-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #259282 üzenetére
Először felajánlanám olyan áron, ami neked megéri = vételár+1M, realitása csekély - bár nem ismerem a jelen piaci viszonyokat -, de hátha érzik a törődést. Meg lehetne próbálni puhatolózni 1-2 szerelő stb munkatársnál is a telepen lézengve, csak úgy rákérdezve a régóta parkoló kocsira, vagy direktben kis zsebpénzért hátha mondanak valami rosszat ("fárasztás" taktika hátha kiderülne). Nameg a másik szerviz kérdése, ha nem tudják megoldani a problémát, lépjenek egyet hátra, aztán kapnak egy számlát mikor kész, magánban MultiAir tuner olasz szerelőt tudok mondani esetleg. Nyilván ezek a kevésbé valószínű kimenetelek, csak járatom az agyam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Qtya123 #259350 üzenetére
A holland flottás előéletű - feltételezhetően nagyobb tapasztalattal rendelkeznek a témában - Volvómban a könyöklő fedelének aljára volt csavarozva.
Eladás után megtartottam magamnak. A Golfot nem volt szívem megfurkálni, egyelőre a mennyezeti napszemüvegtartóba tettem, nem biztos, hogy jó ötlet.
-
Qtya123
őstag
válasz radi8tor #259353 üzenetére
Az a baj, hogy a Swiftben olyan brutálisan keskeny az ajtózseb, hogy esély nincs úgy beletenni a konzollal, hogy az onnan kicsatolható és kiszedhető legyen: [link]
Egy jégkaparó fér bele élére állítva....De valóban megfontolandó, hogy a láb mellett sérülést okozhat. Akkor a Swiftben agyalni kell tovább.
focvis: Akkor szerintem a könyöklő fedelének alja lesz nálam is a Crossnál.
A napszemüvegtartó tényleg nem a legjobb ötlet, nem egy erős szerkezet és ha kirepül könnyen fejbe vág.Ezért száműztem a poroltót is a csomagtartó aljába. Oké, hogy ezer év kivenni, de még mindig jobb, minthogy nincs rendesen lerögzítve az utastérben az ülés alatt és egy borulásnál pont az verjen agyon. Plusz az ülés alatt fut a légzsák kábel is, azt se tépje már el.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #259352 üzenetére
Peti, nem kavarok tovább. Szeretném lezárni és elfelejteni. Lenyelem ezt a bukót ha nem lesz több csapda.
Ha magánszemélytől veszem, szinte biztosan a perlekedésnél tartunk, felfoghatom akár szerencsés esetnek.Nemrég megkérdeztem face2face a szerelőt, várja a motort, hogy azonnal beépítse. Márkaszervizben épül elvileg, ők mondták rá, hogy nem én vágtam haza, szimplán "ez ilyen". Most egy újabb "barkács" művelet vár rá, ezek után nem biztos, hogy elindulnék vele a városon kívülre. Csak a hangja fog hiányozni az "A" opció esetén.
A továbbiakban pedig tartom magam az előítéleteimhez.
-
veterán
válasz focvis #259282 üzenetére
annyit vártál már, mi az az egy hónap. ha mégsem sikerül megcsinálniuk rendesen, akkor még mindig ott van az A opció. de ha azt választod, már nincs B. és lehet, hogy minden fasza lesz vele, szép lassan meg elfelejted ezt a tortúrát. szóval ha épp nem kenyérre kell, akkor szerintem B.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #259355 üzenetére
Kitúrtam, amire gondoltam az konkrétan a 987.2 2.9, még hidro szervó, már új motor, nem közvetlen befecskendezés.
Hogy az M96/M97 (1998-2008) nyűgös, az nem kérdés - hengerhüvely repedés, IMS, hengerfal lepattogás-karcok és "D-chunk", főtengely törés, olajpumpa fogaskerék törés az ékpályánál... -
veterán
válasz molnarpeter #259362 üzenetére
A 2010-es modellévtől (2009. facelift) gyártott 2.9 literes szívó elvileg megbízható. Akkortól van PDK (magyarul DSG) váltó is mellé.
Autóbuzi (versenyző, kereskedő, restaurátor) ismerősöm szerint nem szeretnék Porkét szervizelni. -
tboldi
nagyúr
-
Reggie0
félisten
válasz tboldi #259366 üzenetére
haat. Ha kicsit radobsz akkor vehetsz belole egy ev6 gt-t es az nem esik az 3F ala. Amugy normalis esetben en is kitartanek meg mellette, de ha valamit egy uj autonal ennyire nem tudnak megoldani, akkor mi lesz a jovoben? Betegagy lesz az auto? Vagy ha veletlenul kifogsz valami hibat akkor sosem fogod tudni megjavitani, max komplett motorcsere?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #259334 üzenetére
+1.
Azt hittem autopalya rendorseg pl mar nincs de leteznek. Papiron legalabbis, mert az utobbi 5 evben 1x nem lattam oket dolgozni max campeltek es mertek. De kovetesitavolsag ellenorzes? Jobbrol elozes? Az mehet, mert ugy szerintuk a gyorshajtas ol.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #259367 üzenetére
A Jumpernél kellett volna, de hamarabb elkerült tőlünk, szóval nem nagyon szereltem még ilyet. Golfon ajtó zárnál egy törött alkatrészt cseréltem csak, lehet a másik oldali is megérett már (működik, de nem akar középre visszaállni, vagy elfordítva picit akad). Ha hasonló a mostani kulcsa a gyárihoz, lehet elég néhány lamellát eltávolítani, akkor persze kevésbé lesz biztonságos, de alapanyag hiányában az is megteszi. Mivel itt adott minden, persze neki kéne esni rendesen youtube-on láttam egyszer [link] ezt a videót, de további tapasztalatom nincs, Tatabányán (talán) tudok egy helyet ahol foglalkoznak lamellák cseréjével és akár kopott helyett is.
Ha úgyis két tanksapka van, próbáld esetleg megnézni, melyik részeknél lehetne újra összepattintani, és ha szét nem is ugrik, ennek megfelelően lehetne pl Dremellel szétvágni egyiknek a külsejét, másiknak a belsejét
Grande Punto, lehet ez segít [link][ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #259374 üzenetére
A másik tanksapka az, amit az Ypsilonból mentettem meg, gyári darab saját kulcsokkal, én vettem hozzá, mert zár nélkülivel került hozzánk az autó. Aztán ebből és az Alfáéból* csináltam egyet, vagyis igazából csak a külső fedél maradt meg a MiTo eredetijéből, hogy egy benzines autón ne diesel felirat díszelegjen, a belső részek és a zárbetét (a kulcsaival együtt) a Lanciáéból lett. Ezt a videót követtem, csak nekem nem kellett faragnom, viszonylag új, gyakorlatilag kopásmentes kupakról van szó.
*Nem lehetett zárni, a kulcs elfordult, de mindenhogy nyitható maradt a letört pöcök miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Parád és Gyöngyös között tökéletes / hibátlan az aszfalt. És a Miskolc Parád részén is teljesen vállalható, abszolút nincsenek kátyúk. 👍 (Az Ómassára bevezető út utolsó kilométerei voltak rosszak, de az nem ez az útvonal.)
Kicsit sajnálom, hogy nem nyári gumin mentem, aggódtam nehogy lefagyások legyenek a Bükkben. Tegnap a rádióban akár 10 centi havat jósoltak oda mára. -
OPiiPO
addikt
válasz focvis #259387 üzenetére
Napközben van planetárium, 3D Mars szimulátor, pár egyéb látnivaló saccra másfél óra van benne gyerekkel. Számomra a nagy mutatvány az éjszakai programok, pl. hullócsillagnézés augusztusban, itt a kockázat a borult ég/eső.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
veterán
Majd mindjárt megnézem, maradt-e 4 mm feletti minta a télin, akkor jó lesz még a következő szűk szezonra. 🤷♂️😁
Úgy tervezem, legközelebb télies 4S-t veszek télre.Sajnos rendre a CC2-t hozzák ki téli nyertesnek, közben ránézésre nekem az nem téli. És nincs peremvédője.
OPiiPO: Köszönöm! Magam is így sejtettem.
[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
használt fekfolyadékot hol tudom leadni? Hulladékudvar (Győr) és MOL tudtommal nem veszi át. -
válasz Gergőke88 #259396 üzenetére
Ja meg sem nézik mi az, mondjuk én eddig mindig olajat vittem, mindig csak mondták hova rakjam és annyi
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
Nyári kerekek fent [kép] [kép]. (Az új gumi 2 kilométer után kanyarban csúszott mintaállat', le kell kopjon a formaleválasztó.)
Eskü, jobban tetszik középkupak nélkül, majd kitalálom melyik menjen rá, a Clubsport vagy a normál.
A télieknek megszavaztam még egy szezont, kb. 5 mm, valamivel a téli kopásjelző felett. Ha hasonló tél lesz a következő is, úgy no para.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Lunar Lander Beyond teszt
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen