-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Amikor 300k egy normális állapotú G4, akkor nem tudom miről beszéltek. Aktuális párom ennyiért vette múlt hónapban és nem tudok belekötni. Szerintem teljesen jó ez ennyiért. Én is azért vettem a Leon 3-at, mert bármit próbáltam, ami nem VW konszernből származott, az egyszerűen nem felelt meg nekem, pedig sosem volt előtte VW konszernből autóm és full japán párti vagyok.
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #190548 üzenetére
Nem szar a VW, en az Audit szerettem, de az ülése szenvedés volt, a rezsókapcsoló miatt az ergonómiát nem tudom jónak nevezni, sosem ertettem miert kell egy kulon kapcsolo a vilagitasnak, japanok, franciak, olaszok meg tudjak oldani (utobbi mar leszokott rola), hogy kezednel legyen minden a bajuszkapcsolon.
Szerintem egy Megane 3 siman hozza egy Passat B6/B7 belsejenek szintjet is.
"Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #190559 üzenetére
Megan 3-ban nem ültem, nemtom' mihez hasonlítani. Én amiről beszéltem az a Megane 2 FL.
Bajuszkapcsolókra rakott mindentől meg én falra mászok, istenments' tőle. Nem vagyunk egyformák.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #190563 üzenetére
A Megane 2 borzasztoan oregszik, az is kopik, szakad, nyulik, ugyanaz a ragacsos undormany lesz, annyi kulonbseggel, hogy fekete a bevonat alatt a muanyag.
Nem tudod mi a jo, megtekered a gyurut, helyzetjelzo, aztan tompitott, benyomod a veget kodlampa, tolod refi, le fel index. Keznel van minden balra ami vilagitas, jobbra meg minden ami ablak, szelvedofutes es tarsai is.
"Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz diegho #190558 üzenetére
1.8 vagy 2.0 vagy TDI kombiban és máris 600-ról indulunk. 50% felár csak ezek miatt. Értem, hogy az 1Z frankó mert nincs kéttömeg meg geometria, de annyival drágább is az autó amennyiért meg lehet javítani. Az is igaz, hogy jobb helyeken ez egy havi fizetés, nem kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #190567 üzenetére
Hangulatjelet lehagytam.
Nem akarom raderoltetni, neked az tetszik, nincs ezzel gond. Nem arrol van szo, hogy nem jon be, csak szamomra az ergonomia az, ha minden keznel van es egy helyen a hasonlo funkciok, ez a rezsoval nem teljesul.Diegho: ha az eletben egyszer auto allasba rakod, akkor nem mindegy min rakod autora? :D Ezen egyszer tompitottra rakod es ugy hagyod, amig mukodik az auto.
"Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
-
-
pècsimunkás
addikt
Lancer, Civic, Corolla... asszem ezekben a 90- es évek közepén, már több lengőkaros futómű volt.
Aztán a Focus 1- nek is az lett. A Golf5 - nek volt először a Golfoknál. Kb 10 évvel később mint a Japán kategória társainak.
Érdekes, a Golf 6 összes verziója több lengőkaros volt, a Golf 7- nél 150 le felett volt csak .
Az "én" Aurisomban is az alap benzines, és az alap dízel "butább" futóművel rendelkezett .
Kérdés, teljesen átlagos felhasználás mellett észre veszi- e valaki a különbséget.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #190577 üzenetére
Amig nem akar gyorsan menni addig nem igazan.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
A tervezés is pénz amin spórolni lehet, szóval nem foglalkoznak vele.
Mondjuk kocaautósoknál szerintem mindegy is, mert ő lesz a szűk keresztmetszet.
Nem is értek annyira hozzá mint kocaautós, azt tudom, hogy a Samara mindenről is leesik, egy erősebb fékezéstől beszitál a hátulja, kivágja oldalra, egy rakás fos. És van a többi kocsi. Nekem ennyiben kimerül a tudásom.A Megane butaműve elvileg sokkal jobb a Caddy merev laprugós hátuljához képest és nem érzek semmit, pedig egy darab cső két laposvassal ami a Caddy alatt van. Nem érzem, hogy rosszabb volna.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #190580 üzenetére
Igen, meg gyorsan vett kanyarban is hamar kiderul az igazsag.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz diegho #190564 üzenetére
Ez baromság, a Golfnál is nagyobb a M3, nemhogy Polo méret. Nem csak én mondom, az adac, ridc, adatlapok. Saját magam mögött (175) egy tonna lábhely van a kombiban, 198 magas haverom is elfért mögöttem, feje már nekiért a kárpitnak (nem akarta 2km-re kitúrni nejem (182) a jobbegyből). Igaz, én ülök, nem fekszem.
Csomiban meg a legnagyobb/jobban bővíthetőbb (hetekig hasonlítottam össze a kombikat).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #190570 üzenetére
Ebben a kérdésben veled vagyok. :) Nekem az is fura, hogy a Seatban a műszerfalon nincs zöld tompított visszajelzés, és a rezsókapcsoló állását kell nézegetni.
A Peugeot-ban a duda nem a kormány közepe volt, hanem a bajuszkapcsoló végén egy gomb. Először utáltam, megszokásból a kormányt nyomogattam, aztán most már úgy látom, hogy az is jobban kézreállt ott.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #190579 üzenetére
Azért a saját mezőnyükben, idejükben érdemes összevetni őket. Pl M3 egész korrekt, akit érdekel, utánaolvas, vezettem sok korabelit (Dobogókő és Tátra mindegyikkel megvolt) ami igényesebb konstrukció vagy hypeolt (F2, Mazda3, Corolla, Civic) és egyiktől se mondanám rosszabbnak (Corollát és Civicet meg lekörözi sztem). Bár pl Leon I 20V az alap-sportfutóművel is egész kiegyensúlyozott és ügyes, pedig az is csatolt lengőkaros (igaz, azzal mindig üresen mentem, a többivel jellemzően megpakolva).
Bár ugaz, motor, kaszni és felszereltségfüggő is sokszor milyen, nagy a szórás típuson belül is.A futóművel utóbbi pár évben kezdett az ipar újra foglalkozni (persze itt sem minden modellre igaz, és a törekvések ellenére vannak nagyobb difik, de akadnak ügyesek).
Ergonómia: Rezsókapcsolót nem szeretem, de elvagyok vele, ettől nagyobb bajaim, bár vag konszern általában korrekt, a C szegmenses fordok szoktak kiakasztani sok dologgal meg a hármas bmw-k.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pècsimunkás
addikt
-
Integrale
veterán
válasz pècsimunkás #190577 üzenetére
70-es evekben a Beta es Delta már soklengôkaros hatso futomuvet kapott, passziv hatsokerek kormanyzassal, aztan a 90-es evekre ez egy egyszerubb hosszlengokaros dolog lett (nem csatolt, rendes fuggetlen), utana meg csatolt lett.
Latszik a sporolas kb minden gyartonal, profit a lenyeg, nem az igenyes technika.Civic a 90-es evekben elol is DW volt.
"Bad reklám is reklám too"
-
MC Pite
veterán
válasz pècsimunkás #190586 üzenetére
Enyém nem szerelemből lett, csak okoslányos megoldás, drága és ritka volt a C4 Picassóból amilyet akartam.
De élhető, korabeliek között korrekt, és szívesen nézek rá a parkolóban<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #190586 üzenetére
Kipróbálnám a CVT-set, de amúgy a kocsi nem kéne. Nekem egy M1 kéne megint, csak 2 literes automatával, amivel sosem gyártották.
-
Integrale
veterán
Multkor volt szo Priusos szakirol, aki dragan adja, de korrekt, nem talalom a posztot, segitsetek legyetek szivesek.
Prius 3 lenne a tema, korrekt autot, gyorsan. :D"Bad reklám is reklám too"
-
pècsimunkás
addikt
válasz #89309696 #190591 üzenetére
Nem tudom...
Néha eljátszom a gondolattal, hogy milyen autó legyen a következő.
Néha GTI Golf, manuális váltóval, Néha RAV 4 hibrid, néha Corolla hibrid...
Szeretek váltogatni, de a napi városi dugóban jobb lenne az automata váltó.
De...
A mostani autómat sem unom, 4 éves sincs még, 63k km körül. Szóval egy darabig maradEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #190594 üzenetére
Ezért kell több autót tartani.
-
Qru
MODERÁTOR
-
psion2101
tag
Autodocról mi a véleményetek?Megéri onnan rendelgetni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen