-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Kolondrum #191348 üzenetére
Az országban kb 3 helyen chippelnek szívómotort (mmc, atc, rigotech, árban növekvő sorrendben).
A sport módra nem tudom mennyit tudnak rakni, ki kell próbálni. Nálam az alapteszt, hogy pl 4.ben 110re állított tempomattal hogy indul meg, meg gázpedállal is megnézem hogy hogyan. Ha tempomattal sokkal lelkesebb, akkor lesz érezhető eredmény (van ahol óvatos a tempomat, de legtöbb (főleg)szívónál nem az, és nincs olyan lambda(?) korlát.
Megane és Picassonál sokat hozott a vitaminkúra (észreveszik mások is utasként/turbósnak gondolják a Megant) megindulási hajlamban, a C3nál nem sokat.Összkerekest csak padon csipszeltetnék, mert ugyan szívónál kicsi az esélye, de dízeles kollégáknál gond szokott lenni a 2wd programokkal. 120-150be tuti belefog kerülni sztem.
Amit még megpróbálhatsz, hogy a hátsó dobot lekötöd (5-10p), és stoperrel/appal méred a különbséget rugalmasságban. Ha így javul(vannakntípusok ahol sokat fojt, de relatív ritka) egy szolíd forgatott dob, esetleg egy k&n/bmc (ha mindkettő van, előbbit vedd) mosható légszűrő, aztán erről lehet tudatni az ecut is.tboldi: Az meg már szinte kevésnek tűnik. Ráadásul ugyanazzal a paddal vitarát, s crosst és swiftet másra mérnek, vszínű eltér az ecu, meg lehet hogy a turbo terén is nagyobb tűréssel/szórással dolgoznak (nálunk is vannak típusok amire iszonyú nehéz belőni a megengedettbe, meg vannak amiből szinte mind jó állítás nélkül is).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nálam kettőből (M, C3) kétszer lepattintottak (ecotuning a szomszéd településen van, ő 5/5ször, csak mérni voltam nála). 1,4-1,5-1,6-1,8 as gépkekket vittünk, sok helyet megkérdeztem.99%ban árlistában ott vannak a szívók, de nem vállalják el a polgári (1,4-1,8) autókat. Próbáld ki, hívd fel mennyi lenne a tiéd.
Szerk: Fogyasztáscsökkenés:
Nekem úgy tűnt, hogy ötös, hosszabb/nagyobbat ejtő váltókkal van inkább, ha az ember normálisan gyorsít (3-3500ig normálisan lenyomva a pedált, nem cirógatva). Papásan vezetve illetve pl a Meganeon a kis ejtésű hatos váltóval nem mértem különbséget, a Leon (20V) meg a Picassonál pedig 5-10%-ot. Szerintem tudok azért nagyjából takarékosan, de dinamikusan vezetni, főként hasonló vezetés él lesz különbség, ha racsingol az ember, akkor nem,vagy nőni fog.
Mondjuk a Megane esetén is az a baj, nem ugyanúgy vezetem mint előtte, hanem sűrűbben kihasználom az élénkebb nyúlmólusokat(pl többet előzök), de leszarom, centire ugyanannyit eszik így is[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
AN C4 teszt, lássuk mennyire tippeltem jól .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #191357 üzenetére
A Swift Sporté biztosan különbözik, hisz a gyári specifikációban is van különbség.
……………………………………Amúgy a Jazz-nek nem módosítható ECU-ja van, egyedül a gyári diagnosztikai interfésszel lehet csak “újratelepíteni”. Mással nem is szabad, főleg nem kínai másolatokkal, brick lesz a vége.
Mondjuk a gyújtást nehéz is lenne jól hangolni, a hátsó gyertyasor felügyelet és vezérlés nélkül gyújt fix időben.
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #191363 üzenetére
Hát, még egy egy statikus bemutatóhoz képest is elég sovány lett az AN cikk, ellenben kellemes lett az autó, tetszik
tboldi: Hát, akkor másik autó kell . Az 1.8as Picassomat se lehetett,ez volt az első szög/szálka
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #191341 üzenetére
#191342gzbotii: Juj Nekem ez friss, 1 napos. Jelzett a kompjúter, a kúton meg néztem hogy 1 bar van benne csak
#1913436030D: Nem vagyunk beszélőviszonyban, nem ismeri minden gondom-bajom csak ami vele kapcsolatos
#191349Qru: Még nem tudom milyen motoros, nem lestem még le a rendszámot.
#191350molnarpeter: Igen én is láttam Csík tesztjét Nem hiszem Asszony 1 KIA-t hajlandó engedni, és az a Sorento. Az meg nagyon zsebbenyúlós lenne
Amúgy tegnap számolgattunk, ééééés ööö... Hát az a baj, nem térülne meg nagyon egy PHEV vagy hybrid újonnani vétele egy benzinessel szemben, vagy nagyon sokat kéne ahhoz autóznom. Szóóóval ajaj és most nemtudom.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #191376 üzenetére
Nézegettem, hogy mire a teszt kijött, már bőven el is adták a kocsit Mennyire fontos szempont, hogy szalonautó legyen? Alig futott példánnyal talán az első időszakban igényel megszokást, hogy van már rajta 1 karc mondjuk, de hosszabb távon gondolkodva minden nap megspórolsz egy fejfájást a fogyasztás miatt, értékvesztés szintén barátibb
-
nagyúr
válasz molnarpeter #191379 üzenetére
Hát nem lenne rossz. Bizony én is megnéztem a "flottát" és már nem volt ott
Mondjuk pl. GTE Passat nem lesz nagyon hazai beszerzésből az fix, 90% holland import, és a 100k+ futás kicsit elszomorít (tudom, mit akarom, állapot nem km) de akkor is. Meg ez már kétfős döntés, nem csak az én hülyeségem, Asszony is részt vesz a vásárlásban, beleszólása van
Mondjuk az újautóáraknál ketten dobtunk hátast
Tartok tőle lehet mégis valami VAG féle benya lesz... Vagy más... Most minden ködös.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz MC Pite #191357 üzenetére
Tempomattal sokkal sokkal lelkesebb. Néha azzal megyek mert úgy lép. Ha tempomat mellett gázzal gyorsítok akkor semmi, ha ő gyorsít magától akkor sokkal jobban megindul. Pofátlan a differencia.
Hát én akinek csináltak annak nem volt csak 70, de neki első kerekes volt a vitara. Ha ennél sokkal több akkor nem érdekel.Igen cserélni kéne, csak keret nincs most rá. Amúgy maga az autó jó lenne, csak menne egy kissé jobban.
-
Qru
MODERÁTOR
Aki lemaradt volna Lidl-ben van okostolto, endoszkopkamera, olajpumpa, olajszuro leszedo...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Az ilyen, pókhálószerűen ?repedezett? féktárcsa mitől lehet (szembe jött kép az interneten)?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
őstag
válasz BigBlackDog #191383 üzenetére
Kerámia tárcsák szoktak így kinézni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
nagyúr
Sima 2.0 TDI Paszuly. Február 5-ös forgalomba helyezésű. Ez is listaáron 13,5M
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
RAZR_v3
tag
Még nincs vége a télnek, de már a nyári szélvédőmosó folyadék beszerzésén gondolkodom. Koncentrátumokról van szó.
Az SCT Mannol és a Sonax hasonló kiszerelésű és hígítási arányú terméke közül választanék, bár a Sonax majdnem 1000 forinttal drágább a másiknál, de így is jobban megéri, mint a készre keverten árult nyári szélvédőmosó folyadékok. Én nem hiszem, hogy a Sonax annyival jobb lenne, mint amennyivel drágább az SCT Mannolnál. Nektek van tapasztalatotok ezekkel a koncentrátumokkal? -
MC Pite
veterán
válasz Kolondrum #191381 üzenetére
Ha van akinek tuti jó lett, az alapján bepróbálhatod, de én másnak nem nagyon hiszek amíg nem próbáltam/nem produkált méréseket, mert placebo erősen bejátszik sokaknál.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
Ha már múltkor kis crossoverekről is volt szó, nekem tetszik a C3 AC facelift, egész más karakter lett: [link] . És mivel egy kisegyterűt váltott, még a praktikum/bővíthetőség nagy részét is meghagyták, meg a futómű illetve ülés upgrade is wellcome . Tessék a Vitarásoknak majd ide is átmenni egy próbakörre. Tudom, ne ide írjam
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #191387 üzenetére
285-ös hátsó gumival ez gyanítom carbon kerámia fékes M4.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #191396 üzenetére
Ilyenkor siratom az egyszerűeket, sokkal praktikusabb, mint egy divat SUV, jókat álmodnak ők is mostanában. Én simán bevállalnám, csak saját használatra fosnék az elektromos hibáktól - sajnos mai napig jellemző rájuk -, meg hát azok a csodás prince motorok....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest