-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #268452 üzenetére
Badge engineering, legalább olcsóbb és könnyebben beszerezhető az alkatrész.
Ezt szerettem az Ypsilonban és szeretem a MiTóban is. Nem tucatautók, de a csomagolás alatt mégis. De említhetném a WagonR-t is.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #268452 üzenetére
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
őstag
-
őstag
válasz simonjoe #268474 üzenetére
Igen, soha nem is szerettem ekkorákat menni. Ahhoz már egy jó dízel és tempó kell. Szerencsére néhány nyaraláson kívül nem is kellett ilyet tennem. Múlt nyár kivétel volt a légiközlekedési káosz miatt is, de messze már általában repülővel megyek. Munkám meg helyi, nem ingázok igazán.
-
-v-
addikt
válasz simonjoe #268474 üzenetére
Na meg én M5 kivételével mindegyik pályánkat aktívan használom, de eddig még nem igen tűnt föl M6 kivételével bárhol meg tudnám választani mennyivel megyek, éppen amennyi szerencsétlen fogyatékos van kint a 90el balfaszkodók meg a 170el nyomulok az ódimmal meg megyek a másik seggébe meg belsősávba örökre beszoruló meg román horrorkaraván meg bolgár vendégmunkás közül, úgy választja meg az ember a túlélési stratégiát meg sebességet. Ez az "én mindig 100zal megyek a pályán" jó esetben a) csak M6-on közlekedsz vagy kora hajnalban b) nem magyarország c) te is a probléma része vagy 3 válasz egyikét jelentheti
-
őstag
Múlt évben 3 hét alatt augusztusban Nyugat Európában nem volt olyan hogy szabadon választott sebesség... Csak dugó vagy nagyon telített pálya. Ha 120-al vonatoztunk én már boldog voltam. Négyen full cuccal 6 alá jött ki az átlagfogyi (7k kilométerre...). Szerintem egy jó kis 2.0tdi pasattal 3-assal kezdődött volna ez a szám könnyen lehet.
-
nandow
aktív tag
@focvis, a fogyasztásos challenge-nél 2.4 szívóra mi a norma?
Ma tankolás után nyugisan mentem, az autópályáig kb 40 km van, azalatt lett ez: [kép]
Országút, 2 településsel, mindenhol gps szerint a megengedett sebességgel. -
félisten
Mai fogyi 6.4, atlag sebesseg 111km/h, M3-M0-M5
Erdekes, hogy itt rengeteg a szelzaj, 3 hete egyik nyugatibb orszagban sem volt ilyen, gordulesi zaj egyertelmuen rosszabb itthon.
-
MC Pite
veterán
Ma T-Roc-al jöttünk németbe, út második felén én vezettem, fogyi 6.0 (ahol lehetett, 170re állítottam a limitert és az fogott meg, de elég nagy volt a forgalom) - elfelejtettem fényképezni.
100kW dsg-vel, de max 120-130lónak érződik.
Kipu elég hangos (bent).215/60R16, elég ballonos, de úgy ráz mint az ekhós szekér, szörnyű. Pályán nem gáz, városban gyász (nyugaton se esik jól, de kevesebb a hiba).
A szövet úgy izzaszt, hogy kinti 21nál kiszállok, és csurom víz a hátam (többieknek is).Fejtér akad bőven... Váltó visszapakolva ügyesen motorfékez (kár hogy rohadt hangos ilyenkor).
Azért kaptuk ezt, mert a cégnél csak Arona volt bent szabad, és ne olyan kisautóval jöjjünk ki, béretlék ezt
Konfigurátor szerint annyiba kerül mint egy O4...
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
molnarpeter
nagyúr
Csütörtök Lidl 8Ah akku.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #268484 üzenetére
Nyugaton meg a szel is lagyabb nem csak a flaszter, latod?!
#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #266995 üzenetére
Challenge completed
Tegnap este hazafelé Karcagon megtankoltam, két személy plusz egy személynyi cucc, 95-100 közt tartva 100km-en át: 3,2l/100km.
Aztán a maradék úton 120-125 körül 3,9l/100km lett végül az egész útra. Itt vannak a képek bizonyítékkéntLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
MasterMark
titán
válasz molnarpeter #268487 üzenetére
Nem tudom nem éri-e meg jobban két 4Ah? Bár látom ez prémium BT-s, és olcsóbb is mint két sima 4-es.
Switch Tax
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Még mindig autót nézegetek. Ha álló helyzetben, járó motorral, üresben gázadás után enyhe csörgő hangot hallani pár pillanatig...akkor az a kettőstömegű lehet vagy a lánc?
2014-es 2.0 CR TDI (140LE) Skoda Superb. 289 ezret futott, 50 ezerrel ezelőtt volt vezérlés cserélve.Alapjáraton nem hallani semmit, hidegen sem. Leállítottam kinyomott kuplung nélkül és nem csörrent semmi.
Annyi bibije van még, hogy a szélvédő felett van 4-5 db kb. 5 forintos nagyságú kőfelverődés. Mivel fekete az autó ...a fehér foltok elég furán néznek ki rajta és messziről virítanak. A kereskedő szerint javítóstiftet neki aztán ciao....
Na persze, tuti ilyen egyszerű. Aztán 1 nagyobb eső lemossa. Vagy elindul alatta a rozsda. Perpillanat rozsda még nincs, kezdődő sem. Nem hinném,hogy az egész tetőt fényezni kellene emiatt...a kérdés inkább az, hogy mennyire körülményes ezt javítani.
Szélvédő ki....? Vagy csak csiszolgatás meg tüsszentés...elég?
Új hozzászólás Aktív témák
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest