-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
Rá van csavarozva a főtengely végére
Viszont ezzel kapcsolatban én is kérdeznék, mostanában gondolkoztam ebben a témában. Én eddig csak régi dízeleket (ohne DMF) vezettem, amiknél az ember tili-tolinál, parkolásnál, araszolásnál nem nagyon ad gázt, alapjáraton is bőven elmennek némi kuplung csúsztatással. DMF-es autóknál mindig adtok gázt is, vagy ez annyira nem számottevő igénybevétel? Én úgy érzem azért ilyenkor kaphat rendesen a lendkerék..
-
Mágus2
Közösségépítő
Alacsonya fordulat de a terhelés sem annyira nagy. Nem visz át annyira nagy nyomatékot ilyenkor. Akkor van baj, amikor 40-el gurul valaki 4.-ben és még gyorsítani is szeretne, de nem vált vissza. Ilyenkor tölt a turbó, nyomaték lesz faszig, meg terhelés is. Egyesben és hátramenetben van limit, a turbó nem tölt teljes nyomást, ezzel védi a lendkereket...meg a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
-
Kornel
veterán
Tsebacsi: ma mentem egy 1.6 crtdi jettaval, azt kell mondjam egyáltalán nem lép jobban, mint a civic.
Nyilván alulról jobban tol, de nagyon hamar elfogy.
Amúgy a BC 6,8-on állt éppen, nálam 7,5 kb. ugyanolyan utakat megyünk.
Csak azért merem megjegyezni halkan, hogy ne várj csodát azért.Mod: viszont a VW, mint autó ég és föld tavolsagra van a Hondatol.
Normális futómű van alatta, se nem sportos, se nem billegős, középre hangolva, magyar utakra ilyen való.[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz Buster17 #59657 üzenetére
Melyikbe? Van több is. A törökbálinti Auchan után M7 felé felüljáró előtt nagyot ütött. Azt én is megtaláltam mielőtt lezárták..
BigBlackdog: M1-ről M0 felé felhajtón van egy zárás. Utána törökbálinti Auchan után is, M7 felüljárónál mindkét irányba.
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #59663 üzenetére
Már kikormolta a Civicet rendesen, aztán megy is, meg kevesebbet is fogyaszt.
Jut eszembe, utóbbi napokban 6.9 l/100 km a fogyasztás a BC szerint és nem akar visszamenni 7.0-ra! Eddig ilyen még nem volt. És jól láthatóan megy lejjebb a fogyasztás, pedig azért egyszer-kétszer nyomom neki, nem tartok tojást a pedál alatt. Előfordulhat, hogy az előző tulajnál ennyire iszákossá vált volna a motor és tényleg javulna a fogyasztás az aktívabb használat miatt?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #59656 üzenetére
"Tsebacsi: ma mentem egy 1.6 crtdi jettaval, azt kell mondjam egyáltalán nem lép jobban, mint a civic.
Nyilván alulról jobban tol, de nagyon hamar elfogy."Senki nem állította az ellenkezőjét
"Amúgy a BC 6,8-on állt éppen, nálam 7,5 kb. ugyanolyan utakat megyünk.
Csak azért merem megjegyezni halkan, hogy ne várj csodát azért."Most szarul fogyasztok, pedig ugyanúgy megyek, vezetek, stb. 400km, és a megtehető már csak 100 szerinte, szóval megint olyan 9.0-9.2 környéke lesz (holnap tankolok).
Egy 1.6TDCI hegynek fel-le napi szinten városban eszik balfaszok alatt 7 körül. Nekem elég lenne, a 100-al több nyúlmókus és a -2 liter kárpótol a zárójeles -30 lóért (a Focus ráadásul 116ló). A csoda az, hogy még nem gyújtottam alá a civicnek[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
B-L-A-C-K
titán
Saint_: Ezekbe múlti kormány van, összezavarna...
-
Qtya123
őstag
válasz B-L-A-C-K #59654 üzenetére
Húú hallod én ezektől a haszongépjárműveken alufelni dologtól tudok meghülyülni. Ezen még hagyján, mert legalább van mellé egy normális színe az autónak, de mikor a fehér szakadék transportereken meg caddyken látok nagy alufelnit, akkor mindig elkap a röhögés. Bazzeg az egy munkaeszköz, telerakva mindenféle szent szarral, retkes rakománnyal, a raktérben már festék sincs a 10 év pakolástól, de köll rá a nagyfelni merhá' esztétika.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #59668 üzenetére
Három liter. Mindegy, hogy dízel, vagy benzin, csak ne ez a pöcsköszörű legyen benne.
Amikor látom az A6-okat szenvedni a 2.0TDI-vel vagy a 2.0TFSI-vel, a röhögőgörcs kerülget. Két tonna üresen az a szar. És azt hiszik, majd a 170-200 ló jól mozgatja, közben meg a HTP fabia szintjén van emelkedőn.
A3.0 is olyan, hogy nincs az a hűbazmegmennyiremegy érzésed. Kényelmesen utazza a 200-at. De lustácska azért.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Mágus2 #59676 üzenetére
volt olyan ismerősöm, aki a kombi A4-gyel is anyázott, amikor a 2.0 TDI volt benne!
Persze jó lenne, 3.x V6 bele, de amikor elismerten (!) túl magasra szabják a KFGB díjakat a teljesítmény alapján akkor kevesebb a vásárlókedv... tudom, tudom, nem ez a legfőbb ktg ezeknél, sőt!
Mindig az keres kifogásokat, aki szívesen venne, de nem fér bele... sajna nekem sem!Szerk:
Saint: 1.4 T-t nem vennék... mindjárt jön Kornél(ka) és megkövez, de akkor sem! Az amcsik megmondták már 25 éve is, a lóerőt csak ccm-rel lehet pótolni! Szívesen vennék én is 3.0 V6-ot, vagy még nagyobbat is, azon lehet mit húzni még! Egy downsize-olt pörgős turbós előbb-utóbb, de mindenképp hamarabb megadja magát mint a nagy ccm-es... Ha tolod neki, nem is biztos hogy annyival kevesebbet eszik, de hamarabb beadja a kulcsot!
[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
-
K Norbi
addikt
Lássatok már valami normális autót ABT RS6-R tuned to 730hp / 920nm
-
-
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Valaki letudna nekem kérdezni két kocsi dolgait?
Nekem sajna nincs lehetőségem rá és úgy hallottam van aki ingyen lekérdezheti.
Ha valaki meg tud szánni megadom PM-be a rendszámokat.
Köszönöm előre is.
Smoke some weed nigga!
-
szőröscica
addikt
Elvittek tegnap a Nissant.
-
z123456789
addikt
(#59530) lenko
Akkor a K&N szűrőmmel, most ártok az autómnak? Azonnal kibaszom, ha így van. Eszembe nem jutna ilyenekre költeni, még az előző tulaj vette bele, és gondoltam, ha már benne van, takarítgatom én szívesen.(#59682) K Norbi
Miért ég a check engine?
Brutálok ezek az ABT-k.(#59691) joamilestoné
Grat! Miért árultad? Mi lesz helyette? -
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #59692 üzenetére
Ha takarítod+olajozod 3e km-ként maradhat, ha nem kuka. Öcsémmel is kidobattam a 328Ci-ből, ő nem akarta ilyen sűrűn takarítani.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #59691 üzenetére
Akkor indul a bmw tuning projekt?
-
footy
addikt
-
deicide
veterán
No, kitöltöttem én is a fordulatszám táblázatot, a 230km/h@4500rpm-et nem írtam be. Ott van még benne tartalék.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
szőröscica
addikt
Sztem jo aron elvittek, 900-at kaptam, es nalam maradt a gyari alufelniszett, rajta egy szezont futott Dunlop Bluresponse-okkal.
Nagy BMW tuning nem lesz, amiket csinaltatok rajta, nem ezen multak.
Aki megvette sem csinalt rossz vasart vele, mindent megjavittattam rajta, most hibatlan volt. 900-ert nem rossz egy garantalt eloeletu, nagy, takarekos, jol felszerelt auto.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #59697 üzenetére
Inkább vennék CR TDI-t mint bármilyen TSI-t pedig én aztán kb rühellem a dízelt. Nálunk tele a flotta 1,4-1,8-2,0 TSI-kkel meg ugye a 2.0 tdi. TDI-kel kb 0 hiba van a TSI-kben meg fogy az olaj, szakad a vezérlés, zabálnak mint állat...
Auris nekem is tetszik.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen