-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz roberto211 #33351 üzenetére
Akinek nincs hozzá túl nagy érzéke, az bármilyen más autónál is belenyúlhat.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #33353 üzenetére
Ezért váltunk meg mi is a jó öreg Punyesztől most. Kezdett pénztemetővé válni. Egy év alatt 70k ráment, hogy mozgásban tudjon maradni (generátor, hűtőradi csere, fékek rendbetétele) de hamarosan egy bőven 100k-s tétellé hízott volna a mozgásban tartása (vezérlés csere, felfüggesztés rendbetétele, kormányösszekötő csere, szelepfedéltömítés csere, új gumik, új akksi) és akkor a szitává rohadt alvázról még nem is szóltam... Miközben kb 150-180k (volt) az autó piaci értéke. Ezt klasszik GTK.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
érzéktől függetlenül is bele lehet nyúlni. nekem volt márkaszervizes állapotlapom és privát szerelővel is megnézettem a kocsit, aztán mégis azzal szívtam a legtöbbet. a többit meg kb átnéztem-meghallgattam, oszt haladjunk, egyikkel se volt ilyen probléma. ja és mindegyik óra szerint is 150e+ km-es volt.
Qru: de ne keverjük már a normális karbantartást (vezérléscsere, gumik, akku) a hibákkal (rozsda, szelepfedéltömítés) TheProb-nál is ez az első hiba, a többi az csak karbantartás volt, azt észre kell venni. szívás az a körülményekkel van leginkább, nem a kocsival. A rozsda az más kérdés, de ha tisztességesen meg van csinálva, akkor 5 évig megint nyugi van vele.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #33357 üzenetére
Meg a rohadás is. 1 év műszaki volt még rá, így a C-k rögtön elvitték. Ki se próbálták, csak tejeltek és mentek vele. Olyan gyorsan jöttek, hogy még kiporszívózni se volt időm csak lemosni.
mod:
rbalint88: Nem keverem, a karbantartás is összeg meg a hibaelhárítás is. A kettő együtt adja ki, hogy érdemes-e egy autót életben tartani vagy sem. Esetünkben nem érte meg. Ez nem egy különleges autó amit érdemes OT-síteni. Kiszolgálta az árát bőven, nincs rá panaszom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
nyilván, de nem is 200-ért, meg 400-ért vesztek utána autót a helyére. míg akinek csak ennyi van a kocsira, nem érdemes ugrálgatnia egyik szarból a másikba, ha csak nem valami orbitális beszopódás van, akkor érdemes javítani _szerintem_ .
rézbőrűektől nem veszünk és lehetőség szerint el sem adunk nekik semmit. főleg ilyen kategóriában, mert aztán visszajönnek reklamálni... sokan...
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Nemtom tényleg mi lenne a jobb megoldás, vagyis a kisebbik rossz...
Már 4. hete nincs kocsim, ha úgy döntök h megcsináltatom az megint legalább 1-3hét, attól függően hova viszem el. Az 1 hetes itt lenne pl győrben, de csak annyit tudok róluk, hogy haverom dolgozott a gyerekkel és onnan ismeri, az meg nem biztosíték a munkájuk minőségére. Felhívtam azt mondta, hozzam meg és már mondják is az árat, jövő héten kész, lehet csak bebeszélem, de ez kicsit elriaszt, ha ilyen tip-top neki akar állni. 3hetet meg a tökömnek van idegzete még várni. Nem azért vettem kocsit, hogy hónapokat álljon hol egyik, hol másik telephelyen...Ha meg eladom akkor kapok érte 4-500at, új kocsira már nem lesz cash.
Bár most azon gondolkoztam, h mivan ha csak a tömítést cseréltetem ki (se síkolást, se semmi), úgy annyira működőképes lenne még x ideig h megvegyék és még 1 db-ig ne produkáljon hibát, nem? Akkor talán többet is kaphatnék érte, mert a zsír új kerekek, meg az igazolt vezérléscsere, +zene azért csak nyom az áron felfele
De őszintén szólva már nagyon kezdek besokallni.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
w333
félisten
válasz TheProb #33360 üzenetére
Hát figyu ... barátom is megjárta már a hadak útját az elmúlt 1 évben, először egy Suzi Ignis Sport (vásárolt) túl kemény volt + hengerfejes lett bukással eladta majd megvett egy Mazda 323 2.0i Sport amivel kb. 1 hónapig közlekedett aztán már olajban úsztak a gyertyák ... beszámoltatta nagy bukással (440k -t bukott rajta) majd kihozott egy makulátlan szervizkönyves 2003 -s Citroen Xsara -t amiben van 132000 valós km. na ez megvan neki lassan 4-5 hónapja és mondta hogy még 1 Ft nem költött rá, sehol sem rohad, a 110LE -s motor városba bőven elég, nagyon- nagyon kényelmes, a budapesti rossz utakat hihetetlenül jól elnyeli a futómű, van benne autómata kíma stb. hétvégén mentem vele, komolyan mondom nagyon jó kis gép, fogyasztása full városban 7.4L és azért ő nyomja neki
A másik dolog pedig nem tudom hogy van benne elektromos radiátor ? ahogy elindultunk a parkolóból jég hideg motorral, benyomta a fűtés és egyből jött a forró levegő, komolyan kb. 10-20 métert gurultunk ennyi idő alatt biztosan nem melegszik be
Esetleg tehetsz vele egy próbát, igénytelen olcsó pénzből fenntartható autó !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #33360 üzenetére
ezen inkább ne gondolkodj, mert ha rossz embernek adod el:
-kiveri a szart is belőled
-jogi úton visszaveteti veled a kocsit, aminél bukod a vételárat, vissza kell íratnod magadra és meg is kell csináltatni rendesen.
-jogi úton eléri, hogy megcsináltasd rendesen.
plusz azért felvet apróbb lelkiismereti kérdéseket is, hogy miért akarsz átcseszni egy jóhiszemű vásárlót, hogy aztán ugyanúgy orális örömökben részesüljön, mint most te.
szar ügy, ez van, nekem is állt már 3 hétig szerelőnél a kocsim, hogy egy hétre rá visszamenjen két hétre (meg is verte azt az embert az élet ezekért a stiklikért). ez egy ilyen sport, most szopóágon vagy, összejátszanak a körülmények ellened, de ettől a kocsi nem lesz se jobb, se rosszabb. lazulj le, take it easy, ennél nagyobb baj ne érjen az életben (de tényleg!) -
Integrale
veterán
válasz TheProb #33360 üzenetére
Vigyazz ezzel, vannak olyan aprosagok a javitasok alkalmaval mint pl a legtelenites, hogy egy atlag szerviznek fingja sincs rola, hogy ilyen elbaszottan osszetett modon kell legteleniteni. Odaviszed, elvileg megcsinaljak, mert megfogjak, aztan marad levegos.
Ha mar erden van, akkor elvinnem a Vagohid utra ott is vannak olasz mesterek.rbalint88: egyebkent is vizsgaidoszak van, tanulni kell, nem autokazni.
Egyebkent valoszinuleg egy ilyen brokit kapott be o is, mint amin gondolkozik, valakinek mar nyugos volt a Punto (mint Qru-nak) eladta aron alul, majd nyilvan az ugrik az ilyen aru autora, akinek nincs penze jobbra, viszont a hibakat neki kell javitani.
Qru, ez nem tamadas![ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #33359 üzenetére
Persze, sztem is jobban jár mert akármi vesz (akár csoda buzukit) kezdheti ezeket a köröket újra.
Nepper volt a fickó, mondta is hogy nem saját részre veszi. Nem kamuzott már tovább is adta, megnézettem.
mod:
Integrale: Persze, nyilván azért adják el ezeket mert már nem üzemeltethető gazdaságosan. Kis pénz kis foci...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
Persze, sztem is jobban jár mert akármi vesz (akár csoda buzukit) kezdheti ezeket a köröket újra.
Egyáltalán nem biztos ... mondom hogy barátom 600k -ért 2003 -s szervizkönyves valós 132k km vette a Xsara -t, és nem rohad és semmi gond nincs vele
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
TheProb
veterán
-
w333
félisten
válasz Integrale #33369 üzenetére
Egyetértek ...
(#33371) Qru
Mondom hogy nem olyan biztos, Punto kb. 400 körül indulnak a kínálat legalja, Xsara -t pedig már 200k -tól így 500-600k -ért már nagyon jók vannak !
De 500k -ért biztos vagyok benne hogy makulátlan Megane 2 -t is kapna !
Az a baj hogy belenyúlt a nepperes Puntóba, ezt az autót szerintem magányszemélytől szinte biztos vagyok benne hogy 300k -ért is megkapta volna !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tresh
addikt
Audi a4 is van 200k ert csak azt a bontoba veszed.. Ne irjunk mar ilyet..a viszonyitasi alap az a piaci kozep ar. Az alatt minden auto oroszrulet.. Itt nem az auto tipusaval volt a baj hanem hogy nem szakemberrel atnezetve vette, nem olvasott utana stb. Hulla mindegy mennyiert vesz az ember kocsit de a piac aljarol az valogasson aki szeret szerelni...akinek meg nincs penze autora jarjon massal... Az autot nem megvenni nehez hanem fenntartani. Ha most mar elkezdte es felbe hagyja magat szivatja meg. De persze ez csak az en velemenyem.
-
Na még egy kis olvasni való. Aki nem akarja az egészet megolvasni, annak egy pici kivonat.
"A kivitelezés konkrét formája tartalmaz még egy érdekességeket: nevezetesen, hogy 51 dolláros olajnál olcsóbb lehet a benzin, mint 49 dollárnál.
Az is kérdés, hogy mennyire szofisztikált megoldás a jövedéki adó mértékét a dollárban jegyzett kőolajárhoz kötni, hiszen a költségvetés szempontjából a forintban mért üzemanyagárak a relevánsak. Emiatt a forint/dollár jelentős elmozdulásai miatt előállhat olyan helyzet, hogy akkor kerül sor jövedéki adó emelésre, amikor valójában az költségvetési oldalról nem lenne indokolható."
Megjegyezném, hogy olyan fiskális politika mellett, ami itthon van, egy-egy forintgyengülést megjátszva a kormány, máris eléri a változatlan olajár melletti kényszer forgalmazói korrekciót.
Tehát mind1, hogy mi történik a világpiaci árral, mi rosszul járunk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
válasz bitpork #33378 üzenetére
Európai összevetésben egyébként még így sem lennénk kiugróak
Persze ...Magyarország 356€ minimálbér, míg Hollandiában 1477€
Miért van erre szükség?
A változások célja az adóbevételek stabilizálása lehet
Bla-Bla-Bla ... még többet lopjanak el az országból !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Na de inkább valami vidámabb dolog ...
Haveromnak van igaza ... sz*rik a világra Portugáliában
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
na jó most foschtam le a lábam szárát a röhögéstől- látta mán vki a jaguár reklámot Hawkinggal?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
Tudtok jo szakit ajanlani Pest megyeben generator felujitasra?
-
#47053824
törölt tag
Urak,
5 napra hasznalnam a magyar uthalozatot kulfoldi gepjarmuvel, mit kell tudni errol a megye matricas marhasagrol? Total nem vagyok kepbe...
10 napos palyamatrica és kesz? -
nagyúr
válasz stickermajom #33388 üzenetére
Azzal nincs gond sajnos
-
TheProb
veterán
Szerintetek ha eddigiek alapján az derült ki, hogy kezdődő hengerfejes (csak nyomásveszteség próbán jött elő, hogy elmegy a nyomás), hidegen 3hengerezik, Feri szerint belefolyhat a dugattyúba a víz és ilyenkor először azt akarja kitolni, utána jó. Akkor ha 2 részletbe felhozom Győrbe (érd-haza, haza-győr - győr érd között félúton lakom kb pont.), akkor melóba el lehet vele járkálni addig amíg tud fogadni a szerelő? (~1,5hét), meló 10-10km odavissza.
Persze ezt úgy értem, hogy nem okozok-e vele több gondot. Bár ha a győr-érd távot kibírja akkor ezt is bírnia kéne, nem? Múltkor is minden gond nélkül leértünk vele Érdre, igazából csak akkor kezdett gyanakodni hengerfejességre, hogy betonkeményre állt be a cső.
Vagy ne nyúzzam?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Richard!
addikt
válasz szőröscica #33394 üzenetére
Tömör, velős válasz. szép volt
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
westcoastog
veterán
válasz szőröscica #33394 üzenetére
Csak hogy erősítsem a szopóroller tábort, és löketet adjak TheProb-nak, vagy rákölt vagy kiszáll belőle mihamarabb.
390-ért képes voltam megvenni a mondeomat, eddig nyárigumistul, télihez lemezfelnistül, fejegységestül 230 ezer ráköltésnél tartok eddig.
Tudtam hogy nem okés a futómű, de alámentünk végre pár napja, és most első futó felújítás lesz a héten, utána cserélni kell két küszöböt és két ívet, beázik ha kint hagyom az esőn, ezért is szét lesz bontva a belseje...
De tudom, nem mindenkinek van kedve otthon szerelgetni, meg lehetősége sem.
Az első autóm 2 hónapig volt meg, mire meglett a jogsim aznap le is tettem és elbontottam, leállt alattam többször, meg elkezdett csattogni a motor...
Tanultam eleget két autóvásárlásból.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #33394 üzenetére
Ha jól veszem ki neki nincs tartalék autó amit alá vágtak. Te meg jársz a "fos" fiesztáddal.
-
tomiii.
aktív tag
Na, szépen állunk. '91-es Sierra, kettőstömegű lendkerékkel. Retteghetek már én is. Ha a kezemben van, megtudom allapitani, hogy szar? Ha, igen, hogy?