartóba nézz majd be a borítás alá esőben, hogy befolyik-e a víz, sajnos sokan nem is tudnak róla, de hosszabb távon nem tesz neki jót.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
dj79
senior tag
-
Doki16
addikt
Frankó, jó kis P2. Grat hozzá. Jó technika a mai napig. Mindig öröm számomra ha egy új HSD-s születik
Nem csak a felnivel jönnének a csoportba. Egyből mondná valaki, hogy áá drágán vetted miért nem tőlem vagy xy Jenőtől
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
Mankókerék szerintem nem gyári tartozék már a P2ben sem. Jenő sem olcsó, kereskedő, valamiből meg kell élnie, kintről hozza ő is az autókat, a Forint meg sehol nincs most, plusz az esetek többségében azért van némi esztétikai deficit az autóin. Viszont őszinte darabok, nincs túlf*százva, nincs tekerve. Voltam nála párszor, korrekt ember, segítőkész, ezért le a kalappal neki, de én pl: nem találtam nála számomra elfogadható minőségű autót (pl: ex-P2m). Főleg nem jó áron.
Mennyi volt az annyi, ha nem titok?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dj79
senior tag
válasz CactuS #159672 üzenetére
A kék autódat ismerem, tavaly, amikor nézegettük a jelölteket, beszéltünk is messengeren
1,76 méter lett az ára. Lekérdeztem autodna-n, a km valósnak tűnik, legalábbis a kinti utolsó óraállás és az itthoni első forg. helyezés között nem volt indokolatlan tolatás
A baj az, hogy Jenő árait veszi figyelembe a legtöbb magánszemély is, pedig a legtöbb esetben azok az autók nem a mostani árfolyammal kerültek be az országba. Amúgy én sem találtam nála semmit sajna. -
Doki16
addikt
Voltam én is Jenőnél amikor P3 plugint kerestem. Találtam is frankó példányt. De nem volt megnyerő, hogy a 2013-as P3 került annyiba mint egy 2015-ös Golf GTE. És azért kanyarba sincs egy Prius egy GTE Golfhoz képest. Úgy érzem, hogy Plugin vonalon nagyon elvannak szállva az árak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
Kicsi a világ.
1,76 az nagyon nagyon jó ár érte, mert ha jól láttam még bőven 300k alatt van a futása, ott van egy pici törés az árakban, de lassan ott tartunk, hogy 2-2,2 milla egy 250k körüli futású, plüss P2, ami nincs leharcolva. Sajnos az e-CVT és maga az egész HSD rendszer híre is nyomja fel az árakat rendesen.
Doki16: PHEV amúgy P3ból szerintem nem a legjobb, nagyon pici a hatótávja, P4 ilyen téren legalább fejlődött, bár ott sem vitték túlzásba. Igazából nem a PHEV a drága, hanem a sima P3 ára. Most már azt nézem, hogy ilyen 3,5 millió körül adják a szebbeket, tényleg nem normálisak.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Mauzes
őstag
B8 Passat-ban is simán előjön, meg más zörgések is. Elég fosadék (árához képest).
Shrike7973: azt azért érdemes figyelembe venni, hogy ha bármit megbontanak az autóban, akkor előjöhetnek majd más illesztési gondok. Én apróságok miatt nem biztos, hogy megbontanám a belteret, csak ha tényleg nagyon zavar valami.
-
BigBlackDog
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #159677 üzenetére
Tekerd be némi szövet ragasztószalaggal a háromszöget
Épp néztem, hogy a Fiatban nincs elakadásjelző 🔺, csak a doboza, nade majd bontóból kunyerálok egyet vagy valami.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #159680 üzenetére
Ó, nem láttad Te még, hogy mennyire lekezeltem már azt a háromszöget. De még mindig zörgött vagy a háromszög, vagy a kis tartója a csomagtérajtó burkolatában.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #159679 üzenetére
Subaru is zörög itt-ott de amikor a havas kanyarban 4 kerékkel csúszol és a gázra rálehelve szépen visszahúzza magát az ívre...
Btw a hegyekben hó van, szóval aki akar még szánkózni egy jót ebben a 19/20-as téli szezonban az meló után neki indulhat.
#nincsbennetarcsi
-
Mauzes
őstag
Alapvetően nagyon jó autó, műszakilag és napi praktikumban eddig abszolút rendben volt. Ráadásul én még nagyon jó áron vettem 2018-ban. De ezek a beltéri dolgok tényleg elég gázak, már fél éves korátol fokozatos jöttek elő a zavaró jelenségek. Erre a szerviz, egyébként jófej kollégák, csak annyit tudott mondani, hogy nagyon szarok az utak Budapesten és nem erre tervezik az autókat. Ez egyébként igaz is, de más (még újszerű) autókban azért ilyen szinten én ezt nem tapasztaltam még. Illetve mondták, hogy ha nagyon akarom, akkor megbontják, de valószínűleg nem fogják ezeket megtalálni és többet árthat, mint használ.
-
Na új elektromos fiat 500-at sem veszek, legalábbis ezt a fajtát biztos nem
Spoiler következik:
Aki lusta megnézni 12,7M Ft leszEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #159687 üzenetére
Felfoghatatlan puccos baromság. Imádom ezt a kis kocsit. 5 milliós áron ekkora hatótávval piac elsők lehetnének a kis autók között. Forma még mindig a legjobb szerintem. Zoe is már jobban néz ki de ez az 500-as gyönyörű
Szerintem nagyon kevesen igénylik, hogy zenét játszon a kocsijuk menet közben. Nem is értem, hogy mi indokolta ezt az "extrát".
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #159687 üzenetére
Andróczi cikkeivel csak óvatosan.
Az az ár a csúcsfelszereltségű 500 C, amin egyedi dizájn van, Prima Edition a neve. Jön majd később gyengébben extrázott, olcsóbb variáns 29-30e euró körüli áron.De ahogy látom legalább a cikket pontosította, miután írtam neki. Két 500-as fog futni párhuzamosan, lesz ez a villany, és a régi modell benzines és hibrid hajtással. Utóbbi alapára 3,5 millió Ft.
A Zoe is játszik valamilyen dallamot.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #159687 üzenetére
Néztem, beálltak a sorba. Ez a 10-12 millió valami beakadt szám lehet nekik, mérettől, típustól és gyártótól függetlenül. Kb. mint a Honda. Kihoznak valamit, aminek a reális ára valahol a fele körül lenne, aztán majd mutogatnak rá, hogy de hát itt van, nem kell az embereknek... De arra van lóvé, hogy a Teslának öntsék a pénzt.
Integrale: A hybrid az mild hybrid lesz csak, nem? És az viszont marad a régi házban. Igazából 10 millió is sok egy ilyen pici autóért.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
sasa134
addikt
válasz Integrale #159691 üzenetére
Semmiféle villanyautós áttörés nem lesz itt amíg ilyen 30e Eur-ért lehet egy 500asba beleülni. Nevetséges.
Amugy rohadt dögös, kéne is második verdának a családba, nekünk ilyen 200km hatótávval is - de előbb rágom le a karom mint hogy ezért 10M-t fizessek.
Avanti Roma
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #159692 üzenetére
Muszáj fizetniük a Teslának, mert önmagban az 500E nem lenne elég, hogy ellensúlyozza a kibocsátást.
Egyébként az olasz cikkben az is szerepel, hogy szándékos a magas ár, így akarják a profitot maximalizálni, és bizonyos keretek között tartani az eladást/gyártást. Majd júniustól, ahogy befut a hibrid Ghibli, Quattroporte és a villany Maserati, úgy jelenik meg az olcsóbb variáns az 500-ból.Az 500 az alapból nem egy olcsó autó, az elektromos pedig semmiből sem az, szóval az arányok nagyjából maradtak. A nem olcsó "hagyományos" hajtású is az eladási listák tetején van, szerintem vinni fogják ezt is, főleg olyan országokban, ahol van támogatás is az alternatív hajtású járművekre. (de valahogy a cikkből ez is kimaradt).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz sasa134 #159693 üzenetére
Nekem egy Abarth rucival kéne a régi is, talán a hörcsög helyett is, de az csak ~100-130 km-t tud, 4 millió feletti árral társítva. Hát köszi, nem. (Plusz arról a méretes fényes középkonzolról már ne is beszéljünk)
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Integrale #159694 üzenetére
Ha jól olvastam, akkor még így is olcsóbb nekik, mint a büntetés. Csak hát ugye erre mondta Karotta, hogy bullshitet könnyebb gyártani, mint elektromos autót készíteni. Ha pl: Skoda városi törpéje nem kvótaautó lenne, akkor szerintem simán duplázódhatna az EV-k száma itthon akár 1 év alatt is. Persze mindenkinek akku hiánya van, lásd fauvé, még az ID3 sincs a fasorba se, de már mutogatják, hogy az ID4 milyen jó lesz, aha...
kisza25: Én a Priussal is belefutottam párszor, hogy a gyalogosok bejöttek elém vagy épp nekem akartak jönni, mert éppen villannyal gurultam. A mesterséges fehér zaj, amit pl: a Leaf ad meg elég idegesítő.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #159692 üzenetére
De arra van lóvé, hogy a Teslának öntsék a pénzt.
Ha nem döntik a lóvét a Teslának, akkor a CO2 bünti miatt még többet fizethetnek az EU-nak.
Üzleti döntés, és ez az olcsóbb megoldás a meglátásuk szerint...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Milyen program, ami...?
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- EAFC 24
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Ukrajnai háború
- AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen