-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #173786 üzenetére
Mondjuk videón nagyon nehéz érzékelni melyik a jó és melyik nem.
Van havernak XC70, videókon először hallva borzalmas traktorhangja volt neki, de élőben teljesen más. Kifejezetten jó hangja van, csak kár, hogy öszvér, ha nem 4 akkor legyen 6, az 5 hengerrel sose tudtam megbarátkozni, az olyan, mint a 3. -
nagyúr
Munkatársam most adta le a VW T-Roc-ját a márkaszervizben olajcserére, mert 12e km után jelzett az 1 éves T-Roc hogy kevés az olaj. 90e Ft az olajcsere (Prielle Kornélia utca)
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #173804 üzenetére
Ha elég nagy az olajfogyasztás akkor cserélni felesleges csak fel kell tölteni mint az ablakmosót, a szűrőt kétévente cserélni, aztán hadd menjen dolgára.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #173793 üzenetére
Havernak az volt, a 163 lovas D5, valos 600k km volt mar benne es minden gyari volt a motorban, meg a turbo is. Igaz kuldfoldre jartak vele palyan, es volt benne webasto is.
Mindjuk az 5 gangos geartronic mar rakoncatlankodott benne kicsit.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz tboy93 #173802 üzenetére
jók ezek az új autók, maradok a szívó benyánál, majd egy 1,5 dpi hyundai/kia
Tsebacsi: a tipoból hiányzott 10 ekm alatt 2dl olaj és ráncoltam a szemöldököm[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #173792 üzenetére
Wow. A Golffal nekem eddig 4.2 a legalja
rip and tear, until it is done
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #173802 üzenetére
Lesz ez még jobb is. Beviszed az autót, mert rángat, kicserélnek gariban 1 porlasztót, majd még egyet (ezt már szenvedve), visszaadják, de ugyanúgy sz*r... Megint átveszik, de most már közlik, hogy ki kéne fizetni a maradék két porlasztót, mert garanciában nem tudják javítani (egy garanciális autón). Das auto.
Amúgy néha agyalok, hogy kéne valami nyitható tetős cuccos a hörcsög helyett (bánom, hogy anno nem volt a piacon üvegtetős változat). Akár üvegtető, vászontető (mondjuk olyan fiat 500 stílusban) stb. Rendes cabrióból nem is tudom mi az, ami elérhető és még beleférne a család is. Talán a Megane cabrio. Az ilyenekkel amúgy mennyire szívás télen járni? 3. autóhoz a családban se pénz, se hely nincs.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz szabonagyur #173778 üzenetére
Ott valamit elírhattak szerintem.
01 12 12 10 12 01 20 20 2022 ilyen kavalkádot látok, ami miatt tényleg lehet csak szimpla elírás.
Szigorúan csak szerintem.
szerk.: sokszor több ezer adatot viszek be xls-be, nálam is előfordul egy-egy 200-as csomagból, hogy 4-5 melléütést csinálok.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #173818 üzenetére
Nálam eddig nincs nagyobb gond vele. Bő 5 hónap alatt ment bele ~22e km (tavasszal 2 hónapig nem nagyon ment). Eddig hiba nem nagyon volt.
Kétszer játszotta el azt, hogy hiába tettem P-be és hiába írta a kijelzőn is ezt, valamiért nem akarta elhinni és dobálta a hibaüzenetet, hogy "váltóhiba és látogassak meg egy szervizt". Bónusz, hogy ilyenkor be sem lehet zárni a kocsit kivülről. Tili-toli előre-hátra nem segített. Második alkalommal viszont már megfigyeltem, hogy ahogy beváltott kettesbe, eltűnt a hiba. Ha mindeng igaz, az a fokozat már a másik kuplungon van, gondolnám, hogy ezzel függhet össze.
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #173813 üzenetére
A megane spagetti, nagyon tekeredik. Astra tt vagy volvo c70 2.gen, ha egesz eves autot akarsz nem tul nagy budzsebol es fosol a ponyvatol. Hozzateszem az a4 teteje is birja, ha jol van kezelve. Telen jol bemelegszik, stb. Viszont a kemenytetos kabrionak megvan az az elonye, hogy tobb uveget lehet rakni ra. Az audibol ferden hatra eselytelen kilatni, ezert varosi harcra nemileg korlatozottabban alkalmas. C70-bol egy 2.4i automata hibatlan valasztas, astrabol 1.8 kezit vennek. Ugyse sietni vannak ezek. Vagy abarth 500c, a gyerek meg nagyon osszehuzza magat hatul Hozzateszem a negyszemelyes kabriok se igazi negyszemelyesek, csak 2+2.
eost csak azert nem mondom, mert 1:fsi, tfsi motorok, 2: a teteje ha beszarik, akkor az nagyon be van szarva, kb ennek a legbonyolultabb a mozgatomechanikaja. Es altalaban be is szarik, ha szerencsed van, nem nalad, hanem az elozo vagy kovetkezo tulajnal. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #173822 üzenetére
Siman kene dsg ceges autoba, assistance-al. (Hogy külföldön se copjam be ) Biztosan rohadt kényelmes es gyors, de neha hallok rola olyan sztorikat hogy a fulem kette all tole...
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #173823 üzenetére
Mindegyik kemenytetos ketyego boNba es be fog szarni.
Mostani fejjel (garazzsal, es persze a smurt melle) magamnak vaszontetos kabriot vennek, ha akarnek. + a kemenytetos nyoszorog, van hangja, akarhogy van zsirozva.
Mondjuk az e92 eleg jol sikerult kinezetre kabrioban is, pl Cascada jobban kellene (fszt, E46)A4 es A5 cabrio meg K jo.
Bar mostanra mindannyian tudjatok, hogy az E46-nal nincs jobbabb auto. Ever.A vaszontetost siman meg mertuk venni kisfelesegnek is. (Ha mar simabol nem talaltunk jot, eztetet meg imadja. Fiat 500 cabrio kell.)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #173824 üzenetére
"Biztosan rohadt kényelmes es gyors..."
Hát, ha végül is hozzászokik az ember, akkor akár ezt is lehet mondani. Mondjuk egy lábbal kevesebbet kell használni, ami tagadhatatlan előny, de azért jobbat is el tudok képzelni (pl. a 415-ös Ikarus automatája szebben indul -tudom, nem egy kategória-).
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #173823 üzenetére
Azt olvastam, hogy keménytetővel inkább újként vedd vagy felújítás után, mert amúgy rohadt drága. Nem félek a vászontetőtől, utcán nem állok tartósan, csak nem tudom télen milyen lenne. Igazából elektromos felé kéne menni, asszony lassan lecserélné az aurist egy leafre, de én hányok attól az autótól. Akku miatt is tartok tőle, meg egyébként is egy ronda valami.
Egy 500e cabrio kéne, bár nem tudom létezik-e ilyen.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #173830 üzenetére
Hosszabb távon jobb lenne leszokni a benzinzabálókról, főleg, ha még turbós is. Azért egy 180 paci körülire pöckölt 1.4Tjettel nem tudom milyen lehet az élet a garanciaidőn túl. Gondolom mindig van mire költeni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz szabonagyur #173815 üzenetére
akkor valami elírás lesz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szoszo94
őstag
válasz Magnum_ #173825 üzenetére
E46 cabrio két személynek szuper, mostanában sokat krúzoltunk vele a városban. Viszont a hátsó ülések borzalom, függőlegesen állnak, már egy városkör után be van állva az ember dereka. Egyébként ahhoz van külön keménytető télre, vászon nyárra, élném azt az autót nyaranta én is. BMW, jó az úttartása, egész jól megy - 325ci egyébként.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #173828 üzenetére
500e cabrio: hat konnyebb a vasznat belevagni, mint elektromosra atepiteni
& Magnum: mindegyik mozgo teto be tud szarni es be is szarik idovel (panoramateto, napfenyteto is). A ponyva is. Sot, ott az anyag is el tud faradni es ponyvat kell cserelni, az se olcso mutatvany (200k minimum).
Telen egy jo vaszon max a csapadekot birja kicsit kevesbe, mint egy kemenyteto. Ha jol meg van csinalva, hoszigetelese meg jobb is.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #173839 üzenetére
Nem biztos, hogy kevesebb lesz, a Polo VW.
-
rlazol
addikt
Sziasztok!
Adott egy autó, ami évekkel ezelőtt elbontásra került, de nem hivatalos bontóban. A rendszáma, forgalmija, törzskönyve megvan. A kocsi forgalomban van, de nincs érvényes műszakija, így az útadót és biztosítást évente be kell fizetni.
Bontós igazolás nélkül van lehetőség a gépjárműnek a forgalomból való végleges kivonására?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz BigBlackDog #173845 üzenetére
igen.
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
nagyúr
válasz CactuS #173813 üzenetére
"Az ilyenekkel amúgy mennyire szívás télen járni?" - én már túl vagyok két keménytetős kabrión (Astra TT és 4-es BMW), szerintem semmilyen szinten nem szívás a téli használatuk! Kb észre sem veszed, h kabriód van, szval ez alapján én simán ajánlanám első számú autónak is! Egy dologra kell nagyon figyelni vásárláskor: mindenképp sérülésmentes legyen az autó. Sajnos baráti körben két ismerősömnek is sérült a keménytetős kabriója (az egyik csak egy nagyobb koccanás volt), és a káresemény után sehogy sem tudták "beázásmentesre" visszaállítani az autóikat. Ennek sajnos a tesztelése sem túl egyszerű feladat..
[ Szerkesztve ]