-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #258596 üzenetére
És a centirozással mi lesz?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz bandus #258598 üzenetére
Szerintem az csak városba jó évi 10ezer km alatt. Ha sok az autópályazás (esetleg 130+ km/h), vagy sok az évi futás, akkor téli/nyári kell szerintem.
Nálunk a családban cc+ van az egyik autón, a másikon téli/nyári (primacy4, alpin6) #michelinA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #258656 üzenetére
Miert kellene? CC-m van varosban elvetve hasznalom, boven eleg egy jo 4S arra is.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz ArthurShelby #258656 üzenetére
amíg napi 250 km-t pályáztam addig sem volt sosem gondom a 4 vészakossal. bár necces szituba sem kerültem szerencsére. de továbbra is azt gondolom, hogy nem szintetikus körülmények között, ha valamit nem tudsz kivédeni, az sokkal inkább a rosszul megválasztott sebesség, figyelmetlenség, fáradtság, reakcióidő hibája, amit nem kompenzál a gumi.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ArthurShelby
addikt
válasz bandus #258659 üzenetére
Ez igaz, de nagy sebessegnél nő a kockázat/baj is, így pár centi sokat érhet egészségileg, ezért inkább bajlódom a téli/nyárival (főleg, hogy néha nem bírok a véremmel és többel megyek, mint 130)
Illetve szokott olyan összehasonlítás is lenni, hogy az új négyévszakos egy használt nyárihoz/télihez képest
Ezek alapján a 4évszakos mindenkinél csak 1-2 éves...Nem vagyok a 4évszakos ellen (nekünk is van, és oda szerintem tökéletes döntés volt)
Egyébként meg soha sem lehet tökéletesen gumizni, mert nyáron is esik az eső, egy durva zápornál jobb a téli, verőfényes napsütésben meg slick kell. Ha az f1-es csapatok is elrontják a gumizást, akkor nekünk halandóknak csak szerencsénk lehet gumizás/időjárás terén.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
Arcképgyáros
Akkus nyestriasztóval valakinek tapasztalata? Macskákat mennyire riasztja el a kocsitól?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
A gyári 17es szettből 2 gumi egy felnit kukázott az előző tulaj egy kátyúnál, inkább nem erőltettem. Bár nem nagy a különbség, de mégis húsosabb a 16os, plusz a szegélyeknél is kevesebb a para (peremvédős volt ugyan, de a keskenyebb felni jobban védett).
A téli szettem (4S gen2-vel), na; az más liga, nagyon ügyes vele a futómű (nem szar az aluval se, de 3,8kg mínusz az 3,8kg). Ja, mert rájöttem, hogy az a pótkerék volt, a GY-el 15,2kg.A Vesuve felniket sajnálom, kompletten alig voltak 14kg-os kerekek, és elég erősek is. [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én is így tudom, itthon minden battai, kivéve carrera 100 (vagy mi a neve).
Plusz molos infó szerint azonos az additív, de nagyobb koncentrátumban adagolják az orlennél (azt sajna nem tudom hogy a puru vagy a prémium vagy mindkettőnél).
De felénk ezek évesek a tartályok, nem tankolok ott (benzinhiánykor tankoltam, még lukoil volt, de nem sokat evet vele mindkét autó megint).
Inkább amúgy is máshogy igyexem melóba járni.[kép]4S: 208on 4S² volt 2 évet, nyáron olyan volt mint a Kleber, télen alsóközepes. Két év után gyengült, cseréltük CC2-re, idáig sokkal jobb.
A nehezebb autónkra amivel messzire megyünk (pálya) nem lépném még meg. Télinek télies 4S gen2 van rajta, mert ez biztonságosabb mint a téli (havon is pöpec).Sok négyévszakos kenődik nyáron, egész évre nem venném azokat meg. Sőt, a középkategóriától kezdve lefelé már értelme se nagyon van a 4S gumiknak, mert csak tavasz/őszre jók, vagy arra se.
Könnyű autóra, nem pont pályázásra jóféle 4S szerintem ok. Egyterűre/suv-ra Apollo/Kleber/kínai négyévszakosnak semmi értelme.
A kettő között attól függ .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz ArthurShelby #258653 üzenetére
Írtam: ha ráz, félrehúz, de a keréknyomás rendben, akkor elviszem. Anyósom Ignise például így járt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MC Pite
veterán
válasz macilaci78 #258616 üzenetére
https://www.tyrereviews.com/Article/2020-Tyre-Reviews-All-Season-Tyre-Test.htm
Tessék, nézd meg a videót. Hó, 30⁰ levegő (4x⁰ aszfalt), egyéb szempontok is mint a német teszteken, és persze referencia télinés nyári gumi is a tesztben. Ezután lehet a frisebb tesztjeiket olvasni, ezt mindenképp meglesném előtte.Qru Köszi, bár nekem a Vesuve jobban is tetszett. Talán még a Rial Milano is, vagy max döntetlen a kettő, mert utóbbit a színe tette izgisebbé
[link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szabonagyur
félisten
Allianz ügyfélkapu másnak sem megy?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
MC Pite
veterán
4S² elég ügyes (évek óta, sok méretben, még suvoknál is, meg nekem is bejött) - de a két éves öregedés nem gyere be. Átlag juzer lehet észre se veszi, engem kezdett zavarni, de nejem is szóvá tette már. Remélem a CC2 normális lesz 3-4 évig.
Pff, Meganera is lassan kéne 2 szett. Vagy másik autó...
Ahhoz meg egy lottó négyes találat lassan.
Szerk: Nálam az első családi renault ami bekerült a képbe (és utolsó?). Pedig nem nagyon szeretem a Renault autóit (vannak jó modelljeik, de amire nekem kell, kicso volt a közös szimpatikus halmaz). M4 megint lófütty, nem rendes kombi, mint manapság szinte minden más . Ellenben rendes (B szegmenses) egyterű se magyon maradt túl sok gyártónál.
szabonagyur: Passz, mindenem is az unionnál van. Végre nem kell 11 év 10 casco igazolását összeszednem évente.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #258677 üzenetére
Nekem a CC egesz lassan oregedett 3 evesen meg tok oke volt, 4 evesen mar jelentosen gyengult, foleg a teli kepessegei. Ha nem lenne ilyen draga akkor gondolkozas nelkul ujra azt vettem volna.
Vredestein lett mind a ket kocsira. Jazz-en a Q5 meglepoen jo, igaz egy Hankook K425/Firestone WinterHawk kombonal nem nehezebb jobbnak lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
Anyám Agiláján Q5 után az Nblue 4S minőségi előrelépés volt, de vegyeseket hallottam róla(megosztó), van akinek bejött, van akinek nem.
Jó, pl Winterhawk az... újonnan se erős, 3 évesen rossz vicc.Nagyobbo Quattac van vagy Quattac Pro van? 2-3 éve kikoptak a tesztekből két év erős szereplés után.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz fant0mi #258680 üzenetére
Van hivatalosan lehetőség; a nem orosz import nyersanyagnak megfelelő mértékben exportálhatnak készterméket.
A pozsonyi (Szlovákia) finomító a MOL-é, az Orlen pedig lengyel cég, így nem értem, miért onnan hozza az üzemanyagot? Nem inkább Lengyelországból? Vagy akkor már miért nem Százhalombattáról?
[ Szerkesztve ]
-
válasz macilaci78 #258668 üzenetére
Arra a futásra pont ideális, 35-40ekm alatt lekopik, 4 évente 1szett, nem kettő amit kukázni kell.
Amúgy ősztől tavaszig ideálisabb, erre az időjárásra, mint egy téli
Amit még elfelejtettem hozzá tenni, hogy 2tonnás autóra én sem ezt raknám[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #258682 üzenetére
Amúgy nyáron, mikor 42 fokot mutatott az autó külső hőmérője 140 -nél, az aszfalt biztos volt 50-60 fokos, akkor én is kicsit aggódtam a 4 évszakos gumik miatt és így autóztam 2x 200km-t, semmit nem lehetett észre venni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Peter.70
őstag
-
Flashback
addikt
Ùj autót szeretném alvázvédöztetni.
Valaki azt mondja felesleges, de én úgy lennék nyugodt ha van valami só ellen az alvázmosáson kívül is...
Melyik tachnika most a jó? Vannak ajánlott helyek?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Írják hogy hibridek esetén is lehetséges, de azt nehezen tudom elképzelni, hogy ők leszedik az összes műanyag elemet, leszedik a HV akkut is a kocsiról, hogy mögötte is lekenjék.. Ha meg nincs az akku mögött lekenve, akkor az milyen már. Vagy ott hagyják a helyén és összekenik az akku tetejét?
⭐ Stella
-
Petyyyyy
addikt
válasz Peter.70 #258686 üzenetére
Ó,ez a csodák csodája. Annyi ehhez hasonló kotla van az utakon, amiket ha meglátsz már nem agyvérzést kapsz, hanem értetlenkedsz hogy hogyan???, hogy el sem hinnéd.
Eközben a Hunyadin rögtön a MOL kút után kiveszik a pár éves Caddyt ellenőrzésre, miközben szakadt korom-ágyúk/rozsdaboglyák zúgnak tova a Budafokin.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
veterán
válasz radi8tor #258698 üzenetére
csapongásom eredményeként már mazdákat is nézegetek a két példa elég jó volt itt a topikban a 6-ossal és a piros cx5-tel. az igazi a cx60 lenne, az naaagyon bejön, de drága.
szerk: ezzel a belsővel zseniális [link]
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000