-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
Persze simán maradhat kint ... (de akkor vedd le a pozitív sarut ha éjszakára kint hagyod, de ha nem veszed le akkor sem hinném hogy gond lenne) csak elővigyázatosság de a lényeg hogy ne érje víz (motorháztetőt rá tudod hajtani)
Különben nem kell annak olyan sok idő ... 4-5 óra alatt max.ra feltölti a csutkára lemerült akkut is, lefekvés előtt pedig leveszed a töltőről !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
válasz #94529552 #55327 üzenetére
Köszönöm!
2 napja kértem írásban ajánlatot teljes cserére egy váltóstól - még nem kaptam. Viszont ha 20 liter olaj kell hozzá, akkor annak már az ára is húzós, annyit nem ér meg nekem.
Csak ésszel vagyok hajlandó költeni erre a projektre, mert sosem látom vissza a befektetést. Havi 40 ezres bukót tervezek:
[(autó ára + ráköltés) - eladási ár] / használat hónapokban < = 40 000 Ft. -
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55346 üzenetére
"tudod, nem az számit, h mit mondanak, hanem, h ki mondja"
Ha Novoth mondja nem igaz ha Mági ugyanazt akkor meg igaz?
Lehet nem tartod szakmai tálentumnak de attól a tény még tény, amit megkérdőjelezni szimplán butaság.A direkt befecsis autó lekokszolódik egy idő után. Nem 2 km után nyilván. Nálunk sok TSI autó van a cégnél 1,4-1,8-2,0 sokban már 200k feletti km van és egyiknek sem volt még ilyen jellegű problémája.
Jó hát eszik az olajat meg szakadnak a vezérműszíjjak de kokszosodni nem kokszosodott még le egyik sem brutálisan. Nem kell túl tolni: lekokszolódik majd egyszer, erősen felhasználás függő mikor. A 60k-s tisztítási periódus feleslegesen gyakori ha amúgy nem produkál hibát a gép, ebben egyetértek.Montoya: Hát annyira biztos nem tiszta mint a folyamatos szívócső befecsis megoldás esetén de a semmitől azért sokkal több/jobb. Attól is függ mennyit megy direkt befecsis üzemben ugye...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz bajnokpityu #55346 üzenetére
+1 szintén agyérgörcs, meg a nepper is érdekes.
-
veterán
válasz lama_lamm #55332 üzenetére
Szerintem nincs kamera, bár nem emlékszem, hogy itt mentem-e át piroson. Aránylag sűrűn járok errefelé.
@Qru 55355: pont ma reggel gondolkodtam azon, hogy ennyi erővel Alfát is vehettem volna... japó gép nem jutott eszembe.
Ma úgy gondolom, hogy next time visszatérek a VAG vonalra, esetleg Merga. Persze ez változhat.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Lehet nem lesz Megane, az asszony csúnyán nézett rám a 80k havi kiadás említésekor. Azután a videókat is nézve az autó kicsit hangosnak tűnt (futóműzaj tekintetében), a civiccel is pont ez a bajom, hogy aránytalanul zajos rosszabb úton (és itthon miből van sok? na? Abból ).
Még a végén valami légpárnás csodát kell vegyek!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #55357 üzenetére
Merga? Na nee, akkor már inkább VAG. Egy jó W12-es Phaeton pl.
Csináltam vidit hogy indul Kormi -9,5-ben. Majd átküldöm ha érdekel, K. Norbi már megkapta a felvételt.
mod:
Tsebacsi: Vedd meg Bögre IS-ét. Az olyan halk mint egy süketszoba.
Ja és a hifi... Beszarás milyen jól szól.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
a kicsiknél már hallottam olyat, h kokszolódás miatt rosszul zárt a szelep, és égéskimaradást irt be a komp.
és igen, amit magi ir, azt elhiszem ,amit novoth azt nem. ha magi azt irta volna, h ugyanannyira érintettek a nagyok, mint a kicsik, ugyanúgy problémát szokott okozni, elhinném, és máknak tartnám, hogy a kicsikkel errefele volt gond, nagyokkal meg semmi. de nem irt még ilyet. novoth meg 60at javasolt.
olajfogyi csak a lerugottaknál volt, se enyém, se a másik 100-120e-t futott 1.8tsivel nem volt gond. mindkettő magánautó, volt gazdája. nem mérhető nivópálcán fogyás 10e km-es periódus alatt.
vezműszij nem szakad, mert szij csak generátort, klimát hajtja, de a vezérlést lánc. de értem mit mondasz,
ettől még ugyanezt tudom mondani. 1.2 vel van ismerősnek tapasztalata, átugrott 26ezernél, motorcsere volt, 1.4es szintén 30e körül megadta magát, 1.8 nálam 90nél cserés lett, és van egy ismerős, akinek ugrott v szakadt az 1.8as 180nál, és blokkot keresett (hallotta, h zakatol, de aszitte normális, övé ette is az olajat)nepper a másik. akkor vennék tőle autót, ha nem létezne egyetlen más hely se, és nem tudnék újat venni. anno anya akart 1.8as ufót, akkor a piaci ár fölött fél misivel akart eladni egy elektronikaproblémásat. deezhondatutinincsbajahiábairtbeakompbaxhibátcsakújakkutvegyélbeleéscsókolomigentüköragumidehogyképzeledhogyadokhozzáújatnemvagyokguminepperésárbólseengedek.
bevallom általában szórakoztató a banda egésze, de fillért nem tennék egyik véleményére, az is tuti. ilyen szempontból hasonlóak a top gearhoz, csak az angolok sokkal-sokkal szórakoztatóbbak. és egy fokkal függetlenebbek.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55360 üzenetére
Céges autók ,ezeket senki sem kíméli tudod. Persze hogy eszik az olajat. A vezérlés szakadás az viszont para, ismerősnek az M7-esen szakad el előzés közben (2.0 TSI). Háát nem volt őszinte a mosolya gondolhatod...
A Skoda tervezte 1.2 a legrosszabb ilyen téren, nem is kaptak több motort projektet a Csehek.
mod:
Szent: Gondoltam rád, csak 19 másodperces.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
1.2 1.4 nem tesóblokkok, mint az 1.8 2.0? utóbbikon szinte minden egyezik.
sztem teljesen mindegy h milyen márka, nem gondolnám mérvadónak a cégautókat, amikor 3 olajcsere erejére tervezik az üzemeltetésüket. mondjuk nyilván van kivétel, de a vezműlánc pont olyan, hogy a nagyoknál van idő cserélni, mert sokkal erősebb a láncuk, mint a kicsik rigaláncának.[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #55364 üzenetére
De tesók azok is. Még a kettős feltöltésű (turbo+kompresszor) is. Bár azt is hamar kukázták mert azzal is sok gond volt cserébe még gyártani is költséges volt.
Turbósokról volt szó ugyan csak mellékadalékként hoztam be az 1,2 HTP-t, azt tervezte a Skoda. Botrány car konstrukció. Az 1,2-1,4 TSI német fejlesztés ott is voltak gyerekbetegségek amiket idővel kinőtt."A motor, amelyről a VW-csoport legszívesebben hallani sem akarna már, az EA111. Pedig valójában az összes, VW-csoportos TSI-motor vezérműlánc-kórban szenved, de leginkább a 2011 nyaráig gyártott pöttöm 1.2 TSI. A gyártás 2009-es kezdete óta ez nem nagy időintervallum, de iszonyatos mennyiségben gyártották, és a legkeresettebb motorváltozat lett."
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Tényleg nem tudja az EA211, valamiért úgy rémlett igen.
(#55343) Mágus2: 1.4 igen, CZEA.
(#55359) Qru: Engem is érdekel.
(#55356) I-sty: Nem, ezt itthon csak a BMW csinálja (kvázi default extra, de egy 100-as kedvezményért cserébe elhagyható, bár nem éri meg). Mondjuk az 1-es árban (és szvsz minőségben) nem elég versenyképes, így itt nem annyira mérvadó, az A6-5-E osztály vonalon viszont már annál inkább. Van helyette mobilitásgarancia az Audinál csereautóval, szállással, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
őstag
Én meg most rendeltem aliról egy HUD tartót telefonhoz, 10 dollárért. Kíváncsi leszek, hogy a gyakorlatban mennyire használható.
Mondjuk világosban sok reményt nem fűzök hozzá, de inkább a késői órákon szeretek vezetni a pályán, amikor már a kutya sincs rajta (M1). Tökre kényelmes, hogy nem kell szemmel átfókuszálni, amikor lepillantasz a műszerfalra (mert éppen nem tempomattal mész)."Less but better" - Dieter Rams
-
Jaffa75
őstag
válasz xEon1337 #55381 üzenetére
Nézegettem már én is, talán először 2013-ban láttam a megjelenéskor a neten ilyet! ha megvan, szeretnék kérni egy visszajelzést a használhatóságáról!
Martin: ha gyorsan fel tudod tölteni, de utána semmi, akkor sajnos cserés lesz - vélhetően zárlatos lett!
[ Szerkesztve ]
-
Martin97
aktív tag
Sziasztok!
Esélyes, hogy egy 5 éves, 55Ah bosch akku végleg megdöglött? Ma reggel mikor indulni akartam a központi zárat sem nyitotta, indulni nem is tudtam. Ilyet még életemben nem láttam. Egy 12 éves focusban volt, netán kezdjek aggódni, hogy az elektronikával van valami?
A generátor ~10 hónapja lett felújítva, 14V-al tölt. Szóval ezzel nincs gond.Most 15 órát töltöm 5A-al és megpróbálom újra. Van valami praktika, amivel fel lehetne támasztani?
Sajnos most egy új akku az nem fér bele, viszont az autóra meg iszonyat nagy szükségem lenne.Előre is köszi a segítséget!
Martin -
-
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #54913 üzenetére
Voltam tegnap, a fullos mosást választottam.
Mondjuk az alvázmosás kimerül annyiban, hogy mikor behajtasz, alulról lespriccel. Érdemes lassan bemenniUtoljára két hete mostam le kézi mosóban, tehát leginkább poros volt, de a hátulját telibeszarták a madarak, ez mindenképpen nehezítés...
Meglepően tiszta lett, leszedte a madárkakit is, s még a dísztárcsák is tiszták lettek. A szárítás is jó, de azért marad 1-2 csepp, ezért érdemes inkább fagypont felett menni.
Ezt utána csináltam, nem a legjobb minőség a kép, mert sötét volt már:
Mindenképpen visszamegyek, mert gyors, és meg is szárítja a kocsit. 2000 HUF a prémium mosás, ez sem vészes szerintem, a kézi mosóba is beledobok 700 ft-ot, és nem néz ki így utána.
-
-
nagyúr
válasz EQMontoya #55379 üzenetére
Évente olyan 15.000 körül
Nem fogok szívó vagy boxer motort venni, mert nem, Subarut se, belül nem tetszik.(#55382) joamilestoné : Ez a Te kereszted, én nem veszek 5-ös Bömbit
(#55385) Qru: Na csak figyelj Nekem már a dízel Focus hangja is bejött, durva de halkabb mint a civic, főleg pályán. A megane-t vezetnem kell, mert így a yutyub videókból csak találgatok.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #55392 üzenetére
Ha jól vágom, főként városban jársz... Vegyél egy olyat mint Aggregátornak van, azzal nem lesz baj! AZ örök darab...
Dízel, ami DPF-es, azt már kerülheted is (nem fog tudni regenerálni), na, akkor 2006-nál régebbi Focusokat (talán elvétve 1-2 1.8-as dízel még befuthat) nézegethetsz is... Érdemes olyan régit venned??
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #55395 üzenetére
2 hetente pályázok vele, szóval ott ki tud pucolódni, plusz nyáron vannak balatoni járatok, telente vagy esetenként egy ausztria/bécs, vagy ezzel már messzebb is merek menni. Plusz ha kell, a 0-ás 10 percre van, kiviszem kicsit tolom neki
Vili: mármár feleslegesen nagy, és nem is tetszik igazán. Főleg a szedán segge nem, a kombi meg hodály nagy.
A mondeo kombi lenne a szuper vagy az i40.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #55392 üzenetére
Egy mk2 superbre még nem gondoltál? Qru valamiért mindig leszólja, de szerintem elég halk (nem egy 5ös bimmer, de pl. 3mas oktávnál meg középkategóriánál halkabb szerintem pályán), elég jó puhán meg hajósan rugózik a magyar utakon, és a 140 lovas 2 literes cr is tök normálisan viszi már. Van benne hely is bőven
nagy
Csak belülről nagyobb mint a passat, tengelytáv ugyanaz, hosszra kb. 3 centi a difi max. mk4 mondeo, na az tényleg buzi nagy azt annak is érezni.
A golf meg akkor kicsi amúgy, vagy azzal mi a baj?[ Szerkesztve ]
-
Martin97
aktív tag
#55383 Jaffa75 & #55385 Qru: Amint észleltem rögtön felraktam tölteni. Üresjáratban 11 volt alatt volt a feszültsége, ha zárlatos lenne, akkor konstans 0 lett volna nem? Mindenesetre köszi a tanácsokat.
#55388 EQMontoya:
Jól olvastad elsőre is. De inkább úgy fogalmazok, hogy más kárára tudnák új akkut venni. Valószínűleg csúsznék a kolival vagy valami. De azzal azért tisztában vagyok, hogy egy autóra folyton költeni kell, csak most ez jött rosszkor.Otthon van egy balesetben sérült akku. Az feltöltve még indított, de nem egy életbiztosítás. Szerintem bedobom majd csomagtartóba, de azért reménykedek benne, hogy a mostanit csak fel kell tölteni. De még utánakérdezek ismerősöknél, hátha lesz. Ha "csak" 1 hónapig ki tudom húzni, utána gond nélkül jöhetne az új.
Abban az esetben, ha nem lenne jó a mostani, melyik akku ajánlott ami nem túl drága? Egy 1,6-os benzines motort kellene indítania.
Köszi az eddigi segítséget!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Call of Duty: Black Ops 6
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest