-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Ma átvettem az emelt fényű izzókat, holnap melóhelyen napközben végigpróbálgatom őket(rá fogok érni, utolsó nap), szerintem a Tungsram Megalight Ultra H7 +200% fog a kocsiban maradni, az Osram Night Breaker 200 H7 +200% meg tartalékba marad.
Kíváncsi vagyok, hogy fognak teljesíteni a sima gyári izzókhoz képest, fényben és élettartamban.
Hagyományos H7 izzók nálam 2 évet bírt, remélem ez is fog annyit, ha nagyon nem jönnek be kap Piros, Osram Ultra Life H7 izzókat és csoki. -
tboldi
nagyúr
válasz focvis #218652 üzenetére
A végén egy gyurmafigurát is fel kellett volna robbantani, mint ahogy a Hydraulic Press Channelen is teszik.
Amúgy én egy másik finnt nézek inkább.
szerk.: Ja, most nézem, te egy másik videót linkeltél. Akkor itt van az, amit én láttam, hogy meglegyen a kapcsolat a HPC-vel.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Tényleg nem hiszem, hogy van lejjebb...
Tegnap délután a 19. ker Kisfaludy utcából mentünk volna egyenesen a Köki irányába a Simonyi Zsigmond Utcán (ez egyirányú az Üllői úttól kezdve, 2 sávon).
Zöldre váltva elindul a sor, majd megáll, mondom mi a szösz, aztán feltűnik hősünk:
Forgalommal szemben áll ( az én forgalmi sávomban), és türelmesen várja, hogy eltakarodjon már mindenki az útból, hát mit merjük mi itt Őt zavarni.Óvatosan megközelítettem, hátha leesik neki, hogy nem a másik tucat autós a helikopter, sofőrünk áll egyhelyben néz bambán, és indexel balra(!), hogy "hát Ö menne" már, nahh...
Megboldogult régi világunkban ilyenkor a juzer megilletődve dobott egy rükit, és megfordult, de ma? Ma fogta magát, és a képen nézve balról kikerülve kikanyarodott az Üllői útra, mint aki jól végezte dolgát... Jó itthon lenni(?).
-
-
Puma K
veterán
válasz Szada85 #218656 üzenetére
Ameddig a rendőrség ezekkel nem kezd el foglalkozni addig az egyre ostobább köznép ilyeneket fog produkálni és még cifrábbakat.
Sajnos általánosan elmondható, hogy egyre több ilyen és ehhez hasonló abszurd helyzetet teremtő agyhalott van és lesz az utakon.
Senki semminek nem tisztelője. Főleg nem az ezer éves rendszereknek. Úgy mint a KRESZ amit elvileg mindenkinek le kellett tennie mikor egy ilyen pár száz pár tonnás fémdobozt szeretne terelgetni...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
6030D
Ármester
#napifogyi
Dízel Tucson, 19" malomkerék, 2x200 km, autópálya (max 135) + keresztül "araszolás nélkül" Bp-n , 7,8 l/100 km. Nem jó.
Hétvégén megjárta az osztrákokat, a kinti nyállal 6,5-et evett. Biztos mindig lefelé ment.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sb
veterán
Sziasztok!
Corolla 1.2 Turbo benzinesre váltás (116LE/185nm) a dilemmám 150LE/240nm-ről.
Pálya kevés van, az erő inkább lentre kellene városba, erre viszont elég jókat írnak a kis 1.2-esről is. Állítólag jól élhető.A kérdés, hogy ha mindezt megfejeljük egy CVT váltóval akkor is így marad? (Elvben van füles váltó hozzá, talán ha nagyon visszafogott az automata akkor az segíthet. ? Vagy inkább csak ront a helyzeten?)
Ill. még egy kérdés, fogyasztásra kb. mi lenne várható városban? A 150LE-s 9.5-10L körül simán fogyaszt napi félig dugózásban (azt más kérdés miért ez van erre a célra, hosszú lenne belemenni ).
Ha a kisebb hibridet nézzük, 1.8-as motorral az hogy nézne ki fogyasztásban városban? (A villanymotor nyomatéka azért gondolom segítene a fürgeségen a sima 1.2T-hez képest... Bár ez is kérdéses, mert a hibrid az olvasottak alapján inkább visszafogottabb működésre van belőve a kis turbóhóz képest, hiába jóval nagyobb a nyomaték papíron.)
Köszönöm! -
-
szőröscica
addikt
Hu gyerekek ami ma az M3-on volt… 7 eve jarom viszonylag rendszeresen a Bp-Miskolc tavot, de a mai mindent vitt. XV. kerulet szelerol indultam pontban delutan 5kor, Miskolcon 8 ora 5 perckor sikerult leparkolnom. Baleset volt az M3-on Bag korul, ezert valami zergebaszta hatodrendu utakon jutottam el Godollotol Hatvanig, ez volt onmagaban egy ora az indulastol szamitva. Majd visszaerve az autopalyara kb 15 perc kellemes vonatozast kovetoen beallt minden, ujabb baleset. Kozel egy orat araszoltunk, a vegen lattam tuzoltot is, de a leallosavban csak egy regi S60 volt kis serulessel, mintha utolert volna valakit, meg felszortak a belsot. Gyorsabb es nyugodtabb lett volna valoszinuleg ha vegig jovok a regi harmason…
Fogyi a mai kerek 200km-es etapon 5.2l/100km lett, sokallom, mert tempo nem volt, max 110-el jottem. Pedig a gumikat is felfujtam 2.7 barra. -
Qru
MODERÁTOR
-
-
szabonagyur
félisten
válasz szőröscica #218667 üzenetére
Sajna ha Bagnal lejosz csak ez a hulye kerulo van, rendszeresen belefutok en is
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
silver10
aktív tag
2012-es évjáratu Skoda Octavia FL 1.6 CR TDI. Cserélve lett a (9éves) akkuja, mert már a végét járta. A gyári eredetije egy Varta 68AH, 680A indítóáramu volt. Az új 70 AH 760 A-es (már csak ilyet lehetett kapni). A start-stop rendszer az új akkuval sem működik, hibajelet nem ad. Tudja-e valaki, hogy kell-e valami féle feltanítás, vagy milyen más hiba lehet ilyenkor?
-
-
sb
veterán
Qru, dj79. Köszönöm a válaszokat!
Pálya kevés van és az sem 160+, hanem 130-140. Ezért gondoltam a hibridet, hogy városban jobban kijönne az előnye*... csak nem tudtam az számszerűen mennyi lehet. Ezek szerint ott meg is van a jelentős különbség fogyasztásban.
Ha eltekintünk a fogyasztástól és csak városi dinamikát nézünk akkor még két alkérdés:
1. Ott érezhetően pattogósabb lenne a hibrid az elektromos motor nyomatékával vagy mivel az inkább nem "pattogásra" hangolt, az "egész jól megy" 1.2T is jó/jobb lenne?2. Ha az 1.2T-nek a CVT elkeni az erejét azon nem segít a manuális füles váltás szükség esetén? (Erre a legkisebbre meg a legnagyobb 2.0 hibridre tették csak fel. Gondoltam nem véletlen, az talán segít.)
*Persze ez egyértelmű dolog. A mérték azért érdekelt, mert elvileg az üzemanyagot nem én fizetem, árban a hibrid felárat viszont nekem kéne finanszírozni. Így hiába adja magát jobbnak egyértelműen városra, lehet, hogy ebben a fordított felállásban nekem nem érné meg.
Ezért is érdekelt jobban mit ad hozzá dinamikában a hibrid.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor lenne jo a hibrid ha a felrat nem neked kene kikohognod. 1.2t elheto, van itt auris 1.2t tulaj vele beszelj.
A villanymotor teljes nyomateka ott van 0-tol a turbonak meg kell azert fordulat, hogy erdemben toltson/toljon. Ha nem mesz gyorsan autopalyan es gyakran hasznalod a kocsit (akksi nem birja a sok allast) akkor a hibrid amugy jo valasztas altalanossagban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Melorin
addikt
Sziasztok!
Melyek azok az autótípusok amikben kényelmes az ülés, nem izzasztós bevonata van és van deréktámasz állítási lehetőség?
Otthonra kéne szimulátorba, ezért néznék valami bontottat de nem tudom milyen márkák felé induljak el. -
Melorin
addikt
Köszönöm mindenkinek
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Pályamatrica ellenőrző szelvényt a kocsiban kell tárolni?
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
veterán
válasz molnarpeter #218698 üzenetére
nem tudom online venni. vagyis tudom, de az bonyolitja a dolgot, hogy kulon el kell szamolnom meg afas szamlat kerni rola, a kuton meg fizetek a mol kartyaval. amugyis havi matricakat vettem iden, abban a remenyben, hogy csak 3-4 honapig hasznalom az octaviat, azokat csak nem kene orizgetni. legalabbis en eletemben nem raktam meg el ilyen papirt, szerintem ezutan sem fogok.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
e.vid
senior tag
válasz molnarpeter #218698 üzenetére
Az online mellé is jár a bizonylat, amit 2 évig kellene megőrizni.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali