-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tboldi #260395 üzenetére
Golf / Abarth / MX5 : 450 / 250 / 200 Nm.
A Golf padlógázra megcsúsztatja a kuplungot mikor 2000 rpm táján rendesen betölt a turbó, majd erőből leforog 7000-ig. Mindkettő iparitanuló ahhoz képest.Az feltűnt, hogy gangolni kell vele a haladás érdekében. (A 184 lovas mintha erősebb lett volna alul.) Az Abarth rugalmasabb volt, de azért kopnak az emlékek, 9 hónapja könyökölt le. Ne felejtsük el, nem 1.4 T áll szemben az 1.4 szívóval, utóbbi 2.0.
A Zeperfs-et segítségül hívom, rugalmasság téren jobb az Abarth, amúgy kb. egál. [link]
-
veterán
Brembo híján komplett a hülyegyerek-outfit , minden van. (AA-t teszek bele, az asszem nincs.) Hang is van, nem Monza, de van és egész szépen trombitál.
BTW van egy felesleges "nagy" Brembo betét-szettem, Abarthhoz és MX5 Anniversy-hez való.Köszönöm Skacok!
F_Zolee.
Gergőke88: Az eladó kapacitált, hogy nyomjam ki az ESP-t... no, no. először szokjam meg. Az Abarthon 1x se nyomtam ki, anélkül is dobta a fenekét ha úgy akartam.
Ja! Pici makula is van rajta, pont amennyi ahhoz kell, hogy ne akard vattában tárolni.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz barnam_ #260382 üzenetére
Megnézem lehet-e német kártyát venni online(ha nem veszik fel a magyart), kösz a tippet.
Egyébként meg is lepődtem, hogy fél óra alatt megválaszolták az alvázszámot, meg reagáltak. Igaz, szerződést már bő fél nap volt összehozni, de meglett.Valami segítséget fel tudnak ajánlani (ha szállíttatom), pontosítom velük hétfőn, le tudnák-e papírozni amit kell. Itthon csak megbízást írok alá foglaló odaadásakor, és következőleg hozom el az autót és kész, nem tudom kintről behozatlanál is működik-e így.
Van egy nap, amikor 9:20ra kiérnék huszonpárezerért (a többi nap/időpont sokszorosába kerül) repülővel (Dortmund) a céltól 80km-re.
Más kérdés hogy reggel hatra ferihegyre felérni vidékről az egy nem egyszerű kihívás...Átfutottam ezt a cikket a behozatalról, úgy nézem erre kéne egy napot szánni ha én nekem kell intézni. Mondjuk ha tudják ők, akkor is ottalvós még aznap (alsóhangon dél mire átérek a kereskedéshez, én éjszaka nem vezetek, az a világ már elmúlt).
Mondjuk pikacsuban lehet akár aludni is.1.2mFt ajánlatot kaptam a behozatalra, hétvégén megpróbálom összevadászni a biztosítás, matricák,m átírások mibe kerülnek (meg út, szállás, itthoni hercehurca, stb). Ha feléből ki tudnám hozni, akkor megcsinálom én.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gergőke88
addikt
válasz szabonagyur #260417 üzenetére
Ugyanaz a forma
-
veterán
válasz szabonagyur #260417 üzenetére
A motort leszámítva az egy qrvajó autó. Tegnap este nyálaztam utána a mobile-t, de győzött a józan ész, nem kell még egy Waterloo.
A technika ugyanaz, egy gyártósoron készülnek, leginkább az eleje és a hátulja különbözik, az olasz így hosszabb. A belseje is ugyanaz, a kárpitok és néhány apróság másmilyen.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #260421 üzenetére
Érintett vagy benne?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
brumi1024
veterán
-
MC Pite
veterán
Prózai: Álmosság.
Régen beüzemelések miatt sokat vezettem, sokszor hajnalban, néha este.A monoton menet még nappal is álmosít, éjjel meg főleg. Párszor nyomtam le így 6-8 órás utakat, utasaim horpasztottak mellettem, és küzdöttem hogy ébren maradjak.
Ilyenkor azzal szórakoztatom magam, hogy kicsit gyorsabban megyek mint a többiek, hogy folyamatosan figyeljek, történjen valami. Ha kicsi a forgalom, akkor ez nem nagyon játszik. Inkább plusz egy nap szabi, szállás, fel akarom nevelni a kislányom, túl sokszor tettem már meg fél, egy sávot pályán bebólintva.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz MC Pite #260428 üzenetére
Ma számoltam ki egy cimborámmal, hogy alaphangon kb. 300 ezer behozni egy autót, ő már túl van 4-en és most ismét Stuttgart környékére készül egy ritka darabért. Valamint a honi regisztráció (KPM, adó) díja. Plusz a "cigány élet", ami a kor előrehaladtával egyre nyűgösebb.
-
szőröscica
addikt
Lattam ma egy plugin hibrid Jeep Wranglert. KELL!
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #260430 üzenetére
Elkezdtem én is összeszedni, de még nem nagyon látom mik vannak.
De ha megvan 2-3 nap szabival, és bő ezer €- ból megvan a hazahozatal, az jobban hangzik mint az első ajánlat, de még másfélezerrel is benne vagyok amit kalkuláltam.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Sziasztok,
Tavaly eladtam egy autót egy magyar cégnek. Hónapokig nem iratták át a kocsit, majd idén ideiglenesen, hivatalból kivonták a forgalomból. Tudom, hogy ez engem már nem érint mert bejelentettem az eladását...és nem is kaptam semmiféle büntetést vagy fizetnivalót.
Ezt pár napja vettem észre a JSZP-n. Most hajnalban rákeresve már azt a választ kapom, hogy 'A megadott rendszámhoz nem tartozik jármű'. Mivel fiatal, műszakilag kifogástalan autóról van szó....gondolom nem került roncstelepre. Ha esetleg külföldre értékesítették a kocsit, akkor történhet ilyesmi? A másik tippem, hogy új, egyedi rendszámot kértek rá....viszont akkor meg fura, hogy miért vonták ki a korábbi rendszám alapján? Miért nem csak törölték?
Oké, engedjem el a témát... és aludjak tovább...
-
válasz szőröscica #260431 üzenetére
Nekem a jeep renegade tetszik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
simonjoe
senior tag
válasz MC Pite #260428 üzenetére
Mi is sokat megyünk, akár este éjszakai is, felváltva vezetünk, a Zasszony azon kevesek közé tartozik ki nő létére Q...va jól vezet. (Náluk az egész család motorizált génekkel rendelkezik. Mindenki valami nagy batárt vezet, vezetett.) Rajta sosem látom a fáradtság jeleit, Ő egyzserűem szól, h csere. Én viszont arra jöttem rá, h ha a lábomra fújom a hideg levegőt, akkor az ébren tart. Ezért jó a több zónás klíma.
Joe
-
Qru
MODERÁTOR
Villamost álmodik a főváros a Bajcsy-Zsilinszky útra: [link]
#nincsbennetarcsi
-
cOxeR
Ármester
válasz simonjoe #260437 üzenetére
Én lehúztam 8 évet hetente 2 alkalommal hajnalba haza vezetve (esküvőkről, feleségem állandóan aludt, nem vezet), a bökkenő nem is az éjjel volt, hanem inkább az volt, hogy 10-12 óra munka után, no meg ugye oda is kellett menni, szóval 20-22 órás napi ébrenlét, rendre ezt péntek/szombat egymás utáni napokon. Nagyon szar… mindent is végigpróbál az ember, hangerő, éneklés (már ha a napi 10 nádaházateteje után nem megy szét a fejed…), ablak le, hideg levegő, megálló pár perc séta ugrálás, gyors utazó tempomat nélkül, mert az is lustít. Indulás előtti szigorú fekete duplakávé. A fáradtság az csak pihenéssel orvosolható… van aki érzi hol a vége és mint írtad, megáll és átadja mert tudja ott a vége, de sajnos sok ebből a baleset is.
Annyit megtanultam, ha pihenten vezetek, simán megy 12-14 óra is (pl Olaszországból haza 1000+km egy füst alatt 2 pisivel), de volt munka után, hogy a 2,5 órás utat az utolsó 40-50km-en, 3 megállással abszolváltam, sőt volt, hogy Tárnok vonalában megálltam aludni… nem tudtam Gyömrőig elvezetni.
Nagyon ésszel az ilyenekkel, veszélyes na, mondjuk ki. -
Qru
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
válasz cOxeR #260441 üzenetére
Volt hogy Ultrabalaton után (szombat reggeltől talpon vasárnap délig, hop futva, hol bringával kísérve, közte meg vezetve, csapatot koordinálva; szerencsés esetben bruttó 1-2 óra alavással) hazafelé fél órányira házunktól meg kellett állnom aludni egy parkolóban. Jó, már eleve gyanús volt, hogy reggel mikor utas voltam épp, arra ébredtem hogy megállunk a pirosnál, majd arra ébredtem hogy elindulunk a zöldnél (rendesen visszaaludtam fél perc alatt ).
Szóval próbálok pihenni inkább, és mivel ezzel amúgy semmszoktam túl jól állni, éjjel 4-5 óra alvásra azért szükségem van előtte. Akárhányszor vezettünk éjjel, mindig én vittem a 90%át a tervezett 50-50 helyett. Utolsó közös útnál hajnalban indultunk (alig jutott ez másnak is eszébe horvátból hazafelé ), és már 2 óra után át kellett vennem, mert bólogatott, sávot vándoroltunk. A maradék 10 órás dugózást szokás szerint vezettem. #megmondtamhogyneturnusváltáskormenjünkbasszameg
De mióta családom, kislányom van, azóta szigorúbban veszem, nem várom meg a bólogatást.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz szőröscica #260447 üzenetére
Ahhoz képest hoki, de van 1,6 Mjt és 2.0Mjt is, azokkal már odébb áll, bár nem versenyautó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Integrale #260440 üzenetére
Szubjektív, nekem az Abarth jött be leginkább a retró rally dizájnnal, próbáltam sima Fiatot tavaly, az sótlan volt, se hang, se power, se sperr.
A Mazda - nekem - szopott gombóc, az RF jobban tetszik, zártan szinte egy mini Corvette, és kevésbé kényes a teteje. Hosszas mérlegelés után szavaztam a vászontetősre, abban jobban átjön a "szabadság érzet".Műszerfal. Emlékeim szerint ugyanaz, annyi különbséggel, hogy az Abarthban piros a fordulatszámmérő és 270-ig skálázott a sebességmérő.
Erősen bízom benne.
#260449 mandleee: Köszönöm! Pár képet csinálok a jövő héten, addig is egy [kép] .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Padavan firmware
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen