-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #259698 üzenetére
Ez volt az első amit élőben megnéztem, úgyhogy nehéz megmondani, hogy milyen állapotot kapsz a külöböző árszinteken. 10.000-35.000€ között mozognak a 2. és 3. generációs spiderek. Szerintem 15-20.000€ között biztos lehet jót kapni, 30-ért a restauráltak mennek.
Ez 3. generációs facelift előtti, tehát a kívánatosabb modell a szép műszerekkel, igazi fa kormánnyal, váltókarral, króm tükörrel, rövid ideig 83-85 között gyártották csak. Elég jó áron, 11.500-ért sikerült elhozni. Egy 75 év körüli bácsié volt az utóbbi 15 évben.
Rozsdamentes, gyári állapotú. Soknak kicserélték a gyári spoilert zender spoilerre és a lökhárítókat is előszeretettel színre fújkálták. Úgyhogy karosszéria munka nem kell, Csíknek a speedzone-nál elég durva mit kell csinálni.
Igazából rendben van az egész kocsi, tető mintha új lenne, ülések nagyon szépek, 20-30000€-ért láttam olyanokat amikben sokkal csúnyábbak voltak. Belsejében nincs hiba, műszerfal nem repedt.
Az egész futóművet újraszilenteztük, mert Mátra-Bükk-Tátra-Alpok a cél vele. Kardán függesztő szilent, csapágy és 1db kereszt kellett még. Az összes (6db) kormány gömbfejet kicseréltük, hogy az is feszes legyen. A gyári rugó és lengécsillapító maradt, ami nem folyik és a porvédő is hibátlan. Tömítések közül szelepfedél, difi, és 1db karburátor tömítés kellett. Egyébként a szilentek között is volt, ami teljesen jónak nézett ki, sokkal különb volt, mint Csík legutóbbi videójában, amiket kiszedtek.
Régi motorsarat letakarítottam, amiből volt rajta rendesen, de alatta nagyon szép a blokk.Féktárcsa, betét, nyereg mintha új lenne. Motortartót, karburátortartót cseréltek.
Gyári alfa kipufogó rendszer van alatta 3 dobbal, katalizátor nincs.
Motornak szép hangja van, nincs tikkelős szelephang, valószinűleg rendszeresen cseréltek olajat, mert a szelepfedél alatt és a láncházban nincs olaj lerakódás.
Minden elektronika működik, az összes világítás, műszerek, rádió. Pár apróság, optikai dolog kell még és megy OT-re.
Összeségében én nem csak dísz OT-s autót akartam, hanem ami mechanikusan top és vezetni jó.A gyári lemezfelnik (5db) a gyári dísztárcsákkal megvannak.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Hoonitron körüljárás: [link] #ytalert
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz cappa72 #259615 üzenetére
Nekiálltam... De útban van a kipu is, azt is le kell szedni, ha az olajteknőt le akarom mostni
Na meg a régi tömítés annyira régi, hogy a benne lévő alátétek már kijöttek a helyükről.
Nincs mese, kipu le... (Csak öt csavar... De 23 éve meg nem mozdított csavarok 😁)
Most szieszta, kávé, aztán újra nekiveselkedek.
Estére össze kell pakolni, fiam megy majd vele.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
-
-
szőröscica
addikt
Meg becsusszant part csomag laminalt parketta is, kibirta az auto, lerakodtunk.
Kedden volt 5 eve, hogy nalam van, akkor elfelejtettem fotozni, mert temetes utan nem volt olyan a hangulat. Ma potlom, 5 ev 4 nap utan: [kép]Jo kis kocsi, bevaltotta a hozza fuzott remenyeket, mondhatom, hogy kiszolgalt. Kapni fog egy hatalmas tavaszi kulso-belso nagytakaritast, mert megerdemli. Aztan koltozes utan meglatjuk hogyan tovabb, szerintem cegauto + E63 paros lesz. Termeszetesen a BMW all majd a garazsban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #259720 üzenetére
Alap a cegessel en se alltam be soha a garazsunkba. Jo egyszer bealltam vele Bubi melle egy fenykep erejeig.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
AMTS miatt jol bedugult az Expo kornyeke.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #259686 üzenetére
Hát én nem...
90k Ft-ert nem tudtak diagnosztizálni egy 1.9 PDTDI anomáliát. Annyit mondtak, ha a hiba újra előjön, soron kívül fogadnak. A hiba jelentkezésekor megáll az autó, gázpedálra nem reagál, fix 1200 rpm-et tart a motor.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
brumi1024
veterán
Útajánló: Dél-Csehországban (számomra) meglepően jókat lehet autózni a kis vidéki mellékutakon. Csak a környező nevezetességeket járjuk be, de sikerült felmelegíteni a PS4S-eket így 13 fokban. Tök jó minőség, nem igazán vannak mások, sok kanyar szintemelkedésekkel és gyönyörű táj.
-
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
Olyan sárga krétát amit a gumisok használnak hol lehet kapni szerintetek? A kerék huzathoz van cetli, de inkább a gumira írnám rá.
⭐ Stella
-
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #259710 üzenetére
Néztem én is a Nissan 350/370Z, BMW Z3, Z4 (E85, E89), Porsche Boxster, Cayman (986, 987), Mazda MX-5, Subaru BRZ/GT86 vonalat. Illetve BMW E36 328i, M3 és E46 M3 volt még képben.
A gázreakció nekem 1. számú priorítás volt, az elektromos gázpedálokon sajnos érzem a szabályzást. Legtöbbnél vagy késleltetés van, vagy túl aggresszív a mappolás. Lenyomásra késleltetve nyitja a pillangót pár tized másodperccel (akár 0.5-1mp is lehet), de utána túl hirtelen a pedál álláshoz képest. Illetve ha a nyitás jó is, de az emelésnél túl sokat simít, és nem lassul úgy az autó egyből motorféken. A mappolást még talán meg is lehetne írni, de a késleltetés ahogy én tudom kiírhatatlan, csak egy külön motorvezérlővel lehet megoldani, amit versenyautókba szoktak rakni.
A legtöbb autóra ha rákeresel(amiben elektromos a gázpedál), az autó nevére és hozzáírod, hogy throttle delay, vagy throttle response lesz ilyen thread a saját fórumjában.
Ferrariknál és Lamborghiniknél is jelen lévő probléma. Utánanéztem olyanoknak is, hogy idővel maga a pillangó kis motorja is lassul, illetve ha több hengersor van és egymáshoz képest lassulnak a pillangók, akkor az ecu nyilván a lassabbhoz fog szabályozni. [link]
Nagyon sok autóban hirtelen le tudod nyomni úgy a gázpedált és felengedni, hogy semmi nem fog történni a késleltetés miatt. A gázfröccs visszaváltásnál így nem valami könnyű és nem is szórakoztató, nincs jutalom.
Pl.: Ugyan a 360-as ferrari az első elektromos gázpedálos ferrari, de mégis jobb mint a 458, valahogy tovább butultak. [link]
A 458 gázpedáljára nagyon sokat panaszkodnak a fórumokon, V8-as középmotors ferrariknál a 348 és a F355 2.7 motorvezérlővel a top gázreakció a bowdenes közül is.Illetve sok fórumon összetévesztik a gázreakciónál a reagálásig eltelt időt a reagálás mértékével. Nekem a reagálásig eltelt idő a legfontosabb a jó szabályozhatóság érdekében.
Legtöbb esetben előkerül a sprintbooster, amitől jobb lesz valamennyivel, de valójában nem oldaja meg a problémát és sosem lesz olyan mint egy bowdenes gázpedál.Ezért sok kiesett.
350Z/370Z elég nehéz, motor rendben van, elektromos gázpedál.
Z4 E89 szintén nehéz, GT-s stílus, N52-vel nem rossz, elektromos gázpedál.
E85-ös Z4 már sportosabb, könnyebb, az nem rossz egy M54-es vagy N52-es motorral, elektromos gázpedál.
Porschék IMS csapágy problémásak és hengerfal karcolósak, viszont a 986 Boxster a kicsi 2.5-os motorral még bowdenes gázpedálos, és direkt olvastam ezzel kapcsolatban, hogy annak van a legjobban szabályozható gázpedálja, különben ugye 987.2 2.9-es motor a biztos, de ott meg azt vettem észre, hogy nincs olyan jó hangja, karaktere mint a 987 2.7-nek.
MX-5 NB bowdenes gázpedálos, jó reakció, könnyű, NC már elektromos gázpedálos.
Subaru BRZ, Toyota GT86-nál minden jó kivéve a "flatspot" középfordulatszám tartományban és a gázpedál , az új GR86-nál flatspot nem jelentős, de elektromos gázpedál probléma megvan [link] .
E46 M3 már szintén elektromos gázpedál és GT-sebb stílus hosszú váltóval.
Próbáltam E36 328i-t és M3-at, az M3 mintha más világ lenne, abban durva a motor. Az utolsó hengerenkénti pillagós bowdenes M3, nyersebb is az E46-nál.
E36 M3 3.0 euro 1-s, a 3.2-es már euro 2., én a 3.0-ás verziót próbáltam.
Ez a E36 M3 lenne amit még szívesen megvennék valamikor.A legújabb autóknál már bejön a drive by wire fék és kormányzás is, az összes elektronikával együtt. A legújabb M3-asban már ilyen a fék, gondolkodás nélkül egy E30-at vagy E36-ot választanék autózni, közlekedni jó az új is.
Én ezekre jutottam a fenti autókkal, hátha segít, vagy tovább bonyolítja a dolgot.----------------------------------------------
Többieknek mind köszönöm! -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz MasterMark #259739 üzenetére
Van ára, a fene vigye el
Köszi ez alapján keresgélek akkor.Ez lett a befutó (rendeltem egy sárgát és egy fehéret). TipTop márka
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
grizlisandor
addikt
válasz Peter.70 #259734 üzenetére
Én is sajnáltam ma a téli gumikat ebbe a jóidőben, majd lassan kell kérni időpontot az autószerelőtől olaj+kerék cserére, ami húsvét körül lesz, ahogy nézem az előrejelzést.
(#259738) radi8tor:
Én a Bárdi Autóban vettem. -
grizlisandor
addikt
4Cars Elasztikus vontatókötél, 2.1t vehető?
Biztonság kedvéért azt a pár ezrest rááldozom, ha már a múltkor vettem bikakábelt. -
Morris
veterán
S-tronic váltóval van valakinek tapasztalata, dsg-hez viszonyítva milyen? Betegágy?
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Másik eldöntendő kérdés (mivel hétfőtől kapni egyet Lidl-ben):
Van valami jobb guminyomás mérő? Vagy ne misztifikáljam túl és vegyem meg az elsőt?⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest