-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mondjuk Én? Most olvastam ki hibatárolót. Panaszkodik a kevés klíma gázra, a tükörbehajtó motorokra (nem is értem mert mindkettő béhajlik ), beírta a beépített iránytű hibáját(WTF?!), erősen javall egy EGR tisztítást, meg egy légrugó rendszer magasnyomású szelep hiba nézést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qtya123
őstag
válasz roberto211 #33930 üzenetére
"Eqmontoya: Igen, gumiknak nincs még semmi bajuk de tudom, h te megbírod állapítani látatlanba a karosszékből,mindenesetre azért köszönöm aggódásod illetve azt h a lényeget ilyen hamar leszűrted.."
Már ne haragudj, tényleg nem kötekedésből írom, de igen, meg tudja állapítani a gumikról a fotelból is, hogy pálya szélére akadálynak jók. Úgy emlékszem 8 éves gumik voltak, amivel épp a sebességrekordokat döntögetted. A koruk alapján nincs mit ragozni, karosszékből is meg lehet mondani nyugodtan, hogy kuka.
-
nagyúr
válasz rbalint88 #33948 üzenetére
Ugyan igy 760-ert vettem a kuvikot, 3. napon berepedt a szelvedo hopp 30k, raktam ala fasza futomuvet hopsz 200k, vezerles csere 80k, egy nyari kerekszett 130k, kis rozsda irtas, alvaz- uregvedelem 170k, teligumi 55k, minden folyadek lecserelve stb stb. Boven rament mar a vetelara Oszt ez csak egy fos szivo 1.4 90LE rizsraketa
Az enyem egyebkent vegig vezetett szervizkonyves, szamlakkal es szerviztortenettel igazolva 132 vagy 142k km-el vettem, mar nem emlekszem pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz roberto211 #33943 üzenetére
Ezt a 156ezer km-t ugye magad sem hiszed el, és nem is az miatt van a kálváriád mert francia. Egyáltalán vétel után megvoltak a kötelezően elvégzendő műveletek?
-
-
Felejtsétek már el ezt a km-en lovagolást. Komolyan mint az első csoportos óvodások! Bebebeee enyimé kevesebbet mutázik és biztos azé jobb
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #33954 üzenetére
én 286-tal vettem tavaly augusztusban, azóta felkúszott már a sztratoszférikus 293-ra, mert rá két hétre váltottam melót, ahova már nem kellett a kocsi
nekem is kell majd téligumit vennem, a nagyjából váltóméretes 2009-es pirellik kiszolgálták a magukét. az egy 50-80ezer Ft-os kör lesz attól függően, hogy középkat téli vagy michelin CC lesz-e.
szélvédőcsere nekem is érik, vannak kavicsok is, meg karcos is, de az esőszenzoros kivitel miatt 50k, úgyhogy az még várhat. rozsdamanóval majd nekem is kell foglalkozni egy-két éven belül.
viszont minden egyes út után úgy szállok ki belőle, hogy igen, jó döntés volt Alfát venni, mert megadja azt az élményt, amit kerestem.TaaT: melyik pékekre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
Tegnap voltunk megnézetni faterék Mercijét 3 helyen. Ebből az egyik helyen rádugták Bosch digra, majd hosszú fejvakarás után végigmondta az összes üzemanyagrendszerhez kapcsolódó alkatrészt, hogy meg kéne nézetni, majd kijött az öreg, és rávágta, hogy kettőstömegű (ez volt Mezőmegyeren). Elmentünk egy következő helyre, ott azt mondta a szerelő, hogy biztos nem kettőstömegű, de hogy mitől 3 hengerezik néha, azt nem tudja. Harmadik helyen csak jövőhét csütörtökön tudnak bármit mondani...
Mondjuk ezzel még nem ültünk fel a rollerre, de közel állunk hozzá... Nagyon közel...[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
w333
félisten
válasz roberto211 #33925 üzenetére
Az gyönyörű ... pedig még én szemezgettem a Lugunákkal !
Biztos vagyok benne hogy egy Pug 406 ilyen tekintetben megbízhatóbb, különben Opel ... nem egy luxus de legalább megbízható és olcsó hozzá minden !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Létezik még olyan hely ahol normálisan tisztítják a klímát és nem ózonoznak?
3. éve nem találtok ilyen helyet. Peddig anno nekem nagyon frankón kinyomatták alulról egy Suzuki szervízben, egész nyáron nem volt büdös utána. Ózon után 2-3 nappal ugyanaz a büdös gombaszag van mint előtte.
Kiadnék rá kétszer annyit is, csak érne valamit..
roberto211: welcome back!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #33966 üzenetére
Marso talán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
Amúgy olvasta valaki az opel tesztet ma?
Tudom, agresszív használatnál ez nem számít, de milyen körültekintőek a TC-nél hogy megnézik az opel olajszintjét.
Give them hell Ukraine!
-
negroo
aktív tag
csak feliratkoztam csokolom.xD
-
stickermajom
addikt
Lehet még nevezni? E46: szeptember óta 250-ért fékek, izzítógyertyák, apróságok (ennyi volt a tervezett), 70-ért első lengőkarok, még egyszer 70-ért diffi szimmering, illetve flexicső, aztán 180-ért kettőstömegű és kuplung. És most kéne főtengely szíjtárcsát cserélni még egy százas körül. Téli gumi felnivel volt 100 körül, a nyári 60 környéke. Az apróságokat (xenon izzók, vízlehúzó stb.) már nem is merem hozzáadni.
-
nagyúr
válasz stickermajom #33970 üzenetére
Annyi volt a feked mint amennyiert anno eladtam az ezredes stiftet
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #33930 üzenetére
amúgy 1 valamit nem szabad elfelejteni renault kapcsán, hogy bronzperselyes a váltója vagy mi a szösz és viszonylag mocskos drága a hozzá való váltóolaj bele! de ha nem azt kapja, mert valami olcsójános beleteszi az 1000ft/literes olajat, az megeszi a rezet benne és ez lesz belőle, ezért megy szarni a váltó menthetetlenül! nem sűrűn derül ki kis hatótávú használat mellett, ellenben hosszú távon, ahol kap a váltó is rendesen(pályás tempó hosszan, nagy fordulat, meleg alkatrészek és váltóolaj), na akkor azonnal kiütközhet az aktívabb kopás!
nem tudom, hogy váltóolajat megvétel után cseréltetek-e benne, ha igen, milyen lett belerakva, de ahogy leírtad, hogy visszahűlés után jobb lett, ez azt támassza alá, amit leírtam, szar olaj/nagy igénybevétel és persze a nagy hő!
amúgy az 1,8 16V-s lagu 2 az egyik legjobb választás a 2-es ph1-es lagunák közül.....
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #33970 üzenetére
Te man, az milyen fék?
Nekem kb. 60-ból állt meg, TRW betétekkel.
-
Ironizer
tag
Ha még nem unjátok a pályanapos szarjaimat akkor itt egy videó külső kamerával is: https://www.youtube.com/watch?v=khiHzXNIs4Q
-
stickermajom
addikt
válasz MunezXBK #33973 üzenetére
Lehet nem jól központoztam a mondatom. Szóval nem csak a fék volt 250, hanem mellette a stabpálcák, szilentek, izzítógyertyák (beletöréssel együtt, illetve extra szaki rendeléssel aki kiszedte), itt-ott egy gumiharang, porvédő. Így is bőven sok, gondolom nyilván nem azt a kedvezményt kaptam meg rá, mint amit a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #33972 üzenetére
most látom csak, hogy a renault topicba is sűrűn írtál, ez még az a váltó amivel vetted? mert arra már egy szerelő KO-t mondott, mert elfolyt belőle az olaj és úgy mentek/mentél vele! ha az, akkor ne csodálkozz, az a váltó mikor a 3-ast hajigálta már a Renault topicban is írtuk, hogy kuka a váltó..... így meg kimenni osztrákba, hát szeretsz 20-ra lapot húzni.....
-
Integrale
veterán
válasz diablo1984 #33977 üzenetére
Mindegy, nem ertheted! Szar francia, es egyebkent is 800 volt, mar nem kolt ra.
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
Nem a szerelőmmel van a baj, nekik nincs lehetőségük gyári Nissan alkatrész beszerzésére. A tróger miskolci Nissan Balogh-gal van a gond, akiktől az alkatrészt vennénk, és a teljesen inkompetens munkafelvevőjükkel. Sokadjára bizonyítják már, hogy képtelenek korrekt munkát végezni, de azt azért nem gondoltam volna, hogy annyira sem értenek a kocsihoz, hogy nem tudják a szükséges alkatrészeket megrendelni normálisan.
Ha nem lesz meg két héten belül az alkatrész, akkor elfogy a türelmem, és megkeresem a magyar importőrt, mivel nem tesznek eleget annak a kötelezettségüknek, hogy egy modell gyártása utáni tíz éven át biztosítsák az alkatrészellátást. Hajlandó vagyok beleállni egy perbe is akár.
-
Morris
veterán
Megkérdezem itt is, hátha tudtok segíteni.
Fater megrendelte az új gépsárkányát, de utólag derült ki, hogy nem lesz benne ülésfűtés (ez sajnos a megrendelő lapon sincs feltüntetve, ugyanis az értékesítő egy igazi balfasz volt), annak ellenére, hogy kérte.
Visszament a vw-hez, hogy módosítsanak, de elutasították, hogy már gyártás alatt van a gép, ezért utólagos módosításra nincs mód.
Ebben az esetben wtf van?
Mit lehet tenni?Utólagosan lehet gyári ülésfűtést beszerelni? Vagy rájuk lehet verni valahogy?
-
-
nagyúr
ma este kaptam egy kedves barátomtól. Most megyek sírni a sarokba
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #33980 üzenetére
Gondolom ha a kocsival keresnéd a pénzt (és nem lenne helyette másik) már rég a sarkadra álltál volna.
Mondjuk ha ennyire impotens az importőr akkor én azért már megpróbáltam volna valami külföldi beszerzést.
Give them hell Ukraine!
-
werszomjas
őstag
válasz Tsebacsi #33983 üzenetére
ezt pesten fotóztam
Francia és Clio téma.
Nálunk a cégnél 2 renault clio is van (2012-2013 évjárat) egyikben 180k, másikban 70k km van, kötelezőkön, kopó cuccokon kívül egyiknek sincs semmi baja, pedig hajtjuk őket rendesen.
Mondjuk az az 1.5 dci ami van bennük kicsit lomha, de legalább 5 literből elvan Pesten.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33966 üzenetére
Ez a klíma tisztítás engem is érdekelne.
El kell vinném valahova a vasat, mert budoset fúj,de csak a klíma,sima szellőzés nem.
Ki akarnam az egészet mostani, vagy nem tudom, hogy mi a megoldás rá,de nem ilyen nulla befujjuk azonnal megoldást akarok én se.
Valakinek tapasztalat bp-en, jó minőségű alapos klimatisztitasrol? -
szőröscica
addikt
-
w333
félisten
válasz werszomjas #33985 üzenetére
Jók ezek a képek ... néha nagyokat röhögök rajtuk
A legjobban az tetszik amikor lámpánál erőlködnek (ilyenek a Hondások) aztán jön egy nagy 7-s, vagy A8, S Merci stb. és hang nélkül elsuhannak mellettük, közben a Hondának már olyan hangja hogy még a lelkét is kitapossák mégsem megy
Ismerősnek Suzi 1.3 volt (2006 évjárat) tavaly lecserélte egy Octavia kombi 1.9 TDi (90Le) azóta Skoda fan klub, "bocsi de leelőztelek" és az oldalán a lányok sz*pkodják a TDi feliratot, van ez így na ... szereti az autóját
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz Kornel #33986 üzenetére
Ha szaga van azt rendesen eltakarítani nagy bontás nélkül nem lehet. Marsonál vállaltak egy vegyszeres hőcserélő mosást - asszem 15k volt. Egy héten belül visszajött a szag Dominál. Utána beszélgettem pár "szakival" akik mind ugyanazt mondta: ha a gomba beköltözik akkor ott ilyen olyan sprickolással nem lehet eredményt elérni. Ráadásul ha csak vaktában küldik be a rendszerbe akkor az a maró sz@r a szivacs tömítéseket is feloldja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz werszomjas #33985 üzenetére
-
w333
félisten
válasz bitpork #33993 üzenetére
Kozmetikában Skodás ismerősnek van ilyen Ózon tisztító ... úgy néz ki mint egy hegesztőtrafó, beraktuk az autóba kb. 30 percig, többen tapasztalták hogy frissebb a levegő, de szerintem full "placebó" volt az egész, talán egy hangyaf*sznyit jobb lett a levegő !
De ahogy mondod, alapos tisztításhoz szét kell kapni szinte mindent !
(#33997) bitpork
Pontosan ... és járó motorral + klimával kell járatni 30 percet ameddig a cucc dolgozik benne (felhúzott ablaknál ahogy mondod) nekem max. 1 napig tartott
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz bitpork #33997 üzenetére
Igen olyan fura fémes szaga van (ózon) ... én is szellőztettem rendesen !
Különben a "New Car" autósillatosító mindent megold !
De még mindig jobb ez az illat, mint a másik ismerősnek akinek a csomagtartójába beborult 10L házi pálinka az üvegkorsóból
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE