-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz Snoop-y #190297 üzenetére
Hát igen, a tömeg mindennek jót tesz, kivéve a fogyasztásnak.
(#190300) Doki16: nagyon szomorú eset, mert meg se kellett volna történnie: hétköznap este az M6-on nem hiszem hogy nagy forgalom lenne.
De ha már megtörtént, egy modernebb autóban szerintem ez túlélhető lett volna.Költői kérdés: miért mindig a vétlen (és esetleg kevésbé tehetős, hogy újabb autóra teljen) fél húzza a rövidebbet?
-
ngaba
aktív tag
válasz F_Zolee #190301 üzenetére
Minden esetre a corsa nem életbiztosítás hátul ülve amikor a hátsó ülés majdnem az autó vége is egyben...
Nekem ugyanez a rossz érzésem van a csomagtartóból felnyitható üléses 7 személyes (kisebb) egyterűeknél. Azt a két leghátsó ülést csak szükségmegoldásként merném használni, hosszú távon nem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ngaba #190303 üzenetére
Nekem is ez volt a félelmem régebben, de jellenzően nem a távolságtól függ a baleset.
Most figyeltem, hogy hátul is körbe legyen légzsákozva, talán az topmít valamit (ez is szempont volt, amikor nem puttonyosból átalakított 7 személyest vettünk - azoknál a leghátsó ülésnél igen ritka a légzsák)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #190279 üzenetére
Körbelocsoltam vagy 5 liter vízzel, sehol semmi. Talán majd az eső jövő héten.
Minden esetre, ha lesz kis időm kitakarítom, körbefotózom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FireFox1996 #190305 üzenetére
Igan, valóban, csak függönylégzsák van. De ez is több, mint a semmi. Hát remélem azért a csomagtartó/ülés hossza(mélysége) elég jó fogná a hátulról jövő támadást... de nem szeretném kipróbálni.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
veterán
válasz stickermajom #190272 üzenetére
A 2. ábrán szereplő 1 db tömszelence látható is az 1. fotón, a 3 db lyukból a jobb felső.
Nem kicsi a pocsolya.
-
Peter.70
addikt
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #190260 üzenetére
Már gondoltam rá, a projektort kicserélni, mert elég tejesüveg színű, nem olyan átlátszó mint amilyen szerintem lenni kell. De eddig sehol sem találtam leírást, de még projektort sem. Igaz, az Ali eszembe sem jutott. De most rávetem magam, igaz egyelőre kicserélem az izzót, mert reggelente már villognak az önkéntes rendőrök. Nameg nem is látok annyira egy lámpával. Úgyhogy köszi a részletes leírást
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Hencso
Ármester
sziasztok.
Mitsubishi Lancer /EVO topik hogy hogy nincs vagy én nem találom?Samsung Galaxy Note 20 Ultra
-
válasz cappa72 #190307 üzenetére
Látszik, hogy az autógyártók erre gondolnak ők is. Pl. nekünk volt egy japán egyterű autónk, és most egy volvo XC90. Mind 2 autó majdnem azonos a hosszuk, a volvo 3 cm-rel hoszabb, viszont a 3-ik üléssor jóval előrébb van, mint a japán 1terű, így nagyobb is a csomagtartójuk hosszában min 15-20cm-vel. Így ha hátulról neki menne egy idióta, akkor nagyobb eséllyel, hogy gyengébb ütést kapna, mint a japán egyterűben.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
zsoltip
őstag
válasz zsoltip #190278 üzenetére
Nos, utánamenve a témának, konklúziók:
- A keveset használt kocsiba célszerű prémiumot tölteni, mert kevéssé üllepedik le benne a nem kívánatos anyag.
- A sokat használt kocsiba alkalmanként (megoszlanak a vélemények milyen időközben) célszerű tisztítás gyanánt prémiumot nyomni. Ezt célszerű pl. egy autópályás, hosszabb út során megtenni, hogy égesse/pörgesse ki, amit csak lehet.
- A FAME "adalékanyag" nagyonis le tud rakódni. Célszerű olyat tankolni, amiben nincs, vagy kevés van.Auchan pl. közzéteszi a minősítési lapjait az egyes kutakhoz.
Lukoilról tudunk bármit is? Mi a túrót jelenthet a prémium náluk?
Mert akámiképp is nézem eszement az árbeni difi velük szemben kb bármely más kutat is tekintve.Forensys:
Tehát rákeresve ez egy autós kedvezmény közösség.
Milyen árbeni kedvezmények érhetőek el tankoláshoz? Ezt nem publikálják, viszont feleslegesen nem regisztrálnék... Akár privátban is lehet, megköszönöm, ha valaki közli. -
Qru
MODERÁTOR
válasz zsoltip #190319 üzenetére
Az alap benzinben nincs adalék (vagy csak nagyon minimális egyes márkáknál), így nem tud mi leülepedni. Ami miatt mégis üledék képződhet, az az alapbenzin biotartalmát adó etanol (bioalkohol), ami egyszerűen megerjed tankban és kicsapódást idéz elő. Emellett az etanol remek vízmegkötőis, tehát a tankban lévő E10 fel tud vizesedni.
LUKoil: amikor még az Oroszok kezében volt keletről importált benzint árultak, most hogy eladták egy magyar cégnek nem ismert a beszerzési forrásuk (az is lehet, hogy nem változott és az is hogy ugyanúgy a battai MOL finomítóból veszik mint pl a Auchan).
Ha esetleg megtudod, kérlek írd meg, mert itt többünket is érdekelne a dolog.#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Dr. Herpy rendel 15.: Halálos gyalogosgázolás, zebrán. Ki a felelős? (yt link, hogy ne kelljen a TC-t megnyitni)
-
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #190326 üzenetére
Már semmilyenben, 5M Ft-ig nincs olyan új autó ami nekem érne annyit
Velostert veszek eldöntöttem, inkább lakásba/házba/garázsba/üzlethelyiségbe rakom a pénzt, de azzal meg még várok, csúcson vannak az árak[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
bandus
veterán
Hogy hagJam ott emelkedon tobb napra a kocsit? Kezifek be vagy kiengedve es csak sebessegbe tegyem?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz bandus #190329 üzenetére
Kerekek álljanak olyan szögben, hogy esetlegesen a padkára menjen az autó.
Kézifék behúzva.
Éket a kerék alá, ha több napra tervezel vagy extrém meredek az emelkedő.
Most sebességbe teszed, ha hátrafelé gurulna, akkor hátramenetbe, ha előre felé, akkor egyesbe.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandus #190329 üzenetére
Ha száraz időben mozogsz vele, akkor nem kéne számítson - csapadék esetén is csak akkor, ha nem tökéletes a kézifék kötél háza Pár hét esetén már oda tud gyógyulni a fékpofa/-betét. Láncos motort én nem szeretek sebességben hagyva terhelni. Szóval szerintem ha túl akarod gondolni, akkor padkának kormányozni először, hogy majdnem hozzáérjen, aztán kézi, és úgy terheletlen helyzetben sebesség. Ha így elgurul, megérdemelte a szabadságot
Céges policy a kb sík telepen fokozat volt mindennél, ami nem napi használós. Viszont mióta összetörték a furgonunkat (egyesben volt, váltón belül törött is egyből egy villa asszem), illetve láncos kocsival járok, én egyre inkább csak kézivel, vagy ismert helyen akár anélkül parkolok (ha 1-2 hetet nem megy, odatapad a dobfék).[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #190332 üzenetére
Kézifék jellemzően akkor tapad le, ha nincs rendszeresen használva csak esetlegesen.
Nálam még egy autónál sem tapadt le."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #190333 üzenetére
Fain a verdája bácsi Uniroyal MS plus 77? Széle elöl tiszta nyárinak tűnt, utána néztem csak a hátsó kereket Sok touchy-touchy kezelőpanel milyen?
Akartam is kérdezni, gondolom új autó only -
molnarpeter
nagyúr
válasz Dluinet #190336 üzenetére
Mikor 1-2 hónapot állt a Fabia, akkor bizony jól jött, hogy egy helyrajzi számon volt márkaker Pár hét alatt a Fiattal is megesik, mielőtt elhoztam, akkor is állt már egy ideje, elindulva hallatszott a pattanás. Ettől függetlenül rajongom a dobféket, 180k alatt még tünetmentes volt tudtommal, céges Fiestával sem rémlett ilyen gond 210k km után... Golfon meg pár évente elrohad a tárcsa
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #190338 üzenetére
Gyakran 2 hétnél tovább egyhelyben tárolás nem rendeltetes szerű.
Annak már külön szertartása van. Túl pumpálni a gumikat, stb."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #190337 üzenetére
Eredetileg Hankook lett volna, de kifogyott, így lett ez a Uniroyal. Kicsit búg 50-es tempó körül (gondolom V minta miatt), de nem vészes, nagyobb tempónál már nem tűnik fel. Tojással a pedál alatt, száraz felületen nem estem le az útról, de több tapasztalat még nincs. Mennyire számít tűrhető guminak egyébként?
Touchy-touchytól féltem eléggé, de 2.5 óra alatt nem tűnt fel, hogy rossz lenne. Egyelőre reménykedek. A start-stop is teljesen kultúrált, indulásnál szerintem a villanymotor besegít, amíg hadrafogható nem lesz a benzines.
Viszont tök durva, hogy ha korlátozó tábla jön, akkor sima kigurulásnál addig erősebb a motorfék, amíg a korlátozás alá be nem ér a sebesség, aztán elkezd vitorlázni.
Igen, végül új autó only lett a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #190333 üzenetére
Az igen, komoly ugrás a Polo után. Baromi jól néz ki ebben a színben és felnivel. Jól felszerelt példány ahogy látom. Várjuk majd a tapasztalatokat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #190333 üzenetére
Ez igen!
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #190333 üzenetére
Grat!
Egyébként én is pont ma eszméltem rá, hogy búg a V minta 50 és 60 között.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #190345 üzenetére
Faja nagyon, Grat! majd írj beszámolót az infotainmentről, azt szidták ennél a családnál (oktávnál is). Milyen motor? Milyen a LED? Fotonágyú?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz BigBlackDog #190333 üzenetére
Gratula
Volkswagen-hez analfabeta vagyok. Mi ez egyebkent?Uniroyal csinal jo gumikat nekem evekig volt a rainsport csalad szinte osszes tagja.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest