-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Doki16
addikt
Ha ennyire utálják miért nem értékesítik tovább őket? Van bőven kereslet villanyautóra. 5 millió alatt pár óra elteltével elvisznek bármilyen e-golfot. Egy 6 millió alatti Leaf 2-ért is verseny menne, ha rendben van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
[link]
Sajnos nincs nálam GoPro, hogy minden kerékhez fel tudjam tapasztani. -
MC Pite
veterán
válasz CactuS #190824 üzenetére
Ami miatt nem adnék 6mFt-ot Vitarára:
Íróasztal kábelátvezető fedél a két légbefúvó között (nem fogdosom, de ránézésre se jó, akárcsak az ajtó'kárpit'), vagy +20ért egy óra, amivel már 3db lesz a fedélzeten (de 2 féle időt tudnak, mert külön állítós). Rühellem azokat a légbefúvókat (másban is). Kormányon, középkonzolom, (a csúnyácska tipográfiájú) óracsoportban az a kályhaezüst szintén erősen bántja a szemem, ahogy a karcosodó zongoralakk is. A fedélzetit nem a kétezerből hátramaradt (kapcsolási érzetű) bajuszkapcsolóval, nem is a hasonló kormány gombokkal; hanem kormányon/mellett átnyúlva a két kiálló pöcök forgatásával és nyomkodásával lehet léptetni, állítani (wtf). A ködlámpa vezérlése sem fért a bajuszkapcsolóra; hanem a start stop, kipörgésgátló, esetleg parkszenzor, lejtmenetvezérlő és egyéb vezetéssegéd gombok mellett a bal térdemnél vannak a 90es évekből származó gombokon. Akciósan vehették a tükörállítóval, ablakemelő panellel együtt; vagy lehet hogy azért kapták meg olcsón, hogy az egyes Swiftből megmaradt ajtó nyitó-záró gombokat feltegyék minden ajtóra, mert pármillió darabbal több van maradt készleten.
Valószínű így került be az Ignis kulcsa(broáf), amit még GL+ szinten sem gondolnak gáznak (ez szerintem 2000ben is az volt, nem is emlékszem mikor láttam hasonlót, meg eleve ilyen önvédelmi célokra alkalmas tollat a negatív helyett).Ajtópanel, vagy ahova a kezed rakod (akár hátul) nekem erős/kemény(főleg a karcolódó kályhaezüsttel), és kicsi/kevés helyet hagytak (1 flakon, kész).
Az rádió hangja nem nagy szám, engem kicsit zavar a csak 3 lépcsős fényerő állítás a fejegységen, ebben (meg Opelben, más autóknál nem szokott), de érzékeny a szemem a fényre. Bár arra is, ha tolatásnál fix a segédvonal mint a filléres univerzális aliexpress-es fejegységen. Úgyis erősen kel mondjuk lesni, mert csak 1 tolatólámpa adja a fényt...
A hangerőszabályzás kivitelezése tapisan (ha utasként nyúl hozzá valaki) szintén nem a kedvencem.
Ülésfűtés 15 éve minden általam használt európai autóban (15+) 0-1-2-3 állású; 2esen indítom hidegben, egyesre visszaveszem kicsit később, hogy a hátam még melegítse egy kicsit. És a Vitara? A szépséges LO-HI kapcsoló LO állásánál 2 perc után forró, ki kell kapcsolnom, a derekam/hátam csak kézi PWM vezérléssel tudom melegen tartani .
A csomagtér műanyag(!) burkolatával is (#swift) nem tudok megbékélni. Swiftben is gyűlöltem, bringát, keményebb dolgokat külön plusz be kell csomagolnom hogy ne zörögjön, ne karcolja össze! Csomagtér praktikumban és világításban is átlag alatti.
Ülés egy óra után nekem már nem kényelmes, és kicsit izzasztó a szövet. Oldaltartása is kicsit kevés nekem; bár a futómű se nagyon csábít kanyarvadászatra, így ez nem akkora érvágás, de szeretem ha a nyomi hátam és a testem is jól tartja. A kormány kissé döglött, és középen méginkább. Az új lámpának végre reflektora is ledes, cserébe sikerült eltérő színhőmérsékletű helyzetjelzőt rakniuk egy lámpatestbe a többi fényforrással.Viszonyításnak most is van egy hasonló autónk viszonyításnak(2012es konstrukciójú kisautó); de az első autóm (alap feletti következő felszereltségű Picasso, ami anno hasonló árfekvésbe volt mint most a Vitara) ami már 21 éves is tudott olyanokat, hogy ha leállt a motor, felküldhetem az ablakot (ill befejezi). Sebességfüggő (ügyesebben) az ablaktörlés, ami motorleállítással sem ott áll meg ahol van, hanem azt is befejezi. Sőt, ha pár percnél régebben állítottam le az autót (addig újra elindítja) akkor nem kezd törölni, amíg újra be nem kapcsolom. Késleltetve kapcsolja fel a tompítottat ha direkt/véletlen rajtahagytam motorindítás után. Állíthatom hogy bezárjanak ez az ajtók 10km/h felett vagy ne, töröljön rükibe rakva hátul (ha megy az első) vagy ne, várjon egy kicsit az ablakon szétterített(!) vízre, mielőtt (szárazon szétkarcolva szélvédőt a kosszal) törölne.
Ezek nem jellemzők a szintén 6mFt környékén kapható konkurenciára akik fentebb lettek említve (kompaktok, kis crossoverek). Tartom azt, hogy (ugyan modellfrissítés előtt áll valószínű) a Vitara kb akkora lemaradásban van a (hasonló árú) konkurenciához, mint anno 2001ben volt a Swift a többi (főként európai) kisautóhoz.
Természetesen lehet másnak más véleménye, de mindenképp nézze meg a konkurenciát is, nehogy utólag érje meglepetés, pl ha beül egy 2015 utáni más japánba vagy főleg egy európaiba.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #190903 üzenetére
Zolditeni akartak a flottat (ez most meno), csak eppen senki sem akarja hasznalni oket. En is akarhanyszor leadom a kocsit mondom, hogy barmi johet csak villany ne.
1: nem tudom hol tolteni es meg ha tudnam is, a toltest nem fizetik a benzint/gazolajat viszont igen.
2: tokoljon a toltessel minden nap a f...Amugy meg hibrid kene, azt hasznalnak a nepek es a varosi 9-10 literes tdi etvagy felebol kijonne (Superb iV pl).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Veron
őstag
válasz MC Pite #190819 üzenetére
Nem ragaszkodom a Vitarához, egyszerűen tetszik a formája, jókat írnak megbízhatóság terén és és az ára is baráti (volt).
Franciát nem szívesen vennék, Peugeot esetleg, mert minőségérzetben sokat adnak mostanában. Viszont Daciat semmi pénzért nem, az fix.
VW konszern a TSI miatt lett kilőve a kokszolódó motor miatt, ez reális félelem? A Fordnél meg a kis Ecoboostot szokták szidni a hűtő méretezési problémája miatt. Egyébként kell félni a kis turbós, 3 hengeres varrógépektől? Van egy kis averzióm, de minden új autó szinte már ezzel jön.@CactuS: Hyundai, Skoda is kritkán aluli tartósságban???
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #190915 üzenetére
Gondolom igen de egy ilyen modern urbánus formánál annyira idegen nekem... Mintha a fapad Imprezám ajtaján lenne egy baromi nagy Subaru World Rally Team matrica.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
Nekem tetszik. Nem pávásan hivalkodó, hanem beleillően jó. Persze fel kell dolgozni elsőre, hogy ez nem sarlókalapácsos csillag és nem Converse ruha , de utána jól néz ki.
Mondjuk a katonai dolgok se érdekelnek, csak a totál felesleges népirtások jutnak eszembe róla, de mint díszítőelem nem néz ki rosszul a csillag.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #190859 üzenetére
Ha jól értettem a kérdés és a HUD grafikájára vonatkozott... Szóval két színséma van; "normál" és "hó". A linkelt képeken jól látható a külünbség. Igazából csak annyi változik, hogy a sebesség fehér helyett világoskék színnel van kiírva.
Ha a műszeregység (sebesség- és fordulatszámmérő órák) hátterére vonatkozott a kérdés, akkor visszakérdeznék; melyik 2 csúszkára gondolsz? Átnyálaztam párszor a menüket, de nem találtam semmit sem az állíthatóságával kapcsolatban.
-
válasz molnarpeter #190907 üzenetére
Nem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz BigBlackDog #190921 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
Kia Optima PHEV - Csikós teszt [YouTube] (#FleetZone )
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #190924 üzenetére
Ja, vagy úgy. Igen, ott nyomkodtam. Igazából ott csak annyit lehet kiválasztani, hogy a három szintet (felső csík, térképzsebek-mobiltöltő, lábtér) hogyan szedje két csoportba. A csúszkák meg a két csoport színét állítják (Style esetén 30 szín, Life esetén 10 szín áll rendelkezésre, ha jól rémlik). De a óracsoport kijelzőjének háttere nem változik, csak a szinezete alakul a beállított színhez. Meg talán az üzemmódválasztó befolyásolja. Viszont az R-nél szerintem kicsit másképp fog működni (ott Sportban mintha bepirulna).
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Richard! #190915 üzenetére
Az amerikai hadsereg hasznalja. Taktikai alakulatoknal szoktak vele a jarmuveket jelolni. A hivatalos neve Invasion Star. A Jeep-nel a terepjarokat szoktak vele reklamozni kvazi leigazzuk az ismeretlent vagy valami ilyesmi marketing bs van mogotte Hogy mit keres egy SRT-n azt en sem vagom de ez nem volt dealbreaker a vasarlaskor. Ha majd nagyon zavar leszedetem (matrica csak)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
[kép] multkor volt szo errol a nardo grey szinrol, most mar en is tudom micsoda, tenyleg nagyon faszan nez ki, odaadnam erte a feheret szo nelkul. bar ami itt nekem bejon kifejezetten, azok a fekete tukrok, spoiler es a fekete hutomaszk krom nelkul, kicsit kiemeli a sok feher teruletikepviselos verda kozul
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz BigBlackDog #190926 üzenetére
Köszi.
Igen, racse módban van 2 egyedi kijelző az R-ben, az egyik a GTI-ből ismert középen fordulatszámmérős, meg van egy vízszintes fordulatszámmérős, digitális órás. Szvsz a G7 óracsoportja sokkal igényesebben nézett ki. [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
Nikla
tag
Sziasztok,
Lekattanós nyomatékkulcsot milyet?
Faternak lenne születésnapra, így nem ér az Aldis, kitudja mikor lesz
25->300 környéke
1/2" - krova van mellé, így nem kell más csak a kulcs
Keret kb 10-esDánke
[ Szerkesztve ]
Ha a hangya saját súlyának 50x -esét bírja el, akkor 10g hangyát le lehet küldeni egy sörért :)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #190906 üzenetére
Van igazságtartalma annak, amit írsz, mert vannak tényleg fapados részei az autónak - azért is írtam, hogy egy Suzuki - de ilyet kb. bármelyik autóra össze tudsz hozni, ha kicsit körbenézed a típust.
Ha már Renault, tudod, hogy nekem is az van és imádom, de azért pár gondolat: ott a kapcsolók - tempomat/limiter - nem zavarnak, amik a 2000-es évek óta ugyanazok? Hozzácsapva a rádió vezérlő kart? Néhány típusban ráadásul remek érzékkel a két ülés közé rakták az előbbit, hogy véletlenül tudjál mondjuk limitert kapcsolni tempomat helyett. (Vagy az ülés támlára az ülésfűtés kapcsolót, hogy ne lásd, hogy be van kapcsolva vagy, hogy milyen fokozatban van). Ezek baromi zavaró dolgok ha csak beleülsz a típusba és folyamatosan váltogatod őket. A fordított bajusz használat az európai autókhoz képest (fedélzetit másik oldalon nyomogatod)? Zongoralakkot kb. minden autógyártó használ, Renault is - a legújabb modelleken is a Teslatól majmolt függőleges tablet körül, 2015 körül kb. az egész középkonzol abban volt pl. a clio esetén - van, hogy az ajtón a hangszóró körül is (egyel korábbi clio limited), ahol kb. pár lábbal érintés után látványos karcok keletkeznek. A Renault által használt darált műbőrbe nem izzadsz bele? Katasztrófa, ha nem szövettel kéred.
Kulcsot passzolom, nekünk az összes Vitara keyless cseppkulccsal jött, azzal nem volt gondom.
Az ülés kinek mi, az én méretemhez jó volt a vitara S ülése, mentem vele 2-3 órákat többször, sose fájt a gerincem, pedig sérvem van. Ez testalkat kérdése - nekem pl: az új octvia ülése katasztrófa, városon belül mászkálva is van, hogy alig bírok belőle kiszállni -.
De mehetünk fölfelé is, pl. Espace, amiről hirtelen beugrik pár dolog: elcseszett nagy, széles középkonzol - ami tiszta lakkozott felület -, ott a rolót nem tudod ráhúzni a pendrivera, ,mert remek mérnöki munkával 1 mm helyet hagytak a csatlakozó fölött a rolónak. A hűtés/fűtés nem egyenletes az autóban - és szerintem ezt később se javították ki -, van aki mindig fázni fog. A neves Bose hifi szerintem nem szól szépen - finom voltam.
Vitara már egy 6 éves modell, túlvan a faceliften (2 éve), így valóban nem ártana hozni lassan az újabb modellt, de gondolom a számokat ezzel is hozzák még. Ott valószínűleg ugranak megint akkorát, mint pl: a swift a gen2 > gen3 között (csak remélem, hogy nem ezt a randa pofát viszik tovább). Capturből ugye ez már a gen2, pedig abból az első szintén valamikor 2015 körül jött ki.
Az utolsó bekezdéseddel pedig abszolút egyetértek, mert egy nagyon jó tanács, ha nem a legjobb, amit kaphat. Rá kell szánni az időt és végig kell menni a márkákon, szalonokon, személyesen, tesztautót kérni, bele kell ülni, monitor mögül nem lehet jó döntést hozni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Nikla
tag
válasz MasterMark #190941 üzenetére
de itt legalább jó helyen van
A tartományt az alapján néztem ami hirdetésekben van, 28-300, 25-270, 60-290 volt ott minden
Nekem meg nem fortém a témaHa a hangya saját súlyának 50x -esét bírja el, akkor 10g hangyát le lehet küldeni egy sörért :)
-
-
MC Pite
veterán
válasz Nikla #190944 üzenetére
Ahogy írták, kevesebbet akarj. Vagy 2x-1xx (legtöbb dologra elég, gyertyák, szűrők, kerékcsavarok, stb). Ha féknyerget kell sűrűbben, vagy kerékagyat, oda 2xx-es kell. Én előbbit vettem, utóbbit klasszik 'érzésre' húzom (2-300 közé, meg menetrögzítő persze).
CactuS: Majd holnap gépről
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest