-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #175501 üzenetére
Nem állt sokat. Egy napot sem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
S.J.
tag
sziasztok! ismerosom vasarolt egy autot kb. 2m ert. vasarlas utan kozolte az elado hogy a reszecskeszuro (dieseles) ki van iktatva. auto atvizsgalasanal nem derult ki. ilyenkor mi a legokosabb teendo? velemenyek?
[ Szerkesztve ]
-
Az elmúlt 3 napban kicsit kormoltam a gépet, mentem 500+ km-t,
mentem sokat pályán is. 120 felett kezd hangosodni, motort és kipufogót is hallani+ szélzaj.
Az óra elég sokat csal, 140-nél gps 130,
150-nél gps 141,
155-nél gps 145,
de óra szerint 140 a kényelmes, ilyenkor 3800rpm-el nyomatékcsúcson van.
A max ló 5000-nél van, 4.-ben nem is nagyon akar tovább pörögni, de ha haladni akarok muszáj addig pörgetni, de minimum 4800-ig, mert 5.-ben 1000-et ejt, így nyomatékcsúcsra ejt vissza.
Ha mindig ennyit pályáznék, mint az elmúlt 3 napban, akkor tutira vennék egy 1,6-1.8-2.0 szívót, de a sok helyben járás mellett nem igazán van értelme.
Fogyi 7,3 lett mérve, de 100 feletti lett az átlag sebesség.
A napi számláló idegesítő, hogy folyton nullázza magát, ha hosszabb időre megállok
Holnap tekergünk egyet az északi parton[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Magnum_ #175507 üzenetére
Csak a motor nem tetszett benne?
Írjál ,már pár dolgot, mert kíváncsi vagyok a véleményedre, főleg a negatív dolgokra vagyok kíváncsi
Melyik diesel? 1,2, vagy 1,6, ? gondolom nem a 2.0[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #175506 üzenetére
Nekem most kerek 7-et ír a BC az eddigi 187 km-re (egy győri út az M1-en, a maradék meg városi), de kíváncsi vagyok, a következő tankolásnál mennyit fogok számolni, mert ez lesz az első teljes tank az oil catch cannel. Eddig úgy néz ki, hogy kb. 3-4 deci mínuszt jelent, máskor ugyanilyen használat mellett közelebb szokott lenni a 7,5-höz, mint a 7-hez.
Amúgy ~400 km alatt ennyi trutymót fogott meg.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboldi #175509 üzenetére
írni 6,8-at írt, de eddig majdnem mindig ennyit szokott írni és tankolva 7,2 szokott lenni, mondjuk most máshol tankoltam (Fehérvár madaras kút 98-as) és 7,3 lett
Ez a cucc, nem avatkozik bele az olajnyomásba, nehogy aztán a kenés legyen elégtelen?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
sutszi
veterán
Pici visszautalás fogyasztás témában az olasz körútra...(megcsináltam a költségvetést) szóval az említett 2661km-en az átlag fogyi 8,04L lett. Továbbra is 1.6 benyáról van szó. Gondolhatnánk picit soknak is...de úgy vettem észre az utóbbi időben, hogy 2 dolognál harap bele tankba. Autópálya óra szerint 130-nál klímával már ennyi körül eszik. Illetve a dimbes-dombos részeken fel-le mászkálásnál pörgetni kell. Triesztben gyakorlatilag azonnal emelkedik a terület és a határig kb 15 percig felfelé kell menni. Ami a kanyarok miatt nem túl gyors, de 2500 alá nem lehet engedni mert visszagurul. És volt még pár hasonló hegymenet... Szóval ahhoz képest nem is rossz. Főleg, hogy indulás előtt pontosan 8L-es fogyasztást tippeltem be előre amikor a benzin költségeket saccoltam.
A történet szépséghibája, hogy 200+km-el többet gurulbtunk, és benzin literenkénti árát is alábecsültem... Így összesen 10k-t tévedtem. Tehát 90e lett a vége.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #175511 üzenetére
Ha a motorból származna, akkor a leengedett olajnak is ilyennek kellene lennie, nemde?
Amúgy először úgy próbáltam lecsavarni, hogy nem oldottam a rögzítését, többször is tekergettem fel-le, közben ferdén gyakoroltam rá erőt, de nem ment sehogy, kicsi a hely. Nem csodálom, hogy került bele reszelék.
Végül csak nem úsztam meg pár csavar és gyorskötöző eltávolítását, így már sokkal könnyebben ment.Ja, és megelőzöm a kérdést: nem, nem tud a motorba kerülni, az "out" ágon van egy kis rézszűrő. Konkrétan ennek a koppincsa az egész.
Meg egyébként is kitakarítottam, mielőtt visszaszereltem volna.[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
most jutottam el a leállósávos pofátlanítós videóhoz. 1: meglepő, mennyi "bontószökevénnyel" veretik a leállósávon.
2: a motorosok félreállítását felesleges kúrogatásnak érzem, biztonságosabb a leállón menniük, mint a két sor között előrecsorogni, amire megvan a lehetőségük. és még a tükröt se viszi le véletlenül. na meg. sajnos sok autós nézeget előre úgy, hogy behúzza az autót középre, csak tükörbe nem néz előtte, aztán simán elcsapja a sávok között előrecsorgó motorost... -
nagyúr
válasz rbalint88 #175516 üzenetére
Engem nem zavar a motoros, de azért ő is tudja, hogy szabálytalan. Ha a rendőr meg megfogja szabálytalanságért (jobbról előzés tipikus esete a leállósávon, záróvonalat átlépve), akkor vállalja a következményeket. Ha meg szabálytalan, akkor számíthat a büntetésre. (valóban biztonságosabb a leállósávon előzni, de ennyi erővel az autósok is ott előzhetnének a leállóban , mert az biztonságosab... akkor mi is a különbség? Hogy a motorosok szabálytalan előzése biztonságosabb, mint az autósoké?) Ennyi.
Mindig vannak egyenlőbbek az egyenlőbbeknél, ezt jó tudjuk.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #175517 üzenetére
buszsávra is ráengedték őket, szóval csak szándék kérdése lenne, hogy az autópálya leállósávját is használhassák. ez valóban kimaradt a gondolatmenetből az előbb
tény, hogy jelenleg szabálytalan, ez nem is vita kérdése, de talán az ő esetükben egy figyelmeztetés vagy egy alacsonyabb összegű bírság is elegendő lett volna szerintem.
egyébként az M7-es érdi lehajtónál sokszor van olyan, hogy akkora a sor, hogy visszatorlódik és inkább a leállóra áll ki, aki le akar hajtani, hogy ne tartsa fel a forgalmat... szóval ez se fekete vagy fehér.szabonagyur: nyilván szabályozni kell ezt is. én azt mondanám, hogy max 60 km/h
egyébként a videón se úgy tűnt, mintha ész nélkül húznák ott.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz rbalint88 #175518 üzenetére
Kérdés, hogy a valóságban mire lenne használva a leállósáv a motorosoknál? Mert ugyebár nem véletlenül van ott az a sáv és elég gyakran látok mostanában ott autókat, ha pedig csak ott száguldozna végig a motoros abból komoly baleset is lehetne.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz rbalint88 #175518 üzenetére
Motorosoknak figyelmeztető A kaszást figyeljétek! Ha lesodródsz b.meg, jön a kaszás érted!
Aúgy meg ha oda ráengedik a motorosokat, akkor meg az lesz a baj, ha valaki épp ott áll műszaki hiba miatt, akkor is az autós lesz a hibás, ha a terminátor (élő szövet a fém vázon) felkenődik... Sértődés ne essék, vigyázok a motorosokra, segítem is az előzésüket, ha nem f.szkalap módjára viselkednek (és az értelmesebbje lábbal jelez, hogy köszi...)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
válasz rbalint88 #175516 üzenetére
Tegnap néztem.
1. Valóban. És nekik vélhetően még jobban fáj a 100 K bünti.
2. Átlagos közlekedőként tekintek rájuk; ilyenkor mindig tolakodnak, kanyarban, vagy 2 kilónál meg kussolnak. Dugóban azért igyexem helyet adni nekik közepén; illetve zöld lámpánál megnézni mit tudnak.
3. Holnap sört iszom.#175520) cappa72
Nice. Hol van ez a tábla?[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #175518 üzenetére
Leállósáv - csak vészhelyzet esetére. Szerintem benne van a válasz, motorosnak kikerülés céljából ott semmi keresnivalója. És ez igy van jól, legalább ebben ne kivételezzenek.
19-én előttünk szedtek ki egy ilyen motorost, mint ne mondjak, g@$ire megérdemelte az előző mutatványai miatt is.
Aztán ha egy defektes kirántja elé akkor meg megy a siránkozás.Meg van az a mondás arról a bizonyos 20 percről.
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #175516 üzenetére
Ehhez kapcsolódóan:
A móvári rendőrök is elkezdtek pofátlanítani.
Engem szerencsére még nem állítottak meg, pedig ma lett volna rá alkalom egyszer-kétszer.
De hogyhogy itt J Astrával nyomják, és nem Octaviával?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #175519 üzenetére
mármint műszaki hibás autókat? én szerintem eddig összesen 5-öt láttam itthon, ellenben tavaly, amikor az M5-A1 pályás útvonalon mentünk Erdélybe a szokásos 4-es út (E60) helyett, akkor a román oldalon volt vagy 10, meg is lepődtünk.
nem kell a leállósávon száguldozni. szabályozni kell. csak dugóban, max 60km/h. ha a torlódás megszűnik, azonnal vissza a rendes sávba.focvis: nézőpont kérdése. szerintem azért ül motoron, hogy tudjon haladni (főleg a városban). ha csak araszol, akkor nincs menetszél, ami hűtse, megfő a zacsi, rárohad a motoros ruha, hőgutát kaphat. persze, csoroghat előre ott is a két sáv között, de ez így biztonságosabb lenne (mint a buszsáv).
Kickass: aki paraszt, az megérdemli az üvegszilánkos-mézes gumibotot, ez így igaz.
a 20 percet nem értem, itt nem a leállósávban állna, főleg nem úgy, hogy mellette megy a forgalom. de értem én, szopjon a motoros, há nehommá jobb legyen neki! (hozzáteszem, nem motorozom, nem is fogok)K Norbi: itt mit kell nézni a leszakadt tetőkárpiton kívül?
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #175530 üzenetére
Az eleg veszelyesen hangzik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #175526 üzenetére
Hétfőn egy nagyon érett sárgán csúsztam át a Hungárián Bubival (nem szokásom pedig), szemből a két motoros rendőr felcsapta a fényt és utánam fordult. Na mondom vajon megáll ez a mutatvány 30-ból vagy 50 lesz? Aztán amikor utolértek szerencsére le is fordultak egy mellékutcába. Hát elég nagy kő gördült le a szívemről.
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #175536 üzenetére
Kiizzadtam pár litert gyorsba' az tuti.
szabonagyur: M3 kriminális eléggé, oda is kéne
egysok pofátlanítás... Btw kedden egy köcsi Audis nem engedett be a gyorsító sávból a pályára úgy, hogy neki csak vagy el kellett volna venni a gázt kicsit (padlógázon próbáltuk felvenni a tempót a TDI-vel) vagy kisorol egyet (üres vt a belső). Parkettán a gáz mégis közeledett, pedig most tarcsi is vt a gépházban. Oké, gáz elvesz besorol mögé, ki a belsőbe újra padló, DSG visszavált meglódul a bódé. Mellé érünk átnézek és egy nő vezette az Audit. Ezen meg is lepődtem, mert a nők nem szoktak szórakozni ilyennel.#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz tboldi #175526 üzenetére
Remélem 1,6 szívó a J Astra. Az az igazi elfogó gépjármű.
Qru, legalább nyomod a felhajtón. Mostanában előttem állandóan 50-nel akarnak felhajtani a pályára, M0-n meg is állt múltkor egy az elsőbbségadás kötelező tábla vonalában. Nekem még a vidéki oktató is úgy tanította, hogy felhajtónál padló, minél előbb felvenni a forgalom tempóját..
Nőkről pedig: az a kedves Focusos is nő volt, aki nem akart engedni sávot váltani, amikor benéztem egy kanyarodót, mert idézem: "ez az én helyem". Szóval a parasztságban már 100%-ig megvalósult az egyenjogúság itthon.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #175539 üzenetére
Igen, azok 1.6i Astrák.
Ez haver CC-je (vége ülhettem egy rendes autóban a foscsi Skoda után), ugyanaz a motor van benne mint Kormiban volt (amúgy nem, mert Kormi CBBB ez meg már CFGB motorkódos), sokkal jobban néz ki de azért a plusz súly érződik, nem megy úgy mint Kormi.
A Skodából átülve: sokkal kényelmesebb és ebben is van ami kell (radaros tempomat, navi, panoráma tető, stb) cserébe a keret nélküli ablakok miatt nagyobb a szélzaj (érdekes, az E92-nél viszont sokkal halkabb). Viszont érzésre a Skoda sem megy jobban, mert a 7-es DSG nagyon elkeni a nyomatékot.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #175539 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Masig veglet, hogy akkor is ram tolja az auto orrat, egy sav van. Multkor a labamnak tolta a lokharitot. Es nem 50 -es robogoval motorozom. Mert csak. Nehogymar bejojjon elem. Elfelejti persze, hogy teljesen szabalyos voltam, es barmennyire erolkodhet, akkor sem fog utolerni a kovetkezo lampaig.
Legalabb akkora parasztok az autosok mint a motorosok, ha nem jobban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #175544 üzenetére
Többnyire Hatvanig vagy max Gyöngyösig. Néha-néha Debi de ha nem muszáj nem megyek arra, legutóbbi is az elfogóautó szedett ki az M35-ön.
tboldi: Tiszta Kojak. Amúgy jah, a kormány autókon a félmagas verzió szokott lenni.
máyköl: Szvsz ebbe is a két véglet van inkább, van aki nagyon előzékeny meg van aki ordenáré burnyák. Általában előzékeny vagyok (múlt héten a 24-esen is indexeltem és lehúzódtam, hogy menjen), lehetőleg minél messzebb haljon meg tőlem de ha bepofátlankodik elém a külsőben azt nem komálom.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000