-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz stickermajom #218825 üzenetére
En most jottem le Pestrol Paksra, m6 teljesen oke volt vegig. De ahogy lejottem palyarol kellett a 4 kerekhajtas :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #218841 üzenetére
Hat az a szám ugy 60 és 00 között volt, mikor hogy lehetett haladni.
Hang: alapjáraton van kis morgás, meg a vastag kipuff miatt azert van hangja, mikor hidegen inditod, de menet közben belül alig, kicsit hallani a turbot.
proof88: van 6., igen. 130-nal 3000, talán picivel alatta. Szoval eleg hosszú, igy a zajszint oké, és relative a fogyasztás is.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
VaZso
senior tag
válasz proof88 #218840 üzenetére
Érdekes módon régebbi Volvókban már konkrétan volt olyan, hogy a tompított mindig világít, ezt le tudod kapcsolni helyzetjelzőre - de akkor gyújtáslevétel után is világít, tehát tompított az alap.
Manapság meg többen simán elindulnak sötétedés után DRL-lel és eszükbe sem jut, hogy hátsó lámpájuk (adott modell esetén) konkrétan nulla(!) világítással rendelkezik.
...a másik meg autópályán megy DRL-lel, hasonlóan hátsó lámpa nélkül, ami azért nem ártana...Egyébként igen, legyen rendes világítása az autónak, ami közlekedik, és ez szükség esetén legyen felülbírálható (ld. Volvo megoldása).
Adott esetben pl. udvarba beálláskor lekapcsolom a tompítottat, hogy ne a szemben lévő házat világítsa telibe, de mozgó jármű igenis világítson...[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz EQMontoya #218859 üzenetére
Bács megyében volt egy kis hó, de nem sok. Helyette inkább ónos eső esett. Délelőtt fél óráig kellett vízzel öntögetni az autót, hogy az ajtókat és a csomagtartót ki tudjam nyitni, és hogy az ablakok tiszták legyenek. Az autót teljes egészében jég borította szerintem vagy 3-4 mm vastagságban.
[ Szerkesztve ]
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Vannak jelen taxisok? Kérdeznék a munkájukkal kapcsolatban, ha lehet… -
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #218865 üzenetére
Ha reggel kell majd menni, lehet nyitnék most egy ajtót és betenné a hősugárzót akkor kényelmesen kiolvad minden, plusz utastér is felfűtve vár, na meg elég egyszer jeget oldani manuálisan.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz molnarpeter #218869 üzenetére
Hol hozod ki a hosszabbítót?
-
Szoszo94
őstag
válasz Stylewars_kp #218870 üzenetére
Minek kihozni?
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
hacki87
senior tag
válasz Stylewars_kp #218870 üzenetére
Lájtosan rácsukod az ajtót. Mi is így szoktuk berakni a hősigárzót.
-
Thom!
veterán
TCe, puretech motorok tartalmaznak kettős tömegű lendkerék illetve részecske szűrőt?
-
Szoszo94
őstag
válasz Stylewars_kp #218873 üzenetére
Arra figyelj, hogy ha rácsukod az ajtót, a kábel ne befelé vezzesse a vizet. Nem vagyok híve még a szélvédőre rácsukós hó/hővédőnek sem, de azt is sokan használják ismerősi körben, a kédernek nem szokott baja lenni, talán a hosszabbító kábelétől sem lesz egy éjszaka alatt.
Peter.70: bocsi, gondoltam egy kis mosolyt csalok a topiklakók arcára így karácsony tájékán
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
hacki87
senior tag
válasz Stylewars_kp #218875 üzenetére
Én az ajtó végéhez szoktam tenni a kábelt. A dugó bent a kocsiban. És csak úgy csülök be mint amikor lötyög az ajtó mert rosszul csuktak be. Eső eddig nem jutott így be és a gumit se nyomtam el.
-
pit stop
addikt
válasz macilaci78 #218876 üzenetére
Lánchíd készen lesz, akkor zárhatják le ezt, mert megette a só...
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
veterán
válasz macilaci78 #218876 üzenetére
Köszi! nemrég hazaértem.
Keszthelyen picit több hó volt, az északi parton mentem, ott egyre kevesebb hó, majd Balatonvilágosnál fel a száraz M7-re. Budaörsi tecsónál leöblítettem alul-felül a páclét, itthon is minden út száraz.
Ha holnap havazik / ónos eső, akkor nem állok ki a garázsból.MOL 100: országúton többet evett, de ezt akár a hideg, a nedves utak, és a tetőn maradt 1 cm hó számlája is írhatjuk. Autópályán jól fogyasztott. Az út átlaga 7,7.
[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
addikt
Egész jól lehetett ma haladni, elvétve voltak csak kamionok az utakon. Az M1-esen sikerült is a dpf-et rendesen megszellőztetni.
-
proof88
addikt
válasz EQMontoya #218856 üzenetére
Sajnos nekem 110-nél forog 3 ezret, 140-nél 4 ezret. 2 literes szívóbenzin.
Tehették volna hosszabbra az 5. fokozatomat mert bőven van még benne erő, így rövidnek érződik, de valszeg az 1.6-os és 1.4-es motorokhoz is ezt tették, a 2 literesnél meg nem változtattak rajta semmit, de ez csak tippre mondom.
Úgy tudom csak a nagyobb teljesítményű VTS kapta meg a 6 fokozatú váltót, illetve később a faceliftes C4-ek 2009-től.
Na mindegy, nem csapatom neki a pályán, úgyis ritkán megyek ott. -
Puma K
veterán
6 literes átlagfogyasztást akarnak az amerikai autókra - link
"A szabályozás célja, hogy a 2026-os évre az autók CO2-kibocsátási értéke nagyjából 100 g/kilométer legyen, ami fogyasztásra vetítve 5,9 literes átlag mellett teljesülhet. Mindezt valós, autópályás használat mellett, klíma/fűtés és egyéb berendezések használata közben kell teljesíteni."
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
stickermajom
addikt
válasz Vismajor01 #218853 üzenetére
Most este nem volt semmi, szép száraz volt az út egész sokáig. Bonyhád után esett valami takony, de úgy sóztak mintha nem lenne holnap.
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #218869 üzenetére
Opcionális lenne a menet, már csak egy hősugárzőt kellene szerezni.
Napközben +4 van igérve, szal nem jó a helyzet, de nem is tragikus. -
szőröscica
addikt
válasz Puma K #218887 üzenetére
Plugin hibrid dizel kellene mindenkinek. Varosban tiszta, varoson kivul keveset eszik.
1.6 dizel mindenre eleg. Tesom a csaladi cegben szaladgal egy lwb transit connecttel, 6 litert se eszik az, szemelyautoban 4.5-bol nevetve kijon, csendes jo motor. Ez kene egy pluginba, egy 20-25kwh-s netto kapacitasu akkuval.
-
M3aN
senior tag
válasz szőröscica #218892 üzenetére
A Volvo V60 hibridként megcsinálta. Érdekes lenne megnézni, hogy miért nem terjedt el.
-
rbalint88
addikt
Mert baromi draga volt ujonnan, nem ad tul sok hatotavot viszonylag hosszu toltesi ido mellett es viccesen kicsi a csomagtere. Az igazan ertelmes plugin az idei merci c osztaly, ami elmegy 100km-t egy toltessel. Mondjuk olcso az se lett.
meg ott van az opel ampera, ami kb ugyanezt tudta mar regebben, kicsit olcsobban, de szinten eleg kicsi a beltere. -
simonjoe
senior tag
válasz rbalint88 #218895 üzenetére
Egy barátomnak van egy E300de-je. Egy pad van a csomagtartóban, így rendkívül kicsi, az üzatank meg csupán 35l-es. Én is ebben a vonalban gondolkodom, de az értelmesebb dízel plugin az az Audi, de annak meg Q..va nagy az üzemeltetési költsége, egy olajcsere üti a 100k-t. Nem pálya. Nagyobb a választék a benzinesekből, mos éppen a Hyundai Tucson-t próbálom "levadászni", infókat gyűjteni róla.
Joe
-
-