Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Szoszo94 #257614 üzenetére

    Kicsit borúsra sikerült a hsz, de inkább érdeklődésnek vedd :)
    Tudják enni az olajat (ha kiderül, mit újítottak fel rajta, kíváncsi vagyok :R), nehogy amiatt legyen szálas a nívó. Ha a porlasztók voltak cserélve, akkor nyeregben vagy, piezo élettartama változó, és képes egyik pillanatról a másikra letérdelni, felújítási lehetőség erre a részére nem nagyon van. Szelephézagra esetleg rá lehet nézni, ha hallasz csattogást, nincs hidrotőke. Valamikor nézelődtem, hogy talán két anyagösszetételű hajtókarcsapágyat is lehetett kapni hozzá, meglepett. Üzemanyag rendszerre amúgy a prémium üza szűrő jutott eszembe, akár éppen Delphi, 2 olajcserénként nem árt ledobni, bár ahogy látom a gyári periódus is szódával elmegy ha nem futottak ki belőle - 40e km, meg esetleg rá lehet nézni néha, ne legyen buborék az átlátszó gázolaj csőben. Prémiumot vagy sima naftát kap? (Meg ugye akár már negyed tanknál érdemes tele rakni.) Egy megelőző jellegű EGR tisztítás nem árthat, ha vegyes használatban volt.
    Kedvenc belarusz csatornámról egy régebbi és egy újabb videó K9K témában, érdekes amit mond a résolaj közvetlen tankba vezetéséről, a veztengelynél csökkenő olajnyomásról, meg hogy 1600 alatt olaj lámpa nincs (mondjuk úgyis ajánlott valami fordulatot tartani, turbó geometria sem szereti az alacsony fordulaton nyektetve kapott kormot). Új fajta olajpumpa nekem nem olyan szimpi, Fordokban ezekkel sok baj volt, helyette fogaskerekes régi egyszerű-nagyszerű... Ez van, ha egy motorból nagy a darabszám, és minden apró hibalehetőség ismert és mindenki széles körben elérhető információ, nem feltétlenül baj :)

Új hozzászólás Aktív témák