-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmcc02
tag
válasz Kornel #43350 üzenetére
A minap jöttünk-mentünk egy Opel Mokkával (1.4 T), végig az M3-on. 140 km/h tempomattal keletről nyugat felé a BC nagyjából 9 liter körül mutatott, a másik irányba meg mintha 8 körül lett volna, de határozottan kevesebb (a csúcs és a minimum is). Gyakorlatilag ugyanannyi volt az autó tömege, klíma is ment végig. Rátankolásos mérés nem volt, 1 tankkal jártuk meg az egészet.
Valószínűleg a passzátszél is közrejátszik
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
rbalint88
addikt
válasz Snoop-y #43335 üzenetére
Most nem az itt felulreprezentalt autobuzi hulyekrol beszelek, hanem atlag dr franz milka meg frau gertrud hasseroder svejci osztrak nemet videki kisnyugdijasrol, aki harom evente lecsap harmincezer ajrot a kereskedes asztalara, hogy ebbol a legjobbat a fajos derekamra. O pont leszarja, hogy 140-nel hogy terhel be a nagy iven a kocsi segge es be lehetne e rakni 160-nal is vagy akkor mar leesik az utrol. Ot csak az erdekli, hogy a boltba meg misere meg az onokakhoz eljusson. Es erre az ev legalabb 300 napjan jobb egy sima fwd neki, mert kevesebbet eszik, meg kevesebb nyug van vele, meg olcsobb is volt, meg a biztositas is kevesebb. Maximum ha leesik husz centi ho, akkor legalabb nem megy ki istent kiserteni, hogy beessen az arokba, mint a szomszed franzjoseph, aki beszopta az awd mantrat, csak gumit nem vett jot/kanyarodni felejtett el, hanem majd megy ha mar a hokotro eltolta a nagyjat.
Btw nem vagyok awd ellenes, nekem is volt, imadtam, tenyleg jo nagyon.EQMontoya: mondjuk azzal az ISsel mar mas csufsag is megesett kovetkezo talin menjunk megint, mondjuk akkor a negyevszakos gumi lesz fent Kornelka oromere...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #43325 üzenetére
Nekem sikerült elakadnom Kormival a sárban nyár elején ahonnan a Bubi röhögve kijött volna (pont az első tengely süllyedt el a hátsó meg szilárd talajon állt). Sikerült kihintáztatnom végül de azért a rendes 4wd-t nem helyettesíti semmilyen elektronika. Ha nincs tapadás az adott tengelyen akkor kenheted a hajadra az okos elektronikát.
Ettől függetlenül köznapi használatban még mindig csak szökő évente 1x hasznos.
#nincsbennetarcsi
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Tud valaki Budapesten megbízható, minőségi, olcsó karosszéria javító műhelyt? Egy horzsolást kellene kijavítani, de a szervízben elég drágán, 100-130k-ért csinálnák meg..
Csatoltam róla képet. Sajnos kis horpadás is van a kerék fölött..
Előre is köszönöm!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
nagyúr
válasz Evil Snowman #43348 üzenetére
Jaj én mindig sima Fuelsafe 95öt nyomok bele, akkor innentől megpróbálok valami más nyálat tolni, de 95nél maradok, hiszen az van írva a sapkára is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
B-L-A-C-K
titán
-
Skillet
addikt
ma asszony azt mondja egy autóra... ez úgy néz ki, mint egy motorizált cserebogár
aztán ahogy elhaladtunk mellette, látta a típusát is (annyira nem jó autókból)...
nissan juke? eléggé viccesen néz ki, lehetne akár nissan JOKE is(#43356) Qru
hasonló. unokabátyám akadt el az elsőkerekes tökkmindegymilyével leányfalun, a nyaralónál, szintén a sárban. pedig csak félreállt az út mellett, de ennyi bőven elég is volt. aztán a szokásos, hintáztatás, deszkák, gallyak, de semmi. végül jött pár emberke és kitolták. és nem egy dagonyát kell elképzelni, csak egyszerűen nem tudta. ledifferált... ennyi. ezt egy awd-vel nem szívod meg.
volt nekem fwd és rwd is, de az awd elképesztően más világ.
szerintem ma pont annyira van rá szükség, mint anno. az elektronika teljesen mindegy. unokatesóm rengeteg autót hoz be németektől, pár éves bmw-k, mercik, de télen mindig fogja a fejét, ha jeges az út. pedig gyanítom okos elektronika lehet bennük, mégis visszasírja az awd-t.
mindegy. elektronika ide vagy oda, szerintem nem lehet egy lapon említeni az fwd-vel.
de kinek mi.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #43364 üzenetére
+1
Ha ingyen kapnad is belerokkannal a fenntartasabaEgyik ismerosom fonokenek van egy uj Astonja baszki az az auto tobbet van maintenance szervizen mint amit megy vele... (es sulyos ezresek £ a szamlak)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #43369 üzenetére
astra és splash is ugyanazt futja mindig, astránál 9,5 helyett 8,5 lett a fogyi, splashnél 7,5 helyett 7... mondjuk én ezen a megéri dolgon túlléptem, (gázolajból) a "jobbikat" tankolom röpke 40Ft felárral, de a lelkemet nyugtatja, hogy valószínű nem pancsolt szar kerül a tankba, aztán ha emiatt évekkel később kell a CR-rendszerhez nyúlni, már megérte.
-
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #43363 üzenetére
kurva jó kocsi, de Göbölyösnek ez a Porsche-felszopása már kellemetlen. amúgy az tény, hogy a Porschék eléggé jól állnak a fenntarthatóságot illetően, szomszéd is a harmadik 911-et gyűri és nem volt gond egyikkel sem soha. a kötelező szervizei nyilván drágábbak, meg idővel fáradnak el dolgok azon is a használattól, de nem úgy kell elképzelni, hogy vasvillával lapátolja bele a pénzt. nem nagyobb lutri bevásárolni egy olyanba, mint egy 10 éves dízel A6-5er-E-klasse.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #43367 üzenetére
Csepel, csak meg akartam fordulni (tudom én voltam a hülye, miért nem a farát toltam be a susnyásba) de ez a sz@r annyira orrnehéz és annyira ratyi karakterisztikája van, mind az ecu-nak mind kipörgésgátlónak, hogy legszívesebben ott helyben felgyújtottam volna.
1750-től 350 Nm; na most kis gázra meg se mozdult nagyobb gázra egyből elpörgött a kerék (tokától bokáig sáros lett a gép ), az ASR viszont nem lépett közbe. DSG kézi módban nem enged 2-esből indulni (Geartronic-ban bezzeg van winter mód, Volvo powaaa). Mielőtt a gumira fognánk, 3. szezonos Conti PC5 van fent nem 0-ra kopva.
Tehát marad a kipörgetés és a remény hogy a tócsa aljára leérve talán szilárdabb talajt fog ahonnan kitudom hintáztatni. Sikerült de megizzadtam rendesen.mod:
Nekem amúgy akkor hízott a májam szépen, mikor a 4X4-es Superb csak az emelkedő alján riszált. A tiszta/nedves útról kellett felkanyarodni egy meredek havas/latyakos utcára és nem adott hátra hajtást a Skoda. Bubi meg ahogy kell, zárt a központi difi a kritikus részen/időben és szépen felkocogtam.
Ezt rajtam kívül a szomszéd a Nivával tudta abszolválni és helló.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
válasz zoo8800 #43382 üzenetére
Nem néztem statisztikákat de itt szerintem 200 az átlag, ennyi meg szerintem arra elég hogy megélj alapszinten. Gondolj bele itt egy normálisabb helyen egy 50nm-es panel bérlése 100e-120e + rezsi, azaz rezsivel ~160 ezer, és még mellette nem ettél, nem ittál, nem vettél semmit... Szóval hogy egy ilyen jellegű kocsit fenntarts, és olyan életszínvonalon élj ami tükrözi hogy nem véletlenül vettél Porschét, oda kell az az 1 milla nettó minimum.
-
Snoop-y
veterán
válasz B-L-A-C-K #43381 üzenetére
En normalisan keresek (a te fogalmaid szerint) de szerintem en kurvara messze vagyok attol hogy bevallaljak egy ilyen szintu autot (meg hasznaltan is)
Kibaszott draga oket uzemben tartani.De ha gondolod megkerdezem a szomszedot mennyibe kerul neki a GT3 havonta lebontva ugy hogy kb csak hetvegenkent jar vele es nem is palyazik.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Snoop-y #43386 üzenetére
Én is messze vagyok tőle, én is csak a gondolattal játszottam el hogy bevállalnám ha megtehetném...
Na de ne is álmodozzunk, egyenlőre elég nekem az is ha találok végre egy megfelelő kombit magunknak...
zoo8800: Havi 1 milla + 100 millád lenne mellette kocsira, ezt úgy kalkuláltuk, ilyen feltételekkel meg ha már meglenne mindenem én bevállalnám azt a Porrrsét is.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz zoo8800 #43385 üzenetére
Hát amúgy ja, ha azt az "alapvetést" nézzük, hogy max 6 havi nettó bért áldozni egy autó megvételére, akkor a panamera-hoz ~6.6 millát kell keresni havonta, oda még a havi 1 milla is lepkefing.
B-L-A-C-K: értem én a 100 millát, de valszeg te is csak úgy nézed ezt, hogy a mostani életeddel nézve, hogy hú még akkor is maradna 60 millád a számládon, milyen jól el lehetne belőle élni. Ha viszont úgy nézed, hogy a megtakarításod 40%-át eltapsolnád egy autóra, ami köztudottan az egyik legszarabb "befektetés" ami létezik, akkor már más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz B-L-A-C-K #43384 üzenetére
Tipikusan azok vesznek porsét, akik 50m2-es panelt bérelnek
Amúgy szerintem ez az egész kicsit túl van lihegve. Aztán lehet tényleg mi nem tudjuk, mennyiből lehet ezeket a szekereket fenntartani, de azért hogy havi netto 1 milla kelljen hozzájuk... én viccnek érzem.
Mi ez, magánrepulő?(#43393) B-L-A-C-K
(#43391) Ironizer
Nem tudom, ezt ki találta ki, de semmi értelme. 6 havi fizu egy autóra? Ez magyar táblázat?
Hülyeség.
Ha valaki egy új alap vasat vesz, mondjuk chevrolet spark, akkor nagyjából 400ezret kell keressen havonta? Ha ezalatt van, inkább bkv vagy bicikli? Ezt a baromságot![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Skillet #43392 üzenetére
Azok béjemvét vesznek hitelre.
Ironizer: Természetesen ez nem üzleti szempont lenne már, hanem úgy írtam ha már mindenem meglenne, egy normális fizetés, és amellett már megtehetném hogy ilyen dolgokra is költsek. Ha viszont most ölembe hullana 100 milla persze hogy nem vennék ilyet, akkor egyértelmű a befektetést nézném, pl vennék 7 panelt kiadnám bérbe az összes, ami hoz leadózva havi szinten ~700 ezret....Na de ebbe ne menjünk bele mert már nagyon elkalandoztunk...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Declare #43395 üzenetére
Az elsődlegest amit néztem azt írtam visszamondtam, azóta meg ez lenne esetleg ami talán jó lehetne, de egyszerűen nem találok embert hozzá aki érti is a dolgát, és eltudna velem jönni megnézni (már írtam 3 nagy facebookos alfás csoportba, más fórumokra de senkit nem találtam.). Helyben mondta a kereskedő bárhová vihetem, de ezt nem akarom mert lehet mindenki ismeri így azt mondanak rá ott amit akarnak, BP-re meg nem hozhatom fel egy szakszervizbe állapófelmérésre...
EQMontoya: ~2 hónapom van rá hogy vegyek valamit, Astra kb az utolsó helyen van most, azt szinte tudok venni bármikor normálisat a meghatározott ársávomban, viszont ha jön egy kihagyhatatlan hirdetés onnan is, jó ha látom.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Skillet #43392 üzenetére
Vannak ilyen es ehhez hasonlo közgazdasagi ökölszabalyok, amik nem baromsagok, de nyilvan az emberek nem robotok es nem ugy elik az eletüket, ahogy a jozan esz diktalja
meg persze vannak kenyszeritö körülmenyek, meg vannak erzelmi dolgok....de ettöl függetlenül idealis esetben az embereknek nem szabadna, hogy az auto legyen az egyik legertekesebb vagyontargyuk. Ezzel szemben nagyon sokaknak az.
(#43397) B-L-A-C-K Ertem na majd kivancsi leszek, mi lesz a vege a dolognak, nekem designra es komfortra tetszik ez az alfa....nem szeretem amugy az olasz autokat nagy altalanossagban, de jobbara csak elöiteletek ezek, mert nem is igen van alfa az ismerettsegi körben. Kivancsi lennek, ha az lenne a befuto, mik lennenek a velemenyek bar Te sem fogod hosszu tavon hasznalni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz B-L-A-C-K #43397 üzenetére
JTD jó és a CDTi sem roller szóval jó irányba nézelődsz szvsz.
Havernak Ingisnia van 2.0 cdti-vel, 0,5-1 literrel kér többet mint a 2.0 TDI-nk.
Ha azt nézem, hogy legalább 200-300 kg-al nehezebb is akkor kb reális is a többelt fogyi.mod:
Pumma: Mert szarul van megírva a szoftvere. [link]
Ebbe mondjuk Passat van, de ugyanaz a rendszer van a Superb-ben is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen